Piese auto Ford Transit Custom 2019-2023
Magazin online de piese auto pentru Ford TRANSIT Custom. Cele mai bune servicii. Piese auto de înaltă calitate la prețuri foarte atractive. Economisiți la transport. Livrarea gratuită eligibila. #A0APK875K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost PHEV 92/125 | 2020/04 - | 92/125 | 998 | M1FA | Hybrid |
2.0 EcoBlue 77/105 | 2019/05 - | 77/105 | 1995 | BJFA, BJFB, YLF6, YLFA, YLFB, YLFS | diesel |
2.0 EcoBlue 136/185 | 2019/05 - | 136/185 | 1995 | BCFA, BCFB | diesel |
2.0 EcoBlue 96/130 | 2019/05 - | 96/130 | 1995 | BKFA, BKFB, YMF6, YMFA, YMFB, YMFS | diesel |
2.0 EcoBlue 110/150 | 2022/01 - | 110/150 | 1995 | P0FA | diesel |
2.0 EcoBlue 125/170 | 2019/05 - | 125/170 | 1995 | BLFA, BLFB, YNF6, YNFA, YNFB, YNFS | diesel |
2.0 EcoBlue mHEV 96/130 | 2019/05 - | 96/130 | 1995 | BKFC, BKFD | Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV 125/170 | 2019/05 - | 125/170 | 1995 | BLFC, BLFD | Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV 136/185 | 2019/05 - | 136/185 | 1995 | BCFC, BCFD | Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV 110/150 | 2022/01 - | 110/150 | 1995 | P0FB | diesel |
2.0 EcoBlue mHEV 77/105 | 2019/05 - | 77/105 | 1995 | BJFC, BJFD | diesel |
Piese originale Ford Transit Custom 2019-2023
Ford Transit Custom Mk2 este autoutilitarul al anului 2020 si cel mai popular vandut din Europa
Aceasta revizuire trateaza intreaga gama Transit Custom, inclusiv facelift-ul de la jumatatea vietii din 2018, care a introdus un aspect clar si nou, echipamente imbunatatite de siguranta de inalta tehnologie si un design interior mult mai practic, dar inca elegant, si actualizarea motorului din 2019. Cu toate acestea, pentru detalii despre Transit Custom Plug-In Hybrid, consultati recenzia noastra separata, care acopera aceasta furgoneta PHEV unic-benzina electrica in mare profunzime.
Ce este nou pentru 2020?
Nu ne asteptam la schimbari majore pentru Transit Custom in 2020, desi acesta va fi primul an complet de productie pentru Plug-In Hybrid, asa ca vom incepe sa vedem mai multe dintre acestea pe drum. Avand la dispozitie actualizari substantiale la alinierea motorului in 2019, nu credem ca Ford intentioneaza sa mai schimbe sub capota. Cu toate acestea, in curand veti putea comanda un model MS-RT cu aspect sportiv direct de la orice dealer Ford.
Ford Transit Custom 2019: motoare mai puternice si noua tehnologie EcoBlue Hybrid
Dupa ce a trecut rapid din faza majora din 2018 Ford a adus mai multe actualizari la Ford Transit Custom pentru 2019, axat pe imbunatatirea suplimentara a gamei motorului.
Stirea principala aici a fost introducerea unei versiuni si mai puternice de 185 CP / 415 Nm a dieselului EcoBue de 2,0 litri. Dar, de fapt, fiecare Transit Custom este un upgrade, datorita noilor turbocompresoare care ofera un cuplu mai mare, plus injectoare imbunatatite, pistoane noi si o pompa de ulei la cerere.
Ford ar trebui sa conduca la o economie de combustibil din lume reala.
In plus, exista un nou pachet „vehicul electric hibrid usor” Transit Custom mHEV, o optiune pe unele motoare care adauga un sistem inteligent de pornire-generator si un pachet mic de baterii cu ioni de litiu, in efortul de a economisi si mai mult combustibil. Atunci cand sunt echipate, aceste autoutilitare sunt ecologice EcoBlue Hybrid.
Ford Transit Custom 2019 este, de asemenea, disponibil cu Wi-Fi de bord si unele sisteme de siguranta imbunatatite.
Ce este Ford Transit Custom?
Introdus in 2012 (conform imaginii de mai jos), Custom a impartit in mod eficient gama traditionala de tranzit Ford in doua - personalizarea preluand segmentul de dimensiuni medii sau „o tona”, lasand tranzitul de dimensiune completa sa se concentreze pe marile mari autoutilitara sau piata „doua tone”. Printre principalii rivali pentru Transit Custom se numara Volkswagen Transporter, Opel Vivaro, Renault Trafic si Mercedes-Benz Vito. Descrisa la lansarea de catre CEO-ul Ford of Europe, Stephen Odell, „O autoutilitara eleganta si moderna, pe care clientii vor fi mandri sa o aiba pe sosea, cu atitudinea muncitoare pe care o asteapta de la un Transit”, personalul exceleaza ca un sistem complet .
Detalii despre Ford Transit Custom 2018 facelift
Ca pachet total, Transit Custom a fost intotdeauna greu de invins. Dar, in timp ce designul original al cabinei 2012-2017 este in regula, nu a fost niciodata deosebit de practic, cu butoane mici, minunate si spatiu limitat de depozitare. Facelift-ul din 2018 - sau MCA (actiunea mid-cycle) in Ford-speak - a rezolvat aceasta problema cu o reproiectare interioara completa, care ofera acum cantitati de clasa de stocare in cabina si optiuni de infotainment actualizate.
De asemenea, inca evita sa para prea mult ca un vehicul comercial, lucru pe care Ford stie ca este important pentru cumparatorii Transit Custom. Pe langa aceasta, actualizarea din 2018 aduce un nou design front-end la exterior care se potriveste mai indeaproape cu cel mai recent limbaj de design auto Ford. Elementele cheie includ grila inalta montata cu trei bare si farurile subtiri, cu lumini LED care functioneaza in timpul zilei pe majoritatea modelelor. Este posibil sa fi observat, de asemenea, ca sectiunea centrala inferioara a bara de protectie din fata nu este vopsita acum; este de asemenea inlocuit cu usurinta, un detaliu de proiectare destinat sa rezolve daunele ocazionale de impamantare la care pot fi supuse pe santiere sau cand pot fi contactate cu borduri inalte.
Ford Transit experienta personala de conducere
Toate vama de tranzit sunt bune de condus, modelul Sport cel mai bun
Motoarele de 2,0 litri sunt mai receptive si mai puternice
Calatoria poate fi zbuciumata cand van-ul este gol
Exista o scoala de gandire care sugereaza ca nu ar trebui sa conteze cu adevarat ce este o camioneta de conducere - deoarece transportul de lucruri in spate cu cat mai putina banuiala este scopul principal al oricarui VCV.
Intrebati insa proprietarii si operatorii de la Transit Custom si toti iti vor spune ca unul dintre lucrurile care le plac cel mai mult la camioneta medie Ford este cat de bine se simte din spatele volanului.
Cum sunt motoarele Ford Transit Custom?
Motoarele ajuta. Nu a fost nimic in special in ceea ce priveste performantele vechilor unitati de 2,2 litri, asa ca daca luati in considerare unul dintre cei care nu va preocupa. Insa noile motoare de 2,0 litri dezvolta un cuplu mult mai devreme, deci simtiti-va mai energic si mai lin, in acelasi timp fiind mai linistite. Cei mai multi cumparatori merg pentru puterea medie - deci cei de 125 CP 2,2 litri sau cei 130 CP 2,0 litri - dar daca va puteti permite un model punchier fie cu 155 CP (2,2 litri), 170 CP sau 185 CP (2,0 litri) ati castigat . Modelele mai putin puternice de 100 CP si 105 CP vor face fata greutatilor declarate ok, dar se asteapta ca acestea sa fie lente si mai insetate de combustibil atunci cand sunt incarcate complet. Pe langa adaugarea motorului de 185 CP, la sfarsitul anului 2019 s-a inregistrat si introducerea tehnologiei usoare hibrid (mHEV). Acest sistem hibrid EcoBlue este disponibil ca o optiune pe anumite modele, pentru a imbunatati in continuare economia de combustibil. Este foarte putin diferenta fata de experienta de conducere - intr-o asemenea masura, veti fi greu sa stiti daca autoutilitarul in care va aflati este echipat.
Merita sa cumparati cutia de viteze automata Transit Custom?
Cutia de viteze manuala Ford se potriveste standard in toate vama de tranzit functioneaza foarte bine pentru o autoutilitara. Nu este cel mai precis lucru din lume, dar nici nu este atat de vag incat ai nevoie de o harta pentru a gasi urmatorul raport.
In 2016, Ford a adaugat o gama automata optionala cu sase trepte in raza de actiune - atractiva atat pentru cumparatorii stilului de viata, cat si pentru operatorii care fac o multime de kilometri, in special acolo unde s-ar putea bloca in trafic.Din nou, acest lucru functioneaza bine, dar nu este la fel de ascutit sau pozitiv ca automatul DSG pe care Volkswagen il foloseste in Transporter. Designul selectorului de viteze inseamna ca de multe ori gasiti ca l-ati blocat din greseala in modul manual in loc de unitate, ceea ce devine destul de enervant dupa un timp.
Ford Transit Manevrabilitate personalizata si confort de calatorie
Acolo unde impresioneaza in mod particular este in colturi. Nu este la fel de egal cu o masina, dar, in termeni de van, este adecvat, rezista la rulajul caroseriei ca un campion in timp ce inmoaie cele mai multe denivelari fara reclamatii. De fapt, atunci cand ai un pic de incarcare in spate, ei calatoresc de fapt foarte mult, desi pot primi destul de rabdatori cand sunt goi.
Imbunatatiri interioare importante pentru Transit Custom facelift din 2018
Cabina Transit Custom a parut intotdeauna inteligenta, dar nu a fost niciodata cea mai practica - sau cea mai usoara de utilizat. Pentru facelift-ul 2018, Ford a transformat complet acest lucru, sporind functionalitatea interiorului, ceea ce sustine ca este o cantitate „de clasa” de depozitare in cabina.
Depozitare suplimentara
In timp ce aplaudam stocarea suplimentara, este pacat ca cele trei noi cosuri din partea superioara a tabloului de bord nu au capac, ceea ce inseamna ca totul din ele va fi afisat (si se va reflecta in parbriz). De asemenea, nu sunt atat de usor de accesat la volan.
Noul design interior al garniturilor pentru usi este totusi un triumf. Oferind acum trei niveluri de depozitare si un maner de apucare plasat in mod sensibil, credem ca majoritatea proprietarilor vor aprecia aceasta utilitate adaugata, chiar daca nivelul cel mai scazut este accesibil doar atunci cand usa este deschisa.
Optiuni de tranzit personalizate si infotainment cu Transit Custom2018
Functionand Ford Sync 3, noul upgrade al ecranului in forma de tableta de 8,0 inchi in stil Fiesta este o imbunatatire vasta in ceea ce priveste oferta patetic pokey disponibila in vama pre-facelift - desi poate inca nu este la fel de usor de utilizat ca sistemul montat in VW Transporter.
Ford Transit Custom LWB Tendinta joasa pentru acoperis 2.0 TDCi 170 (Euro 6).
motor eficient EcoBlue de 2,0 litri
Aduce mai multa putere, cu o crestere de pana la 13% in mpg
1.392kg sarcina utila in 170 CP cu acoperis scazut, cu ampatament lung
Ford Transit Custom a fost cea mai vanduta autoutilitara din Europa in 2015 si nu a dat semne de incetinire in 2016.
Ford are o retea enorma de dealeri, care ajuta, dar Transit Custom este, de asemenea, una dintre cele mai prietenoase autoutilitare de pe piata - si asta merge pentru orice, de la modul in care se conduce pana la gandul care a plecat in capacitatea sa de incarcare.
Acum, vechiul motor turodiesel de 2,2 litri TDCi, care alimenteaza Transit Custom (si Transit-ul mai mare) a fost inlocuit cu un nou-nou EcoBlue, cu 2,0 litri TDCi cu turbodiesel.Conceput pentru a respecta cele mai recente reglementari mai stricte privind emisiile Euro 6, s-ar putea sa va asteptati ca noul motor „redus” sa aiba performante strangulate si raspunsuri plictisite.Dar, de fapt, aduce o putere crescuta, cu 20% mai mult cuplu la 1.250 rpm pentru o mai buna capacitate de conducere si promite o economie de combustibil cu 13% mai buna pentru a reduce costurile de functionare. In plus, de asemenea, este mai putin zgomotos.Am pus la incercare cel mai puternic motor EcoBlue de 170 CP intr-o specificatie Trend, cu ampatament lung, personalizat, cu inaltimea standard a acoperisului.
Nou diesel EcoBlue in Ford Transit Custom
Probabil nu doriti sa va aruncati prea adanc in detaliile tehnice ale noului motor EcoBlue de 2,0 litri, dar este de remarcat faptul ca Ford a depus mult efort pentru a reduce frecarea pentru a imbunatati eficienta si a montat o inertie scazuta. „turbocompresor pentru un raspuns imbunatatit. Se pare ca turbo foloseste materiale de calitate buna