Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Tourneo Courier 2019-2023

Comandați online ieftin piese auto pentru FORD Tourneo Courier 1.5 EcoBlue Diesel. Găsiți piese de schimb pentru model COURIER pe Piese-FORD.ro ! Piese de calitate originală la prețuri mici zilnice ! #AO4KK665K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Tourneo Courier 2019-2023


Piese Ford TOURNEO COURIER | 2019 - 2023 | EcoBlue EcoBoost #AO4KK665K

Comandați online ieftin piese auto pentru FORD Tourneo Courier 1.5 EcoBlue Diesel. Găsiți piese de schimb pentru model COURIER pe Piese-FORD.ro ! Piese de calitate originală la prețuri mici zilnice ! #AO4KK665K

Ford Tourneo Courier a fost al patrulea si ultimul model care s-a alaturat familiei Transit cand a fost lansat pentru prima data in 2014. Este, de asemenea, cel mai mic, asezat sub Transit Connect, Transit Custom si Transit si reprezentand ceva mai practic (si adesea mai ieftin) alternativa la Ford Fiesta Van.

 
In 2018, Tourneo Courier a beneficiat de o revizuire mare, aducand aspecte noi si tehnologie pentru cea mai mica autoutilitara Ford - detalii complete despre aceasta sunt incluse mai jos.
 
Nu ne asteptam la schimbari majore ale Curierului in 2020, dar cu majoritatea rivalilor sai renuntati acum, exista putine alternative daca cautati mult spatiu intr-un mic pachet.
 
Deci, cat de practic este Ford Tourneo Courier?
Nu este surprinzator, cei mai multi clienti ai acestei autoutilitare sunt operatori cu o singura persoana sau intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri). Se adreseaza cumparatorilor care au nevoie de ceva mai practic decat o autoutilitara bazata pe masina, dar doar doar.
 
In timp ce ocupa putin mai mult spatiu pe drum, zona de incarcare a Curierului este de doua ori mai mare decat dimensiunea si este mult mai practica decat Fiesta Van, de exemplu, oferind mai mult decat dublul volumului de incarcare.
Nu ofera dubla sarcina utila, insa, in timp ce Courier a gestionat initial o sarcina utila de 660 kg intr-un spatiu de incarcare de 2,3 metri cubi, aceasta a scazut la 500-590 kg cu actualizarea din 2018 (desi spatiul de incarcare a crescut la 2,4 metri cubi) .
Actualul Fiesta Van are doar 0,96 metri cubi de spatiu in spate, dar poate gestiona pana la 530 kg in greutate.
 
Variante si rivali
Pe langa o autoutilitara obisnuita, Transit Courier este disponibil si ca model Kombi cu cinci locuri, cu un al doilea rand de trei scaune care se poate plia si se pot roti intr-o despartire de 60:40.
 
Pe langa Fiesta Van, rivalii de la Tourneo Courier includ Fiat Fiorino si relatiile sale stranse Peugeot Bipper si Citroen Nemo, desi aceasta din urma imperechere a fost intrerupta in Europa in 2017.
 
Singura alta autoutilitara bazata pe Europa, Opel Corsavan a fost intrerupta in 2018 si intelegem ca este putin probabil sa se intoarca in curand.
 
Ford Tourneo Courier 2018 facelift
Ford a oferit Tourneo Courier o actualizare semnificativa in 2018. Aceasta include motoare si cutii de viteze actualizate, mai eficiente, un sistem media actualizat si modificari vizuale in fata autoutilitarei.
 
Un nou kit de asistenta la sofer pentru a spori siguranta a devenit, de asemenea, disponibil in acest moment.
In interior, consola centrala a fost reproiectata pentru o utilizare mai usoara, cu un nou sistem de infotainment cu ecran tactil de 6,0 inci, mai mare, disponibil pe modelele cu specific mai mare. ruland cel mai recent software Ford Sync 3 si pozitionat mai aproape de sofer pentru o vizibilitate imbunatatita. Sistemele de propulsie actualizate indeplinesc cele mai noi standarde de emisii Euro 6.2, cu optiunea de diesel de 1,5 litri si benzine revizuite de 1,0 litri. Toate versiunile castiga transmisii manuale cu sase trepte in locul unitatii anterioare cu cinci viteze, cu o calitate a schimbarii imbunatatita, rafinament de croaziera si o economie de combustibil reala. Ajutand la reducerea consumului de combustibil mai departe in modelele diesel este un nou pachet de eficienta, inclusiv un obturator de grila activ, care scurteaza timpul de incalzire si reduce tractiunea aerodinamica.
 
Gama lui de motoare a fost actualizata in 2018 cu un nou diesel EcoBlue, mai puternic, de 100 CP 1,5 litri diesel, inlocuind unitatea anterioara de 1,6 litri.
 
Cum e sa mergi benzina Transit Courier?
EcoBoost este o alegere de nisa (vizand aproximativ 5% din vanzari), ceea ce este pacat, deoarece este cel mai frumos motor de condus.
Desi are un cuplu mai putin decat dizelele, este mai flexibil si are o putere mai mica de intarziere de la turatii mici. Daca conduceti in principal in orase sau faceti calatorii cu opriri dese, este probabil cea mai buna alegere, desi in calatoriile mai lungi nu se va potrivi cu economia de combustibil a modelelor diesel.
 
Motoarele diesel sunt cele mai bune pentru majoritatea utilizatorilor
Pentru utilizarea in kilometri mai mari, dizelele au mai mult sens, mai ales daca conduci regulat pe distante lungi. Versiunea de 1.5 litri de 75 CP ,entry-level este capabila si populara daca cautati o optiune low-cost. Este, de asemenea, singurul motor disponibil pentru cumparatorii modelului Kombi cu cinci locuri.
 
In ceea ce priveste motorul diesel de 1,6 litri, acum eliminat treptat, am testat acest model cu balast echivalent cu jumatate din sarcina utila maxima a Curierului de tranzit. Cu siguranta performanta nu stabileste lumea, dar este linistita, iar Ford sustine cifre impresionante ale economiei de combustibil. Aceasta lasa dieselul de 100 CP de 1,5 litri ca cea mai buna optiune pentru cei care cumpara noi, dupa o multime de putere de tragere pentru a face fata sarcinilor grele sau care fac mai ales calatorii pe autostrada. Experienta de conducere asemanatoare auto
Curierul se ocupa foarte bine - din fericire impartaseste aceleasi greutati excelente de control, raspunsul la directie si schimbarea rapida a vitezei la fel de multe masini Ford. Indiferent daca este vorba despre o camioneta incarcata partial sau un Kombi neincarcat, atunci cand am testat, am constatat ca Curierul are o calitate superioara de calatorie, in special pentru o camioneta atat de mica cu o baza pentru roti scurte.
 
Ford Tourneo Courier interior 2020
Actualizarile din 2018 se imbunatatesc la cabina deja puternica
Design simplu, dar robust, O multime de atingeri asemanatoare cu masina , Cabina atractiva, bine proiectata, este unul dintre punctele forte ale Curierului. O mare parte din tabloul de bord si tabloul de comanda este cunoscut modelelor de masini Ford, cum ar fi B-Max si echivalentul Fiesta, si toate se simt de inalta calitate si durabile.
 
Sistemul actualizat de infotainment adaugat pe parcursul anului 2018 nu face decat sa adauge aceasta impresie, fiind amplasat sus si oferind afisaje clare pe ecran.
 
Acum, volanul se regleaza pentru ca rambursul si intinderea, ar trebui sa fie mai usor decat inainte pentru soferii de toate dimensiunile sa ajunga confortabil in spatele volanului. Si exista o multime de spatii pentru picioare, chiar si pentru soferi foarte inalti.
 
Intervaluri de service Ford Tourneo Courier si garantie
Intervalele de service sunt de 15.000 de kilometri, iar autoutilitara are o garantie de trei ani / 100.000 de km.
Pachetul de asistenta Ford este standard, incluzand „continuarea incarcarii”, prin care, daca un Curier se descompune la o livrare, continutul acestuia poate fi livrat gratuit in timp ce autoutilitara este reparata.
 
Ford Transit Courier mpg
In ceea ce priveste economia de combustibil, cele mai mici costuri de functionare ale Ford Tourneo Courier Mk2 generatie de dupa 2018.
O versiune speciala cu emisii scazute a aceluiasi motor a fost, de asemenea, disponibila, care, cu un pret de 76.3mpg (si emisii de CO2 de doar 97g / km), a facut din Transit Courier cea mai economica vanzatoare in prezent.
 
Dieselul de 1,5 litri este destul de bun si reuseste 72mpg.
 
In aceasta privinta, EcoBoost pe benzina ramane mult in urma cu 54mpg, dar pentru calatoriile in jurul oraselor si oraselor ar putea fi de fapt o propunere mai economica, deoarece motoarele diesel nu le plac de obicei calatoriile scurte. Totusi, aceasta va depinde de stilul dvs. de conducere. Dupa introducerea unor teste mai dure de economie a combustibilului WLTP la jumatatea anului 2018, titlul de cel mai economic Tourneo Courier este acum impartit intre dizelele de 75 CP si 100 CP 1,5 litri. Acestea promit in jur de 67mpg - inca extrem de bune pentru o camioneta moderna.
 
Securitate si securitate Ford Transit Courier
3,8 din 5
3.8
Echipament de siguranta mai degraba decat genial
Nu exista nicio alarma montata ca standard pe orice model
Nivelurile de siguranta Ford Transit Courier sunt rezonabile, daca nu sunt exceptionale. Versiunea pentru pasageri Tourneo Courier a obtinut un rating Euro NCAP de patru stele atunci cand a fost testat in 2014, dar testul a fost considerabil mai dur de atunci.
 
Elementele standard de siguranta Ford Tourneo Courier includ:
 
Control electronic de stabilitate (ESC)
Asistenta Hill-start
Mitigarea rollover, care este declansata daca senzorii detecteaza autoutilitara care se inclina peste un punct periculos
Trailer Sway Control, care poate frana rotile individuale pentru a tine remorcile sub control
Modelele Base Kombi sunt dotate, de asemenea, cu mai putin de sase airbag-uri ca si standard, plus monitorizarea presiunii in anvelope (este optional in restul gamei), in timp ce modelele de camion cu panou Trend si Sport cu Ford Sync includ o functie de asistenta de urgenta.
 
In caz de accident, acest lucru poate efectua un apel direct catre operatorii locali de servicii de urgenta daca telefonul mobil al ocupantilor este conectat la sistemul Bluetooth. Poate oferi locatia exacta a autoutilitarei si foloseste limba locala corecta pentru a da informatiile, pe baza informatiilor GPS. Foarte istet.
 
Cu toate acestea, desi puteti specifica monitoarele blindspot ca o optiune suplimentara, ajutoarele de siguranta active, cum ar fi franarea de urgenta autonoma si asistenta de mentinere a benzii nu sunt deloc disponibile.
 
In ceea ce priveste securitatea, Tourneo Courier dispune de standard de blocare la distanta si de imobilizare. Totusi, va trebui sa platiti suplimentar pentru un sistem de alarma.
 
Ford Tourneo Courier Sport 1.5 TDCI EcoBlue 100 CP.
Model testat facelifted Sport
Putin mai multa putere de la un motor mai nou
Totusi o camioneta mica si eleganta
Poate avea doar 100 CP, dar acest model Sport pare destul de ascutit pentru a-si justifica pretul mai mare fata de modelele cu tendinte mai mici.
Motorul diesel este surprinzator de linistit la ralanti si scoate rezonabil prompt datorita puterii de tractiune de 215 Nm, cu muschi suficient pentru a face fata sarcinilor grele.
In timp ce linistiti la viteze mici ale motorului, nivelul volumului creste pe masura ce ridicati viteza, desi acest lucru va asteptati intr-o camioneta diesel mica. Cu toate acestea, exista suficient de multa scadere pentru a nu fi nevoit sa lucreze prea tare motorul pentru a face progrese.
Profitarea maxima a puterii motorului este o cutie de viteze foarte simpla si un ambreiaj usor de echilibrat, ceea ce te face sa simti ca conduci o masina mica, mai degraba decat o camioneta minuscula. Cu sase angrenaje, motorul este destul de linistit la viteza.
De asemenea, nu exista prea mult zgomot de vant pe autostrada, desi multe zgomote rasuna de pe carosabil. Cu toate acestea, pachetul acoperit cu tesatura din modelul nostru de testare a prevenit cu succes orice zgomot din reteaua de sarcina care rasuna in cabina.
In ceea ce priveste suspensia, aceasta este destul de ferma, potential exagerata de aliajele de 16 inci care vin cu finisaj Sport, adica mai putin cauciuc si mai mult metal intre dvs. si drum.Curierul este bine configurat, insemnand ca este in mare parte foarte confortabil, dovedindu-se suficient de ferm incat sa se simta in pas cu incarcaturile grele, fara a sari in jurul drumului, in timp ce ramane plantat in jurul colturilor. Franele se simt, de asemenea, puternice si in sarcina de a mentine sarcinile grele.Adaugarea la acest sentiment de securitate este o directie bine ponderata care ofera un bun sentiment de control.In timp ce scaunul ofera un suport adecvat pentru spate, ne-a luat o multime de joc cu scaunul pentru a gasi o pozitie confortabila in aceasta versiune.
 
Ce este special cu Tourneo Courier Sport?
Fasia, care are o alegere a culorilor in functie de culoarea corpului autoutilitarei, face o impresie instantanee. Subliniind acest aspect, Sportul este singurul Curier care vine cu bare de protectie complet colorate si mulaje laterale, la standard.
De asemenea, obtineti placi antiderapante si posterioare, un finisaj „Magneto Grey” pentru oglinzile usilor si jante unice de aliaj de 16 inci, plus panouri speciale cu balansoar Sport. Nu este Tourneo Connect M-Sport, dar este izbitor, cu toate acestea.

Piese Ford TOURNEO COURIER | 2019 - 2023 | EcoBlue EcoBoost #AO4KK665K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford TOURNEO COURIER | 2019 - 2023 | EcoBlue EcoBoost #AO4KK665K
Piese auto Ford Tourneo Courier 2019-2023 #AO4KK665K
Ford Tourneo Courier a fost al patrulea si ultimul model care s-a alaturat familiei Transit cand a fost lansat pentru prima data in 2014. Este, de asemenea, cel mai mic, asezat sub Transit Connect, Transit Custom si Transit si reprezentand ceva mai practic (si adesea mai ieftin) alternativa la Ford Fiesta Van.   In 2018, Tourneo Courier a beneficiat de o revizuire mare, aducand aspecte noi si tehnologie pentru cea mai mica autoutilitara Ford - detalii complete despre aceasta sunt incluse mai jos.   Nu ne asteptam la schimbari majore ale Curierului in 2020, dar cu majoritatea rivalilor sai renuntati acum, exista putine alternative daca cautati mult spatiu intr-un mic pachet.   Deci, cat de practic este Ford Tourneo Courier? Nu este surprinzator, cei mai multi clienti ai acestei autoutilitare sunt operatori cu o singura persoana sau intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri). Se adreseaza cumparatorilor care au nevoie de ceva mai practic decat o autoutilitara bazata pe masina, dar doar doar.   In timp ce ocupa putin mai mult spatiu pe drum, zona de incarcare a Curierului este de doua ori mai mare decat dimensiunea si este mult mai practica decat Fiesta Van, de exemplu, oferind mai mult decat dublul volumului de incarcare. Nu ofera dubla sarcina utila, insa, in timp ce Courier a gestionat initial o sarcina utila de 660 kg intr-un spatiu de incarcare de 2,3 metri cubi, aceasta a scazut la 500-590 kg cu actualizarea din 2018 (desi spatiul de incarcare a crescut la 2,4 metri cubi) . Actualul Fiesta Van are doar 0,96 metri cubi de spatiu in spate, dar poate gestiona pana la 530 kg in greutate.   Variante si rivali Pe langa o autoutilitara obisnuita, Transit Courier este disponibil si ca model Kombi cu cinci locuri, cu un al doilea rand de trei scaune care se poate plia si se pot roti intr-o despartire de 60:40.   Pe langa Fiesta Van, rivalii de la Tourneo Courier includ Fiat Fiorino si relatiile sale stranse Peugeot Bipper si Citroen Nemo, desi aceasta din urma imperechere a fost intrerupta in Europa in 2017.   Singura alta autoutilitara bazata pe Europa, Opel Corsavan a fost intrerupta in 2018 si intelegem ca este putin probabil sa se intoarca in curand.   Ford Tourneo Courier 2018 facelift Ford a oferit Tourneo Courier o actualizare semnificativa in 2018. Aceasta include motoare si cutii de viteze actualizate, mai eficiente, un sistem media actualizat si modificari vizuale in fata autoutilitarei.   Un nou kit de asistenta la sofer pentru a spori siguranta a devenit, de asemenea, disponibil in acest moment. In interior, consola centrala a fost reproiectata pentru o utilizare mai usoara, cu un nou sistem de infotainment cu ecran tactil de 6,0 inci, mai mare, disponibil pe modelele cu specific mai mare. ruland cel mai recent software Ford Sync 3 si pozitionat mai aproape de sofer pentru o vizibilitate imbunatatita. Sistemele de propulsie actualizate indeplinesc cele mai noi standarde de emisii Euro 6.2, cu optiunea de diesel de 1,5 litri si benzine revizuite de 1,0 litri. Toate versiunile castiga transmisii manuale cu sase trepte in locul unitatii anterioare cu cinci viteze, cu o calitate a schimbarii imbunatatita, rafinament de croaziera si o economie de combustibil reala. Ajutand la reducerea consumului de combustibil mai departe in modelele diesel este un nou pachet de eficienta, inclusiv un obturator de grila activ, care scurteaza timpul de incalzire si reduce tractiunea aerodinamica.   Gama lui de motoare a fost actualizata in 2018 cu un nou diesel EcoBlue, mai puternic, de 100 CP 1,5 litri diesel, inlocuind unitatea anterioara de 1,6 litri.   Cum e sa mergi benzina Transit Courier? EcoBoost este o alegere de nisa (vizand aproximativ 5% din vanzari), ceea ce este pacat, deoarece este cel mai frumos motor de condus. Desi are un cuplu mai putin decat dizelele, este mai flexibil si are o putere mai mica de intarziere de la turatii mici. Daca conduceti in principal in orase sau faceti calatorii cu opriri dese, este probabil cea mai buna alegere, desi in calatoriile mai lungi nu se va potrivi cu economia de combustibil a modelelor diesel.   Motoarele diesel sunt cele mai bune pentru majoritatea utilizatorilor Pentru utilizarea in kilometri mai mari, dizelele au mai mult sens, mai ales daca conduci regulat pe distante lungi. Versiunea de 1.5 litri de 75 CP ,entry-level este capabila si populara daca cautati o optiune low-cost. Este, de asemenea, singurul motor disponibil pentru cumparatorii modelului Kombi cu cinci locuri.   In ceea ce priveste motorul diesel de 1,6 litri, acum eliminat treptat, am testat acest model cu balast echivalent cu jumatate din sarcina utila maxima a Curierului de tranzit. Cu siguranta performanta nu stabileste lumea, dar este linistita, iar Ford sustine cifre impresionante ale economiei de combustibil. Aceasta lasa dieselul de 100 CP de 1,5 litri ca cea mai buna optiune pentru cei care cumpara noi, dupa o multime de putere de tragere pentru a face fata sarcinilor grele sau care fac mai ales calatorii pe autostrada. Experienta de conducere asemanatoare auto Curierul se ocupa foarte bine - din fericire impartaseste aceleasi greutati excelente de control, raspunsul la directie si schimbarea rapida a vitezei la fel de multe masini Ford. Indiferent daca este vorba despre o camioneta incarcata partial sau un Kombi neincarcat, atunci cand am testat, am constatat ca Curierul are o calitate superioara de calatorie, in special pentru o camioneta atat de mica cu o baza pentru roti scurte.   Ford Tourneo Courier interior 2020 Actualizarile din 2018 se imbunatatesc la cabina deja puternica Design simplu, dar robust, O multime de atingeri asemanatoare cu masina , Cabina atractiva, bine proiectata, este unul dintre punctele forte ale Curierului. O mare parte din tabloul de bord si tabloul de comanda este cunoscut modelelor de masini Ford, cum ar fi B-Max si echivalentul Fiesta, si toate se simt de inalta calitate si durabile.   Sistemul actualizat de infotainment adaugat pe parcursul anului 2018 nu face decat sa adauge aceasta impresie, fiind amplasat sus si oferind afisaje clare pe ecran.   Acum, volanul se regleaza pentru ca rambursul si intinderea, ar trebui sa fie mai usor decat inainte pentru soferii de toate dimensiunile sa ajunga confortabil in spatele volanului. Si exista o multime de spatii pentru picioare, chiar si pentru soferi foarte inalti.   Intervaluri de service Ford Tourneo Courier si garantie Intervalele de service sunt de 15.000 de kilometri, iar autoutilitara are o garantie de trei ani / 100.000 de km. Pachetul de asistenta Ford este standard, incluzand „continuarea incarcarii”, prin care, daca un Curier se descompune la o livrare, continutul acestuia poate fi livrat gratuit in timp ce autoutilitara este reparata.   Ford Transit Courier mpg In ceea ce priveste economia de combustibil, cele mai mici costuri de functionare ale Ford Tourneo Courier Mk2 generatie de dupa 2018. O versiune speciala cu emisii scazute a aceluiasi motor a fost, de asemenea, disponibila, care, cu un pret de 76.3mpg (si emisii de CO2 de doar 97g / km), a facut din Transit Courier cea mai economica vanzatoare in prezent.   Dieselul de 1,5 litri este destul de bun si reuseste 72mpg.   In aceasta privinta, EcoBoost pe benzina ramane mult in urma cu 54mpg, dar pentru calatoriile in jurul oraselor si oraselor ar putea fi de fapt o propunere mai economica, deoarece motoarele diesel nu le plac de obicei calatoriile scurte. Totusi, aceasta va depinde de stilul dvs. de conducere. Dupa introducerea unor teste mai dure de economie a combustibilului WLTP la jumatatea anului 2018, titlul de cel mai economic Tourneo Courier este acum impartit intre dizelele de 75 CP si 100 CP 1,5 litri. Acestea promit in jur de 67mpg - inca extrem de bune pentru o camioneta moderna.   Securitate si securitate Ford Transit Courier 3,8 din 5 3.8 Echipament de siguranta mai degraba decat genial Nu exista nicio alarma montata ca standard pe orice model Nivelurile de siguranta Ford Transit Courier sunt rezonabile, daca nu sunt exceptionale. Versiunea pentru pasageri Tourneo Courier a obtinut un rating Euro NCAP de patru stele atunci cand a fost testat in 2014, dar testul a fost considerabil mai dur de atunci.   Elementele standard de siguranta Ford Tourneo Courier includ:   Control electronic de stabilitate (ESC) Asistenta Hill-start Mitigarea rollover, care este declansata daca senzorii detecteaza autoutilitara care se inclina peste un punct periculos Trailer Sway Control, care poate frana rotile individuale pentru a tine remorcile sub control Modelele Base Kombi sunt dotate, de asemenea, cu mai putin de sase airbag-uri ca si standard, plus monitorizarea presiunii in anvelope (este optional in restul gamei), in timp ce modelele de camion cu panou Trend si Sport cu Ford Sync includ o functie de asistenta de urgenta.   In caz de accident, acest lucru poate efectua un apel direct catre operatorii locali de servicii de urgenta daca telefonul mobil al ocupantilor este conectat la sistemul Bluetooth. Poate oferi locatia exacta a autoutilitarei si foloseste limba locala corecta pentru a da informatiile, pe baza informatiilor GPS. Foarte istet.   Cu toate acestea, desi puteti specifica monitoarele blindspot ca o optiune suplimentara, ajutoarele de siguranta active, cum ar fi franarea de urgenta autonoma si asistenta de mentinere a benzii nu sunt deloc disponibile.   In ceea ce priveste securitatea, Tourneo Courier dispune de standard de blocare la distanta si de imobilizare. Totusi, va trebui sa platiti suplimentar pentru un sistem de alarma.   Ford Tourneo Courier Sport 1.5 TDCI EcoBlue 100 CP. Model testat facelifted Sport Putin mai multa putere de la un motor mai nou Totusi o camioneta mica si eleganta Poate avea doar 100 CP, dar acest model Sport pare destul de ascutit pentru a-si justifica pretul mai mare fata de modelele cu tendinte mai mici. Motorul diesel este surprinzator de linistit la ralanti si scoate rezonabil prompt datorita puterii de tractiune de 215 Nm, cu muschi suficient pentru a face fata sarcinilor grele. In timp ce linistiti la viteze mici ale motorului, nivelul volumului creste pe masura ce ridicati viteza, desi acest lucru va asteptati intr-o camioneta diesel mica. Cu toate acestea, exista suficient de multa scadere pentru a nu fi nevoit sa lucreze prea tare motorul pentru a face progrese. Profitarea maxima a puterii motorului este o cutie de viteze foarte simpla si un ambreiaj usor de echilibrat, ceea ce te face sa simti ca conduci o masina mica, mai degraba decat o camioneta minuscula. Cu sase angrenaje, motorul este destul de linistit la viteza. De asemenea, nu exista prea mult zgomot de vant pe autostrada, desi multe zgomote rasuna de pe carosabil. Cu toate acestea, pachetul acoperit cu tesatura din modelul nostru de testare a prevenit cu succes orice zgomot din reteaua de sarcina care rasuna in cabina. In ceea ce priveste suspensia, aceasta este destul de ferma, potential exagerata de aliajele de 16 inci care vin cu finisaj Sport, adica mai putin cauciuc si mai mult metal intre dvs. si drum.Curierul este bine configurat, insemnand ca este in mare parte foarte confortabil, dovedindu-se suficient de ferm incat sa se simta in pas cu incarcaturile grele, fara a sari in jurul drumului, in timp ce ramane plantat in jurul colturilor. Franele se simt, de asemenea, puternice si in sarcina de a mentine sarcinile grele.Adaugarea la acest sentiment de securitate este o directie bine ponderata care ofera un bun sentiment de control.In timp ce scaunul ofera un suport adecvat pentru spate, ne-a luat o multime de joc cu scaunul pentru a gasi o pozitie confortabila in aceasta versiune.   Ce este special cu Tourneo Courier Sport? Fasia, care are o alegere a culorilor in functie de culoarea corpului autoutilitarei, face o impresie instantanee. Subliniind acest aspect, Sportul este singurul Curier care vine cu bare de protectie complet colorate si mulaje laterale, la standard. De asemenea, obtineti placi antiderapante si posterioare, un finisaj „Magneto Grey” pentru oglinzile usilor si jante unice de aliaj de 16 inci, plus panouri speciale cu balansoar Sport. Nu este Tourneo Connect M-Sport, dar este izbitor, cu toate acestea.
2025

Accesorii Ford Tourneo Courier 2019-2023

Catalog Piese Ford Tourneo Courier 2019-2023