Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Inspectie deschidere colet la livrare

Cu Open Box Inspection, curierul va despacheta pachetul dvs.in momentul livrarii pentru inspectie. Puteti verifica comanda pentru a va asigura ca produsul potrivit este livrat fara daune si are accesoriile necesare incluse.

Daca alegeti o comanda eligibila pentru „deschidere colet la livrare”, curierul va despacheta pachetul comenzii dumneavoastra, in momentul livrarii acesteia, si va va ajuta sa inspectati continutul comenzii dumneavoastra. Cu Open Box Inspection, puteti verifica comanda pentru a va asigura ca produsul potrivit este livrat fara daune externe si are accesoriile necesare incluse, inainte de a accepta livrarea.

La ce ma pot astepta in momentul livrarii?

La momentul livrarii produsului achizitionat, curierul va:

  • Despacheta pachetul
  • Verificati vizual produsul pentru corectitudine (adica, pentru a va asigura ca nu este complet diferit de ceea ce a fost comandat), deteriorat sau incomplet (adica, pentru a va asigura ca produsul nu are piese lipsa/deteriorari ale accesoriilor);
  • Aceasta nu include o verificare de functionare a produsului.
     

Ce se intampla odata ce inspectia este finalizata si nu gasesc o problema cu produsul?

Dupa inspectie, daca gasiti ca produsul este corect, fara deteriorare si are accesorii necesare incluse si fara deteriorare, curierul va solicita un cod de confirmare din 6 cifre pentru a confirma starea inspectiei cutiei deschise. Odata ce codul de confirmare este partajat, livrarea dvs. va fi confirmata.

Va rugam sa distribuiti codul de confirmare numai daca produsul este corect, fara deteriorare si are accesorii necesare. Nu vom putea accepta retururi pentru daune pentru comenzile in care inspectia cutiei deschise a fost finalizata si livrata cu succes.

Un adult trebuie sa fie prezent in mod obligatoriu la momentul inspectiei si livrarii.

„Inspectia coletului la livrare” este un serviciu optional?

DA. Inspectia cutiei deschise este disponibila pentru toate comenzile, astfel incat sa puteti inspecta produsul pentru deteriorari, corectitudine si caracter complet inainte de a accepta livrarea. Taxa se achita separat si este 10 lei
 

Poti refuza comanda

Daca in urma deschiderii coletului constatati ca produsul comandat nu se afla in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire zgarieturi sau alte probleme de tip estetic puteti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul.

Completezi Procesul Verbal
Procesul Verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrari, iar pentru plata in ramburs, inainte sau dupa ce ati achitat comanda, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul Verbal nu mai poate fi completat. Daca ati achitat comanda in avans si in urma deschiderii coletului ati decis returnarea produsului, suma achitata in avans va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Inspectie deschidere colet la livrare” taxele de transport sunt suportate de catre Piese-Ford.ro