Piese auto pentru autoutilitare Ford Transit CUSTOM, locul perfect pentru comenzi online. Suntem pasionați de piesele care îi ajută pe clienții noștri să folosească mai mult VAN Custom ! #88K0K865K
Ford Transit a condus piata europeana a LCV de aproximativ jumatate de secol, insasi numele sau este sinonim cu scopul sau. In trecut, acest lucru ar fi putut avea o mare legatura cu traditia si cu vasta optiune de instrumente derivate oferite, dar succesul de vanzari de astazi se reduce foarte mult la calitatea produsului. Patru produse alcatuiesc gama Transit. Modelele Transit Connect si Transit Courier au grija de clientii cu nevoi mai compacte de transport de marfa, dar aici vom analiza o optiune mai mare, Transit Custom. Lansat in 2013, a intrat in gama de sub cel mai mare model, cunoscut pur si simplu sub denumirea de „Transit”, si a fost destinat sa preia autoutilitarele Vito si Vivaro de dimensiuni medii in volumul sectorului LCV. Este un vehicul comercial foarte complet, intr-adevar.
Modele Ford Transit Custom
Camion mediu / mare (2.2 TDCi diesel, 2.0 Tdci)
Istorie
Gandeste-te la o furgoneta mare si este un pariu destul de sigur ca te vei gandi la acesta, Ford Transit, autoproclamata „coloana vertebrala a Marii Britanii”. Si este adevarat, mii de afaceri britanice depind intr-adevar de acest vehicul. Atat de reusit a fost pe aceste tarmuri de la lansarea sa initiala din 1965, incat chiar numele sau a trecut aproape in limba noastra, un cuvant pentru versatilitatea vanului. In 2013, insa, Ford si-a dat seama ca oferta sa de produse de tranzit trebuie sa fie analizata. Anterior, potentialii clienti fusesera confruntati cu o gama larga si neingrijita care incerca sa fie toate lucrurile pentru toate afacerile. Astfel, lucrurile s-au schimbat si s-a dezvoltat o linie de produse Transit cu patru modele. Pe piata i s-au oferit cateva modele compacte cu ecusoane „Connect” si „Courier”, o versiune cu adevarat mare, numita pur si simplu „Transit” si vehiculul pe care il vom privi aici, care se inchide undeva intre ele - Transit Custom.
Custom ajunge la locul de vanzare dulce pe piata LCV de gama medie pentru un vehicul nu prea mare - si nici prea mic. Iata raspunsul Ford la liderii de pe piata europeana, precum Transporters Volkswagen, Mercedes Vito, Peugeot Expert, Citroen Dispatch, Renault Trafic si ceea ce pe aceste tarm, stim ca Opel Vivaro. Pentru a face fata unei opozitii atat de dure, brandul Ford a oferit o gama enorma de alegeri intreprinderilor britanice, cu peste 300 de instrumente derivate Transit Custom. Nu este rau cand iti amintesti ca erau doar 75 de variante disponibile atunci cand modelul original Transit a fost lansat pentru prima data in 1965. Drept urmare, daca nevoile mari ale autoutilitarei sunt sa poarte pachete sau oameni, atunci acest Ford ramane o optiune LCV folosita de tine. pur si simplu nu pot ignora. O gama de facelifted Transit Custom a fost introdusa la inceputul anului 2018, dar aici ne uitam la modelele din perioada anterioara facelift 2013-2017.
Acestea au fost lansate cu motoare diesel TDCi de 2,2 litri, insa in 2017, Ford a inlocuit aceasta unitate cu o centrala mai puternica „EcoBlue” de 2,0 litri care respecta Euro6. Si in acest moment, o cutie de viteze auto „SelectShift” a fost disponibila cu modelele de 130 si 170PS.
Ce obtii
O autoutilitara trebuie sa arate inteligenta, moderna si profesionala. Acesta face, cu caracteristicile de design cinetic de semnatura care aduc o pozitie mai sportiva si o linie de umar in crestere indrazneata, marcand clar acest design ca transportator de marfa in mare parte a timpului sau. Mandria locului pe grila frontala trapezoidala indrazneata se indreapta catre cea mai mare insigna Ford foloseste pe oricare dintre vehiculele sale din intreaga lume. Pacat ca nu primiti pasii prevazuti pe bara de protectie frontala, care in versiunea generatiei anterioare le-a permis proprietarilor sa urce mai usor si sa curate ecranul. Cand vine vorba de capota, o atingere de securitate este aceea ca veti avea nevoie de cheia de contact pentru a o deschide.
In interior, designul cabinei este foarte diferit de Transit de generatia anterioara, tabloul prezentand acelasi aspect in stil herringbone pentru functii stereo si telefonice si afisaj de iluminare albastru iluminat, utilizat in masinile de pasageri Ford din aceasta epoca. Nu prea are aceeasi senzatie de granit, pe care l-ati primi intr-un Mercedes Vito sau un Volkswagen Transporter, dar nivelul general de potrivire si finisare este un mare pas inainte in ceea ce va asteptati de la un Transit. Cu siguranta, cabina in sine este o lucrare bine gandita de proiectare, in mod normal, o trei locuri in fata simpla a panoului sau o fata cu doua locuri in modelul dublu cab-in-van. Sa te simti confortabil la volan este cu siguranta usor datorita nu numai scaunului soferului reglabil in inaltime, ci si, in sfarsit, furnizarii unui volan care poate fi reglat atat pentru inaltime cat si pentru atingere. Daca sunteti inalt, va va ajuta, de asemenea, ca scaunul confortabil al soferului are acum un plus de 30 mm de mers inapoi inapoi fata de modelul din generatia anterioara. Majoritatea modelelor au optiunea de a putea plia mijlocul celor trei scaune pentru a crea un birou improvizat suficient de mare pentru un laptop sau un clipboard cu doua suporturi pentru pahare, o tava pentru stilou si o banda elastica care iti va tine documentele in loc. De asemenea, ne place modul in care plierea pernelor de baza ale ambelor scaune pentru pasageri deschide o zona de depozitare spatioasa, ascunsa de 93 de litri, pentru a ascunde obiecte valoroase precum unelte. Lucrurile mai mici pot fi stocate in cutia cu manusi in care puteti agata folderele A4.
Pe incarcarea practicilor. Ca si rivalii, modelele Transit Custom vin cu o pereche de usi din spate twin cu deschidere laterala conventionala cu deschidere laterala, care se deschid la 90 de grade si pot trece apoi la 180 de grade. De asemenea, va ajuta ca, daca nu cumva sarcina pe care o aveti in minte este cu adevarat grea, atunci nu veti avea nevoie de stivuitor - inaltimea de incarcare este, pana la urma, poate fi la doar 583 mm de la sol. Cu siguranta ca lucrurile voluminoase ar trebui sa fie in regula, chiar si versiunea cu acoperisul scazut oferind o deschidere a usii din spate 1400 mm latime si 1340 mm inaltime, desi asta va fi mai mare daca ai opta pentru optiunea de acoperis inalt. Inaltimea acoperisului, impreuna cu selectia dintre ampatamentele scurte si lungi, vor determina, desigur, si volumul de spatiu de incarcare. In partea inferioara a gamei, clientii cu actiuni scurte cu actiuni reduse obtin un nivel foarte decent de 6,0 m3, ceea ce, datorita unei lungimi a spatiului de incarcare de 2555mm si a unei latimi de conducere de clasa intre rotile de 1.390 mm, este suficient pentru a face din acesta singurul vehicul din clasa de vana cu gama medie SWB, capabila sa transporte pana la trei euro paleti cu o incarcare de un metru. Sau pentru a transporta placi de constructie de 8xx4 (adica 2.440mm cu 1.220mm), fie vertical la marginea peretelui perete, fie plat pe podea. Utilizati tot spatiul respectiv si va veti bucura de o sarcina utila de cel putin 883 kg. Deci, pe scurt, este posibil sa nu aveti nevoie de versiunea pentru ampatament lung, dar daca o faceti, atunci veti constata ca lungimea suplimentara de 0,37 m este suficienta pentru a creste volumul spatiului de incarcare pana la 6,8 m3, in timp ce pentru a se potrivi, sarcina utila creste la oriunde intre 1.014 si 1.414 kg, in functie de Greutatea Bruta a Vehiculului pe care o alegeti.
Indiferent de modelul personalizat pe care il alegeti, veti obtine o usa laterala glisanta, cu inaltimea si latimea conducatoare de clasa (1.320 mm inaltime in forma joasa si 1.030 mm latime). Desigur, pentru variantele de transport pentru pasageri Double-Cab-in-Van, usa laterala este rezervata utilizarii ocupantilor scaunelor din spate - iar necesitatea compartimentului lor inseamna o bagaja de bagaje obligatoriu in spate - in modelele SWB pana la 3,5m3, cu o lungime a spatiului de incarcare de 1577mm. Probabil mai bine in acest caz sa mergi pentru o versiune LWB in care compromisul de ambalare este mai putin acut, aceste variante oferind un volum de incarcare de 4.4m3 si o lungime a spatiului de incarcare de 1944mm. Dupa ce v-ati incarcat, exista un capac de vinil pentru a proteja podeaua, desi nu va va opri sa zgariati arcadele rotilor sau partile interioare ale vehiculului daca autoutilitara pe care o priviti nu a fost montata. cu un set complet de captuseala pentru straturi. Desigur, dauna este mai putin probabila daca va legati in mod corespunzator sarcina, lucru posibil in acest Custom Transit cu ajutorul a nu mai putin de opt puncte de ancorare diferite. Daca nu uitati sa le folositi si totul gliseaza inainte, atunci va veti bucura de pereti plini din otel. In partea de jos a acesteia este o trapa ingrijita, care permite ca obiectele mai lungi - conducte, scari si asa mai departe - sa fie transportate in siguranta in interiorul vehiculului.
Piese de schimb
(preturi aprox., bazate pe o camioneta 2015 Transit Custom 2.2TDCi 125 Cp) La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Discurile de frana fata sunt cuprinse intre 75 - 125 euro. Un filtru de aer se afla in pachetul de 17 - 22 euro, un filtru de combustibil este in jur de 33 - 50 euro, iar un filtru de ulei este in jur de 8 - 12 euro. Pachetul de stergatoare fata la 27 - 32 euro. Un termostat este de aproximativ 27 euro, o pompa de apa aproximativ 170 euro. Un radiator este de aproximativ 245 de euro. Veti plati 350 - 480 euro pentru un alternator si in jur de 1.200 de euro pentru un turbo nou.
Pe drum
Dinamica de conducere a fost integrala pentru automobilismul de tranzit inca de la sfarsitul anilor nouazeci, cand Ford a mers pana la invocarea unor experti precum fostul campion mondial F1, Jackie Stewart, pentru a le face dreptate. Versiunea de ultima generatie a acestui vehicul a fost mai buna decat concurentii sai de a conduce si acest Transit Custom a continuat aceasta tendinta, directia sa fiind deosebit de impresionanta. Ca orice vehicul comercial, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, raspunsul in viraje este impresionant si rulajul corpului este bine controlat.
Raspunsul in viraje este poate cel mai usor de explicat, oferit prin amabilitatea unui sistem de control al controlului cuplului, perfectionat pe masinile Ford. De-a lungul colturilor, acest lucru schimba constant tractiunea catre rotile care o pot folosi cel mai bine, tragandu-va perfect de la indoire la indoire intr-un mod pe care pur si simplu nu va asteptati de la o camioneta. Intre timp, controlul ruloului caroseriei ofera ameliorarea cu 37% a rigiditatii torsionale, ceea ce a imbunatatit si rafinarea in cabina - cu pana la 9% fata de modelul generatiei anterioare, potrivit Ford.
Sub capota, gama de la lansare s-a bazat in jurul unui motor, o versiune imbunatatita a unitatii TDCi Duratorq de 2,2 litri Forddezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care opereaza cu un sistem Auto-Stop-Start si este oferita in trei state de ton pentru clienti cu tractiune fata - cu 100, 125 sau 155 cp. Toate aceste unitati se simt folositor mai mult decat au facut-o in vechile lor probe, cu o putere de doar 1.500 rpm si chiar entry-level TDCi 100 dezvoltand un cuplu util de 310Nm, o cifra crescand cu 385 Nm daca optati pentru versiunea 155 cp. Oricum, exista suficienta putere de tragere pentru a putea remorca o remorca franata de pana la 2,0 tone. Celalalt lucru pe care il observati la volan cu aceste motoare este rafinarea decenta, datorita in parte transmisiei manuale cu 6 trepte cu angrenajul lung
Manipularea si performanta accentuata fac important ca franele sa fie la dispozitie. Acest lucru a fost imbunatatit de Ford in versiunile ulterioare ale modelului generatiei anterioare, care pana la sfarsitul vietii avea frane de disc pe tot parcursul. De asemenea, veti dori ca acest vehicul sa fie manevrabil, de unde un cerc de strunjire relativ strans, care variaza intre 11,6m (bordura pana la bordura) si 12,2 m (perete in perete). Si daca va aflati intr-o intersectie de urcare, Hill Launch Assist standard va va ajuta sa iesiti fara probleme.
Per total
Acest model personalizat de tranzit s-a dovedit a fi o alegere simpla si simpla pentru cumparatorii de autoutilitare mijlocii. Cu siguranta a ajutat ca a satisfacut o varietate mai larga de nevoi comerciale decat orice alt derivat Transit. Foarte putini rivali pot invinge fie practicitatea acestui Ford, fie costurile sale de operare de zi cu zi.
Piese Ford TRANSIT CUSTOM | 2014 - 2018 | Duratorq EcoBlue #88K0K865K
Piese auto Ford Transit Custom 2014-2018 #88K0K865K
Ford Transit a condus piata europeana a LCV de aproximativ jumatate de secol, insasi numele sau este sinonim cu scopul sau. In trecut, acest lucru ar fi putut avea o mare legatura cu traditia si cu vasta optiune de instrumente derivate oferite, dar succesul de vanzari de astazi se reduce foarte mult la calitatea produsului. Patru produse alcatuiesc gama Transit. Modelele Transit Connect si Transit Courier au grija de clientii cu nevoi mai compacte de transport de marfa, dar aici vom analiza o optiune mai mare, Transit Custom. Lansat in 2013, a intrat in gama de sub cel mai mare model, cunoscut pur si simplu sub denumirea de „Transit”, si a fost destinat sa preia autoutilitarele Vito si Vivaro de dimensiuni medii in volumul sectorului LCV. Este un vehicul comercial foarte complet, intr-adevar. Modele Ford Transit Custom Camion mediu / mare (2.2 TDCi diesel, 2.0 Tdci) Istorie Gandeste-te la o furgoneta mare si este un pariu destul de sigur ca te vei gandi la acesta, Ford Transit, autoproclamata „coloana vertebrala a Marii Britanii”. Si este adevarat, mii de afaceri britanice depind intr-adevar de acest vehicul. Atat de reusit a fost pe aceste tarmuri de la lansarea sa initiala din 1965, incat chiar numele sau a trecut aproape in limba noastra, un cuvant pentru versatilitatea vanului. In 2013, insa, Ford si-a dat seama ca oferta sa de produse de tranzit trebuie sa fie analizata. Anterior, potentialii clienti fusesera confruntati cu o gama larga si neingrijita care incerca sa fie toate lucrurile pentru toate afacerile. Astfel, lucrurile s-au schimbat si s-a dezvoltat o linie de produse Transit cu patru modele. Pe piata i s-au oferit cateva modele compacte cu ecusoane „Connect” si „Courier”, o versiune cu adevarat mare, numita pur si simplu „Transit” si vehiculul pe care il vom privi aici, care se inchide undeva intre ele - Transit Custom. Custom ajunge la locul de vanzare dulce pe piata LCV de gama medie pentru un vehicul nu prea mare - si nici prea mic. Iata raspunsul Ford la liderii de pe piata europeana, precum Transporters Volkswagen, Mercedes Vito, Peugeot Expert, Citroen Dispatch, Renault Trafic si ceea ce pe aceste tarm, stim ca Opel Vivaro. Pentru a face fata unei opozitii atat de dure, brandul Ford a oferit o gama enorma de alegeri intreprinderilor britanice, cu peste 300 de instrumente derivate Transit Custom. Nu este rau cand iti amintesti ca erau doar 75 de variante disponibile atunci cand modelul original Transit a fost lansat pentru prima data in 1965. Drept urmare, daca nevoile mari ale autoutilitarei sunt sa poarte pachete sau oameni, atunci acest Ford ramane o optiune LCV folosita de tine. pur si simplu nu pot ignora. O gama de facelifted Transit Custom a fost introdusa la inceputul anului 2018, dar aici ne uitam la modelele din perioada anterioara facelift 2013-2017. Acestea au fost lansate cu motoare diesel TDCi de 2,2 litri, insa in 2017, Ford a inlocuit aceasta unitate cu o centrala mai puternica „EcoBlue” de 2,0 litri care respecta Euro6. Si in acest moment, o cutie de viteze auto „SelectShift” a fost disponibila cu modelele de 130 si 170PS. Ce obtii O autoutilitara trebuie sa arate inteligenta, moderna si profesionala. Acesta face, cu caracteristicile de design cinetic de semnatura care aduc o pozitie mai sportiva si o linie de umar in crestere indrazneata, marcand clar acest design ca transportator de marfa in mare parte a timpului sau. Mandria locului pe grila frontala trapezoidala indrazneata se indreapta catre cea mai mare insigna Ford foloseste pe oricare dintre vehiculele sale din intreaga lume. Pacat ca nu primiti pasii prevazuti pe bara de protectie frontala, care in versiunea generatiei anterioare le-a permis proprietarilor sa urce mai usor si sa curate ecranul. Cand vine vorba de capota, o atingere de securitate este aceea ca veti avea nevoie de cheia de contact pentru a o deschide. In interior, designul cabinei este foarte diferit de Transit de generatia anterioara, tabloul prezentand acelasi aspect in stil herringbone pentru functii stereo si telefonice si afisaj de iluminare albastru iluminat, utilizat in masinile de pasageri Ford din aceasta epoca. Nu prea are aceeasi senzatie de granit, pe care l-ati primi intr-un Mercedes Vito sau un Volkswagen Transporter, dar nivelul general de potrivire si finisare este un mare pas inainte in ceea ce va asteptati de la un Transit. Cu siguranta, cabina in sine este o lucrare bine gandita de proiectare, in mod normal, o trei locuri in fata simpla a panoului sau o fata cu doua locuri in modelul dublu cab-in-van. Sa te simti confortabil la volan este cu siguranta usor datorita nu numai scaunului soferului reglabil in inaltime, ci si, in sfarsit, furnizarii unui volan care poate fi reglat atat pentru inaltime cat si pentru atingere. Daca sunteti inalt, va va ajuta, de asemenea, ca scaunul confortabil al soferului are acum un plus de 30 mm de mers inapoi inapoi fata de modelul din generatia anterioara. Majoritatea modelelor au optiunea de a putea plia mijlocul celor trei scaune pentru a crea un birou improvizat suficient de mare pentru un laptop sau un clipboard cu doua suporturi pentru pahare, o tava pentru stilou si o banda elastica care iti va tine documentele in loc. De asemenea, ne place modul in care plierea pernelor de baza ale ambelor scaune pentru pasageri deschide o zona de depozitare spatioasa, ascunsa de 93 de litri, pentru a ascunde obiecte valoroase precum unelte. Lucrurile mai mici pot fi stocate in cutia cu manusi in care puteti agata folderele A4. Pe incarcarea practicilor. Ca si rivalii, modelele Transit Custom vin cu o pereche de usi din spate twin cu deschidere laterala conventionala cu deschidere laterala, care se deschid la 90 de grade si pot trece apoi la 180 de grade. De asemenea, va ajuta ca, daca nu cumva sarcina pe care o aveti in minte este cu adevarat grea, atunci nu veti avea nevoie de stivuitor - inaltimea de incarcare este, pana la urma, poate fi la doar 583 mm de la sol. Cu siguranta ca lucrurile voluminoase ar trebui sa fie in regula, chiar si versiunea cu acoperisul scazut oferind o deschidere a usii din spate 1400 mm latime si 1340 mm inaltime, desi asta va fi mai mare daca ai opta pentru optiunea de acoperis inalt. Inaltimea acoperisului, impreuna cu selectia dintre ampatamentele scurte si lungi, vor determina, desigur, si volumul de spatiu de incarcare. In partea inferioara a gamei, clientii cu actiuni scurte cu actiuni reduse obtin un nivel foarte decent de 6,0 m3, ceea ce, datorita unei lungimi a spatiului de incarcare de 2555mm si a unei latimi de conducere de clasa intre rotile de 1.390 mm, este suficient pentru a face din acesta singurul vehicul din clasa de vana cu gama medie SWB, capabila sa transporte pana la trei euro paleti cu o incarcare de un metru. Sau pentru a transporta placi de constructie de 8xx4 (adica 2.440mm cu 1.220mm), fie vertical la marginea peretelui perete, fie plat pe podea. Utilizati tot spatiul respectiv si va veti bucura de o sarcina utila de cel putin 883 kg. Deci, pe scurt, este posibil sa nu aveti nevoie de versiunea pentru ampatament lung, dar daca o faceti, atunci veti constata ca lungimea suplimentara de 0,37 m este suficienta pentru a creste volumul spatiului de incarcare pana la 6,8 m3, in timp ce pentru a se potrivi, sarcina utila creste la oriunde intre 1.014 si 1.414 kg, in functie de Greutatea Bruta a Vehiculului pe care o alegeti. Indiferent de modelul personalizat pe care il alegeti, veti obtine o usa laterala glisanta, cu inaltimea si latimea conducatoare de clasa (1.320 mm inaltime in forma joasa si 1.030 mm latime). Desigur, pentru variantele de transport pentru pasageri Double-Cab-in-Van, usa laterala este rezervata utilizarii ocupantilor scaunelor din spate - iar necesitatea compartimentului lor inseamna o bagaja de bagaje obligatoriu in spate - in modelele SWB pana la 3,5m3, cu o lungime a spatiului de incarcare de 1577mm. Probabil mai bine in acest caz sa mergi pentru o versiune LWB in care compromisul de ambalare este mai putin acut, aceste variante oferind un volum de incarcare de 4.4m3 si o lungime a spatiului de incarcare de 1944mm. Dupa ce v-ati incarcat, exista un capac de vinil pentru a proteja podeaua, desi nu va va opri sa zgariati arcadele rotilor sau partile interioare ale vehiculului daca autoutilitara pe care o priviti nu a fost montata. cu un set complet de captuseala pentru straturi. Desigur, dauna este mai putin probabila daca va legati in mod corespunzator sarcina, lucru posibil in acest Custom Transit cu ajutorul a nu mai putin de opt puncte de ancorare diferite. Daca nu uitati sa le folositi si totul gliseaza inainte, atunci va veti bucura de pereti plini din otel. In partea de jos a acesteia este o trapa ingrijita, care permite ca obiectele mai lungi - conducte, scari si asa mai departe - sa fie transportate in siguranta in interiorul vehiculului. Piese de schimb (preturi aprox., bazate pe o camioneta 2015 Transit Custom 2.2TDCi 125 Cp) La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Discurile de frana fata sunt cuprinse intre 75 - 125 euro. Un filtru de aer se afla in pachetul de 17 - 22 euro, un filtru de combustibil este in jur de 33 - 50 euro, iar un filtru de ulei este in jur de 8 - 12 euro. Pachetul de stergatoare fata la 27 - 32 euro. Un termostat este de aproximativ 27 euro, o pompa de apa aproximativ 170 euro. Un radiator este de aproximativ 245 de euro. Veti plati 350 - 480 euro pentru un alternator si in jur de 1.200 de euro pentru un turbo nou. Pe drum Dinamica de conducere a fost integrala pentru automobilismul de tranzit inca de la sfarsitul anilor nouazeci, cand Ford a mers pana la invocarea unor experti precum fostul campion mondial F1, Jackie Stewart, pentru a le face dreptate. Versiunea de ultima generatie a acestui vehicul a fost mai buna decat concurentii sai de a conduce si acest Transit Custom a continuat aceasta tendinta, directia sa fiind deosebit de impresionanta. Ca orice vehicul comercial, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, raspunsul in viraje este impresionant si rulajul corpului este bine controlat. Raspunsul in viraje este poate cel mai usor de explicat, oferit prin amabilitatea unui sistem de control al controlului cuplului, perfectionat pe masinile Ford. De-a lungul colturilor, acest lucru schimba constant tractiunea catre rotile care o pot folosi cel mai bine, tragandu-va perfect de la indoire la indoire intr-un mod pe care pur si simplu nu va asteptati de la o camioneta. Intre timp, controlul ruloului caroseriei ofera ameliorarea cu 37% a rigiditatii torsionale, ceea ce a imbunatatit si rafinarea in cabina - cu pana la 9% fata de modelul generatiei anterioare, potrivit Ford. Sub capota, gama de la lansare s-a bazat in jurul unui motor, o versiune imbunatatita a unitatii TDCi Duratorq de 2,2 litri Ford dezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care opereaza cu un sistem Auto-Stop-Start si este oferita in trei state de ton pentru clienti cu tractiune fata - cu 100, 125 sau 155 cp. Toate aceste unitati se simt folositor mai mult decat au facut-o in vechile lor probe, cu o putere de doar 1.500 rpm si chiar entry-level TDCi 100 dezvoltand un cuplu util de 310Nm, o cifra crescand cu 385 Nm daca optati pentru versiunea 155 cp. Oricum, exista suficienta putere de tragere pentru a putea remorca o remorca franata de pana la 2,0 tone. Celalalt lucru pe care il observati la volan cu aceste motoare este rafinarea decenta, datorita in parte transmisiei manuale cu 6 trepte cu angrenajul lung Manipularea si performanta accentuata fac important ca franele sa fie la dispozitie. Acest lucru a fost imbunatatit de Ford in versiunile ulterioare ale modelului generatiei anterioare, care pana la sfarsitul vietii avea frane de disc pe tot parcursul. De asemenea, veti dori ca acest vehicul sa fie manevrabil, de unde un cerc de strunjire relativ strans, care variaza intre 11,6m (bordura pana la bordura) si 12,2 m (perete in perete). Si daca va aflati intr-o intersectie de urcare, Hill Launch Assist standard va va ajuta sa iesiti fara probleme. Per total Acest model personalizat de tranzit s-a dovedit a fi o alegere simpla si simpla pentru cumparatorii de autoutilitare mijlocii. Cu siguranta a ajutat ca a satisfacut o varietate mai larga de nevoi comerciale decat orice alt derivat Transit. Foarte putini rivali pot invinge fie practicitatea acestui Ford, fie costurile sale de operare de zi cu zi.