Piese Ford TRANSIT COURIER | 2014 - 2018 | Duratorq EcoBoost #88K7K845K
Ford Transit Courier completeaza linia de transit, care acopera acum sectoarele mici, compacte, standard si panoul mare; si, desi exista morti care nu apreciaza „diluarea” numelui Transit, aceasta linie variata are sens in lumea moderna. Se spune adesea ca „bunatatea vine in pachete mici”, iar acest curier este foarte bun. Avand in vedere practicitatea, flexibilitatea si apetitul pentru munca, Curierul este demn de numele de Tranzit. La 1,9 metri cubi, caseta de incarcare nu este imensa, asa ca daca vrei mai mult spatiu, atunci uita-te la Connect. Curierul este o camioneta mica pentru cei cu nevoi modeste de transport si este ideala pentru mediul urban. Lungimea incarcarii este de 1,6 metri modici, dar aceasta poate fi extinsa la 3,0 metri daca se foloseste scaunul pliant pentru pasageri pentru a se potrivi cu lungimi de teava, cherestea sau trepte, iar spatiul este suficient pentru a incadra un palet euro intre arcadele rotilor. Cu o inaltime a acoperisului de 1.244 mm, exista suficient spatiu pentru a aluneca intr-o masina de spalat verticala, chiar daca este montat pe o paleta. Pentru un plus de flexibilitate, Ford ofera un perete pliabil pliabil, care este articulat vertical la mijloc. Sectiunea „deschisa” poate fi apoi pliata in jurul scaunului soferului, permitand transportul obiectelor mai lungi si mai voluminoase de pana la 3,0 metri in interiorul vehiculului. Inelele de incarcare a incarcaturii au fost plasate cu gandire la colturile extreme ale spatiului de incarcare, cu inca doua pe peretele lateral, ceea ce inseamna ca pot fi accesate mai usor chiar si cu o sarcina completa la bord. La doar 4,1 metri lungime, autoutilitara in sine este destul de scurta, ceea ce inseamna ca poate fi inversata aproape de un perete, lasand suficient spatiu pentru a avea acces in spate prin oricare dintre usile asimetrice ale hambarului, fara ca nasul vehiculului sa se afle. prea departe. Este o caracteristica mica, dar una potrivita pentru curierii si comerciantii care lucreaza in centrele orasului congestionat. Interior In cadrul garniturilor standard, cele doua scaune fata sunt destul de confortabile, dar daca scaunul pasager pliat optional este prevazut pentru a maximiza spatiul de incarcare, atunci ofera mai mult un perch pentru pasager decat un scaun. Deci, aveti grija ce specificati. Arhivarea in cabina este destul de buna, cu un raft supra-parbriz completat de buzunarele usilor cu dimensiuni rezonabile si o tava de fundatie superficiala; doua suporturi pot fi asezate langa maneta franei de mana si mai sunt cateva gauri cubby pentru buchete de chei sau schimbari libere. Pe podeaua acoperita cu cauciuc nu exista covorase de cauciuc detasabile, ceea ce inseamna ca ar fi greu sa pastreze curatenia in interior. Costurile de functionare Cifra oficiala de economie combinata este de 72,4 MPG, dar in automobilismul „real”, atingea 55,5mpg. Cu toate acestea, 60mpg si mai mult se pot realiza cu usurinta intr-un Curier, in functie de natura lucrarii solicitate. Poate o a sasea treapta poate reduce consumul in continuare, dar Ford a decis o cutie de viteze cu cinci viteze pentru toate variantele, inclusiv benzina de 1,0 litri si ambele optiuni diesel de 1,5 si 1,6 litri. Intervalele de servicii sunt de 20.000 de km intre ele, exista o garantie de trei ani / 100.000 de km, iar calificativele de asigurare sunt destul de mici. Performanta Turboieselul de 1,5 litri cu patru cilindri Euro 5 este setat sa inlocuiasca unitatea 1.6 TDCi chiar in gama diesel a Ford. Nu exista nicio diferenta notabila in ceea ce priveste livrarea de putere, iar cu cuplul de 140lb / ft, puterea este mai mult decat adecvata intr-un vehicul cu un GVW mai mic de 1.800 kg. Unitatea sa de putere receptiva se combina cu manipularea agila pentru a-l face sa se simta cu adevarat destul de nebun si cu o bucurie de a conduce. Plimbare si manipulare Este un Ford, ceea ce inseamna ca Curierul este o placere de a conduce. Nu este o surpriza aici, deoarece Ford considera ca versiunea MPV „Tourneo” a tuturor locurilor se va adresa familiilor; si, versiunea „comerciala” a vehiculului beneficiaza de acest lucru, cu o izolare buna la zgomot si o suspensie ferma, dar confortabila, cu amortizare excelenta chiar si atunci cand ruleaza gol. Siguranta Setarea completa a franei cu disc vine cu ABS si ESC, iar airbag-ul unui sofer este standard. In comun cu toate Fords in aceste zile, Curierul vine cu sistemul SYNC al Ford, care permite conectarea mai usoara la alte dispozitive electronice si, mai important, va face contact automat cu serviciile de urgenta daca detecteaza ca vehiculul a fost implicat intr-un accident. Poate ca nu este atat o problema de siguranta, dar merita mentionata, este roata de rezerva de dimensiuni complete, care este intotdeauna mai buna pentru un vehicul comercial decat sistemele de „sigilare si lovitura” care sunt predominante pe masinile moderne. Farurile auto si farurile de ceata au fost, de asemenea, montate pe vehiculul de testare pe care l-am condus. Echipament Masina noastra de testare a fost versiunea „Tendinta” a Curierului si a venit cu un volan acoperit din piele, cu controale audio si computer / de calatorie incorporate. Vanul avea si geamuri electrice fata, oglinzi incalzite pentru usa si parbriz incalzit - o adevarata mantuiala in diminetile inghetate. In plus fata de raftul de parbriz prea util si alte spatii de depozitare, exista un sertar sub scaunul soferului pentru a ascunde mici obiecte de valoare. Playerul radio / CD / USB DAB este dotat cu Bluetooth si (asa cum s-a mentionat mai sus) sistemul SYNC Ford, care va atrage pentru noi dintre cei care inca mai avem probleme pentru ca dispozitivele electronice sa comunice intre ele! Scaunul soferului are, de asemenea, suport lombar reglabil si cotiera, in timp ce blocarea centrala la distanta si capacul rezervorului de combustibil sunt, de asemenea, standard. Optiunile montate cu autoutilitarul includeau un sistem de radio DAB modernizat, cu ecran TFT de 5,0 inci si satelit, precum si o camera inversa, aer conditionat si geamuri spate vitrate cu stergatoare, totul pentru un pret rezonabil de 650 euro . Vopseaua metalica a adaugat inca 300 de euro; peretele plasa plianta si scaunul pentru pasageri pliabil au fost de 200 euro foarte rezonabile; senzorii de parcare costa 150 euro; si, desi lumina din cutia de incarcare a LED-ului suna cam scump la 40 de euro, merita fiecare banut atunci cand intra noptile intunecate.
2025