Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Ranger 2012-2015

Căutați piese OEM sau aftermarket pentru Ford RANGER-ul dvs. motor 2.2 TDCI sau 3.2 TDCI ? Cumpărați piese online la Piese-FORD pentru a obține reduceri atractive, livrate în toată Romania ! #8A6OK465K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Ranger 2012-2015


Piese Ford RANGER | 2012 - 2015 | Mk3 Duratorq #8A6OK465K

Căutați piese OEM sau aftermarket pentru Ford RANGER-ul dvs. motor 2.2 TDCI sau 3.2 TDCI ? Cumpărați piese online la Piese-FORD pentru a obține reduceri atractive, livrate în toată Romania ! #8A6OK465K

Mai mare, mai sigura, mai capabila si mult mai buna de condus, versiunea din a treia generatie a pick-up-ului Ford Ranger Mk3 an 2012-2015 a devenit cu adevarat importanta in apelul sau ca o propunere competitiva impotriva rivalilor de segment dur. Intr-o forma folosita, ca si cand este nou, ideea este de a-i ispiti pe toti, de la constructori la familii de surf-boarding, de ciclism montan, cu ceea ce este un produs foarte complet.


Modele Ranger Mk3 Pickup 2 / 4dr (2.2 TDCi (125 / 150PS), 3.2 TDCi [XLT, Thunder, Wildtrak])
Istorie

Gandeste-te la un pick-up si Ford este un nume pe care pur si simplu nu il poti ignora. Este posibil ca producatorii japonezi sa fi cucerit piata europeana in timpurile moderne, insa marca Ford are o mostenire in acest segment care se intoarce mult mai departe decat asta, cu vanzari de ridicare care au ajuns in milioanele lor de stat. Chiar si primul model T al companiei de la inceputul anilor 1900 ar putea fi cumparat sub forma de camion mic, cu o cabina inchisa si o punte plata in spate. In acele zile, precum si in vremurile mai recente, vehicule ca acestea ar putea fi, din fericire, la fel de dure pe cat de dure. Nu mai. Ridicarea de astazi trebuie sa fie aproape toate lucrurile pentru toti oamenii, un instrument de afaceri esential pe zi si transportul familiei noaptea. Un bagaj de incarcare si un SUV de agrement toate rotite intr-unul singur, cu maniere rutiere asemanatoare masinii si costuri de functionare accesibile. Este un lucru pe care multi concurenti moderni din acest segment se lupta cu un singur Ford, insa, a sustinut ca s-a apropiat mai mult de intalnire decat pana acum, cand au lansat acest model de Ranger din a treia generatie la inceputul anului 2012, cel mai complet pick-up al companiei.

Trebuia sa fie. In epoca moderna, Ford nu a gasit usor crearea unui pick-up adaptat nevoilor clientilor europeni si incearca din 1999 cand am vazut prima data cea mai veche versiune a acestui model. Varianta MK2 din 2006 a fost mai buna, facelifted in 2009, dar totusi nu a putut concura in mod corespunzator cu durul triumvirat japonez care guverneaza acest segment de piata in partea asta a Atlanticului, Mitsubishi L200, Toyota Hilux si Nissan’s Navara. Cei trei au fost intotdeauna vehicule bune, dar istoric au fost foarte evident in comert. La lansarea sa din 2012, acest model MK3 Ranger a pretins sa ofere ceva mai mult, daca nu chiar o masina rutiera cu punte pick-up, atunci cel mai apropiat lucru pe care l-am vazut inca, cu un design suficient de versatil pentru a exporta peste 180 tari. Perfecta, in principiu, nu numai pentru clientii de baza, precum fermierii, instalatorii si constructorii care ocupa locuri de munca, dar si pentru persoanele private care doresc din ce in ce mai mult un vehicul ca acesta, ca accesoriu pentru stilul de viata. S-a vandut in aceasta banuie pana cand Ford a tratat linia modelului la un facelift de anvergura in 2016.

Ce obtii

Aproape singura piata globala in care acest Ranger MK3 nu a fost vandut a fost cea a SUA. Aparent, nu este suficient de mare. Pare destul de mare pentru noi, lunga de aproape cinci metri si jumatate si cu o mare parte destul de intimidanta pentru a inspaimanta stramtoarele de drum rapid. Dar, la fel cum unitatea este in acest sens ceva mai sofisticat, la fel si aspectul este. Designerul australian Craig Metros a pastrat-o la fel de patrata ca orice pick-up ar trebui sa fie, dar a sculptat forma pentru un aspect mai modern si aerodinamic. Asadar, partea din fata este difuzata de la grila de trei baruri semnata inapoi la arcadele rotilor, cu un parbriz rabatat in spate si o linie de accent de corp care curge prin farurile mai mari pana la capota pentru o piesa dura, dar mai moderna.

Ca majoritatea concurentilor de pick-up, acesta vine cu o selectie de trei stiluri de caroserie - o „Regular Cab” cu doua locuri, asa-numita „Super Cab” cu scaunele sale ocazionale din spate si cabina dubla cu patru usi care este cea mai mare sfarseste cumpararea. In ceea ce priveste comentariile noastre, vom incepe pe bancheta din spate, deoarece este aici ca compromisurile traditionale de ridicare tind sa fie facute, cu spatiu de picioare inghesuit si, cel mai rau, cu un spatar ridicol ridicat, pentru a oferi pachete in sarcina. in spatele prioritatii fata de oameni. Acum nu ne inselati: nu sugeram ca acest MK3 Ranger a schimbat radical lucrurile in acest sens - dar, din nou, a ridicat bara din acest segment.

Prin miscarea stalpului central B in fata, s-a obtinut spatiul posterior pentru picioare si cel mai bun gen din spate. Si desi acest vehicul este de fapt mai restrans decat un Ford Mondeo obisnuit (si pana la 100 mm mai ingust decat unii dintre rivalii sai), este posibil sa treci trei adulti pe acest scaun fara prea mult disconfort: doi sase picioare se pot aseza cu siguranta unul in urma celalalt cu usurinta. Sub bancheta din spate, ai ascuns cosurile de depozitare pentru a pastra instrumentele si obiectele de valoare departe de ochii indurerati. Sau, daca scaunul din spate nu foloseste, puteti plia spatarul pentru pachetele pe care poate nu doriti sa le expediati in sarcina din spate.

Si in fata? Ei bine, te urci inaltat pentru a ajunge la volanul oricarui pick-up si acest Ranger nu face exceptie, cu o cabina aeriana, comandanta, care ofera o vizibilitate completa si o sala din fata pentru scaunul din fata. Este aici ca designul ofera cele mai bune pretentii asemanatoare cu masina, creeaza calitate din fabrica sud-africana aparent foarte buna si exista o tehnologie si un aparat de schimb recunoscute din cei mai avansati membri ai gamei de autoturisme Ford. Gone este groaznica frana de mana „umbrela-maner” montata in linie din modelul MK2 precedent, iar roata se ajusteaza la atingere, precum si la grebla. Grupul de instrumente cu afisajul central al LED-ului a fost inspirat aparent de proiectarea unui ceas G-Shock, functionand cu precizie protejat de o carcasa robusta. Si modelele suplimentare obtin o liniuta dominata de un ecran color si de o tehnologie de cinci inci care poate rula la activarea controlata prin voce prin telefonul mobil Bluetoothed la sistemele de navigatie satelit si sisteme audio si chiar setarile pentru controlul climei cu doua zone.

Adevarat, nu toate materialele plastice sunt de inalta calitate si moi la atingere, dar marca spune, cu unele justificari, ca acest lucru se datoreaza mai ales faptului ca materialele trebuie sa fie mult mai durabile intr-un vehicul utilitar de acest fel. Una cu care trebuie sa fii practic sa traiesti - si este, cu mai mult spatiu interior pentru bucatile si piesele tale decat orice alt concurent datorita nu mai putin de 23 de zone de depozitare diferite, totul, de la buzunarele usilor pentru sticle de 1,5 litri pana la o cutie de manusi suficient de mare pentru un computer laptop de 16 inch. Exista, de asemenea, o cosa de consola centrala de 8,5 litri adanca, care poate opta sa raceasca pana la sase cutii de bautura si suficient de mare pentru a inchide cea mai mirositoare tinuta indiana de sub o tava superioara turnata pentru a stoca un telefon mobil si monede.

Ce anume sa cauti

Rangerul este construit extrem de dur si un beneficiar al mai multor ani de acum continuu. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. In mod obisnuit, verifica daca exista deteriorari ale esapamentelor si suspensiilor din off-road, se verifica daca intarzierile laba de sarcina nu sunt indoite sau se pot rupe si asigurate-va putea exista viata in ambreiaj, dif si amortizoare. S-ar putea fi folosit pentru unele tractari foarte grele.

Studiul nostru de a detine o problema de dezvaluit pentru a face probleme. Cativa proprietari au raportat probleme cu cutia de viteza - fie zgomotul de transmisie, fie dificultati in selectarea angrenajelor (in special a treia), asa ca uitati-va unitatea de testare. Un proprietar a avut o defectiune completa a motorului (pana la un piston defect) si s-au raportat diverse defectiuni de varf negru, cum ar fi bara de remorcare, barele de protectie spate, cablarea remorcii si scurgerile de apa. Unii proprietari au observat, de asemenea, ca pictura se folosesc.


Piese de schimb Ford Ranger Mk3


Preturi aprox. pe baza unui Ranger 2014 2.2 TDCi 150 CP. Poate fi aplicat la un model majoritari Ford, piese de schimb si un rezonabil. Un filtru de aer va costa in jur de 17 euro - sau pana la 30 de euro  pentru o marca de pret. Veti plati in jur de 220 de euro pentru pompa de ulei, intre 5 si 15 euro pentru un filtru de ulei, intre 10 si 25 de euro pentru un termostat si intre 16 si 35 euro pentru lamele stergatoarelor. O pompa de apa este in jur de 90 de euro - sau pana la aproape 135 euro pentru o marca de pret. Seturile de frana sunt in jur de 25 de euro  - sau pana la aproape 75 de euro pentru o marca de pret. Discurile de frana sunt in jur de 30 de euro - sau intre 95 si 125 de euro  pentru o marca de pret.

Pe drum

Nu exista numeroase pick-up-uri dezvoltate in primul rand pentru a da prioritate dinamicii de conducere, dar acesta este unul dintre ele. Suspensia din spate cu frunze pe care toate vehiculele de acest fel trebuie sa o aiba in prezent pentru sarcinile utile foarte mari de care vor avea nevoie de multi dintre proprietarii lor nu va produce niciodata o experienta de conducere deosebit de asemanatoare cu masina, oricare ar putea spune brosurile lucioase. Insa inginerii Ford s-au straduit sa reproduca, pe cat au putut, testarea prototipurilor pe mai mult de un milion de kilometri pentru a livra un vehicul care inca ramane suficient de dur pentru conditiile dure din Outback australian si poate fi condus ore intregi in Pampa argentiniana nesfarsita, dar una care in aceasta generatie a treia generatie este, de asemenea, la fel ca acasa, pe autobahn-uri germane de mare viteza - sau doar colectarea curatarii uscate.

Au reusit sa intalneasca acest briefing provocator? Intr-adevar, depinde de asteptarile tale. Se plimba si se descurca ca o descoperire? Ei bine, bineinteles ca nu. Un Discovery nu este construit pentru a prelua o sarcina utila de 1,3 tone. Dar stabileste standarde ridicate pentru modelele din aceasta epoca in segmentul pick-up? Foarte categoric da, acest Ford fiind agil, stabil, precis si confortabil. Primul lucru pe care probabil il veti remarca este directia: ei bine, nu va veti remarca deloc daca ati venit dintr-un SUV mare de familie modern, deoarece se simte putin diferit, dar daca sunteti de mult timp sofer de ridicare obisnuit in directia vaga cu bile recirculante vechi, care vehiculele de acest fel practic toate inainte de lansarea acestui model in 2012, atunci carma de cremaliera si pinion a acestui Ranger va fi o revelatie. Acest lucru va va face mai increzator oriunde va duce drumul, mai ales daca treceti prin traficul din oras, un loc in care cercul de cotitura relativ strans - 11,8 m pe modelele cu doua roti si 12,4 m pe variantele 4x4 - va vor fi utile .
Un alt pas inainte a fost realizat in ceea ce priveste rafinarea, acest model fiind cu 22% mai silentios decat predecesorul sau, datorita unei structuri mai rigide si a unui sistem dublu de etansare pentru usi. Este un alt domeniu in care acest Ford a obtinut o conducere clara pe piata si va face mult mai dispusi sa doriti sa o luati pe distante mai lungi si mult mai putin probabil sa o lasati acasa cand se termina ziua lucratoare, daca aveti si o masina conventionala asezata in alee. Dar, daca acesta este cazul, va trebui totusi sa faceti cateva alocatii atunci cand vine vorba de calatorie si de manipulare. Inca simtiti imperfectiuni rutiere pe care o trapa obisnuita de familie le-ar putea calca cu usurinta si, desigur, mai ales daca nu aveti o incarcatura grea in spate, acest vehicul cu doua tone de set ridicat ofera mult mai mult corproll decat setul SUV va fi folosit pentru. Din nou, insa, pentru un pick-up, acest MK3 Ranger a ridicat standardul.

Sub capota, majoritatea modelelor au fost vandute cu motorul TDCi turbo diesel de 2,2 litri cu patru cilindri pe care Ford l-a imprumutat de la Mondeo si de la MPV-urile sale Galaxy si S-MAX, disponibile aici cu 125 sau 150 CP. Este o unitate cuplu, cu 330 sau 375 NM de putere oferita, suficient in versiunea 4WD pentru a remorca o remorca franata de pana la 3350kgs, o figura de cea mai buna calitate. Cu toate acestea, pentru o remorcare cu adevarat fara efort, veti avea nevoie de motorul Ranger, un motor diesel TDCi de cinci cilindri de 3,2 litri, cu 200PS la robinet si 470 NM de cuplu, dintre care majoritatea puteti accesa de la un nivel mai mic de 1.750 rpm. Un om suficient in testele australiene pentru a scoate cu usurinta o locomotiva cu abur de 160 de tone din sopron. Orice ai alege sa tractezi, vei putea face acest lucru in siguranta, datorita unui sistem inteligent Trailer Sway Control, care detecteaza automat momentul in care o remorca incepe sa sarpe si readuce in mod discret lucrurile sub control.

Alegerea de transmisie cu ambele doua modele mai puternice se situeaza intre o cutie de viteze manuala cu 6 trepte surprinzator de simpla sau automata cu 6 trepte pe care au ales-o multi cumparatori originali, suficient de inteligent pentru a-si adapta modelele de schimbare la teren si la stilul dvs. de conducere. Si, bineinteles, daca esti un proprietar tipic Ranger, vei dori sa-ti pui testul pe toate terenurile, pe o baza destul de regulata. De aceea, desi au existat modele la nivel de intrare cu doua roti pentru cei care au nevoie de asta, cea mai mare parte a gamei a fost construita in jurul variantelor 4WD. Ca de obicei in cazul vehiculelor de acest tip, acest Ranger ruleaza in 2WD, cu exceptia cazului in care rotiti regulatorul de actionare la setarea sa „4H” „4x4 High”, ceva ce poate fi facut in miscare. Asta va fi bine pentru asfaltat si campuri ierboase, dar pentru ceva mai grav decat atat, veti dori sa treceti mai departe in modul „4L” „4x4 Low range”, care va va oferi un set serios de acces oriunde. raporturi rutiere.

Astfel echipat, puteti incepe cu adevarat sa folositi la maximum ceea ce este un noroi foarte increzator, intr-adevar datorita modului in care componentele cheie precum rezervorul de combustibil au fost scoase din calea pagubilor, facilitand o garda decenta de sol de 229 mm. Articulatia axelor este excelenta, pantele laterale de pana la 25 de grade pot fi traversate si apa infasurata la o adancime de pana la 600 mm. In plus, exista un sistem de control al tractiunii TCS suficient de inteligent pentru a reduce nivelul de cuplu al motorului la cantitatea exacta care poate fi livrata la sol prin roti, prioritizand rotile cu cea mai mare tractiune si franand automat orice incepe sa se roteasca.
Per total

Nu puteti nega faptul ca acest MK3 Ranger este un produs complet conceput. Este sigur, spatios, destept, capabil sa transporte sarcini mari si are in sfarsit motoare care pot potrivi sau pot bate concurenta. Indiferent daca este nevoie de week-end-uri de familie active sau pur si simplu de a transporta colegi de lucru cu kitul si instrumentele lor, acest cutit robust al armatei elvetiene auto face aproape orice, pare sa-l acopere.

Nu, imbunatatirea majora a venit in termenii dinamicii de conducere. Poate ca acestea nu sunt la fel de asemanatoare cu masina, asa cum ne-ar dori ovalul albastru, dar s-au dovedit a fi un mare pas inainte pentru un vehicul de acest fel, ajutat de tehnologia care a vazut concurentii japonezi care trebuie sa joace captura. Atunci cand totul se reduce la ea, instrumentul potrivit poate face jocul copilului in ceea ce priveste munca barbatilor. Si daca sunteti in cautarea celui mai bun pretendent integral din sectorul de ridicare din perioada 2012-2015, atunci acest Ranger Mk3 s-ar putea dovedi a fi instrumentul potrivit pentru dvs. Treaba facuta.
 

Piese Ford RANGER | 2012 - 2015 | Mk3 Duratorq #8A6OK465K


ro
2024-12-04T00:36:15+00:00
Piese Ford RANGER | 2012 - 2015 | Mk3 Duratorq #8A6OK465K
Piese auto Ford Ranger 2012-2015 #8A6OK465K
Mai mare, mai sigura, mai capabila si mult mai buna de condus, versiunea din a treia generatie a pick-up-ului Ford Ranger Mk3 an 2012-2015 a devenit cu adevarat importanta in apelul sau ca o propunere competitiva impotriva rivalilor de segment dur. Intr-o forma folosita, ca si cand este nou, ideea este de a-i ispiti pe toti, de la constructori la familii de surf-boarding, de ciclism montan, cu ceea ce este un produs foarte complet. Modele Ranger Mk3 Pickup 2 / 4dr (2.2 TDCi (125 / 150PS), 3.2 TDCi [XLT, Thunder, Wildtrak]) Istorie Gandeste-te la un pick-up si Ford este un nume pe care pur si simplu nu il poti ignora. Este posibil ca producatorii japonezi sa fi cucerit piata europeana in timpurile moderne, insa marca Ford are o mostenire in acest segment care se intoarce mult mai departe decat asta, cu vanzari de ridicare care au ajuns in milioanele lor de stat. Chiar si primul model T al companiei de la inceputul anilor 1900 ar putea fi cumparat sub forma de camion mic, cu o cabina inchisa si o punte plata in spate. In acele zile, precum si in vremurile mai recente, vehicule ca acestea ar putea fi, din fericire, la fel de dure pe cat de dure. Nu mai. Ridicarea de astazi trebuie sa fie aproape toate lucrurile pentru toti oamenii, un instrument de afaceri esential pe zi si transportul familiei noaptea. Un bagaj de incarcare si un SUV de agrement toate rotite intr-unul singur, cu maniere rutiere asemanatoare masinii si costuri de functionare accesibile. Este un lucru pe care multi concurenti moderni din acest segment se lupta cu un singur Ford, insa, a sustinut ca s-a apropiat mai mult de intalnire decat pana acum, cand au lansat acest model de Ranger din a treia generatie la inceputul anului 2012, cel mai complet pick-up al companiei. Trebuia sa fie. In epoca moderna, Ford nu a gasit usor crearea unui pick-up adaptat nevoilor clientilor europeni si incearca din 1999 cand am vazut prima data cea mai veche versiune a acestui model. Varianta MK2 din 2006 a fost mai buna, facelifted in 2009, dar totusi nu a putut concura in mod corespunzator cu durul triumvirat japonez care guverneaza acest segment de piata in partea asta a Atlanticului, Mitsubishi L200, Toyota Hilux si Nissan’s Navara. Cei trei au fost intotdeauna vehicule bune, dar istoric au fost foarte evident in comert. La lansarea sa din 2012, acest model MK3 Ranger a pretins sa ofere ceva mai mult, daca nu chiar o masina rutiera cu punte pick-up, atunci cel mai apropiat lucru pe care l-am vazut inca, cu un design suficient de versatil pentru a exporta peste 180 tari. Perfecta, in principiu, nu numai pentru clientii de baza, precum fermierii, instalatorii si constructorii care ocupa locuri de munca, dar si pentru persoanele private care doresc din ce in ce mai mult un vehicul ca acesta, ca accesoriu pentru stilul de viata. S-a vandut in aceasta banuie pana cand Ford a tratat linia modelului la un facelift de anvergura in 2016. Ce obtii Aproape singura piata globala in care acest Ranger MK3 nu a fost vandut a fost cea a SUA. Aparent, nu este suficient de mare. Pare destul de mare pentru noi, lunga de aproape cinci metri si jumatate si cu o mare parte destul de intimidanta pentru a inspaimanta stramtoarele de drum rapid. Dar, la fel cum unitatea este in acest sens ceva mai sofisticat, la fel si aspectul este. Designerul australian Craig Metros a pastrat-o la fel de patrata ca orice pick-up ar trebui sa fie, dar a sculptat forma pentru un aspect mai modern si aerodinamic. Asadar, partea din fata este difuzata de la grila de trei baruri semnata inapoi la arcadele rotilor, cu un parbriz rabatat in spate si o linie de accent de corp care curge prin farurile mai mari pana la capota pentru o piesa dura, dar mai moderna. Ca majoritatea concurentilor de pick-up, acesta vine cu o selectie de trei stiluri de caroserie - o „Regular Cab” cu doua locuri, asa-numita „Super Cab” cu scaunele sale ocazionale din spate si cabina dubla cu patru usi care este cea mai mare sfarseste cumpararea. In ceea ce priveste comentariile noastre, vom incepe pe bancheta din spate, deoarece este aici ca compromisurile traditionale de ridicare tind sa fie facute, cu spatiu de picioare inghesuit si, cel mai rau, cu un spatar ridicol ridicat, pentru a oferi pachete in sarcina. in spatele prioritatii fata de oameni. Acum nu ne inselati: nu sugeram ca acest MK3 Ranger a schimbat radical lucrurile in acest sens - dar, din nou, a ridicat bara din acest segment. Prin miscarea stalpului central B in fata, s-a obtinut spatiul posterior pentru picioare si cel mai bun gen din spate. Si desi acest vehicul este de fapt mai restrans decat un Ford Mondeo obisnuit (si pana la 100 mm mai ingust decat unii dintre rivalii sai), este posibil sa treci trei adulti pe acest scaun fara prea mult disconfort: doi sase picioare se pot aseza cu siguranta unul in urma celalalt cu usurinta. Sub bancheta din spate, ai ascuns cosurile de depozitare pentru a pastra instrumentele si obiectele de valoare departe de ochii indurerati. Sau, daca scaunul din spate nu foloseste, puteti plia spatarul pentru pachetele pe care poate nu doriti sa le expediati in sarcina din spate. Si in fata? Ei bine, te urci inaltat pentru a ajunge la volanul oricarui pick-up si acest Ranger nu face exceptie, cu o cabina aeriana, comandanta, care ofera o vizibilitate completa si o sala din fata pentru scaunul din fata. Este aici ca designul ofera cele mai bune pretentii asemanatoare cu masina, creeaza calitate din fabrica sud-africana aparent foarte buna si exista o tehnologie si un aparat de schimb recunoscute din cei mai avansati membri ai gamei de autoturisme Ford. Gone este groaznica frana de mana „umbrela-maner” montata in linie din modelul MK2 precedent, iar roata se ajusteaza la atingere, precum si la grebla. Grupul de instrumente cu afisajul central al LED-ului a fost inspirat aparent de proiectarea unui ceas G-Shock, functionand cu precizie protejat de o carcasa robusta. Si modelele suplimentare obtin o liniuta dominata de un ecran color si de o tehnologie de cinci inci care poate rula la activarea controlata prin voce prin telefonul mobil Bluetoothed la sistemele de navigatie satelit si sisteme audio si chiar setarile pentru controlul climei cu doua zone. Adevarat, nu toate materialele plastice sunt de inalta calitate si moi la atingere, dar marca spune, cu unele justificari, ca acest lucru se datoreaza mai ales faptului ca materialele trebuie sa fie mult mai durabile intr-un vehicul utilitar de acest fel. Una cu care trebuie sa fii practic sa traiesti - si este, cu mai mult spatiu interior pentru bucatile si piesele tale decat orice alt concurent datorita nu mai putin de 23 de zone de depozitare diferite, totul, de la buzunarele usilor pentru sticle de 1,5 litri pana la o cutie de manusi suficient de mare pentru un computer laptop de 16 inch. Exista, de asemenea, o cosa de consola centrala de 8,5 litri adanca, care poate opta sa raceasca pana la sase cutii de bautura si suficient de mare pentru a inchide cea mai mirositoare tinuta indiana de sub o tava superioara turnata pentru a stoca un telefon mobil si monede. Ce anume sa cauti Rangerul este construit extrem de dur si un beneficiar al mai multor ani de acum continuu. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. In mod obisnuit, verifica daca exista deteriorari ale esapamentelor si suspensiilor din off-road, se verifica daca intarzierile laba de sarcina nu sunt indoite sau se pot rupe si asigurate-va putea exista viata in ambreiaj, dif si amortizoare. S-ar putea fi folosit pentru unele tractari foarte grele. Studiul nostru de a detine o problema de dezvaluit pentru a face probleme. Cativa proprietari au raportat probleme cu cutia de viteza - fie zgomotul de transmisie, fie dificultati in selectarea angrenajelor (in special a treia), asa ca uitati-va unitatea de testare. Un proprietar a avut o defectiune completa a motorului (pana la un piston defect) si s-au raportat diverse defectiuni de varf negru, cum ar fi bara de remorcare, barele de protectie spate, cablarea remorcii si scurgerile de apa. Unii proprietari au observat, de asemenea, ca pictura se folosesc. Piese de schimb Ford Ranger Mk3 Preturi aprox. pe baza unui Ranger 2014 2.2 TDCi 150 CP. Poate fi aplicat la un model majoritari Ford, piese de schimb si un rezonabil. Un filtru de aer va costa in jur de 17 euro - sau pana la 30 de euro  pentru o marca de pret. Veti plati in jur de 220 de euro pentru pompa de ulei, intre 5 si 15 euro pentru un filtru de ulei, intre 10 si 25 de euro pentru un termostat si intre 16 si 35 euro pentru lamele stergatoarelor. O pompa de apa este in jur de 90 de euro - sau pana la aproape 135 euro pentru o marca de pret. Seturile de frana sunt in jur de 25 de euro  - sau pana la aproape 75 de euro pentru o marca de pret. Discurile de frana sunt in jur de 30 de euro - sau intre 95 si 125 de euro  pentru o marca de pret. Pe drum Nu exista numeroase pick-up-uri dezvoltate in primul rand pentru a da prioritate dinamicii de conducere, dar acesta este unul dintre ele. Suspensia din spate cu frunze pe care toate vehiculele de acest fel trebuie sa o aiba in prezent pentru sarcinile utile foarte mari de care vor avea nevoie de multi dintre proprietarii lor nu va produce niciodata o experienta de conducere deosebit de asemanatoare cu masina, oricare ar putea spune brosurile lucioase. Insa inginerii Ford s-au straduit sa reproduca, pe cat au putut, testarea prototipurilor pe mai mult de un milion de kilometri pentru a livra un vehicul care inca ramane suficient de dur pentru conditiile dure din Outback australian si poate fi condus ore intregi in Pampa argentiniana nesfarsita, dar una care in aceasta generatie a treia generatie este, de asemenea, la fel ca acasa, pe autobahn-uri germane de mare viteza - sau doar colectarea curatarii uscate. Au reusit sa intalneasca acest briefing provocator? Intr-adevar, depinde de asteptarile tale. Se plimba si se descurca ca o descoperire? Ei bine, bineinteles ca nu. Un Discovery nu este construit pentru a prelua o sarcina utila de 1,3 tone. Dar stabileste standarde ridicate pentru modelele din aceasta epoca in segmentul pick-up? Foarte categoric da, acest Ford fiind agil, stabil, precis si confortabil. Primul lucru pe care probabil il veti remarca este directia: ei bine, nu va veti remarca deloc daca ati venit dintr-un SUV mare de familie modern, deoarece se simte putin diferit, dar daca sunteti de mult timp sofer de ridicare obisnuit in directia vaga cu bile recirculante vechi, care vehiculele de acest fel practic toate inainte de lansarea acestui model in 2012, atunci carma de cremaliera si pinion a acestui Ranger va fi o revelatie. Acest lucru va va face mai increzator oriunde va duce drumul, mai ales daca treceti prin traficul din oras, un loc in care cercul de cotitura relativ strans - 11,8 m pe modelele cu doua roti si 12,4 m pe variantele 4x4 - va vor fi utile . Un alt pas inainte a fost realizat in ceea ce priveste rafinarea, acest model fiind cu 22% mai silentios decat predecesorul sau, datorita unei structuri mai rigide si a unui sistem dublu de etansare pentru usi. Este un alt domeniu in care acest Ford a obtinut o conducere clara pe piata si va face mult mai dispusi sa doriti sa o luati pe distante mai lungi si mult mai putin probabil sa o lasati acasa cand se termina ziua lucratoare, daca aveti si o masina conventionala asezata in alee. Dar, daca acesta este cazul, va trebui totusi sa faceti cateva alocatii atunci cand vine vorba de calatorie si de manipulare. Inca simtiti imperfectiuni rutiere pe care o trapa obisnuita de familie le-ar putea calca cu usurinta si, desigur, mai ales daca nu aveti o incarcatura grea in spate, acest vehicul cu doua tone de set ridicat ofera mult mai mult corproll decat setul SUV va fi folosit pentru. Din nou, insa, pentru un pick-up, acest MK3 Ranger a ridicat standardul. Sub capota, majoritatea modelelor au fost vandute cu motorul TDCi turbo diesel de 2,2 litri cu patru cilindri pe care Ford l-a imprumutat de la Mondeo si de la MPV-urile sale Galaxy si S-MAX, disponibile aici cu 125 sau 150 CP. Este o unitate cuplu, cu 330 sau 375 NM de putere oferita, suficient in versiunea 4WD pentru a remorca o remorca franata de pana la 3350kgs, o figura de cea mai buna calitate. Cu toate acestea, pentru o remorcare cu adevarat fara efort, veti avea nevoie de motorul Ranger, un motor diesel TDCi de cinci cilindri de 3,2 litri, cu 200PS la robinet si 470 NM de cuplu, dintre care majoritatea puteti accesa de la un nivel mai mic de 1.750 rpm. Un om suficient in testele australiene pentru a scoate cu usurinta o locomotiva cu abur de 160 de tone din sopron. Orice ai alege sa tractezi, vei putea face acest lucru in siguranta, datorita unui sistem inteligent Trailer Sway Control, care detecteaza automat momentul in care o remorca incepe sa sarpe si readuce in mod discret lucrurile sub control. Alegerea de transmisie cu ambele doua modele mai puternice se situeaza intre o cutie de viteze manuala cu 6 trepte surprinzator de simpla sau automata cu 6 trepte pe care au ales-o multi cumparatori originali, suficient de inteligent pentru a-si adapta modelele de schimbare la teren si la stilul dvs. de conducere. Si, bineinteles, daca esti un proprietar tipic Ranger, vei dori sa-ti pui testul pe toate terenurile, pe o baza destul de regulata. De aceea, desi au existat modele la nivel de intrare cu doua roti pentru cei care au nevoie de asta, cea mai mare parte a gamei a fost construita in jurul variantelor 4WD. Ca de obicei in cazul vehiculelor de acest tip, acest Ranger ruleaza in 2WD, cu exceptia cazului in care rotiti regulatorul de actionare la setarea sa „4H” „4x4 High”, ceva ce poate fi facut in miscare. Asta va fi bine pentru asfaltat si campuri ierboase, dar pentru ceva mai grav decat atat, veti dori sa treceti mai departe in modul „4L” „4x4 Low range”, care va va oferi un set serios de acces oriunde. raporturi rutiere. Astfel echipat, puteti incepe cu adevarat sa folositi la maximum ceea ce este un noroi foarte increzator, intr-adevar datorita modului in care componentele cheie precum rezervorul de combustibil au fost scoase din calea pagubilor, facilitand o garda decenta de sol de 229 mm. Articulatia axelor este excelenta, pantele laterale de pana la 25 de grade pot fi traversate si apa infasurata la o adancime de pana la 600 mm. In plus, exista un sistem de control al tractiunii TCS suficient de inteligent pentru a reduce nivelul de cuplu al motorului la cantitatea exacta care poate fi livrata la sol prin roti, prioritizand rotile cu cea mai mare tractiune si franand automat orice incepe sa se roteasca. Per total Nu puteti nega faptul ca acest MK3 Ranger este un produs complet conceput. Este sigur, spatios, destept, capabil sa transporte sarcini mari si are in sfarsit motoare care pot potrivi sau pot bate concurenta. Indiferent daca este nevoie de week-end-uri de familie active sau pur si simplu de a transporta colegi de lucru cu kitul si instrumentele lor, acest cutit robust al armatei elvetiene auto face aproape orice, pare sa-l acopere. Nu, imbunatatirea majora a venit in termenii dinamicii de conducere. Poate ca acestea nu sunt la fel de asemanatoare cu masina, asa cum ne-ar dori ovalul albastru, dar s-au dovedit a fi un mare pas inainte pentru un vehicul de acest fel, ajutat de tehnologia care a vazut concurentii japonezi care trebuie sa joace captura. Atunci cand totul se reduce la ea, instrumentul potrivit poate face jocul copilului in ceea ce priveste munca barbatilor. Si daca sunteti in cautarea celui mai bun pretendent integral din sectorul de ridicare din perioada 2012-2015, atunci acest Ranger Mk3 s-ar putea dovedi a fi instrumentul potrivit pentru dvs. Treaba facuta.  
2024

Accesorii Ford Ranger 2012-2015

Catalog Piese Ford Ranger 2012-2015