Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Transit 2014-2018

Avem o gamă largă de echipamente originale și piese auto Ford Transit 2014 - 2018 MK8 originale de vânzare. Suntem cel mai mare specialist în piese Ford TRANSIT din Europa . #882OK7A5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Transit 2014-2018


Piese Ford TRANSIT | 2014 - 2018 | Duratorq EcoBlue #882OK7A5K

Avem o gamă largă de echipamente originale și piese auto Ford Transit 2014 - 2018 MK8 originale de vânzare. Suntem cel mai mare specialist în piese Ford TRANSIT din Europa . #882OK7A5K

Atunci cand seria a VII-a din seria de modele Transit a fost introdusa in 2014, Ford si-a separat ofertele de Transit in segmentele LCV medii si mari. Sectorul mediu, care pleaca de la aceasta data, a fost deservit de noul design Transit Custom, in timp ce clasa mai mare a fost abordata de LCV pe care o analizam aici, modelul Transit in doua tone, cel mai mare design din brandul Ford portofoliu de vehicule comerciale. Operatorii ar putea fi surprinsi de eficienta acestei autoutilitare, dar duritatea de utilizare pe care o ofera va fi la fel de familiara pentru utilizatorii de Tranzit ca oricand. Este, pe scurt, un vehicul comercial foarte complet. Si daca ati face cumparaturi in acest segment in cautarea unei autoutilitare mari fabricate in perioada 2014-2018, ar trebui sa o luati in considerare.

 
modele
Furgoneta mare (2.2 TDCi diesel, 2.0 Tdci - 100PS, 125PS, 155PS)
 
Istorie
Ganditi-va la o furgoneta mare si este un pariu destul de sigur ca va veti gandi la un Ford Transit. Pana in 2013, aceasta linie de model a inregistrat peste 7 milioane de vanzari la nivel mondial, ceea ce a facut cel de-al treilea model cel mai bine vandut al marcii Transit Ford
 
Atat de reusit a avut Tranzitul in toata Europa, incat chiar numele sau a trecut aproape in limba noastra, un cuvant pentru versatilitatea vanului, cu o istorie care se intoarce pana in 1965. Dintre numeroasele tranzite produse de atunci, inca 70000 drumuri globale. Multe dintre acestea sunt originale, desigur, versiunea facelifted in 1978, inainte de o reproiectare completa in 1986, a fost actualizata apoi in 1994. Totusi, este foarte comuna tranzitul introdus in 2000, unul care a ales o parte din fata sau din spate. tractiune roata pentru prima data. Ford l-a re-conceput fundamental in 2006, apoi a adaugat motoare Euro5 mai eficiente patru ani mai tarziu.
 
Ceea ce ne aduce la curent si modelul de 2 tone post 2013 pe care il analizam aici. In acel an, si-a ocupat locul ca cel mai mare, cel mai greu si cel mai capabil membru al unei linii de tranzit care a inclus atunci patru modele complet separate care acopera fiecare segment al pietei vehiculelor comerciale usoare. Acestea au variat de la micul Curier de tranzit prin modelul Transit Connect compact, dar inca spatios, la modelul Transit Custom de dimensiuni medii, care a eliberat aceasta versiune emblematica de 2 tone, pentru a se concentra pe incarcaturi cu adevarat mari.
 
Acest tranzit de top de doua tone a fost cu 11% mai spatios decat cea mai mare versiune a modelului generatiei anterioare, ceea ce a facut suficient de mare sa fie primul mare tranzit care a fost vandut in America de Nord. Prin acest proiect, Ford a promis operatorilor cea mai buna eficienta in clasa, a redus semnificativ costurile de intretinere si reparatii, capacitatea de conducere exceptionala si functiile de incarcare inteligente. Acest LCV s-a vandut in forma sa originala dupa 2013 pana la jumatatea anului 2019, cand a fost actualizat semnificativ. Este versiunile 2013-2019 ale acestui model pe care le verificam aici din perspectiva cumparatorului folosit.
 
Ce obtii
S-ar putea sa va ajute sa intelegeti stilul acestui Transit de doua tone de dupa 2013 daca va spunem ca a fost primul model Transit care s-a vandut in SUA, inlocuind seria Ford E invechita. De aici si adoptarea front-end-ului mai izbitor, contemporan, prezentat pe acest design, cu farurile sale de inalta tehnologie, un aspect care prezinta o multime de semne „Kinetic Design” ale brandului Ford. Benzile de frecare adanca isi extind protectia asupra arcadelor rotilor din spate, pentru a reduce riscul ca partile laterale care colecteaza resturi mici. Iar indicatorii sunt acum afisati cu atentie pe oglinzile aripi, desi utilizatorii urbani s-ar putea sa se teama de modul in care ii face mai predispusi la avarii.
 
In interior, calitatea construita din fabrica turca pare puternica si a fost aici amestecata cu mult mai multa atmosfera asemanatoare cu masina decat a fost cazul predecesorului acestui model. Exista un panou de instrumente mult mai inteligent decat cel oferit de designul anterior, impreuna cu materialele si materialele de plus, decat va asteptati de la o camioneta.
 
In ceea ce priveste golful de marfa, bine diferite inaltimi ale acoperisului, impreuna cu selectia dintre ampatamentele scurte, medii si lungi, vor determina, de asemenea, desigur volumul de spatiu de incarcare. Mergeti de exemplu pentru o varianta de camion tip panou de acoperis mediu H2, de exemplu si veti obtine o capacitate de 10,0 m3 cu o versiune L2 pentru ampatament scurt - sau 11,5m3 cu varianta L3 Medium. Daca probabil ca veti transporta sarcini mai mari in mod regulat, probabil ca veti fi mai interesat de forma caroseriei H3 High Roof. Aici, va puteti astepta 11,2m3 cu ampatamentul L2 scurt si 13,0m3 cu ampatamentul L3 Medium. Cea mai mare autoutilitara a buchetului este versiunea uriasa „Jumbo”, care foloseste acoperisul H3 ridicat si o imperecheaza cu ampatamentul L4 Long pentru a livra pana la 15,1 m3 de volum de sarcina.
 
Ce anume sa cauti
In general, acest tranzit are un record de fiabilitate puternic, dar sondajul nostru de proprietate a aratat cateva aspecte de rezolvat. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Autoutilitarele cu captuseala nu sufera atat de mult de scufundari si resturi de pe peretii lor laterali, incat sunt incarcate si descarcate. Ca de obicei, cautati un istoric complet al serviciilor, cu vehicule la fel de recente ca acest Tranzit de doua tone din perioada post-2013-era, nu exista prea multe scuze pentru intretinerea sau scrimpingul la intretinere.
 
Aveti grija sa se rugineasca balamalele usii din spate si sa verificati capacele garniturilor din cauciuc ale articulatiei exterioare CV. Se poarta, iar daca lasa apa, rosturile CV se vor purta rapid. Luminile intermitente sau intunecarile pot indica o problema cu electricitatea. Testati lampile de frana, fata si ceata, precum si indicatoarele. Verificati ca pneurile sa nu fie uzate sau deteriorate pe peretii laterali. Daca exista semne de uzura neuniforma, ar putea insemna ca urmarirea a fost eliminata si peretii laterali sau rotile deteriorate, de asemenea, semnaleaza un abuz. Verificati ambreiajul pentru alunecare sau manevra prin rulare in secunda cu turatii mici. Daca exista vreo dovada a acestuia, atunci negociati o reducere sau aveti una noua montata inainte de cumparare. La exemple de kilometri mai mari, verificati daca centura de sincronizare a fost inlocuita. Ar fi trebuit sa fie facut la fiecare 60.000 de km sau patru ani, oricare ar fi mai devreme.
 
Ascultati orice zgomot sau drone din rulmentii rotilor la incercarea de conducere. Asigurati-va ca rulati autoutilitara, de la viteze ale orasului la viteze ale carosabilului dublu. Un nou rulment cu roti, montat va costa aproximativ 180 euro. Verificati cum a fost folosit vehiculul pe care il priviti si nu va temeti de exemple de kilometri mai mari. Un tranzit de 40.000 de km care efectueaza o conducere in oras cu cadere scurta ar putea fi in conditii mai dure decat mecanic decat un exemplu de 100.000 de km, care a petrecut cea mai mare parte a timpului calatorind pe autostrazi. In cele din urma, aruncati o privire buna in jurul cabinei pentru orice intrare de apa; ridicati covoarele, priviti sub scaune si verificati sub covorasele de podea. Verificati daca orificiile de scurgere din parbriz nu sunt blocate.
 
Pe drum
Sub capota, gama se bazeaza in jurul unui motor, o unitate TDCi Duratorq de 2,2 litri dezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care poate functiona cu un sistem inteligent Auto-Stop-Start si este oferita in trei stari de ton pentru tractiunea fata clienti - cu 100, 125 sau 155PS.
 
Nu cumparati vreo autoutilitara care prioritizeaza calari si manevrabilitate, dar cu reputatia puternica a Ford in acest departament atunci cand vine vorba de vehicule de pasageri, atunci este corect sa va asteptati ca acest Transit Connect sa fie dinamic, sa fie unul dintre liderii clasei din segmentul autoutilitarelor usoare de la Perioada 2014-2018. Ceea ce in linii mari este. Ca orice LCV, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, virajul este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Odata ce ai renuntat la incarcatura, poti chiar sa-ti imaginezi mai degraba sa te bucuri in drum spre casa in jurul celor intortocheate intr-una dintre acestea. Pana la un punct.
 
Veti descoperi si mai bine daca alegeti un tranzit specificat cu tractiunea cu rotile din spate, mai degraba decat aspectul obisnuit orientat in fata. Nu este motivul pentru care clientii acestui Ford opteaza de regula pentru tractiunea cu rotile din spate: o prindere superioara atunci cand este incarcata puternic este doar unul dintre motivele pentru care aceasta configuratie poate face fata sarcinilor mai grele si remorcand mai usor, transportand o remorca franata de pana la 2800kg in cele mai multe metode . La fel de usor va face acest lucru, de fapt, ca pentru multi, sistemul de tractiune integrala dezvoltat, de asemenea, care sa functioneze cu aceasta platforma Transit nu este cu adevarat necesar.
 
Per total
Acest tranzit de doua tone de dupa 2014 a fost primul model de tranzit cu adevarat mare al Ford, care vinde pe 118 piete de pe sase continente. Mai important, sa dovedit a fi o alegere definitiva in segmentul sau. Este adevarat, este posibil sa nu fie cea mai mare sau cea mai puternica alegere pe care ai putea sa o faci din segmentul mare de autoutilitare din epoca 2014-2018, dar in ceea ce priveste eficienta, tehnologia si capacitatea de utilizare cotidiana, este un reper de segment intr-un fel ca predecesorii sai nu au fost niciodata.
 
Dar atunci acei predecesori trebuiau sa fie practic toate lucrurile pentru toate afacerile in cautarea unei autoutilitare rezonabil de mari. De aceasta data, de la introducerea modelului Transit Custom usor mai mic pentru a se potrivi pe piata VCV-urilor de dimensiuni medii, acesta, cel mai mare design Transit, este liber sa se concentreze exclusiv pe cei care doresc o camioneta cu adevarat mare.
 
Si este mare. Partea frontala in stil american sugereaza faptul ca si golful de incarcare, cu cresterea volumului fata de modelul anterior de pana la 11%, confirma faptul. Totul insemna ca in cele din urma, transportatorul de incarcare final al Ford ar putea pretinde a fi nr.1 dintr-un motiv. Ceea ce la randul sau o face o duba mare pe care nu va puteti permite sa nu o luati in considerare.

Piese Ford TRANSIT | 2014 - 2018 | Duratorq EcoBlue #882OK7A5K


ro
2024-10-08T00:36:15+00:00
Piese Ford TRANSIT | 2014 - 2018 | Duratorq EcoBlue #882OK7A5K
Piese auto Ford Transit 2014-2018 #882OK7A5K
Atunci cand seria a VII-a din seria de modele Transit a fost introdusa in 2014, Ford si-a separat ofertele de Transit in segmentele LCV medii si mari. Sectorul mediu, care pleaca de la aceasta data, a fost deservit de noul design Transit Custom, in timp ce clasa mai mare a fost abordata de LCV pe care o analizam aici, modelul Transit in doua tone, cel mai mare design din brandul Ford portofoliu de vehicule comerciale. Operatorii ar putea fi surprinsi de eficienta acestei autoutilitare, dar duritatea de utilizare pe care o ofera va fi la fel de familiara pentru utilizatorii de Tranzit ca oricand. Este, pe scurt, un vehicul comercial foarte complet. Si daca ati face cumparaturi in acest segment in cautarea unei autoutilitare mari fabricate in perioada 2014-2018, ar trebui sa o luati in considerare.   modele Furgoneta mare (2.2 TDCi diesel, 2.0 Tdci - 100PS, 125PS, 155PS)   Istorie Ganditi-va la o furgoneta mare si este un pariu destul de sigur ca va veti gandi la un Ford Transit. Pana in 2013, aceasta linie de model a inregistrat peste 7 milioane de vanzari la nivel mondial, ceea ce a facut cel de-al treilea model cel mai bine vandut al marcii Transit Ford   Atat de reusit a avut Tranzitul in toata Europa, incat chiar numele sau a trecut aproape in limba noastra, un cuvant pentru versatilitatea vanului, cu o istorie care se intoarce pana in 1965. Dintre numeroasele tranzite produse de atunci, inca 70000 drumuri globale. Multe dintre acestea sunt originale, desigur, versiunea facelifted in 1978, inainte de o reproiectare completa in 1986, a fost actualizata apoi in 1994. Totusi, este foarte comuna tranzitul introdus in 2000, unul care a ales o parte din fata sau din spate. tractiune roata pentru prima data. Ford l-a re-conceput fundamental in 2006, apoi a adaugat motoare Euro5 mai eficiente patru ani mai tarziu.   Ceea ce ne aduce la curent si modelul de 2 tone post 2013 pe care il analizam aici. In acel an, si-a ocupat locul ca cel mai mare, cel mai greu si cel mai capabil membru al unei linii de tranzit care a inclus atunci patru modele complet separate care acopera fiecare segment al pietei vehiculelor comerciale usoare. Acestea au variat de la micul Curier de tranzit prin modelul Transit Connect compact, dar inca spatios, la modelul Transit Custom de dimensiuni medii, care a eliberat aceasta versiune emblematica de 2 tone, pentru a se concentra pe incarcaturi cu adevarat mari.   Acest tranzit de top de doua tone a fost cu 11% mai spatios decat cea mai mare versiune a modelului generatiei anterioare, ceea ce a facut suficient de mare sa fie primul mare tranzit care a fost vandut in America de Nord. Prin acest proiect, Ford a promis operatorilor cea mai buna eficienta in clasa, a redus semnificativ costurile de intretinere si reparatii, capacitatea de conducere exceptionala si functiile de incarcare inteligente. Acest LCV s-a vandut in forma sa originala dupa 2013 pana la jumatatea anului 2019, cand a fost actualizat semnificativ. Este versiunile 2013-2019 ale acestui model pe care le verificam aici din perspectiva cumparatorului folosit.   Ce obtii S-ar putea sa va ajute sa intelegeti stilul acestui Transit de doua tone de dupa 2013 daca va spunem ca a fost primul model Transit care s-a vandut in SUA, inlocuind seria Ford E invechita. De aici si adoptarea front-end-ului mai izbitor, contemporan, prezentat pe acest design, cu farurile sale de inalta tehnologie, un aspect care prezinta o multime de semne „Kinetic Design” ale brandului Ford. Benzile de frecare adanca isi extind protectia asupra arcadelor rotilor din spate, pentru a reduce riscul ca partile laterale care colecteaza resturi mici. Iar indicatorii sunt acum afisati cu atentie pe oglinzile aripi, desi utilizatorii urbani s-ar putea sa se teama de modul in care ii face mai predispusi la avarii.   In interior, calitatea construita din fabrica turca pare puternica si a fost aici amestecata cu mult mai multa atmosfera asemanatoare cu masina decat a fost cazul predecesorului acestui model. Exista un panou de instrumente mult mai inteligent decat cel oferit de designul anterior, impreuna cu materialele si materialele de plus, decat va asteptati de la o camioneta.   In ceea ce priveste golful de marfa, bine diferite inaltimi ale acoperisului, impreuna cu selectia dintre ampatamentele scurte, medii si lungi, vor determina, de asemenea, desigur volumul de spatiu de incarcare. Mergeti de exemplu pentru o varianta de camion tip panou de acoperis mediu H2, de exemplu si veti obtine o capacitate de 10,0 m3 cu o versiune L2 pentru ampatament scurt - sau 11,5m3 cu varianta L3 Medium. Daca probabil ca veti transporta sarcini mai mari in mod regulat, probabil ca veti fi mai interesat de forma caroseriei H3 High Roof. Aici, va puteti astepta 11,2m3 cu ampatamentul L2 scurt si 13,0m3 cu ampatamentul L3 Medium. Cea mai mare autoutilitara a buchetului este versiunea uriasa „Jumbo”, care foloseste acoperisul H3 ridicat si o imperecheaza cu ampatamentul L4 Long pentru a livra pana la 15,1 m3 de volum de sarcina.   Ce anume sa cauti In general, acest tranzit are un record de fiabilitate puternic, dar sondajul nostru de proprietate a aratat cateva aspecte de rezolvat. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Autoutilitarele cu captuseala nu sufera atat de mult de scufundari si resturi de pe peretii lor laterali, incat sunt incarcate si descarcate. Ca de obicei, cautati un istoric complet al serviciilor, cu vehicule la fel de recente ca acest Tranzit de doua tone din perioada post-2013-era, nu exista prea multe scuze pentru intretinerea sau scrimpingul la intretinere.   Aveti grija sa se rugineasca balamalele usii din spate si sa verificati capacele garniturilor din cauciuc ale articulatiei exterioare CV. Se poarta, iar daca lasa apa, rosturile CV se vor purta rapid. Luminile intermitente sau intunecarile pot indica o problema cu electricitatea. Testati lampile de frana, fata si ceata, precum si indicatoarele. Verificati ca pneurile sa nu fie uzate sau deteriorate pe peretii laterali. Daca exista semne de uzura neuniforma, ar putea insemna ca urmarirea a fost eliminata si peretii laterali sau rotile deteriorate, de asemenea, semnaleaza un abuz. Verificati ambreiajul pentru alunecare sau manevra prin rulare in secunda cu turatii mici. Daca exista vreo dovada a acestuia, atunci negociati o reducere sau aveti una noua montata inainte de cumparare. La exemple de kilometri mai mari, verificati daca centura de sincronizare a fost inlocuita. Ar fi trebuit sa fie facut la fiecare 60.000 de km sau patru ani, oricare ar fi mai devreme.   Ascultati orice zgomot sau drone din rulmentii rotilor la incercarea de conducere. Asigurati-va ca rulati autoutilitara, de la viteze ale orasului la viteze ale carosabilului dublu. Un nou rulment cu roti, montat va costa aproximativ 180 euro. Verificati cum a fost folosit vehiculul pe care il priviti si nu va temeti de exemple de kilometri mai mari. Un tranzit de 40.000 de km care efectueaza o conducere in oras cu cadere scurta ar putea fi in conditii mai dure decat mecanic decat un exemplu de 100.000 de km, care a petrecut cea mai mare parte a timpului calatorind pe autostrazi. In cele din urma, aruncati o privire buna in jurul cabinei pentru orice intrare de apa; ridicati covoarele, priviti sub scaune si verificati sub covorasele de podea. Verificati daca orificiile de scurgere din parbriz nu sunt blocate.   Pe drum Sub capota, gama se bazeaza in jurul unui motor, o unitate TDCi Duratorq de 2,2 litri dezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care poate functiona cu un sistem inteligent Auto-Stop-Start si este oferita in trei stari de ton pentru tractiunea fata clienti - cu 100, 125 sau 155PS.   Nu cumparati vreo autoutilitara care prioritizeaza calari si manevrabilitate, dar cu reputatia puternica a Ford in acest departament atunci cand vine vorba de vehicule de pasageri, atunci este corect sa va asteptati ca acest Transit Connect sa fie dinamic, sa fie unul dintre liderii clasei din segmentul autoutilitarelor usoare de la Perioada 2014-2018. Ceea ce in linii mari este. Ca orice LCV, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, virajul este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Odata ce ai renuntat la incarcatura, poti chiar sa-ti imaginezi mai degraba sa te bucuri in drum spre casa in jurul celor intortocheate intr-una dintre acestea. Pana la un punct.   Veti descoperi si mai bine daca alegeti un tranzit specificat cu tractiunea cu rotile din spate, mai degraba decat aspectul obisnuit orientat in fata. Nu este motivul pentru care clientii acestui Ford opteaza de regula pentru tractiunea cu rotile din spate: o prindere superioara atunci cand este incarcata puternic este doar unul dintre motivele pentru care aceasta configuratie poate face fata sarcinilor mai grele si remorcand mai usor, transportand o remorca franata de pana la 2800kg in cele mai multe metode . La fel de usor va face acest lucru, de fapt, ca pentru multi, sistemul de tractiune integrala dezvoltat, de asemenea, care sa functioneze cu aceasta platforma Transit nu este cu adevarat necesar.   Per total Acest tranzit de doua tone de dupa 2014 a fost primul model de tranzit cu adevarat mare al Ford, care vinde pe 118 piete de pe sase continente. Mai important, sa dovedit a fi o alegere definitiva in segmentul sau. Este adevarat, este posibil sa nu fie cea mai mare sau cea mai puternica alegere pe care ai putea sa o faci din segmentul mare de autoutilitare din epoca 2014-2018, dar in ceea ce priveste eficienta, tehnologia si capacitatea de utilizare cotidiana, este un reper de segment intr-un fel ca predecesorii sai nu au fost niciodata.   Dar atunci acei predecesori trebuiau sa fie practic toate lucrurile pentru toate afacerile in cautarea unei autoutilitare rezonabil de mari. De aceasta data, de la introducerea modelului Transit Custom usor mai mic pentru a se potrivi pe piata VCV-urilor de dimensiuni medii, acesta, cel mai mare design Transit, este liber sa se concentreze exclusiv pe cei care doresc o camioneta cu adevarat mare.   Si este mare. Partea frontala in stil american sugereaza faptul ca si golful de incarcare, cu cresterea volumului fata de modelul anterior de pana la 11%, confirma faptul. Totul insemna ca in cele din urma, transportatorul de incarcare final al Ford ar putea pretinde a fi nr.1 dintr-un motiv. Ceea ce la randul sau o face o duba mare pe care nu va puteti permite sa nu o luati in considerare.
2024

Accesorii Ford Transit 2014-2018

Catalog Piese Ford Transit 2014-2018