Piese auto Ford Transit 1994-2000
Ford Piese Europa este principalul furnizor cu reduceri din Romania de piese noi pentru autoutilitare Ford Transit MK5 1994 - 2000 ! De asemenea, suntem specialiști în motoare 2.5 TD diesel #2788K7O5K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
2.5 DI 51/69 | 1994/08 - 2000/03 | 51/69 | 2496 | 4FA, 4FB, 4FC, 4FD | diesel |
2.5 DI 56/76 | 1994/08 - 2000/03 | 56/76 | 2496 | 4HB, 4HC | diesel |
2.5 DI 85/116 | 1999/05 - 2000/03 | 85/116 | 2496 | 4ED | diesel |
2.5 TD 55/75 | 1994/08 - 2000/03 | 55/75 | 2496 | 4HA, 4HD | diesel |
2.5 TD 63/85 | 1994/08 - 2000/03 | 63/85 | 2496 | 4GA, 4GB, 4GC, 4GD, 4GE, 4GF | diesel |
2.5 TD 74/100 | 1994/08 - 2000/03 | 74/100 | 2496 | 4EB, 4EC | diesel |
Piese originale Ford Transit 1994-2000
Un facelift major a fost oferit lui Ford Transit un nou nas si tablou de bord, impreuna cu motorul cu 8 valve DOHC de 2,0 L, gasit in Ford Scorpio din 1993 pana in 1998. Este similar cu unitatea anterioara Sierra DOHC, dar fara distribuitor si foloseste unitatea de control a motorului de nivel CE-V actualizata in conformitate cu OBD II. Unele dintre motoarele cu 16 valve ale Ford, precum cele gasite in Scorpion, Escort RS2000 si Galaxy s-au bazat, de asemenea, pe acest bloc. In acelasi timp, aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata, oglinzi electrice si airbag-uri au fost puse la dispozitie ca suplimente optionale.
Versiunea turbo diesel a venit in versiunea 85 CP (63 kW), 100 PS (74 kW) si 115 PS (85 kW) cu o pompa electronica de combustibil.
Pentru a 30-a aniversare a Tranzitului in 1995, Ford a lansat un model de editie limitata, numit Transit Hallmark. Au fost realizate sase sute si au fost disponibile in trei culori, cu 200 realizate in fiecare.
In Europa, VE83 Transit a fost disponibil pana in 2000, dar in Vietnam a fost construit pana in 2003, cand a fost schimbat in iunie pentru noua generatie.
Au fost totusi cateva schimbari interesante. Suspensia din fata complet independenta a fost introdusa pe intreaga gama, in timp ce modelele cu ampatament lung erau acum disponibile cu o punte spate cu o singura roata in loc de o configuratie a rotilor din spate. Aceasta insemna mai mult spatiu in spatele Tranzitului deja spatios. De asemenea, a fost oferit pentru prima data un motor diesel turbo.
Mk3 Transit a primit un alt facelift si o serie de imbunatatiri in 1994. A primit un nou tablou de bord, un design final si motoare actualizate. Ceea ce a fost notabil a fost insa introducerea de optiuni precum aer conditionat, inchidere centralizata, airbag-uri, geamuri electrice si oglinzi electrice.
Aceste mangaieri ale creaturii au indicat calea catre Transit, devenind din ce in ce mai confortabile si mai capabile. Acesta a fost disponibil atat cu motoare pe benzina, cat si pe motorina, iar o editie speciala de 30 de ani, numita Hallmark, a fost lansata in 1995.
Specificatii tehnice Ford Transit 1994-2000
Timp de mai multi ani, activitatile Centrului de tranzit, am vandut mii de piese pentru Transit MK3. Pentru a va putea prezenta datele tehnice se bazeaza pe experienta noastra in vanzarea si deservirea MK3. Noul Ford Transit in 1986 a fost un punct de reper in randul vehiculelor mijlocii. Designul sau modern si avansarea tehnologica au dus la Transit MK3 a devenit cel mai vandut vehicul comercial din Europa.
Ford Transit MK3, precum predecesorii sai (MK1, MK2), a fost oferit in mai multe versiuni:
- Van,
- Van cu acoperis inalt,
- Kombi,
- Autobuz,
- Dropside,
- Cabina sasiu,
- Cabina dubla pentru sasiu
Cel mai recent model de Ford a iesit in evidenta din concurenta, a dat impresia unei masini care inaintea timpului sau, care a atras atentia trecatorilor. Cu toate acestea, in ciuda reproiectarii complete a corpului, el a ramas fidel modelului traditional Transit. Acesta a indeplinit toate ipotezele vehiculului comercial - oferind un spatiu mare de incarcare, caracteristici de manipulare foarte bune si durabilitate superioara.
Centrul de tranzit timp de mai multi ani de munca am putut verifica toate versiunile motorului model MK3. Tranzitul in anii 1986-1991 poate fi echipat cu un motor pe benzina cu o capacitate de iesire de 1,6 L 63 CP, benzina - 2,0L putere de 77 CP si un motor diesel 2,5L si putere 68 CP.
Capacitate
2,5l (diesel)
2,0l (benzina)
Putere
63 CP
68 CP
77 CP
Model de Tranzit MK3 a fost ultimul corp cu versiune lunga care este echipat cu arcuri pe suspensia din fata. In plus, ca unul dintre putinele oferite intr-o versiune scurta, un set de directie pentru caroserii. Modelul MK3 a introdus in lumea camioanelor atat de multe modificari stilistice si tehnologice, incat unele solutii au fost utilizate in modelele ulterioare de-a lungul a 28 de ani.