Cumpărați piese Ford Transit CONNECT 2013 - 2018 din magazinul oficial de piese si accesorii Ford. Găsiți produse personalizate, toate potrivite pentru camioneta dvs. Vizualizați după categorie, marcă, preț #8846K825K
Ford a doua generatie Transit Connect Mk2, este o camioneta compacta - cu idei mari. Aici, vom analiza acest model in faza anterioara facelift-ului 2013-2018, ca o cumparare obisnuita. Costa cat mai putin sa functionezi ca un VCV mai mic, dar, daca este specificat corect, poate inghiti o sarcina aproape la fel de mare ca un model de dimensiuni medii din clasa urmatoare. Va lua pasageri, precum si pachete, va face fata cu incarcaturi lungi in pasul sau si va avea grija de viata dvs. cu telemetria sa inteligenta SYNC. Pe scurt, daca ati face cumparaturi pe acest segment in cautarea unei autoutilitare fabricate in perioada 2013-2018, ar trebui sa o luati in considerare.
Transit Connect compact al Ford a fost LCV-ul care a zincat cu adevarat sectorul autoutilitarelor mici atunci cand a fost lansat in Marea Britanie in 2003. Pentru a intelege impactul pe care acest model Connect l-a avut asupra sectorului vehiculelor comerciale, trebuie sa va amintiti ca inainte de originalul sau introducere imediat dupa sfarsitul secolului, majoritatea autoutilitarelor compacte au fost doar mici superminisuri sau hatchback-uri de familie, cu ferestre acoperite. In schimb, modelul Connect din prima generatie a fost unul dintre primele autoutilitare concepute in scopuri mici. Adevarat, a folosit o multime de piese mecanice de la linia de masini a pasagerilor Ford - in principal din supermini Fiesta - dar lucrurile LCV pentru golful de sarcina, partea cu adevarat importanta a proiectarii, au fost create in mod corespunzator in functie de nevoile cumparatorilor de afaceri.
Totusi, concurentii s-au grabit sa copieze conceptul - si sa-l dezvolte si mai departe cu un sub-segment de autoutilitare si mai mici, destinate operatorilor de buticuri si intreprinderilor din centrul orasului. Ceea ce, pana la sfarsitul primei decenii a Noughties, a lasat Connect-ul incercand, destul de penibil, sa fie toate lucrurile cumparatorilor din segmentul compact LCV. Avea nevoie de un nou contract de inchiriere a vietii, in care sa poata, din nou, fi considerat un instrument inteligent al comerciantilor.
Acest proiect de a doua generatie. Lansat in 2013, urmarit sa ofere exact acest lucru, o parte dintr-o linie Transit cu patru modele care include, de asemenea, modelul Courier mai mic si cele mai mari modele de tranzit personalizate si pe deplin. In ambele domenii care conteaza - costurile de functionare si practicile pentru golful de incarcare - se inregistreaza bine, cu o multime de permutari ale golfului de marfa si cu o inteligenta tehnica de inalta tehnologie. Versiunea originala a acestui model MK2 vanduta pana la jumatatea anului 2018, cand a fost inlocuita cu o versiune substantial actualizata.
Ce obtii
Nu-ti dai seama cat de mult de un pas estetic a reprezentat aceasta furgoneta Transit Connect din a doua generatie pana cand vezi acest model in fata predecesorului sau destul de simplu. Ceea ce este obisnuit intre cele doua vehicule este o prioritizare a functiei asupra formei si a unui aspect boxy, practic, dar cu acest model MK2, partea frontala este mai eleganta si mai inteligenta. Si unul cu mult mai mare Focus, nu in ultimul rand pentru ca versiunea a treia generatie a celei mai bine vandute trapa de familie a Ford a oferit cea mai mare parte a bazelor aici.
In interior, desigur este foarte asemanatoare cu masina, desi intr-un fel practic, utilitar. Vizualizati un set clar prezentat de instrumente Ford familiare printr-o roata cu patru rapoarte care se misca atat pentru a atinge cat si pentru grebla. Si apreciati imediat un scaun de sofer suportabil, care se poate regla in opt moduri pe majoritatea modelelor, ceea ce face mai usor sa va faceti mai confortabil decat ar fi la unii concurenti. Aspectul central al consolei centrale, inspirat de telefoane mobile, provine direct dintr-o Fiesta din aceasta perioada si este relativ simplu de utilizat odata ce te-ai obisnuit cu o gama destul de incomoda de butoane si faptul ca ecranul de infotainment din partea de sus a tabloului este putin. mic. Pe partea pozitiva, butoanele sunt destul de mari, astfel incat sa le poti folosi purtand manusi de lucru. Calitatea ridicata din fabrica spaniola din Valencia pare foarte puternica, iar materialele plastice curate sterse par dure si durabile.
Exista si multa practica, desi pacat ca modelul de baza nu obtine cutia de manusi care poate fi blocata pe care o gasesti mai departe. In caz contrar, exista un spatiu de depozitare decent pentru parafernalia vietii de zi cu zi, inclusiv pubele de dimensiuni rezonabile, plus doua suporturi pentru pahare si un suport de moneda de la gearstick, precum si o cosa utila adanc inapoi, acolo unde exista optional aux-in si iPod. prize. Exista, de asemenea, o zona de depozitare aeriana.
Cumparatorilor originali li s-a oferit optiunea de a schimba cele doua scaune de cabina standard pentru o banca de trei persoane, care ar putea fi comandata cu sau fara o trapa de incarcare utila pentru a trage articole mai lungi din zona de incarcare. Cu banca cu pasageri dubli, exista o parte centrala a scaunului din spate pe care il puteti plia pentru a face un birou. Sau puteti plia inapoi spatarul partii pasagerului din scaun si creati un punct de depozitare pentru cutiile pe care poate nu doriti sa le expediati in golful de marfa. Din acest motiv, am cauta in mod activ o conexiune echipata cu banca cu pasageri dubli.
Corect, haideti sa privim mai atent la practicitatea golfului de incarcare Suma pe care o puteti transporta va depinde, in mod evident, in primul rand de alegerea dvs. intre varianta scurta „L1” si ampatamentul lung „L2”. Ambele stiluri de caroserie ofera 1.269mm inaltime a spatiului de incarcare si 1.538 mm latime a suprafetei de sarcina, o cifra care se restrange la 1.249mm intre arcadele rotilor. „L1” ofera o capacitate cubica de 2,9 m3 si o lungime a spatiului de incarcare de la usa la pereti de 1.558 mm. Datorita unei lungimi de 400 mm in plus, versiunea „L2” ofera 3,2 m3 de capacitate cubica si o lungime a spatiului de incarcare de la usa la perete de 1.958 mm. Ceea ce inseamna ca intr-un „L2”, puteti gazdui doi paleti euro mai degraba decat unul. Specificarea trapei utile de incarcare in cabina va permite sa cresteti considerabil lungimea de incarcare - la 3 metri in L1 sau la 3,4 metri in „L2”. O usa laterala glisanta este standard si in "L2", este suficient de larga pentru a va permite sa incarcati intr-un palet euro din lateral.
In ceea ce priveste greutatea pe care o va avea aceasta autoutilitara, puteti maximiza daca gasiti un Connect al carui proprietar initial a bifat caseta pentru optiunea „Masa bruta a vehiculului brut” disponibila pentru fiecare dintre stilurile caroseriei. „L1” poate oferi o sarcina utila bruta maxima de pana la 865 kg, in functie de varianta. Pentru „L2”, cifra este de pana la 834 kg, din nou in functie de varianta.
Ce anume sa cauti
Aceasta conexiune de tranzit are, in general, un record puternic de fiabilitate, dar sondajul nostru de proprietate a aratat cateva probleme de rezolvat. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Ca de obicei, cautati un istoric complet al serviciilor, cu vehicule la fel de recente ca MK2 Transit Connect, nu exista prea multe scuze pentru intretinerea sau scrimpingul la intretinere.
Aveti grija sa se rugineasca balamalele usii din spate si sa verificati capacele garniturilor din cauciuc ale articulatiei exterioare CV. Se poarta, iar daca lasa apa, rosturile CV se vor purta rapid. Verificati ca pneurile sa nu fie uzate sau deteriorate pe peretii laterali. Daca exista semne de uzura neuniforma, ar putea insemna ca urmarirea a fost eliminata si peretii laterali sau rotile deteriorate, de asemenea, semnaleaza un abuz. Verificati ambreiajul pentru alunecare sau manevra prin rulare in secunda cu turatii mici. Daca exista vreo dovada a acestuia, atunci negociati o reducere sau aveti una noua montata inainte de cumparare. La exemple de kilometri mai mari, verificati daca centura de sincronizare a fost inlocuita. Ar fi trebuit sa fie facut la fiecare 60.000 de km sau patru ani, oricare ar fi mai devreme.
Ascultati orice zgomot sau drone din rulmentii rotilor la incercarea de conducere. Asigurati-va ca rulati autoutilitara, de la viteze ale orasului la viteze ale carosabilului dublu. Un nou rulment cu roti, montat va costa aproximativ 250 de euro. Verificati cum a fost folosit vehiculul pe care il priviti si nu va temeti de exemple de kilometri mai mari. 70.000 de km care efectueaza o conducere in oras cu cadere scurta poate fi mecanic in conditii mai dure decat un exemplu de peste 100.000 km, care a petrecut cea mai mare parte a timpului calatorind pe autostrazi. In cele din urma, aruncati o privire buna in jurul cabinei pentru orice intrare de apa; ridicati covoarele, priviti sub scaune si verificati sub covorasele de podea. Verificati daca orificiile de scurgere parbrizului nu sunt blocate.
Piese de schimb
Preturi aproximative bazate pe o camioneta Transit Connect 1.6 TDCi 75 CP din 2015. La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Setul de frana din fata se vinde in pachetul de 22 euro - 33 euro - placutele din spate in jur de 25 - 40 euro. Discurile de frana fata sunt cuprinse intre euro 68-euro 139 (spatele sunt cuprinse intre 56 si 85 euro). Un filtru de aer se afla in la 8 - 13 euro , un filtru de combustibil este in jur de 21 - 33 euro, iar un filtru de ulei este in jur de 7-9 euro. Un set de stergatoare fata undeva la 32 euro. Un termostat se afla la 39 euro , o pompa de apa din 48-70 euro. Un radiator de apa este de aproximativ 165 euro. 195 euro pentru un alternator. Pachetul de revizie ulei si filtre Ford 5w30 undeva la 140 euro, o distributie cu pompa apa Ford original undeva la 330 euro.
Pe drum
Nu cumparati vreo autoutilitara care prioritizeaza calari si manevrabilitate, dar cu reputatia puternica a Ford in acest departament atunci cand vine vorba de vehicule de pasageri, atunci este corect sa va asteptati ca acest Transit Connect sa fie dinamic, sa fie unul dintre liderii clasei din segmentul autoutilitarelor usoare de la Perioada 2013-2018. Ceea ce in linii mari este. Ca orice LCV, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, virajul este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Odata ce ai renuntat la incarcatura, poti chiar sa-ti imaginezi mai degraba sa te bucuri in drum spre casa in jurul celor intortocheate intr-una dintre acestea. Pana la un punct.
O parte din motivul pentru care se datoreaza utilizarii aceluiasi sistem de vectorizare a cuplului, care face atat de mult pentru imbunatatirea muscaturii de viraje a masinilor compacte Ford: in esenta, este capabil sa transfere puterea pe roata din fata cea mai buna in masura sa o foloseasca, tragandu-va de la indoire la indoiti. Desigur, intr-o anumita masura, distractia pe care o puteti avea este limitata de iesirile modeste ale motoarelor oferite - practic toate dizelele, asa cum este de obicei in acest segment. Pentru acest model de generatie pre-facelift, generatia a doua a fost asigurata de o unitate TDCi Duratorq de 1,6 litri, oferind o selectie de iesiri de 75, 95 si 115 cp. Este unitatea de 95 cp care a fost de departe cea mai populara dintre trio si puteti vedea de ce. Costa foarte putin decat varianta de baza 75 cp, iar performanta in angrenaj este in mod util mai dornica datorita cuplului flexibil de 230 Nm, suficient pentru a facilita o greutate de remorcare franata de pana la 1.200 kg. Pacat de faptul ca primesti doar o cutie de viteze cu cinci trepte de viteza: este necesar sa te intinzi pana la cea mai buna centrala de 115 cp pentru a obtine o a sasea viteza care face o croaziera pe autostrada mai rafinata. Mergeti pentru aceasta unitate si puterea de tragere se imbunatateste la 270Nm.
Ar trebui sa subliniem si faptul ca acolo a fost oferita si o optiune pe benzina, dar este o descoperire rara. Ford a decis sa insereze premiata unitate EcoBoost 1.0 Turbo de 100 cp in aceasta camioneta pentru a face un pachet destul de tentant daca nu aveti un fel de afacere care trebuie sa poarte sarcini utile grele si, prin urmare, va avea nevoie de puterea de extragere doar un diesel motorul poate da. Motorul mai usor EcoBoost scoate greutatea din partea frontala, astfel incat directia se simte putin mai usoara - desi totusi va ofera o conexiune suficienta la ceea ce se intampla sub rotile din fata.
Per total
Dupa ce a stabilit corect segmentul autoutilitarelor, acest model Transit Connect l-a dezvoltat in continuare in forma MK2. Adevarat, alti concurenti din aceasta epoca pot rivaliza cu spatiozitatea golfului de sarcina, dar putini pot potrivi versatilitatea pura a designului acestui model. Obtineti varianta potrivita si exista spatiu pentru trei persoane in fata, spatiu pentru articole uimitor de lungi pentru a fi impinse din spate si chiar optiunea de ridicare a furcii intr-un palet euro din lateral.Cand versiunea initiala a acestui Connect a fost lansata pentru prima data imediat dupa sfarsitul secolului, nu ne-am fi imaginat niciodata ca intr-o zi, o camioneta compacta va putea face toate aceste lucruri. Gandul la acesta ar fi fost la fel de ridicol ca imaginarea unui VCV care ar putea avertiza automat serviciile de urgenta si sa le livreze in locatia dvs. exacta in caz de accident. Cu toate acestea, acest model Ford poate face toate aceste lucruri. Cu toate acestea, poate este inca o furgoneta ciudata, dar in aceasta forma, una foarte inteligenta.
Piese Ford TRANSIT CONNECT | 2013 - 2018 | Duratorq EcoBoost #8846K825K
Piese auto Ford Transit Connect 2013-2018 #8846K825K
Ford a doua generatie Transit Connect Mk2, este o camioneta compacta - cu idei mari. Aici, vom analiza acest model in faza anterioara facelift-ului 2013-2018, ca o cumparare obisnuita. Costa cat mai putin sa functionezi ca un VCV mai mic, dar, daca este specificat corect, poate inghiti o sarcina aproape la fel de mare ca un model de dimensiuni medii din clasa urmatoare. Va lua pasageri, precum si pachete, va face fata cu incarcaturi lungi in pasul sau si va avea grija de viata dvs. cu telemetria sa inteligenta SYNC. Pe scurt, daca ati face cumparaturi pe acest segment in cautarea unei autoutilitare fabricate in perioada 2013-2018, ar trebui sa o luati in considerare. modele camion compact (1.6 TDCi diesel / 1.0 benzina EcoBoost) Istorie Transit Connect compact al Ford a fost LCV-ul care a zincat cu adevarat sectorul autoutilitarelor mici atunci cand a fost lansat in Marea Britanie in 2003. Pentru a intelege impactul pe care acest model Connect l-a avut asupra sectorului vehiculelor comerciale, trebuie sa va amintiti ca inainte de originalul sau introducere imediat dupa sfarsitul secolului, majoritatea autoutilitarelor compacte au fost doar mici superminisuri sau hatchback-uri de familie, cu ferestre acoperite. In schimb, modelul Connect din prima generatie a fost unul dintre primele autoutilitare concepute in scopuri mici. Adevarat, a folosit o multime de piese mecanice de la linia de masini a pasagerilor Ford - in principal din supermini Fiesta - dar lucrurile LCV pentru golful de sarcina, partea cu adevarat importanta a proiectarii, au fost create in mod corespunzator in functie de nevoile cumparatorilor de afaceri. Totusi, concurentii s-au grabit sa copieze conceptul - si sa-l dezvolte si mai departe cu un sub-segment de autoutilitare si mai mici, destinate operatorilor de buticuri si intreprinderilor din centrul orasului. Ceea ce, pana la sfarsitul primei decenii a Noughties, a lasat Connect-ul incercand, destul de penibil, sa fie toate lucrurile cumparatorilor din segmentul compact LCV. Avea nevoie de un nou contract de inchiriere a vietii, in care sa poata, din nou, fi considerat un instrument inteligent al comerciantilor. Acest proiect de a doua generatie. Lansat in 2013, urmarit sa ofere exact acest lucru, o parte dintr-o linie Transit cu patru modele care include, de asemenea, modelul Courier mai mic si cele mai mari modele de tranzit personalizate si pe deplin. In ambele domenii care conteaza - costurile de functionare si practicile pentru golful de incarcare - se inregistreaza bine, cu o multime de permutari ale golfului de marfa si cu o inteligenta tehnica de inalta tehnologie. Versiunea originala a acestui model MK2 vanduta pana la jumatatea anului 2018, cand a fost inlocuita cu o versiune substantial actualizata. Ce obtii Nu-ti dai seama cat de mult de un pas estetic a reprezentat aceasta furgoneta Transit Connect din a doua generatie pana cand vezi acest model in fata predecesorului sau destul de simplu. Ceea ce este obisnuit intre cele doua vehicule este o prioritizare a functiei asupra formei si a unui aspect boxy, practic, dar cu acest model MK2, partea frontala este mai eleganta si mai inteligenta. Si unul cu mult mai mare Focus, nu in ultimul rand pentru ca versiunea a treia generatie a celei mai bine vandute trapa de familie a Ford a oferit cea mai mare parte a bazelor aici. In interior, desigur este foarte asemanatoare cu masina, desi intr-un fel practic, utilitar. Vizualizati un set clar prezentat de instrumente Ford familiare printr-o roata cu patru rapoarte care se misca atat pentru a atinge cat si pentru grebla. Si apreciati imediat un scaun de sofer suportabil, care se poate regla in opt moduri pe majoritatea modelelor, ceea ce face mai usor sa va faceti mai confortabil decat ar fi la unii concurenti. Aspectul central al consolei centrale, inspirat de telefoane mobile, provine direct dintr-o Fiesta din aceasta perioada si este relativ simplu de utilizat odata ce te-ai obisnuit cu o gama destul de incomoda de butoane si faptul ca ecranul de infotainment din partea de sus a tabloului este putin. mic. Pe partea pozitiva, butoanele sunt destul de mari, astfel incat sa le poti folosi purtand manusi de lucru. Calitatea ridicata din fabrica spaniola din Valencia pare foarte puternica, iar materialele plastice curate sterse par dure si durabile. Exista si multa practica, desi pacat ca modelul de baza nu obtine cutia de manusi care poate fi blocata pe care o gasesti mai departe. In caz contrar, exista un spatiu de depozitare decent pentru parafernalia vietii de zi cu zi, inclusiv pubele de dimensiuni rezonabile, plus doua suporturi pentru pahare si un suport de moneda de la gearstick, precum si o cosa utila adanc inapoi, acolo unde exista optional aux-in si iPod. prize. Exista, de asemenea, o zona de depozitare aeriana. Cumparatorilor originali li s-a oferit optiunea de a schimba cele doua scaune de cabina standard pentru o banca de trei persoane, care ar putea fi comandata cu sau fara o trapa de incarcare utila pentru a trage articole mai lungi din zona de incarcare. Cu banca cu pasageri dubli, exista o parte centrala a scaunului din spate pe care il puteti plia pentru a face un birou. Sau puteti plia inapoi spatarul partii pasagerului din scaun si creati un punct de depozitare pentru cutiile pe care poate nu doriti sa le expediati in golful de marfa. Din acest motiv, am cauta in mod activ o conexiune echipata cu banca cu pasageri dubli. Corect, haideti sa privim mai atent la practicitatea golfului de incarcare Suma pe care o puteti transporta va depinde, in mod evident, in primul rand de alegerea dvs. intre varianta scurta „L1” si ampatamentul lung „L2”. Ambele stiluri de caroserie ofera 1.269mm inaltime a spatiului de incarcare si 1.538 mm latime a suprafetei de sarcina, o cifra care se restrange la 1.249mm intre arcadele rotilor. „L1” ofera o capacitate cubica de 2,9 m3 si o lungime a spatiului de incarcare de la usa la pereti de 1.558 mm. Datorita unei lungimi de 400 mm in plus, versiunea „L2” ofera 3,2 m3 de capacitate cubica si o lungime a spatiului de incarcare de la usa la perete de 1.958 mm. Ceea ce inseamna ca intr-un „L2”, puteti gazdui doi paleti euro mai degraba decat unul. Specificarea trapei utile de incarcare in cabina va permite sa cresteti considerabil lungimea de incarcare - la 3 metri in L1 sau la 3,4 metri in „L2”. O usa laterala glisanta este standard si in "L2", este suficient de larga pentru a va permite sa incarcati intr-un palet euro din lateral. In ceea ce priveste greutatea pe care o va avea aceasta autoutilitara, puteti maximiza daca gasiti un Connect al carui proprietar initial a bifat caseta pentru optiunea „Masa bruta a vehiculului brut” disponibila pentru fiecare dintre stilurile caroseriei. „L1” poate oferi o sarcina utila bruta maxima de pana la 865 kg, in functie de varianta. Pentru „L2”, cifra este de pana la 834 kg, din nou in functie de varianta. Ce anume sa cauti Aceasta conexiune de tranzit are, in general, un record puternic de fiabilitate, dar sondajul nostru de proprietate a aratat cateva probleme de rezolvat. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Ca de obicei, cautati un istoric complet al serviciilor, cu vehicule la fel de recente ca MK2 Transit Connect, nu exista prea multe scuze pentru intretinerea sau scrimpingul la intretinere. Aveti grija sa se rugineasca balamalele usii din spate si sa verificati capacele garniturilor din cauciuc ale articulatiei exterioare CV. Se poarta, iar daca lasa apa, rosturile CV se vor purta rapid. Verificati ca pneurile sa nu fie uzate sau deteriorate pe peretii laterali. Daca exista semne de uzura neuniforma, ar putea insemna ca urmarirea a fost eliminata si peretii laterali sau rotile deteriorate, de asemenea, semnaleaza un abuz. Verificati ambreiajul pentru alunecare sau manevra prin rulare in secunda cu turatii mici. Daca exista vreo dovada a acestuia, atunci negociati o reducere sau aveti una noua montata inainte de cumparare. La exemple de kilometri mai mari, verificati daca centura de sincronizare a fost inlocuita. Ar fi trebuit sa fie facut la fiecare 60.000 de km sau patru ani, oricare ar fi mai devreme. Ascultati orice zgomot sau drone din rulmentii rotilor la incercarea de conducere. Asigurati-va ca rulati autoutilitara, de la viteze ale orasului la viteze ale carosabilului dublu. Un nou rulment cu roti, montat va costa aproximativ 250 de euro. Verificati cum a fost folosit vehiculul pe care il priviti si nu va temeti de exemple de kilometri mai mari. 70.000 de km care efectueaza o conducere in oras cu cadere scurta poate fi mecanic in conditii mai dure decat un exemplu de peste 100.000 km, care a petrecut cea mai mare parte a timpului calatorind pe autostrazi. In cele din urma, aruncati o privire buna in jurul cabinei pentru orice intrare de apa; ridicati covoarele, priviti sub scaune si verificati sub covorasele de podea. Verificati daca orificiile de scurgere parbrizului nu sunt blocate. Piese de schimb Preturi aproximative bazate pe o camioneta Transit Connect 1.6 TDCi 75 CP din 2015. La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Setul de frana din fata se vinde in pachetul de 22 euro - 33 euro - placutele din spate in jur de 25 - 40 euro. Discurile de frana fata sunt cuprinse intre euro 68-euro 139 (spatele sunt cuprinse intre 56 si 85 euro). Un filtru de aer se afla in la 8 - 13 euro , un filtru de combustibil este in jur de 21 - 33 euro, iar un filtru de ulei este in jur de 7-9 euro. Un set de stergatoare fata undeva la 32 euro. Un termostat se afla la 39 euro , o pompa de apa din 48-70 euro. Un radiator de apa este de aproximativ 165 euro. 195 euro pentru un alternator. Pachetul de revizie ulei si filtre Ford 5w30 undeva la 140 euro, o distributie cu pompa apa Ford original undeva la 330 euro. Pe drum Nu cumparati vreo autoutilitara care prioritizeaza calari si manevrabilitate, dar cu reputatia puternica a Ford in acest departament atunci cand vine vorba de vehicule de pasageri, atunci este corect sa va asteptati ca acest Transit Connect sa fie dinamic, sa fie unul dintre liderii clasei din segmentul autoutilitarelor usoare de la Perioada 2013-2018. Ceea ce in linii mari este. Ca orice LCV, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, virajul este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Odata ce ai renuntat la incarcatura, poti chiar sa-ti imaginezi mai degraba sa te bucuri in drum spre casa in jurul celor intortocheate intr-una dintre acestea. Pana la un punct. O parte din motivul pentru care se datoreaza utilizarii aceluiasi sistem de vectorizare a cuplului, care face atat de mult pentru imbunatatirea muscaturii de viraje a masinilor compacte Ford: in esenta, este capabil sa transfere puterea pe roata din fata cea mai buna in masura sa o foloseasca, tragandu-va de la indoire la indoiti. Desigur, intr-o anumita masura, distractia pe care o puteti avea este limitata de iesirile modeste ale motoarelor oferite - practic toate dizelele, asa cum este de obicei in acest segment. Pentru acest model de generatie pre-facelift, generatia a doua a fost asigurata de o unitate TDCi Duratorq de 1,6 litri, oferind o selectie de iesiri de 75, 95 si 115 cp. Este unitatea de 95 cp care a fost de departe cea mai populara dintre trio si puteti vedea de ce. Costa foarte putin decat varianta de baza 75 cp, iar performanta in angrenaj este in mod util mai dornica datorita cuplului flexibil de 230 Nm, suficient pentru a facilita o greutate de remorcare franata de pana la 1.200 kg. Pacat de faptul ca primesti doar o cutie de viteze cu cinci trepte de viteza: este necesar sa te intinzi pana la cea mai buna centrala de 115 cp pentru a obtine o a sasea viteza care face o croaziera pe autostrada mai rafinata. Mergeti pentru aceasta unitate si puterea de tragere se imbunatateste la 270Nm. Ar trebui sa subliniem si faptul ca acolo a fost oferita si o optiune pe benzina, dar este o descoperire rara. Ford a decis sa insereze premiata unitate EcoBoost 1.0 Turbo de 100 cp in aceasta camioneta pentru a face un pachet destul de tentant daca nu aveti un fel de afacere care trebuie sa poarte sarcini utile grele si, prin urmare, va avea nevoie de puterea de extragere doar un diesel motorul poate da. Motorul mai usor EcoBoost scoate greutatea din partea frontala, astfel incat directia se simte putin mai usoara - desi totusi va ofera o conexiune suficienta la ceea ce se intampla sub rotile din fata. Per total Dupa ce a stabilit corect segmentul autoutilitarelor, acest model Transit Connect l-a dezvoltat in continuare in forma MK2. Adevarat, alti concurenti din aceasta epoca pot rivaliza cu spatiozitatea golfului de sarcina, dar putini pot potrivi versatilitatea pura a designului acestui model. Obtineti varianta potrivita si exista spatiu pentru trei persoane in fata, spatiu pentru articole uimitor de lungi pentru a fi impinse din spate si chiar optiunea de ridicare a furcii intr-un palet euro din lateral.Cand versiunea initiala a acestui Connect a fost lansata pentru prima data imediat dupa sfarsitul secolului, nu ne-am fi imaginat niciodata ca intr-o zi, o camioneta compacta va putea face toate aceste lucruri. Gandul la acesta ar fi fost la fel de ridicol ca imaginarea unui VCV care ar putea avertiza automat serviciile de urgenta si sa le livreze in locatia dvs. exacta in caz de accident. Cu toate acestea, acest model Ford poate face toate aceste lucruri. Cu toate acestea, poate este inca o furgoneta ciudata, dar in aceasta forma, una foarte inteligenta.