Piese Ford TOURNEO CONNECT | 2002 - 2014 | Duratorq #2776K625K
Cumpararea unei autoutilitare uzate obisnuia sa fie o durere de cap. Acest lucru s-a schimbat in 2003, cand a fost lansat Ford Tourneo Connect. Ford a sustinut de cativa ani ca este singura autoutilitara din Europa construita de la inceput ca vehicul comercial si nu ca masina. Indiferent daca acest lucru este adevarat sau nu, raspunsul clientilor a fost incurajator in ceea ce, la vremea respectiva, a fost o nisa de multi se intrebau ca ar fi profitabil. Ca rezultat al vanzarilor puternice, exista cateva exemple folosite. Modele Ford Tourneo Connect 5dr light light (1.8 diesel [L, LX, SportVan]) Istorie Piata autoutilitarelor mici era intotdeauna extrem de limitata si exista un motiv pentru asta. Doar nu erau foarte buni. Cele mai multe dintre ele au fost doar superminis sau trape de familie cu ferestre laterale acoperite, oferind putin in calea utilitatii suplimentare pentru meserii. In aceste zile, cand te gandesti la o autoutilitara mica, te gandesti la ceva de genul acesta, Ford Toureno Connect. Desi nu ocupa mai mult spatiu pe sosea decat micul tau mediu familial, este posibil sa ai suficient spatiu in interior pentru a-i face pe utilizatorii de vehicule comerciale sa se gandeasca de doua ori despre a merge pentru ceva mai mare. Desi Combo Opel, lansat la sfarsitul secolului, a fost, probabil, primul design vazut pe acest tip de piata, Tourneo Connect a fost cel care a dezvoltat cu adevarat acest sector, recunoscut universal ca fiind mai sofisticat, mult mai flexibil si de inalta tehnologie atunci cand a fost lansat in Marea Britanie inca din 2002. A urmat rapid o intreaga serie de rivali copiat - Citemoen Nemo, Peugeot Bipper si Fiat Fiorino. In ciuda concurentei dure, acest Ford a continuat sa gaseasca o trupa gata de cumparatori. Brandul Ford spune ca, in afara de concurentii sai, utilizeaza mai putine componente derivate din masini in constructia sa, ceea ce duce la un rezultat al vehiculului comercial mai putin compromis. Acesta a fost un design care a trebuit sa inlocuiasca doua modele vechi Ford LWB - Courier-ul (in esenta, un Fiesta din anii 1990, cu un sopron metalic boltat in spate) si furgoneta Escort (practic o proprietate Escort cu ferestre inchise). A fost un mare pas inainte de la ambele, desigur, asa cum trebuia, dar nevoia de a acoperi potentiali cumparatori viitori pentru ambele produse in varsta a insemnat ca acest design a trebuit sa acopere nevoile unei game destul de largi de clienti. Asadar, in timp ce Peugeot, Citroen si Fiat au oferit de mult doua dimensiuni distincte de van - mici si compacte - pentru a se potrivi cumparatorilor LCV care nu au nevoie sa se intinda catre ceva de dimensiuni de tranzit, Ford, cel putin pana la sfarsitul anului 2013, au avut doar aceasta conexiune. model. Versiunile pentru ampatament scurt ale acestui model compact Ford LWB au fost concepute pentru a-si asuma micii rivali de dimensiuni Nemo si Bipper, in timp ce variantele cu ampatament lung au avut ca scop sa se ocupe de concurentii de dimensiuni partenere Renault Kangoo, Citroen Berlingo si Peugeot Partner. Pentru a mentine apelul Tourneo Connect proaspat, 2009 a vazut aceasta introducere a unei versiuni revizuite, cu un aspect usor mai inteligent, niveluri mai ridicate ale echipamentelor si, cel mai semnificativ, poate un diesel mai sofisticat de 1,8 litri TDCi de 90 CP si 110 CP in varful gamei. Ford a dezvoltat chiar o versiune Sport Van, iar in 2011 a aparut un model electric. Aceasta forma Connect a functionat pana in 2013, cand a fost inlocuita de un succesor cu totul nou. Peste un deceniu este o maniera destul de buna pentru un vehicul care inca arata si se simtea remarcabil de proaspat pana cand a fost in cele din urma complet actualizat. Ce obtii Prima decizie in achizitionarea Tourneo Connect este alegerea dintre doua tipuri de corpuri. Cei mai multi aleg modelul de acoperis scazut cu ampatament scurt - varianta care ia pe rivalii mai mici LCV pe baza de supermini, precum Citroen Nemo si Peugeot Bipper. Indiferent daca alegeti versiunile 75, 90 sau 110 CP ale diesel TDCi de 1,8 litri pentru a merge cu acesta, veti avea doua optiuni de sarcina utila, T200 care poate dura pana la 638 kg si T220, care poate dura pana la 843 kg. Daca intr-adevar acest lucru nu este suficient pentru incarcaturile pe care le aveti in minte, atunci exista optiunea, pentru o prima de aproximativ 1.000 de euro pentru modelul, a unui model lung T230 cu ampatament lung, cu o cota utila mai mare de 902 kg. Este disponibil cu aceleasi trei motoare TDCi de 1,8 litri si initial a fost lansat pentru a prelua LCV-uri compacte bazate pe hatchback pentru familie, precum Kangoo Renault si Berlingo Citroen. Daca din cand in cand compania dvs. are nevoie sa transporte mai multi pasageri, atunci puteti fi interesat sa cautati una dintre variantele versatile Crewvan, acestea oferind ocazional o banca rabatabila. Sau, daca nevoia de calatorie este mai degraba transportul de persoane, mai degraba decat pachetele, model Tourneo Connect complet asezat, care poate fi chiar interesant pentru cumparatorii de masini, in prezent, avand in vedere versiunile folosite ale modelelor mici pe baza de autoutilitare precum Fiat Qubo sau Citroen Nemo Multispace. Constient de nevoia actuala de a salva planeta, Ford a dezvoltat si o versiune electrica cu emisii zero, capabila sa ajunga pana la 80 de km atunci cand este complet incarcata. In interior, unde calitatea de construire din fabrica turceasca este solida, modelele ulterioare au prezentat o utilizare mai larga a dispozitivelor de comanda si a design-urilor de la modelele de masini Ford de plus precum S-MAX. Clientii obisnuiti sa modeleze timpuriu Tourneo Connect care se regasesc intr-o versiune post-2009 pot observa, de asemenea, scaune mai confortabile si materiale de calitate mai inalta si mai durabile. Unul dintre avantajele faptului ca acest produs trebuia sa acopere atat sectoarele mici cat si cele compacte LCV este ca cele mai accesibile modele trebuiau sa fie mari in interior. Daca sunteti familiarizati cu rivalii mici de la LWB, precum Citroen Nemo sau Peugeot Bipper, este imediat clar la intrare ca acest Ford ofera mai mult spatiu pentru cap si umeri. Sa te simti confortabil la volan este usor datorita unui volan reglabil atat pentru a atinge cat si pentru grebla. Si exista o multime de spatii de depozitare a cabinei. Desi este dificil sa stii unde ai pune o cutie sandwich, un balon sau o sticla mare de apa, exista compartimente atat in fata volanului, cat si in spatele franei de mana, apoi intre ele in zona centrala dintre scaune, un suport pentru monede si jetoane si doua cuple mari, cosuri inguste in fiecare usa, o cutie de manusi laturata, o tava optionala sub scaunul pasagerului din fata si un raft in partea de sus a fascia capabil sa detina documente A4. De asemenea, exista un raft optional cu latime completa deasupra capului. Daca gasiti un model dotat cu scaunul pasager fata pliant inainte, atunci cand este pliat in fata, spatarul se poate dubla ca birou si are zone de cuplare in el. In exterior, o simpla atingere de securitate este ca vei avea nevoie de cheia de aprindere pentru a deschide capota. Ce anume sa cauti Tourneo Connect este construit pentru a fi extrem de dur si a beneficiat de multi ani de dezvoltare continua. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Vehiculul cand era nou a fost acoperit de o garantie de trei ani / 60.000 km, care include, de asemenea, asistenta la avarie Ford, care poate fi folosita in exemple ulterioare. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Motoarele tind sa fie foarte rezistente, dar au fost raportate probleme legate de bateriile si cablarea alternatorului. Piese de schimb Preturi pe baza motor 1.8 Tdci 100 cp din 2009. La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Veti putea sa ridicati un electromotor pentru aproximativ 120 euro, in timp ce un alternator nu ar trebui sa va coste mult mai mult. Un bara de protectie frontala este de aproximativ 145 de euro. Mic de mirare aceste vehicule sunt atat de populare. Un pachet de revizie pentru 1.8 Tdci undeva la 130 euro cu filtre originale Ford si ulei 5W30 , 6 litri.
2025