Piese Ford TRANSIT | 2006 - 2014 | Duratorq CR TC #28O2K785K
Uneori, cumpararea optiunii implicite nu este intotdeauna cea mai buna. Producatorii devin lenesi in timp si se bazeaza pe clienti care nu isi fac temele, reduc costurile pe fundal si alcatuind un profit pe termen scurt. Nu a fost niciodata asa cu Ford Transit Mk7. A fost o recomandare usoara de atat de mult timp incat trebuie sa fi fost tentant pentru Ford sa se sprijine putin pe lauri, sa simta ca nu au nevoie sa investeasca atat de mult in acest cuvant pentru autoutilitare. Din pacate, pentru adversarii Ford, Tranzitul devine din ce in ce mai bun. Iata cum sa descoperiti un model bun folosit de a cincea generatie. modele Duba medie / mare 2.2 diesel , 2.4 , 3.2 Tdci De la 78 de variante din 1965, pana la momentul acestui model MK7, gama a crescut la o alegere de peste 600 de entitati, inclusiv un model de van Jumbo enorm pentru a-l ocupa pe cel mai mare dintre rivalii sai. La jumatatea anului 2006 s-a lansat Sport Van, un Van cu productie limitata, dotat cu motor diesel 130PS 2.2, cu piese de styling suplimentare, inclusiv benzi de caroserie si jante din aliaj de 18 inci. La sfarsitul anului 2007 s-a lansat centrala de 140 CP pentru modelele de actionare a rotilor din fata, inlocuind unitatea de 130 CP si completata cu cutia de viteze manuala cu 6 trepte VMT6 pentru a face fata puterii suplimentare. Aceeasi cutie de viteze cu 6 trepte a fost introdusa in variantele de tranzit cu roti frontale cu putere medie de actiune la sfarsitul anului 2008, cand unitatea de 110PS si-a vazut puterea crescuta la 115PS. In 2009, „toate filtrele diesel” a fost introdus „Filtru de particule acoperit Diesel” (cDPF) - proiectat sa indeplineasca standardele de emisii mai mari decat cerintele Euro IV. Versiunea Transit ECOnetic a fost lansata in vara 2009. Pe baza unui autoturism Transit 280 SWB cu o putere de 2,2 litri 115 CP Duratorq TDCi, aceasta varianta a devenit rapid un favorit al flotei, cu o economie de 39,2mpg si emisii de 189 g / km. Pana in 2013, dezvoltarea modelului MK7 isi desfasura cursul si Ford a decis sa inlocuiasca gama cu nu una, ci doua modele diferite. Transit Custom a ajuns prima data la inceputul anului 2013 pentru a satisface clientii de pe piata medie Volkswagen Transporter / Opel Vivaro / Peugeot Expert / Mercedes Vito. Apoi, la sfarsitul anului 2013, a fost lansat un model mai mare, denumit simplu „Transit”, pentru a accepta concurenti mai mari in segmentul Volkswagen Crafter / Vauxhall Movano / Peugeot Boxer / Mercedes Sprinter. Cu peste sapte milioane de autoutilitare vandute, Tranzitul este, fara indoiala, o formula castigatoare. Pur si simplu ramane reinventat. Ce obtii In ceea ce priveste rivalii, bineinteles ca sunt multi si variati, desigur. Modelele de transit cu ampatament scurt si mediu concureaza in principal cu autoutilitarele de dimensiuni medii precum Vivaro de la Opel, Renault Traffic, Volkswagen Transporter, Mercedes Vito, Peugeot Expert si Citroen Dispatch. Ampatamentul lung si variantele Jumbo Transit, in schimb, sunt destinate mai mult rivalilor mari ai segmentului de van - designul Opel Movano / Renault Master, de exemplu. Sau colaborarea Mercedes Sprinter / VW Crafter. Si bineinteles, vehiculul pe care il veti gasi in mod diferit, fie un Peugeot Boxer, un releu Citroen sau un Fiat Ducato. Indiferent de nivelul de tranzit pe care il ajungeti, ar trebui sa aflati ca vehiculul dvs. va fi echipat decent. Cu aproape toate modelele, va puteti astepta sa gasiti functii precum sticla vopsita, geamuri electrice, un stereo CD compatibil cu MP3 de calitate decenta, cu telecomenzi la volan si un jack AUX pentru playerele de muzica portabile, o alarma Thatcham din categoria 1, o usa laterala glisanta , un pachet de perete si un sistem de inchidere centralizat la distanta, configurabil, astfel incat operatorii sa poata alege ce usi sunt deblocate in ce ordine atunci cand sunt apasate butoanele selectate de pe tasta de la distanta cu auto-incarcare. In ceea ce priveste siguranta, desi un airbag al unui singur sofer este standard (airbag-urile pentru pasageri fata si lateral sunt doar optionale), exista franare ABS cu distributie electronica a fortei de frana pentru a-l face mai eficient si asistenta la franare de urgenta, plus controlul stabilitatii ESP este inclus in toata gama . Ce anume sa cauti Tranzitul este construit pentru a fi extrem de dur si a beneficiat de multi ani de dezvoltare continua. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Vehiculul a fost acoperit din nou cu o garantie de trei ani / 60.000 km, care a inclus, de asemenea, asistenta la avarie Ford. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Motoarele tind sa fie foarte rezistente, dar au fost raportate probleme legate de bateriile si cablarea alternatorului. Performanta rapida a motorului pe ampatament lung, cel mai puternic dintre cele doua optiuni ale unitatii de alimentare, este insotita de o schimbare lina a vitezei scurte, dintr-o transmisie manuala cu sase trepte. In conditiile unei ampatamente scurte, motorul este detonat electronic pentru a produce o umilitate 74kW si este adaptat la un manual cu cinci viteze, dar toate configuratiile motorului indeplinesc reglementarile stricte privind emisiile Euro 4, iar cifrele privind economia de combustibil sunt de pana la 8,1 L / 100 km. In prezent nu este optionala nici o transmisie automata, ceea ce va deveni o dezamagire pentru unele companii de autobuze / autobuze. Franarea beneficiaza de ABS si de distributia electronica a franelor (EBD) pe toata gama si frane cu disc pe patru roti pentru prima data. „Cu autoutilitare cu 12 si 14 locuri, roti scurte, roti lungi si jumbo-lungime cu o varietate de inaltimi de acoperis si combinatii de usi, gama de tranzit Ford New Zealand va oferi un produs pentru fiecare operator de autoutilitare." A spus Richard Matheson, director general al Ford New Zealand ... dar te-ai astepta sa spuna asta. Cu toate acestea, Transitul de iesire a castigat International Van of the Year si, cu aspecte moderniste si maniere rutiere laudabile, consideram ca schimbarile vor veni ca imbunatatiri placute la ceea ce era deja un vehicul popular si apreciat. Piese de schimb Ppreturi aprox bazate pe o camioneta din Transit 2.2 FWD din 2009. La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Veti putea sa ridicati un electromotor pentru aproximativ 110 euro, in timp ce un alternator nu ar trebui sa va coste mult mai mult. Un bara de protectie frontala este de aproximativ 145 euro. Mic de mirare aceste vehicule sunt atat de populare. Un pachet de filtre ulei, aer, combustibil si ulei 6 litri Ford 5W30 undeva la 120 euro. Un set de placute Dp pleaca de la 15 euro, un disc de frana undeva la 25 euro bucata. Pe drum Ne amintim ca am fost extrem de impresionati de Transit de generatia a patra, lansata in anul 2000. Am ajuns sa vorbim cu inginerii proiectanti si am fost surprinsi de importanta pe care o au pe drumul pe care l-a condus vehiculul. Modelul de a cincea generatie a dus aceasta etapa mai departe, cu senzatie de directie si reactie pur si simplu nevazuta in randul LCV-urilor. Ca orice vehicul comercial, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si in starea neincarcata, raspunsul de viraje este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Veti descoperi si mai bine daca sunteti unul dintre putinii care ajung la volanul unui Tranzit cu tractiune cu roti din spate, mai degraba decat in mod obisnuit, cu aspect frontal. Nu este motivul pentru care clientii opteaza in mod obisnuit pentru tractiunea cu rotile din spate: o prindere superioara atunci cand este incarcata puternic este doar unul dintre motivele pentru care aceasta configuratie poate gestiona sarcinile mai grele si remorca mai usor, transportand o remorca franata de pana la 2200kg in majoritatea ghizilor. La fel de usor va face acest lucru, de fapt, pentru multi, sistemul de tractiune integrala dezvoltat, de asemenea, pentru a rula cu platforma Transit nu este cu adevarat necesar. Toate acestea inseamna ca la fel de bine este si franele. Acest lucru a fost imbunatatit de Ford in schimbarea modelului din 2006, adaugand frane pe disc pe tot parcursul. De asemenea, veti dori ca acest vehicul sa fie manevrabil, de unde un cerc de cotitura foarte strans, care variaza intre 10,8 si 13,3 m pe majoritatea modelelor mainstream. Si daca va aflati intr-o intersectie de urcare, Hill Launch Assist standard va va ajuta sa iesiti fara probleme. Sub capota, gama se bazeaza in jurul unui motor, o unitate compatibila Euro5 de 2,2 litri TDCi Duratorq, dezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care poate functiona cu un sistem inteligent Auto-Stop-Start. Mergeti pentru o camioneta de model mai tarziu si este oferita in trei state de ton pentru clientii cu roti din fata - cu 100, 125 sau 140 CP. Cumparatorii modelului actionat in spate au si o versiune mai puternica a acestei unitati, oferindu-le 155 CP. Toate aceste unitati se simt folositor mai mult decat au facut-o in ghizii Euro4, cu o putere de doar 1.500 rpm si chiar entry-level TDCi 100 dezvoltand un cuplu util de 310Nm, o cifra crescand cu 385 Nm. pentru versiunea 155PS condusa din spate. Celalalt lucru pe care il vor observa regulatele de tranzit de lunga durata cu aceste motoare este cat de linistite sunt multumite in parte transmisiei manuale cu 6 trepte, cu angrenajul sau mai lung. Si, bineinteles, furnizarea unei pereti etanse standard in toata gama ajuta mai departe aici. Este totul o lume departe de diesel TD, vechi, pe care cumparatorii de transit aiurea trebuiau sa le puna la punct. Per total Ford Transit a facut parte din identitatea nationala din 1965, desi nu atat de mult in aceste zile, de cand uzina de constructie din Southampton a fost inchisa, iar productia a fost transferata in Turcia. Modelele MK7 care s-au derulat de la liniile intre 2007 si 2013 au fost ultimele construite in Marea Britanie si un testament al ceea ce a facut din Transit o astfel de icoana. Sunt dificile, conduc bine, exista o gama ametitoare de stiluri de caroserie, machete de tractiune si alegeri de motoare si sunt disponibile pe piata de ocazie. Aceasta inseamna ca iti poti permite oricand sa fii chinuitor atunci cand faci cumparaturi pentru un transit folosit. Daca nu va place ce vedeti, unul mai bine pastrat nu va fi departe. Cu alte cuvinte, in timp ce poti gresi, nu exista nicio scuza.
2025