Piese Ford RANGER | 2019 - 2022 | EcoBlue #A02AKPK5K
Acesta este a treia generatie Ford Ranger, un pick-up conceput pentru a atrage cumparatorii comerciali si privati deopotriva, fiind atat dura, cat si atractiv. A fost introdus pentru prima data in 2011, Ranger a fost actualizat cu un aspect nou in interior si in exterior in 2016, apoi a primit un nou facelift in 2019, cand au fost adaugate noi motoare EcoBlue de 2,0 litri, oferind pana la 213 CP Cea mai mare stire Ranger din 2020 pana acum este ca motorul de 3,2 litri iese in sfarsit din productie in mai O ridicare mai competitiva. Modelele anterioare de Ranger erau cai de lucru de incredere, care erau laudati pentru capacitatea lor generala si pentru sprijinul bun al dealership-ului. Totusi, rivalii precum Nissan Navara s-au dovedit mai rafinat si mai dorit. Pentru a revitaliza Ranger-ul pentru aceasta generatie, Ford l-a reproiectat de la baza. Planificarea pare sa fi facut trucul, intrucat a continuat sa devina cel mai bine vandut din Marea Britanie cu o marja, in ciuda nivelurilor crescute de concurenta din categoria celor de la Volkswagen Amarok si Mercedes-Benz X-Class la sfarsitul stilului de viata al pietei si prezenta continua a camioanelor dure, cum ar fi Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si Isuzu D-Max pentru a tenta operatorii care cauta un loc de munca. Ford Ranger facelift 2019 si noi motoare de 2,0 litri In 2016, Ford Ranger a primit un facelift, un interior nou si o crestere a specificatiilor standard, desi drivelina si sasiul au ramas relativ neschimbate. Facelift-ul pentru 2019 pentru Ford Ranger este o afacere mai cuprinzatoare, cel putin din perspectiva inginereasca. Pentru ca, in timp ce se pot schimba exterioarele sunt minime si se pot modifica interiorul aproape inexistent, Ford a adaugat o selectie completa de motoare in Ranger 2019, toate bazeaza pe un EcoBlue de 2,0 litri deja montate in autoutilitara Transit mare si tranzit. Furgoneta personalizata. Drept urmare, puterea maxima a retelei 213 CP, in timpul in care cutia de viteza manuala poate sa sase trepte poate fi inlocuita in mod optional pe unele modele de o noua automata cu 10 trepte. Vechiul motor de cinci cilindri de 3,2 litri ramane o optiune pentru modelul Wildtrak pana in mai 2020, dar este original de 2,2 litri cu patru cilindri care sunt dispusi de Ranger. Mai jos puteti citi mai multe despre utilizarea motoare. In acelasi timp, Ford a adus o serie intreaga de noi tehnologii - inclusiv in fata autonomiei de urgenta (AEB) cu detectarea unui pietonilor - plus un nou model de ingrijire a performantei de ingrijire a acoperirii raza de actiune a Ranger. Raptorul este complet diferit de Ranger-ul standard de ingrijire pe care il ocupa in recenzie individuala. Performanta a unui Ford Ranger Raptor Motoare Ford Ranger, variante si niveluri de decupare Vandute in stiluri de caroserie Cabina obisnuita, Super Cab si cabina dubla - primele doua mai des cunoscute sub denumirea de configuratii de ridicare cabina unica si cabina de echipaj - si in niveluri de ingrijire a taierii variate a specificatiilor de lucru de la modul in care Stil de viata complet incarcat, in urma unui Ford Ranger pentru a fi potrivite cu orice fel de cumparator. Alegerea motorului de la lansare pana la mijlocul lui 2019 a constat in doua dizeluri TDCi de 2,2 litri de patru cilindri TDCi, plus un motor diesel TDCi cu cinci cilindri de 3,2 litri - acesta din urma dovedindu-se de obicei vanzatorul mai bun. Puterea exacta pentru fiecare variaza in functie de an, cu 130 CP minim si 200 CP maxim. Toate cele trei motoare au fost actualizate pentru a respecta reglementarile privind emisiile Euro 6 in 2017. Un nou set de motoare diesel EcoBlue de 2,0 litri inlocuieste motoarele Ranger de 2,2 litri in 2019, ca parte a actualizarii detaliate detaliate mai sus. Ranger-ul are o manevrabilitate ordonata pe drumuri, dar multe modele au o calatorie ferma, ceea ce il face incomod la viteze mici, in special (in special in comparatie cu o masina conventionala sau SUV). Totusi, tractiunea pe patru roti, capacitatea de incarcare remarcabila si capacitatea de remorcare de 3,5 tone (3.500 kg) il fac unul dintre cele mai capabile pickup-uri disponibile. Verdictul Ford Ranger Cu datele sale de lucru impresionante si un numar extins de specificatii si optiuni, este usor de inteles cum Ford Ranger a devenit atat de popular in randul cumparatorilor de pickup. Aspectul sau bun, cu siguranta, nu doare, iar reteaua de dealeri Ford este cea mai mare din Marea Britanie, ceea ce probabil ajuta. Daca aveti sarcini grele pentru schimbare sau remorcare, cel mai sigur merita luat in considerare serios. Cu toate acestea, modelele de 2,2 litri si 3,2 litri nu au reusit niciodata sa ajunga la noi; motoarele sunt dure, interiorul nu este foarte usor de utilizat si nu sunt foarte confortabile. Dar modelul revizuit din 2019, cu noua sa selectie de motoare de 2,0 litri, este o perspectiva mult mai buna din perspectiva conducerii, iar gama de tehnologii actualizate disponibile acum constituie un design interior usor dur si gata. Modelul Raptor este o inovatie pe care nici un alt producator nu s-a gandit sa o ofere, in timp ce specificatia inferioara Modelul limitat este acum aproape similar cu masina in confortul sau. De la lansare pana la modernizarea motorului la jumatatea anului 2019, conducerea Ford Ranger a fost intotdeauna un amestec de capacitate si competenta impresionante, cu frustrare moderata. Cu toate acestea, sosirea noilor motoare de 2,0 litri a ridicat ferm balanta in directia satisfactiei. Desi poate doriti sa luati in considerare cu atentie alegerea nivelului tau, daca sunteti interesat de calitatea confortabila a calatoriei. Motoare Ford Ranger inainte de 2019 Pana la facelift-ul din 2019, cumparatorii Ford Ranger au avut de ales trei motoare: 2,0 litri TDCi cu patru cilindri turbodiesel cu 130 CP / 330 Nm (134 CP / 320 Nm inainte de facelift 2016) 2,0 litri TDCi cu patru cilindri turbodiesel cu 160 CP / 385 Nm (150 CP / 375 Nm inainte de facelift 2016) Turodiesel cu cinci cilindri TDCi de 3,2 litri cu 200 CP / 470 Nm In timp ce fiecare vine cu o multime de grunt jos, ceea ce il ajuta pe Ranger sa faca o munca usoara de miscare cu o sarcina grea sau cand remorci, trebuie sa lucrati la motoarele de 2,2 litri destul de greu pentru a face un progres decent - moment in care devin destul de agitat si zgomotos. Motorul de 3,2 litri este mai bun - asa cum va asteptati, avand in vedere cat este de mai mare - dar, in ciuda calificarii sale impresionante de 200 CP, se incadreaza intr-o oarecare masura din experienta de conducere lina disponibila in versiunile mai puternice ale Nissan Navara, sa nu mai vorbim de marea Optiuni V6 din clasa VW Amarok si Mercedes X. Motoare Ford Ranger 2.0 litri EcoBlue din 2019 Inlocuirea motorului de 2,2 litri de la jumatatea anului 2019 este o alegere a trei turbodiesel EcoBlue de 2,0 litri cu patru cilindri, cu urmatoarele puteri: 130 CP / 340 Nm - turbo single 170 CP / 420 Nm - turbo single 213 CP / 500 Nm - turbo dublu (bi-turbo) Dupa cum puteti vedea, aceste noi motoare ar putea fi mai mici, dar isi depasesc in mod cuprinzator predecesorii mai mari pentru cuplu. De fapt, desi motorul de 3,2 litri continua in Ranger Wildtrak pana in mai 2020, chiar si acest lucru nu poate concura cu top-of-the-range-ul de 2,0 litri, care este disponibil in Limitat si Wildtrak, precum si cu noul Model Raptor performant. In mod clar, instalarea si izolarea din cabina este de prim rang, dar Ford a implementat, de asemenea, tehnologia de anulare a zgomotului pe modele cu specificatii mai mari, pentru a ajuta la filtrarea frecventelor neplacute ale sunetului. Dar cui ii pasa cum se face - ideea este ca Ranger-ul de 2,0 litri, cel putin in nivelurile sale de orientare mai orientate spre stilul de viata, este practic la fel de linistit ca o masina. Numai acest lucru transforma experienta de conducere, dar exista si alte imbunatatiri, modelele cu specificitate ridicata obtinand de asemenea o gama de moduri de conducere, precum si o suspensie revizuita. Cutii de viteze Ford Ranger si sistem de tractiune pe patru roti Toate Ranger vin cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte standard, care are o actiune surprinzator de scurta si precisa - pentru o ridicare. Acest lucru face ca modelele mai de baza, cum ar fi cei 2,0 litri Limitata sunt remarcabil de placute de condus. Inainte de actualizarea din 2019, Ranger cu specificatii mai mari ar putea fi folosit cu un automat - daca este insetat - automat cu sase trepte, iar acest lucru continua pentru motorul de 3,2 litri. In schimb, optati pentru un autovehicul mai nou de 2,0 litri EcoBlue si veti obtine acum o exceptionala, rapida si cu schimbare lina automata cu 10 viteze pe versiunile de 170 CP si 213 CP. Cel mai dificil lucru este ca, daca alegeti sa utilizati anularea manuala, veti gasi ca acum sunt atat de multe angrenaje pentru a alege dintre acestea, poate fi destul de coplesitoare. Din fericire, functioneaza foarte bine in mod automat automat, unde raporturile suplimentare cresc acceleratia si reduc zgomotul motorului la viteza. Adaugand versatilitatea Rangerului, Ford ofera, de asemenea, o gama de rapoarte de antrenare finale, permitandu-va sa adaptati vehiculul spre performanta, economie sau chiar remorcare. Cele mai de baza modele de cabina obisnuita sunt disponibile cu o alegere din doua sau patru roti, toate celelalte modele Ranger sunt dotate cu tractiune pe patru roti ca standard. Sistemul de tractiune pe patru roti are o gama larga de moduri, care pot fi comutate in timp ce conduci pana la viteze moderate cu doar rasucirea unui cadran. Raptorul are setarile proprii, dar mai multe pe cele de mai jos. Plimbare si manipulare Ford Ranger Rangerul a condus intotdeauna bine, cu un cerc de cotitura relativ strans si un control bun al corpului pe drumurile rasucite - ceea ce inseamna ca nu se invarte foarte mult si isi schimba directia in mod inteligent. Compensarea pentru acest an inainte de 2019 a fost pentru totdeauna o plimbare usor incomoda - mai ales la viteze mai mici, unde Rangerul se poate simti foarte jiggly. Acest lucru se imbunatateste pe masura ce mergeti mai repede, totusi, facand ca acest pickup sa fie la fel de fericit pe drumurile A si B rapide, precum transportul marfurilor la fata locului. Modelele de 2,0 litri disponibile de la mijlocul anului 2019 sunt mai bune in toate domeniile. Motorul mai usor ajuta la schimbarea directiei, in timp ce suspensia revizuita scoate la iveala cea mai mare parte a iritabilitatii cu viteza mica - chiar daca veti gasi Wildtrak, care vine pe roti mari de 18 inch, ramane vizibil ferm. Asadar, daca confortul este esential pentru dvs., va recomandam sa continuati suita completa de clopote si fluiere oferite de Wildtrak si sa selectati in schimb setul limitat. Cu roti mai mici si o ajustare a suspensiei usor mai moale, acesta este acum un pickup cu adevarat confortabil, cu un comportament aproape de masina pe drum. Scaderile si denivelarile bruste vor deranja in continuare componenta Rangers din 2019, dar, in general, aceasta este acum o experienta de conducere foarte placuta. Cum este sa conduci Ford Ranger Raptor? Ranger Raptor este un nou model de inalta performanta, care, la fel ca marele Ford F-150 Raptor vandut in SUA, este puternic optimizat pentru o conducere off-road de mare viteza. Se alatura liniei Ranger ca parte a transformarii din 2019, alimentata de un motor diesel EcoBlue twin-turbo de 21 litri de 2,0 litri, combinat cu o cutie de viteze automata cu 10 trepte. Avem o recenzie dedicata exclusiv acestei noi si interesante variante Ranger Raptor. Acest lucru acopera nu numai ceea ce este ca Ranger Raptor sa conduca, ci si toate modificarile care il fac atat de special. Este destul de incredibila piesa de kit si ceva din piata de camionete din Romania nu a mai vazut pana acum. Mai bine, cu o suspensie mult mai sofisticata decat orice alt Ranger, este de asemenea remarcabil de confortabil. Totusi, vei plati un pret substantial pentru asta. Rafinament In timp ce pe drum, zgomotul vantului si al pneurilor sunt limitate in mod rezonabil, dar veti experimenta destul de multa vibratie si zgomot de la modelele de 2,2 litri, in special - la viteze mici si mai ales cand motorul este rece. Noile motoare de 2,0 litri nu par deloc sa sufere de aceasta problema. Chiar pornite de la frig, sunt linistite si asemanatoare cu masina. Atat de mult, incat esti mai probabil sa fii deranjat de urletul anvelopelor decat de zgomotul motorului. Depozitare si vizibilitate Exista o varietate de buzunare de depozitare si gauri, inclusiv o cosa mare de 8,5 litri pentru consola centrala. Dar, la fel ca majoritatea ridicarilor, interiorul lui Ranger nu este la fel de practic ca cel al unei autoutilitare. Vizibilitatea, un factor important pentru vehiculele mai mari, este buna datorita oglinzilor usi mari. Dar va trebui totusi sa aveti grija atunci cand parcati. Ford ofera senzori de parcare si camere de inversare pentru a ajuta acest lucru, iar cele mai noi modele sunt disponibile cu asistenta automata a parcului, permitandu-le sa identifice spatii adecvate si apoi sa parcheze. Ford Ranger 2016 facelift upgrade modern Actualizarea din 2016 a adus un nou design al cabinei, cu o abordare simplificata, dar functionala. Acesta a inclus un nou ecran de 8,0 inchi si un sistem de infotainment Ford Sync modernizat, dotat standard pe Limit si Wildtrak si un optional suplimentar pe XL si XLT. O serie de noi tehnologii de asistenta la sofer au fost, de asemenea, introduse in acelasi timp, inclusiv Lane Keeping Alert si Lane Keeping Aid, si Adaptive Cruise Control cu Forward Alert. Mai multe tehnologii adaugate in 2019 Nu exista modificari majore la designul interior al modelelor din 2019, dar unele dintre materialele de finisare au fost revizuite, cu noi finisaje Ebony Black si o adancime mai mare si stralucire catre zonele pictate, crescand impresia de calitate - un truc care a functionat de fapt bine. Dincolo de acest aspect, numarul tehnologic a crescut, cu cel mai recent sistem de infotainment Ford Sync 3, inclusiv conectivitatea Android Auto si Apple CarPlay, in timp ce FordPass Connect ofera un hotspot mobil 4G care se poate conecta la 10 dispozitive. Acelasi sistem va permite sa accesati vehiculul de la distanta prin intermediul smartphone-ului dvs., inclusiv posibilitatea de a-l bloca si debloca, verifica presiunile in pneuri, nivelul uleiului si kilometrajul si verificati ca Ranger-ul este inca acolo unde l-ati parcat. Intrarea si inceputul fara cheie sunt noi si pentru 2019. La fel si sistemul de anulare a zgomotului activ mentionat in sectiunea Experienta de conducere de mai sus. Ford Ranger Wildtrak Euro 6: ar trebui sa cumpar unul? Ranger Wildtrak este un pickup bine echipat, care este acum compatibil cu cele mai recente reglementari privind emisiile. Daca ati fost deja dornici sa obtineti unul, atunci nu exista prea putine motive sa nu continuati.
2024