Găsiți piese de schimb pentru orice model FORD SCORPIO II (GFR, GGR) pe Piese-FORD.ro ! Piese de schimb de calitate originală pentru mașina anii 1994 - 1998 , sau MK2 ! #67K7K6O5K
Mai bine spus, Ford Scorpio Mk2 a fost una dintre cele mai neobisnuite oferte executive din ultimii ani. Stilul sau nu ar fi putut fi mai diferit de aspectul conservator al masinii pe care a inlocuit-o, draga veche Granada. Cu siguranta, i-a luat prin surprindere atat pe cumparatorii cat si pe concurentii din sectorul salii de consiliu. Daca acest „amestec pentru anii nouazeci” a avut succes depinde de cine vorbesti. Directorii Ford au sustinut intotdeauna ca productia a fost vanduta cu luni inainte, dar nu au dorit intotdeauna sa precizeze care a fost de fapt nivelul de productie. Sub ceea ce Ford of Europe ar fi dorit sa fie, cu siguranta. Dar incertitudinea pietei este o veste buna pentru cumparatorul de mana a doua. Indiferent de ceea ce credeti despre aspect, Scorpionul conduce excelent, iar preturile sunt tentante
Scorpio a reusit popularul Granada ca fiind pilotul executiv al Ford, cu forte de spatiu, inginerie dura si costuri de functionare rezonabile. Cu toate acestea, designul sau a fost controversat si, in ciuda mecanicii sunetului de sub capota, noul stil americanizat si controversatul grila cu gura larga, s-au dovedit prea mult pentru cumparatorii din Europa si au semnalat inceputul sfarsitului.
Istorie
Scorpio Mk2 a fost introdus in octombrie 1994, inlocuind mult iubita Granada ca fiind pilotul executiv al Ford. Aspectul sau neobisnuit a provocat o furie instantanee care nu a fost ajutata de faptul ca nimeni de la Ford nu a recunoscut responsabilitatea generala pentru crearea lor.Apropo, nu va confundati cu noul look Scorpio si nivelul de specificatii Scorpio disponibile pentru versiunile de top ale precedentei Granada.Modelele timpurii au fost oferite cu alegerea a patru centrale electrice principale pe benzina - un „patru” de 2,0 litri - oferit fie in forma de 8v sau 16v - cat si versiuni de 12v si 24v ale V6 de 2,9 litri. A existat si un turbo diesel de 2,5 litri. Nivelurile de executie, Ghia si Ultima au fost oferite. In august 1996, manipularea a fost imbunatatita, iar rationalizarea rationala. Nivelurile de trim au fost acum cunoscute sub numele de Ghia, Ghia X si Ultima, dar mai semnificativ, un nou motor de 2,3 litri 16v (dezvoltat, cum ar fi 24v V6, de Cosworth) a fost adaugat in gama. Ford a aparat cu inversunare acele aspecte neobisnuite de-a lungul vietii masinii, dar s-a inclinat la presiunea publicului la inceputul anului 1998 prin reducerea cantitatii de crom din jurul caroseriei. Veti observa aceste masini rare prin inconjurarea grilei lor din fata, a farurilor intunecate si a luminilor de coada restylate ale berlinei. Scorpio a fost eliminat treptat in a doua jumatate a anului 1998.
Noul design a mascat multe imbunatatiri - inclusiv o mai buna manipulare si o plimbare mai controlata. Schimbarea tiparelor de cumparare pe piata executiva a masinilor in cele din urma a ucis Scorpio
Din pacate, Scorpio nu a fost niciodata testat in caz de crash de catre Euro NCAP, dar corpul sau rigid se simte suficient de dur pentru a proteja pasagerii in conditii de impact moderat si pentru a rezista la praguri minore. Nici ele nu sunt deosebit de importante in privinta prioritatilor hotilor - ceea ce este probabil o indicatie a cat de obraznice sunt aceste faruri si grila - desi imobilizatorul si alarma ar trebui sa actioneze ca un element de descurajare decent.
Scorpio este potrivit pentru croaziera pe autostrada - capabila sa stea la 70 km / h pentru lungimea si latimea tarii - dar nu este la fel de competent in orasul si in jurul sau, si, desi cizmul ofera suficient spatiu de incarcare, salonul nu ofera aceeasi versatilitate spate ca modelul Estate mai spatios. Nivelul excelent de dotare este, de asemenea, un bonus, cu suspensia spate auto-nivelanta, oglinzi electrice si reglare lombara.
Din pacate, Scorpio generatia a doua,nu a fost niciodata testat in caz de crash de catre Euro NCAP, dar corpul sau rigid se simte suficient de dur pentru a proteja pasagerii in conditii de impact moderat si pentru a rezista la praguri minore. Nici ele nu sunt deosebit de importante in privinta prioritatilor hotilor - ceea ce este probabil o indicatie a cat de obraznice sunt aceste faruri si grila - desi imobilizatorul si alarma ar trebui sa actioneze ca un element de descurajare decent.
Pozitia de conducere este confortabila, scaunele au reglaje multiple si exista o vedere buna asupra drumului. Desi consola centrala nu are aspectul solid al rivalelor germane superioare, restul caracteristicilor de design interior sunt placute si durabile. Cadranele si butoanele puternice sunt amplasate in mod convenabil si simplu de utilizat, facand scaunul de conducere cel mai bun loc pentru a vizualiza Scorpio; nu puteti vedea stilul de acolo.
Este doar o rusine ca toti ceilalti pe drum pot.
Desi datat, cabina mai are cateva lux si este incapatoare, ceea ce este cu siguranta cardul as din Scorpio. Exista, de asemenea, accesorii de calitate si o calatorie extrem de lina. Scaunele sunt ca niste fotolii, iar modelele superioare sunt reglabile pe deplin - oferind suport suficient pentru spate pe calatorii mai lungi si o vedere excelenta a drumului. Confortul scaunelor din spate este, de asemenea, extraordinar, deoarece cabina aerisita si ampatamentul lung permit o multime de cap si spatiul picioarelor.
Intretinerea Ford nu este prea scumpa - chiar si pe motorul complex 2.9i 24v - in timp ce economia de combustibil si asigurarea sunt corecte. Piesele sunt destul de scumpe pentru a fi inlocuite, asa ca inspectati Scorpionul inainte de a cumpara, deoarece colturile de taiere va vor costa pe termen lung. De asemenea, deprecierea va eroda valorile in mod constant, dar, din pacate, sunt foarte putine masini care scapa de aceasta degradare.
Scorpio nu ar trebui sa creeze prea multe probleme daca este intretinut in mod corespunzator si intretinut in mod regulat, insa putine garaje au o expertiza speciala in remedierea Scorpio, desi poate merita sa aruncati o privire online pentru cluburile de proprietar si site-urile web ale entuziastilor, care ar putea sa ofere sfaturi practice in in caz de probleme. Negrele minore raportate includ, in special, defecte de taiere si electrica defecta
Ultima dintre motoarele cu roti din spate Scorpio a avut nu mai putin de sase motoare pe durata sa de viata scurta: 2.0i 8-valve, 2.0i 16-valve, 2,3i 16-valve, 2,5 turbo-diesel, 2,9i 12-valve si Cosworth 2.9i 24 valve. In ciuda restaurarii exterioare radicale, a unui interior nou, a suspensiei si a sasiului imbunatatite, 2.3 este singurul motor nou; restul au fost preluate si revizuite din intervalul anterior.
2.3i 16v este mai rapid si mai neted decat cea mai dura, dar doritoare veche unitate 2.0i, dar poftele Cosworth 2.9i 24v trebuie sa fie alegerea soferului, deoarece se poate deplasa cu adevarat atunci cand este nevoie, sustinut de peste 200 CP si un top- viteza de 225 km / h.
Un control si o aderenta mai bune ale caroseriei decat pe masinile anterioare, oferind un plus de incredere in viraje si o conducere mai sigura in conditii adverse. Directia este competenta si destul de directa, dar este cea mai potrivita pentru transportul pe autostrazi
Piese de schimb
Pe Ford Scorpio 1995 2.0 8V. Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Franele frontale sunt in jur de 130 de euro, o evacuare completa de aproximativ 620 de euro (inclusiv Catalizator). Un far variaza de la aproximativ 145-240 euro si un parbriz este in jur de 389 euro.
Per total
In ultima analiza, steagul Ford este cu siguranta suficient de bun pentru a castiga cumparatorii pe propriile merite. Daca te indoiesti de asta, incearca un Scorpio, spune un Rover 800 si vei realiza ca Ford produc un produs mai bun.
Chiar si impotriva unei concurente mai ilustre, masina mai are o suma semnificativa de oferit, mai ales daca tot ce ai nevoie este confort, rafinament si ritm. Si stilul acela? Ei bine, este o chestiune de opinie personala, desigur. Pentru ceea ce merita, trebuie sa admiri Ford pentru ca a avut curajul sa produca un design atat de radical.
Piese Ford SCORPIO | 1994 - 1998 | DOHC V6 Cosworth VM #67K7K6O5K
Piese auto Ford Scorpio 1995-1999 #67K7K6O5K
Mai bine spus, Ford Scorpio Mk2 a fost una dintre cele mai neobisnuite oferte executive din ultimii ani. Stilul sau nu ar fi putut fi mai diferit de aspectul conservator al masinii pe care a inlocuit-o, draga veche Granada. Cu siguranta, i-a luat prin surprindere atat pe cumparatorii cat si pe concurentii din sectorul salii de consiliu. Daca acest „amestec pentru anii nouazeci” a avut succes depinde de cine vorbesti. Directorii Ford au sustinut intotdeauna ca productia a fost vanduta cu luni inainte, dar nu au dorit intotdeauna sa precizeze care a fost de fapt nivelul de productie. Sub ceea ce Ford of Europe ar fi dorit sa fie, cu siguranta. Dar incertitudinea pietei este o veste buna pentru cumparatorul de mana a doua. Indiferent de ceea ce credeti despre aspect, Scorpionul conduce excelent, iar preturile sunt tentante Modele Ford Scorpio Mk2 acoperite: (2,0 8v limuzina, Estate [Executive, Ghia] / 2,0 16v limuzina, Estate [Executive, Ghia, Ultima] / 2,3 16v limuzina, Estate [Ghia, Ghia X, Ultima] / Granada 2,9 6cy 12v Berline, Estate [ Executive, Ghia, Ultima] / Granada 2.9 6cy 24v Saloon, Estate [Executive, Ghia, Ultima] / 2.5 TD Berline, Estate [Executive, Ghia, Ghia X, Ultima]) Scorpio a reusit popularul Granada ca fiind pilotul executiv al Ford, cu forte de spatiu, inginerie dura si costuri de functionare rezonabile. Cu toate acestea, designul sau a fost controversat si, in ciuda mecanicii sunetului de sub capota, noul stil americanizat si controversatul grila cu gura larga, s-au dovedit prea mult pentru cumparatorii din Europa si au semnalat inceputul sfarsitului. Istorie Scorpio Mk2 a fost introdus in octombrie 1994, inlocuind mult iubita Granada ca fiind pilotul executiv al Ford. Aspectul sau neobisnuit a provocat o furie instantanee care nu a fost ajutata de faptul ca nimeni de la Ford nu a recunoscut responsabilitatea generala pentru crearea lor.Apropo, nu va confundati cu noul look Scorpio si nivelul de specificatii Scorpio disponibile pentru versiunile de top ale precedentei Granada.Modelele timpurii au fost oferite cu alegerea a patru centrale electrice principale pe benzina - un „patru” de 2,0 litri - oferit fie in forma de 8v sau 16v - cat si versiuni de 12v si 24v ale V6 de 2,9 litri. A existat si un turbo diesel de 2,5 litri. Nivelurile de executie, Ghia si Ultima au fost oferite. In august 1996, manipularea a fost imbunatatita, iar rationalizarea rationala. Nivelurile de trim au fost acum cunoscute sub numele de Ghia, Ghia X si Ultima, dar mai semnificativ, un nou motor de 2,3 litri 16v (dezvoltat, cum ar fi 24v V6, de Cosworth) a fost adaugat in gama. Ford a aparat cu inversunare acele aspecte neobisnuite de-a lungul vietii masinii, dar s-a inclinat la presiunea publicului la inceputul anului 1998 prin reducerea cantitatii de crom din jurul caroseriei. Veti observa aceste masini rare prin inconjurarea grilei lor din fata, a farurilor intunecate si a luminilor de coada restylate ale berlinei. Scorpio a fost eliminat treptat in a doua jumatate a anului 1998. Noul design a mascat multe imbunatatiri - inclusiv o mai buna manipulare si o plimbare mai controlata. Schimbarea tiparelor de cumparare pe piata executiva a masinilor in cele din urma a ucis Scorpio Din pacate, Scorpio nu a fost niciodata testat in caz de crash de catre Euro NCAP, dar corpul sau rigid se simte suficient de dur pentru a proteja pasagerii in conditii de impact moderat si pentru a rezista la praguri minore. Nici ele nu sunt deosebit de importante in privinta prioritatilor hotilor - ceea ce este probabil o indicatie a cat de obraznice sunt aceste faruri si grila - desi imobilizatorul si alarma ar trebui sa actioneze ca un element de descurajare decent. Scorpio este potrivit pentru croaziera pe autostrada - capabila sa stea la 70 km / h pentru lungimea si latimea tarii - dar nu este la fel de competent in orasul si in jurul sau, si, desi cizmul ofera suficient spatiu de incarcare, salonul nu ofera aceeasi versatilitate spate ca modelul Estate mai spatios. Nivelul excelent de dotare este, de asemenea, un bonus, cu suspensia spate auto-nivelanta, oglinzi electrice si reglare lombara. Din pacate, Scorpio generatia a doua,nu a fost niciodata testat in caz de crash de catre Euro NCAP, dar corpul sau rigid se simte suficient de dur pentru a proteja pasagerii in conditii de impact moderat si pentru a rezista la praguri minore. Nici ele nu sunt deosebit de importante in privinta prioritatilor hotilor - ceea ce este probabil o indicatie a cat de obraznice sunt aceste faruri si grila - desi imobilizatorul si alarma ar trebui sa actioneze ca un element de descurajare decent. Pozitia de conducere este confortabila, scaunele au reglaje multiple si exista o vedere buna asupra drumului. Desi consola centrala nu are aspectul solid al rivalelor germane superioare, restul caracteristicilor de design interior sunt placute si durabile. Cadranele si butoanele puternice sunt amplasate in mod convenabil si simplu de utilizat, facand scaunul de conducere cel mai bun loc pentru a vizualiza Scorpio; nu puteti vedea stilul de acolo. Este doar o rusine ca toti ceilalti pe drum pot. Desi datat, cabina mai are cateva lux si este incapatoare, ceea ce este cu siguranta cardul as din Scorpio. Exista, de asemenea, accesorii de calitate si o calatorie extrem de lina. Scaunele sunt ca niste fotolii, iar modelele superioare sunt reglabile pe deplin - oferind suport suficient pentru spate pe calatorii mai lungi si o vedere excelenta a drumului. Confortul scaunelor din spate este, de asemenea, extraordinar, deoarece cabina aerisita si ampatamentul lung permit o multime de cap si spatiul picioarelor. Intretinerea Ford nu este prea scumpa - chiar si pe motorul complex 2.9i 24v - in timp ce economia de combustibil si asigurarea sunt corecte. Piesele sunt destul de scumpe pentru a fi inlocuite, asa ca inspectati Scorpionul inainte de a cumpara, deoarece colturile de taiere va vor costa pe termen lung. De asemenea, deprecierea va eroda valorile in mod constant, dar, din pacate, sunt foarte putine masini care scapa de aceasta degradare. Scorpio nu ar trebui sa creeze prea multe probleme daca este intretinut in mod corespunzator si intretinut in mod regulat, insa putine garaje au o expertiza speciala in remedierea Scorpio, desi poate merita sa aruncati o privire online pentru cluburile de proprietar si site-urile web ale entuziastilor, care ar putea sa ofere sfaturi practice in in caz de probleme. Negrele minore raportate includ, in special, defecte de taiere si electrica defecta Ultima dintre motoarele cu roti din spate Scorpio a avut nu mai putin de sase motoare pe durata sa de viata scurta: 2.0i 8-valve, 2.0i 16-valve, 2,3i 16-valve, 2,5 turbo-diesel, 2,9i 12-valve si Cosworth 2.9i 24 valve. In ciuda restaurarii exterioare radicale, a unui interior nou, a suspensiei si a sasiului imbunatatite, 2.3 este singurul motor nou; restul au fost preluate si revizuite din intervalul anterior. 2.3i 16v este mai rapid si mai neted decat cea mai dura, dar doritoare veche unitate 2.0i, dar poftele Cosworth 2.9i 24v trebuie sa fie alegerea soferului, deoarece se poate deplasa cu adevarat atunci cand este nevoie, sustinut de peste 200 CP si un top- viteza de 225 km / h. Un control si o aderenta mai bune ale caroseriei decat pe masinile anterioare, oferind un plus de incredere in viraje si o conducere mai sigura in conditii adverse. Directia este competenta si destul de directa, dar este cea mai potrivita pentru transportul pe autostrazi Piese de schimb Pe Ford Scorpio 1995 2.0 8V. Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Franele frontale sunt in jur de 130 de euro, o evacuare completa de aproximativ 620 de euro (inclusiv Catalizator). Un far variaza de la aproximativ 145-240 euro si un parbriz este in jur de 389 euro. Per total In ultima analiza, steagul Ford este cu siguranta suficient de bun pentru a castiga cumparatorii pe propriile merite. Daca te indoiesti de asta, incearca un Scorpio, spune un Rover 800 si vei realiza ca Ford produc un produs mai bun. Chiar si impotriva unei concurente mai ilustre, masina mai are o suma semnificativa de oferit, mai ales daca tot ce ai nevoie este confort, rafinament si ritm. Si stilul acela? Ei bine, este o chestiune de opinie personala, desigur. Pentru ceea ce merita, trebuie sa admiri Ford pentru ca a avut curajul sa produca un design atat de radical.