Piese Ford TOURNEO CUSTOM | 2019 - 2023 | EcoBlue mHEV #A0A6K725K
Ford Tourneo Custom 2020: motoare mai puternice si noua tehnologie EcoBlue Hybrid Dupa ce a trecut rapid din faza majora din 2018, Ford a adus mai multe actualizari la Ford Tourneo Custom pentru 2019, axat pe imbunatatirea suplimentara a gamei motorului. Stirea principala aici a fost introducerea unei versiuni si mai puternice de 185 CP / 415 Nm a dieselului EcoBue de 2,0 litri. Dar, de fapt, fiecare Transit Custom este un upgrade, datorita noilor turbocompresoare care ofera un cuplu mai mare, plus injectoare imbunatatite, pistoane noi si o pompa de ulei la cerere. Ford ar trebui sa conduca la o economie de combustibil din lume reala. In plus, exista un nou pachet „vehicul electric hibrid usor” Transit Custom mHEV, o optiune pe unele motoare care adauga un sistem inteligent de pornire-generator si un pachet mic de baterii cu ioni de litiu, in efortul de a economisi si mai mult combustibil. Atunci cand sunt echipate, aceste autoutilitare sunt ecologice EcoBlue Hybrid. Ford Tourneo Custom 2019 este, de asemenea, disponibil cu Wi-Fi de bord si unele sisteme de siguranta imbunatatite. Ce este Ford Custom? Introdus in 2012, Custom a impartit in mod eficient gama traditionala de tranzit Ford in doua - personalizarea preluand segmentul de dimensiuni medii sau „o tona”, lasand tranzitul de dimensiune completa sa se concentreze pe marile mari autoutilitara sau piata „doua tone”. Printre principalii rivali pentru Transit Custom se numara Volkswagen Transporter, Vauxhall Vivaro, Renault Trafic si Mercedes-Benz Vito. Descrisa la lansarea de catre CEO-ul Ford of Europe, Stephen Odell, „O autoutilitara eleganta si moderna, pe care clientii vor fi mandri sa o aiba pe sosea, cu atitudinea muncitoare pe care o asteapta de la un Transit”, personalul exceleaza ca un sistem complet complet . Detalii despre Ford Transit Custom 2018 facelift Ca pachet total, Transit Custom a fost intotdeauna greu de invins. Dar, in timp ce designul original al cabinei 2012-2017 este in regula, nu a fost niciodata deosebit de practic, cu butoane mici, minunate si spatiu limitat de depozitare. Facelift 2018 - sau MCA (actiune mid cycle) in Ford-speak - a rezolvat aceasta problema cu o reproiectare interioara completa, care ofera acum cantitati de clasa de stocare in cabina si optiuni de infotainment actualizate. De asemenea, inca evita sa para prea mult ca un vehicul comercial, lucru pe care Ford stie ca este important pentru cumparatorii Transit Custom. Pe langa aceasta, actualizarea din 2018 aduce un nou design front-end la exterior care se potriveste mai indeaproape cu cel mai recent limbaj de design auto Ford. Elementele cheie includ grila inalta montata cu trei bare si farurile subtiri, cu lumini LED care functioneaza in timpul zilei pe majoritatea modelelor. Este posibil sa fi observat, de asemenea, ca sectiunea centrala inferioara a bara de protectie din fata nu este vopsita acum; este de asemenea inlocuit cu usurinta, un detaliu de proiectare destinat sa rezolve daunele ocazionale de impamantare la care pot fi supuse pe santiere sau cand pot fi contactate cu borduri inalte. Alte modificari includ sinele montate la fata pentru usile laterale, care anterior erau mandre de partile caroseriei si o caroserie si dungi revizuite pentru modelele de transport Transit Custom Sport. Partea din spate a autoutilitarei si ingineria fundamentala continua inainte, in afara de o usoara crestere a rigiditatii structurale, pentru a imbunatati rafinarea si reintroducerea unei variante diesel diesel eco-economic. Ford Transit Variante de caroserie personalizate si niveluri de taiere Pe langa furgoneta obisnuita cu panou, personalizarea este disponibila si ca cabina dubla (DCiV) si Kombi. Exista si o versiune a pasagerilor Tourneo Custom. DCiV dispune de un al doilea rand de scaune, ceea ce inseamna spatiu pentru pana la sase persoane cu o zona de incarcare separata, completata cu pachetul de inaltime completa, in timp ce Kombi are pana la noua locuri ca un microbuz de baza. Toate versiunile sunt disponibile pe doua lungimi (L1 si L2, cunoscute si ca SWB si LWB pentru ampatament scurt si lung) si in doua inaltimi (H1 si H2). Nivelurile personalizate Ford Tourneo Custom Mk2 sunt: Lider (cunoscut si sub numele de baza) Tendinta Limitat sportiv Fiecare versiune este relativ bine echipata ca standard, incluzand blocarea la distanta, Bluetooth, scaunul pasagerului frontal dublu, scaunul soferului reglabil pe opt cai si peretia metalica (pe camioneta obisnuita a panoului si DCiV). De asemenea, exista o multime de optiuni de ultima ora disponibile, inclusiv tehnologia Pre-Collision Assist si Active Braking independent de franare de urgenta (AEB) (introdusa in 2016). Alte ajutoare de siguranta de inalta tehnologie au fost puse la dispozitie ca parte a actualizarii din 2018, incluzand asistenta inteligenta a vitezei si monitorizarea blindspot cu Alerta traficului transversal Sportul atragator (de mai sus), care prezinta dungi de curse, un bodykit, suspensie coborata si jante din aliaj mare, a fost initial disponibil doar ca model unic, dar alegerea a fost extinsa la sase versiuni in decembrie 2016. In acelasi timp, a fost anuntata o serie limitata de vama de tranzit distinctiva a editiei color. Alegerea si istoricul motorului Ford Tourneo Custom De la lansare in 2012 si pana la sfarsitul anului 2016, toate Transit Custom au fost alimentate de un motor turbodiesel TDCi de 2,2 litri, disponibil in trei iesiri de putere: 100 CP / 310 Nm, 125 CP / 350 Nm si 155 CP / 385 Nm. Acest motor Euro 5 a fost inlocuit oficial atunci cand au fost introduse reglementarile privind emisiile Euro 6 in septembrie 2016 - desi probabil ca veti constata ca inmatricularile Euro 5 au continuat bine pana in 2017, deoarece dealerii au functionat prin stocul lor. Vamele de tranzit Euro 6 mai noi sunt alimentate de un turbodiesel TDCi EcoBlue de 2,0 litri de marca, cunoscut intern ca motorul Panther. In ciuda dimensiunilor sale mai mici, acest nou motor ofera mai multa putere cu mai putin zgomot. De asemenea, a venit in trei versiuni initial - 105 CP / 360 Nm, 130 CP / 385 Nm si 170 CP / 405 Nm - dar ceea ce este deosebit de impresionant este cresterea cu 20% a cuplului (puterea de tragere) la turatii mai mici, ceea ce face mai usoara miscarea sarcinilor grele. La sfarsitul anului 2019, aceste motoare au fost revizuite pentru imbunatatiri suplimentare ale eficientei si o versiune de 185 CP / 415 Nm a fost adaugata in varful gamei. O cutie de viteze automata cu sase trepte a fost, de asemenea, introdusa pentru prima data alaturi de motorul EcoBlue de 2,0 litri. Cum sunt motoarele Ford Tourne Custom? Motoarele ajuta. Nu a fost nimic in special in ceea ce priveste performantele vechilor unitati de 2,2 litri, asa ca daca luati in considerare unul dintre cei care nu va preocupa. Insa noile motoare de 2,0 litri dezvolta un cuplu mult mai devreme, deci simtiti-va mai energic si mai lin, in acelasi timp fiind mai linistite. Cei mai multi cumparatori merg pentru puterea medie - deci cei de 125 CP 2,2 litri sau cei 130 CP 2,0 litri - dar daca va puteti permite un model punchier fie cu 155 CP (2,2 litri), 170 CP sau 185 CP (2,0 litri) Modelele mai putin puternice de 100 CP si 105 CP vor face fata greutatilor declarate ok, dar se asteapta ca acestea sa fie lente si mai insetate de combustibil atunci cand sunt incarcate complet. Pe langa adaugarea motorului de 185 CP, la sfarsitul anului 2019 s-a inregistrat si introducerea tehnologiei usoare hibrid (mHEV). Acest sistem hibrid EcoBlue este disponibil ca o optiune pe anumite modele, pentru a imbunatati in continuare economia de combustibil. Este foarte putin diferenta fata de experienta de conducere - intr-o asemenea masura, veti fi greu sa stiti daca autoutilitarul in care va aflati este echipat. Merita achizitionata cutia de viteze automata Tourneo Custom? Cutia de viteze manuala Ford se potriveste standard in toate vama de transit functioneaza foarte bine pentru o autoutilitara. Nu este cel mai precis lucru din lume, dar nici nu este atat de vag incat ai nevoie de o harta pentru a gasi urmatorul raport. In 2016, Ford a adaugat o gama automata optionala cu sase trepte in raza de actiune - atractiva atat pentru cumparatorii stilului de viata, cat si pentru operatorii care fac o multime de kilometri, in special acolo unde s-ar putea bloca in trafic. Din nou, acest lucru functioneaza bine, dar nu este la fel de ascutit sau pozitiv ca automatul DSG pe care Volkswagen il foloseste in Transporter. Designul selectorului de viteze inseamna ca de multe ori gasiti ca l-ati blocat din greseala in modul manual in loc de unitate, ceea ce devine destul de enervant dupa un timp. Ford Tourneo Custom este linistit in interior? Aceasta este o duba destul de linistita, ceea ce inseamna ca ar trebui sa ajungeti la sfarsitul majoritatii calatoriilor relativ proaspete. Modelele de 2,0 litri sunt, in general, mai rafinate decat modelele de 2,2 litri, desi motoarele de 2,0 litri revizuite, montate de la sfarsitul anului 2019 par a fi din nou putin mai zgomotoase, probabil datorita sistemului de injectie cu presiune mai ridicata. Indiferent, zgomotul rutier este de asemenea suprimat. Desi veti gasi ca exista mai multe zgomote ale vantului generate de modelele H2 cu acoperis inalt. Imbunatatiri interioare importante pentru Tourneo Custom facelift din 2018 Cabina Tourneo Custom a parut intotdeauna inteligenta, dar nu a fost niciodata cea mai practica - sau cea mai usoara de utilizat. Pentru facelift-ul 2018, Ford a transformat complet acest lucru, sporind functionalitatea interiorului, ceea ce sustine ca este o cantitate „de clasa” de stocare in cabina. Depozitare suplimentara In timp ce aplaudam stocarea suplimentara, este pacat ca cele trei noi cosuri din partea superioara a tabloului de bord nu au capac, ceea ce inseamna ca totul din ele va fi afisat (si se va reflecta in parbriz). De asemenea, nu sunt atat de usor de accesat la volan. Noul design interior al garniturilor pentru usi este totusi un triumf. Oferind acum trei niveluri de depozitare si un maner de apucare plasat in mod sensibil, credem ca majoritatea proprietarilor vor aprecia aceasta utilitate adaugata, chiar daca nivelul cel mai scazut este accesibil doar atunci cand usa este deschisa. Optiuni de tranzit personalizate si infotainment cu transit 2018 Functionand Ford Sync 3, noul upgrade al ecranului in forma de tableta de 8,0 inchi in stil Fiesta este o imbunatatire vasta in ceea ce priveste oferta patetic pokey disponibila in vama pre-facelift - desi poate inca nu este la fel de usor de utilizat ca sistemul montat in VW Transporter. Sync 3 include controlul vocal logic - puteti apasa literalmente un buton si spune „Am nevoie de combustibil” sau chiar „Am nevoie de cafea” si va va oferi o lista cu cele mai apropiate optiuni - si dispune atat de conectivitatea Apple CarPlay, cat si de Android Auto. Nu va puteti intinde pana la ecranul de 8,0 inci? Exista, de asemenea, un ecran mai mic de 4.0 inch care ruleaza ceea ce a fost supranumit Sync Light; acest lucru se face fara controlul tactil, Apple CarPlay si Android Auto, si nu poate fi asociat cu sistemul sat-nav incorporat (care ramane doar optional pe sistemul complet de grasimi Sync 3). Avand in vedere ca, daca configurarea completa Sync 3 nu va este disponibila, probabil ca vom ramane cu radioul de intrare la nivel DIN-slot, asociat cu noul accesoriu MyFord Dock. Aceasta se afla deasupra tabloului de bord si a fost proiectata pentru a monta (si incarca) in mod flexibil tot felul de smartphone-uri, tablete si satelite in siguranta. Cu atat de multe afaceri care se invart in jurul smartphone-urilor in aceste zile, credem ca aceasta este o inovatie inspirata de la Ford pentru transitul personal pe tranzit 2018.
2024