Piese auto Ford Transit 2000-2006
Oferim o selecție extinsă de piese de reparații Ford Transit generatie MK6 anii 2000 - 2006 de înaltă calitate, fabricate pentru a vă restabili vehiculul la starea nouă, la cele mai atractive prețuri. #27A4K775K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
2.0 DI 55/75 | 2000/08 - 2006/05 | 55/75 | 1998 | D3FA | diesel |
2.0 DI 63/86 | 2000/08 - 2006/05 | 63/86 | 1998 | F3FA | diesel |
2.0 DI 74/100 | 2000/08 - 2006/05 | 74/100 | 1998 | ABFA | diesel |
2.0 TDCi 92/125 | 2002/08 - 2006/05 | 92/125 | 1998 | FIFA | diesel |
2.4 DI 55/75 | 2000/01 - 2006/05 | 55/75 | 2402 | F4FA | diesel |
2.4 DI 66/90 | 2000/01 - 2006/05 | 66/90 | 2402 | D2FA, D2FB | diesel |
2.4 TD 55/75 | 2000/08 - 2003/08 | 55/75 | 2402 | F4FA | diesel |
2.4 TDCi 101/137 | 2004/03 - 2006/05 | 101/137 | 2402 | H9FA | diesel |
2.4 TDdi 88/120 | 2000/01 - 2006/05 | 88/120 | 2402 | D4FA | diesel |
2.4 TDdi 66/90 | 2000/01 - 2006/05 | 66/90 | 2402 | D2FE | diesel |
2.4 TDE 85/115 | 2004/03 - 2006/05 | 85/115 | 2402 | FXFA | diesel |
2.4 TDE 92/125 | 2001/07 - 2006/05 | 92/125 | 2402 | DOFA | diesel |
Piese originale Ford Transit 2000-2006
Ford Transit vandut din 2000 pana in 2006 - denumit a patra generatie sau Mk6, in functie de modul in care sunt inregistrate evolutiile - a fost primul design complet nou Transit timp de un deceniu si lansat cu o serie de inovatii care au ajutat la ciment pozitia Tranzitului ca autoutilitara bestseller din Europa
Acoperind atat zonele de 1,0 tone si 2,0 tone de pe piata autoutilitarelor pe o singura platforma - cunoscute mai des ca sectoarele mijlocii si mari ale autoutilitarelor (asa cum sunt furnizate de Transit Custom si full-size Transit astazi) - cand a fost anuntata la sfarsitul anului 1999, acest nou transport inovator a oferit cea mai larga gama de stiluri de caroserie si capacitate de incarcare a oricarui vehicul comercial.
Tractiunea cu roti din fata pentru prima data, plus o multime de variante
Primul Ford Transit disponibil cu tractiune fata (FWD), precum si cu tractiune din spate (RWD), a venit intr-o selectie de trei ampatamente (SWB scurt, mediu MWB si LWB mare), trei inaltimi de acoperis si patru lungimi de incarcare si variante de camion, mini bus si cabina de sasiu.
Modelele SWB au fost construite in Southampton, desi toate celelalte variante de transit de aceasta varsta au fost produse in Europa.
Motoarele turbodiesel ale Transit au fost, de asemenea, cu totul noi la lansare. Cunoscuta drept familia Duratorq si fabricata din aluminiu pentru greutate redusa, modelele FWD au fost echipate cu versiuni de 2,0 litri, in timp ce modelele RWD au motoare mai mari de 2,4 litri.
De asemenea, a fost vanduta o benzina de 2,3 litri.
Experienta de conducere Ford Transit (00-06)
Odata cu introducerea rotii din fata (FWD) pentru prima data, pe langa traditionala tractiune cu roti din spate (RWD), a patra generatie Transit a avut o solutie de conducere care se potriveste aproape tuturor tipurilor de utilizare.
FWD Tranzitele de aceasta varsta au fost directionate catre dimensiunile mai mici (1,0 tone) ale autoutilitarelor, in timp ce modelele mai mari (2,0 tone) au favorizat inca RWD pentru tractiunea sa suplimentara atunci cand transportau sarcini grele.
Ca atare, modelele FWD sunt alimentate cu motoare diesel de 2,0 litri, in timp ce modelele RWD au motoare diesel de 2,4 litri. Ambele au folosit la inceput tehnologiile de injectie diesel cu presiune joasa mai vechi, desi au fost introduse de-a lungul timpului modele mai eficiente de inalta presiune (cunoscute si sub numele de „common rail”)
Puterea de putere a variat de la 75 CP la 135 CP, motoarele de intrare timpurie simtindu-se deosebit de lent; ulterior versiunile la nivel de intrare au fost mult imbunatatite, dar se vor simti in continuare glaciare conform standardelor moderne.
O benzina de 2,3 litri a fost, de asemenea, oferita pe RWD Transit, la fel ca o cutie de viteze manuala automata (cunoscuta sub numele de ASM sau Automatic Shift Manual). Nici nu trebuie recomandat ...
Ford a folosit tot know-how-ul sau de manipulare pentru a livra o autoutilitara care era buna pentru a conduce de la volan, si (din nou) pentru timpul sau, acest Transit a fost considerat aproape fara egal, castigand laude pentru confortul si compozitia asemanatoare cu masina - nu pentru mentioneaza titlul general - din juriul international Van of the Year din 2001.
Doar nu va asteptati sa fie la fel de usor de condus ca cel mai recent model.
Ford Transit (00-06) cabina si interior
Scaunele sunt, in general, confortabile, iar vizibilitatea este destul de buna. Exista, de exemplu, o vedere vizuala a drumului.
Dar acest Tranzit isi arata varsta odata cu aparitia lunga a palpaiei de pe podeaua cabinei. Unele alte furgonete mari ale vremii au adoptat un comutator de bord mai usor de utilizat si mai putin intimidant, care a devenit acum norma.
Exista o multime de compartimente pentru depozitarea articolelor mici asociate unei autoutilitare folosite pentru munca - telefon mobil, balon de cafea, documente si asa mai departe.
Ford Transit vandut din 2000 pana in 2006 - denumit a patra generatie sau Mk6, in functie de modul in care sunt inregistrate evolutiile - a fost primul design complet nou Transit timp de un deceniu si lansat cu o serie de inovatii care au ajutat la ciment pozitia Tranzitului ca autoutilitara bestseller din Europa
Acoperind atat zonele de 1,0 tone si 2,0 tone de pe piata autoutilitarelor pe o singura platforma - cunoscute mai des ca sectoarele mijlocii si mari ale autoutilitarelor (asa cum sunt furnizate de Transit Custom si full-size Transit astazi) - cand a fost anuntata la sfarsitul anului 1999, acest nou transport inovator a oferit cea mai larga gama de stiluri de caroserie si capacitate de incarcare a oricarui vehicul comercial.
Tractiunea cu roti din fata pentru prima data, plus o multime de variante
Primul Ford Transit disponibil cu tractiune fata (FWD), precum si cu tractiune din spate (RWD), a venit intr-o selectie de trei ampatamente (SWB scurt, mediu MWB si LWB mare), trei inaltimi de acoperis si patru lungimi de incarcare si variante de camion, mini bus si cabina de sasiu.
Modelele SWB au fost construite in Southampton, desi toate celelalte variante de tranzit de aceasta varsta au fost produse in Europa.
Motoarele turbodiesel ale Transit au fost, de asemenea, cu totul noi la lansare. Cunoscuta drept familia Duratorq si fabricata din aluminiu pentru greutate redusa, modelele FWD au fost echipate cu versiuni de 2,0 litri, in timp ce modelele RWD au motoare mai mari de 2,4 litri.
De asemenea, a fost vanduta o benzina de 2,3 litri.
Experienta de conducere Ford Transit (00-06)
Odata cu introducerea rotii din fata (FWD) pentru prima data, pe langa traditionala tractiune cu roti din spate (RWD), a patra generatie Transit a avut o solutie de conducere care se potriveste aproape tuturor tipurilor de utilizare.
FWD Tranzitele de aceasta varsta au fost directionate catre dimensiunile mai mici (1,0 tone) ale autoutilitarelor, in timp ce modelele mai mari (2,0 tone) au favorizat inca RWD pentru tractiunea sa suplimentara atunci cand transportau sarcini grele.
Ca atare, modelele FWD sunt alimentate cu motoare diesel de 2,0 litri, in timp ce modelele RWD au motoare diesel de 2,4 litri. Ambele au folosit la inceput tehnologiile de injectie diesel cu presiune joasa mai vechi, desi au fost introduse de-a lungul timpului modele mai eficiente de inalta presiune (cunoscute si sub numele de „common rail”)
Puterea de putere a variat de la 75 CP la 135 CP, motoarele de intrare timpurie simtindu-se deosebit de lent; ulterior versiunile la nivel de intrare au fost mult imbunatatite, dar se vor simti in continuare glaciare conform standardelor moderne.
O benzina de 2,3 litri a fost, de asemenea, oferita pe RWD Transit, la fel ca o cutie de viteze manuala automata (cunoscuta sub numele de ASM sau Automatic Shift Manual). Nici nu trebuie recomandat ...
Ford a folosit tot know-how-ul sau de manipulare pentru a livra o autoutilitara care era buna pentru a conduce de la volan, si (din nou) pentru timpul sau, acest Transit a fost considerat aproape fara egal, castigand laude pentru confortul si compozitia asemanatoare cu masina - nu pentru mentioneaza titlul general - din juriul international Van of the Year din 2001.
Doar nu va asteptati sa fie la fel de usor de condus ca cel mai recent model.
Ford Transit (00-06) cabina si interior
Scaunele sunt, in general, confortabile, iar vizibilitatea este destul de buna. Exista, de exemplu, o vedere vizuala a drumului.
Dar acest Tranzit isi arata varsta odata cu aparitia lunga a palpaiei de pe podeaua cabinei. Unele alte furgonete mari ale vremii au adoptat un comutator de bord mai usor de utilizat si mai putin intimidant, care a devenit acum norma.
Exista o multime de compartimente pentru depozitarea articolelor mici asociate unei autoutilitare folosite pentru munca - telefon mobil, balon de cafea, documente si asa mai departe.
Vechiul Ford Transit a fost oferit atat cu motoare diesel cat si pe benzina, cu puteri de la 75 CP la 145 CP. Modelele de tractiune cu roti din fata sunt echipate cu o unitate de 2,0 litri, 75 CP, iar cele de tractiune cu roti din spate sunt dotate cu unitati de 2,4 litri si 135 CP. Comparativ cu motoarele diesel a treia generatie, cele de-a patra sunt putin mai bune, dar tehnologia comuna a cailor ferate a fost introdusa abia mai tarziu.
Motorul pe benzina este destul de capabil si ofera o putere maxima de 145 CP, fiind disponibil si in varianta GPL cu 141 CP
Echipat cu aceste motoare, Ford Transit nu a fost un zeu al vitezei, dar a oferit un consum decent de combustibil si toate unitatile au fost de incredere. Din pacate, nu au fost la fel de rafinate ca si motoarele mai noi, dar au reusit sa-si duca la bun sfarsit treaba fara sa faca dor. Motoarele erau imperecheate pe o transmisie manuala cu cinci viteze care, in ciuda senzatiei sale de cauciuc, era suficient de capabil sa faca fata bine misiunilor grele ale vehiculului.
In timp ce conduceti, Ford Transit de a patra generatie nu este la fel de rafinat ca alte vehicule din clasa sa, deoarece se simte un pic dezechilibrat din cauza pozitiei sale ridicate. Ruloul de corp este de asemenea destul de mare si trebuie sa va planificati cu atentie actiunile.
In fata, Ford Transit foloseste struts MacPherson independenti, in timp ce in spate primeste o configuratie multilfeaf spring. Plimbarea este departe de a fi o experienta fermecatoare si relaxanta, dar cu o anumita incarcatura in spate lucrurile vor incepe sa se simta ceva mai bine.
Din pacate, directia nu a fost bine cantarita si nu ar putea fi mai precisa.
Ford Transit a fost un partener capabil si de incredere, care a oferit o capacitate de incarcare generoasa si a fost disponibil si intr-o gama larga de stiluri de caroserie care l-au facut perfect potrivit pentru diverse aplicatii comerciale.
Motoarele au fost, de asemenea, destul de capabile si nici consumul de combustibil nu a fost prea prost. Cele mai bune piese au fost insa fiabilitatea vehiculului si costurile sale ieftine de intretinere.
De asemenea, ne-a placut interiorul spatios, dar nu ne-a placut calitatea slaba construita si ergonomia clasei a treia.
Calatoria si manevrabilitatea nu aveau ceva de-a face cu adevarat si in comparatie cu alte vehicule din clasa sa, Ford Transit a fost la jumatate de pas.
In general, insa, cea de-a patra generatie a Tranzitului a ramas alegerea preferata atunci cand vine vorba de vehicule comerciale usoare.