Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Ranger 2006-2012

Accesați programul de întreținere 2.5 TDCI si 3.0 TDCI , specificațiile lubrifiantului, lista de verificare a inspecției vehiculului și cumpărați piese de schimb și service OEM RANGER . #8AP8A275K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Ranger 2006-2012


Piese Ford RANGER | 2006 - 2012 | DOHC HPCR DI TC #8AP8A275K

Accesați programul de întreținere 2.5 TDCI si 3.0 TDCI , specificațiile lubrifiantului, lista de verificare a inspecției vehiculului și cumpărați piese de schimb și service OEM RANGER . #8AP8A275K

Introducere

Zece ani este o perioada lunga de timp pentru ca un autovehicul modern sa fie in functiune, dar daca poti scapa de el oriunde, este in sectorul camionetelor. Aici, rezistenta si fiabilitatea sunt apreciate foarte mult de cumparatori, in timp ce cele mai noi tehnologii noi pot fi realizate cu bucurie, daca pretul este corect. Ford Ranger este un exemplu. Pick-up-ul mare a fost facelifted de mai multe ori decat populatia din Beverley Hills, dar afisa in continuare caracteristici mai ales originale in 2006, cand versiunea pe care o prezentam aici a aterizat.
 
Modele
Modele acoperite:
 
2.5 litri TDCi, 3.0 TDCi diesel. Pick-up regulat, Super si Crew. [standard, Thunder, Wildtrack]
 
Istorie
Lansat in 1999, apoi reimprospatat in 2003, 2006 si 2009. Ford Ranger este un stalwart al pietei pick-up din Marea Britanie. A fost acesta un caz al lui Ford, dupa ce a biciuit calul mort, cuie pe niste pantofi noi si a aplicat o strop de ruj? Sau Ovalul Albastru pur si simplu si-a modificat sarcina din ce in ce mai aproape de perfectiune? Raspunsul, ca intotdeauna, se afla undeva intre cele doua extreme, dar ce va dori sa stie cineva care cauta un pick-up folosit cu o valoare buna?
 
In orice caz, Rangerul a devenit de fapt mai competitiv impotriva rivalilor sai, preponderent japonezi, pe masura ce timpul a trecut. Pe vremea cand aceasta versiune a fost lansata in 2006, asemenea versiuni Nava Navara, HiLux Toyota si L200 Mitsubishi au fost dezvaluite in moduri noi. Raspunsul lui Ford nu a fost sa ne intoarcem la plansa de desen pentru a dezvolta un nou Ranger, ci sa-l rezervam pe cel existent pentru o interventie chirurgicala de salvare a vietii. Spre deosebire de cele facute in 2003 si 2009, reviziile din 2006 s-au extins mult sub pielea Rangerului. Au fugit la setarile revizuite ale suspensiei si, in mod esential, la un nou motor diesel common-rail. Interiorul a fost, de asemenea, mult imbunatatit si, impreuna, schimbarile au propulsat efortul Ford in disputa in fruntea clasei pick-up din Marea Britanie.
 
Putin mai tarziu, gama Ranger a fost completata si de sosirea unui motor diesel de 3.0 litri common rail pentru a completa unitatea de baza de 2.5 litri. Masura sonora a sunat pentru aceasta versiune a Ranger-ului in 2009, cand Ford a considerat ca este cazul sa lucreze cu luminile si grila, dar pachetul de baza a fost considerat suficient de bun pentru a continua in noul deceniu fara alte modificari.
 
Ce obtii
Gama Ranger era alcatuita din modele de cabina single, Super si Crew. Cabinele simple cu doua usi au doar doua locuri si o cabina de incarcare, cabina Crew este o cabina dubla conventionala cu patru usi, cu doua randuri complete de scaune, iar cabina Super se afla undeva intre cele doua. Aceste modele au in spate scaune rabatabile in stil cinematografic, care permit spatiului sa fie folosit pentru depozitare atunci cand acestea sunt goale. Acestea sunt combinate cu un design de cabina fara pila, cu usi cu balamale inversate pentru un acces imbunatatit. Caracterul practic al cabinei Crew a asigurat ca este cel mai mare vanzator.
 
Rangerul din 2006 arata destul de dur. Grila mare dreptunghiulara este impartita in doua bare orizontale groase si incadrata pe fiecare parte de faruri mari dreptunghiulare. Mai jos, bara de protectie groasa iese din caroserie cu o admisie centrala larga de aer si faruri de ceata adanc incastrate.
 
Interiorul reflecta popularitatea tot mai mare a camionetelor pick-up ca vehicule de afaceri care se pot dubla si ca transport de familie in weekend. Decorul muncitoresc din modelele de dinainte de 2006 nu l-a mai putut taia. Temele de stil unghiular sunt preluate din exterior, cu detalii cromate, foarte evidente, la nivelurile de finisare mai elegante. S-a gandit mult la asigurarea spatiului de depozitare: exista nu mai putin de cinci suporturi pentru pahare, o tava extensibila in panoul de instrumente si doua cosuri de depozitare adanci in consola centrala pentru a va mentine cotele si capetele.
 
Ford a oferit populare instrumente derivate Thunder si Wildtrack de inalta specificatie pentru cumparatorii care doreau cu adevarat sa impinga barca „lifestyle”. Ambele sunt bine echipate. Thunder, de exemplu, are o bara sportiva tubulara pentru imbunatatirea capatului frontal, praguri laterale cromate, scaune din piele, stereo cu sase CD-uri si aer conditionat, printre altele. Toate modelele Ranger primesc airbaguri duble fata si pretensionatoare pentru centurile de siguranta cu echipamente suplimentare de siguranta disponibile din lista de optiuni.
 
Ce anume sa cauti
Rangerul este un suflet simplu construit pentru a lua un off-road puternic, deci nu exista prea multe pentru a merge prost si ceea ce face poate fi reparat relativ ieftin. Treceti sub el, daca puteti, si cautati semnele povestitoare ca vehiculul a petrecut timp departe de autostrada Reginei, ajustand pretul pe care sunteti dispus sa il platiti in consecinta. Interioarele pot lua si ele o bataie, daca nu chiar de la cainele fermierului sau de la uneltele constructorului, apoi de la copiii care arunca dulciuri pe covor sau coloreaza tetierele. Exista destui Rangers pentru ca voi sa insistati asupra unui bun exemplu.
 
Piese de schimb
(aproximativ pe baza unei cabine duble din 2009) Asteptati sa platiti aproximativ 230 euro  pentru un ansamblu ambreiaj si 1300 euro pentru un sistem de evacuare. Bujiile vor functiona la 12  euro fiecare, in timp ce o curea cu came se vinde la aproximativ 70 euro. Alocati 12 euro pentru un filtru de ulei. Un catalizator se va vinde cu amanuntul la aproximativ 890 euro, in timp ce un electromotor este de 430 euro. Placutele de frana din fata incep de la aproximativ 140 euro, cu spatele cantarind la 165 euro. Preturi informative fara obligatie. 

Pe drum

Puterea este furnizata de un motor de injectie common-rail de 2,5 litri, care se afla in fata unitatii de injectie directa de 2,5 litri din modelele mai vechi Ranger. Pentru inceput, creste forta bruta, producand 141 CP, spre deosebire de 108 CP si facand acest lucru la o rotatie utila de 2.000 rpm. Multi operatori vor fi mai indragostiti de imbunatatirea cu 22% a economiei de combustibil, dar fiti avertizati ca Rangerul ramane o fiara insetata si 30mpg merge bine in condusul zilnic.

Cuplul de 330 Nm la 1.800 rpm plaseaza motorul Ranger printre cele mai bune din clasa si ofera performante musculare pentru sarcini de remorcare si lucrari offroad. Motorul are o volanta cu masa dubla, care acutizeaza raspunsurile, reducand in acelasi timp vibratiile, iar un turbocompresor cu geometrie variabila este utilizat pentru a reduce turbo lag si pentru a extinde banda de cuplu. Daca aveti nevoie de mai multa putere, exista o optiune de motor de 3.0 litri de 154 CP care era disponibila cu specificatiile derivate mai mari. Aceasta unitate a fost oferita cu o cutie de viteze automata, dar acea combinatie de grupuri de propulsie avea reputatia de a face Ranger-ul sa fie fericit.

Arhitectura common-rail a motoarelor Ranger are beneficii intrinseci atunci cand vine vorba de vechii adversari ai camionului, de zgomot, vibratii si duritate (NVH), dar Ford a luat si masuri preventive suplimentare. Acest Ranger este mai rigid decat predecesorul sau, cu suporturi revizuite pentru motor si caroserie pentru a controla vibratiile transmise prin vehicul. Cadrul sasiului este si mai puternic, cu garnituri de etansare si izolatie imbunatatita, actionand, de asemenea, pentru a inabusi zgomotul rutier.

Experienta de conducere a Rangerului nu fusese niciodata la un standard care sa fie in concordanta cu autoturismele Blue Oval. In cazul in care Focus si Mondeo si-au condus clasele respective pe motive de claritate a directiei si echilibrul sasiului, pick-up-ul Ford a fost intotdeauna un pic alb in comparatie. Bratele mai mari de control al suspensiei, amortizoarele si bucsele arcului se combina cu roti mai mari pentru a spori calitatea mersului in versiunea 2006. Setarile arcului si amortizorului au fost special reglate pentru a oferi o manevrabilitate optima, indiferent daca vehiculul este incarcat sau neincarcat si a fost introdus un stabilizator spate revizuit impreuna cu un sistem de franare hidraulic imbunatatit cu ABS pe toate cele patru roti. Pentru excursii offroad, unghiurile de rampa si de plecare au fost maximizate, iar sistemul 4x4 a castigat capacitatea de a fi angajat electronic in timp ce va deplasati.

Per total

Rangerul poate sa nu fie pui de primavara, dar este acel lucru rar, un vehicul care a demonstrat capacitatea de a se imbunatati odata cu inaintarea in varsta. Fusese deja in vanzare de sapte ani, cand facelift-ul din 2006 l-a facut sa fie cu adevarat competitiv cu pick-up-urile de varf pentru prima data si pe piata uzata, aceste versiuni sunt cu siguranta cele mai bune. Manevrabilitatea nu este inca excelenta, iar calatoria ramane in mod previzibil agitata, dar motorul diesel common-rail este un castigator si, dupa toti acesti ani, stii ca Ford Ranger are durabilitate in rezerva.

Piese Ford RANGER | 2006 - 2012 | DOHC HPCR DI TC #8AP8A275K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford RANGER | 2006 - 2012 | DOHC HPCR DI TC #8AP8A275K
Piese auto Ford Ranger 2006-2012 #8AP8A275K
Introducere Zece ani este o perioada lunga de timp pentru ca un autovehicul modern sa fie in functiune, dar daca poti scapa de el oriunde, este in sectorul camionetelor. Aici, rezistenta si fiabilitatea sunt apreciate foarte mult de cumparatori, in timp ce cele mai noi tehnologii noi pot fi realizate cu bucurie, daca pretul este corect. Ford Ranger este un exemplu. Pick-up-ul mare a fost facelifted de mai multe ori decat populatia din Beverley Hills, dar afisa in continuare caracteristici mai ales originale in 2006, cand versiunea pe care o prezentam aici a aterizat.   Modele Modele acoperite:   2.5 litri TDCi, 3.0 TDCi diesel. Pick-up regulat, Super si Crew. [standard, Thunder, Wildtrack]   Istorie Lansat in 1999, apoi reimprospatat in 2003, 2006 si 2009. Ford Ranger este un stalwart al pietei pick-up din Marea Britanie. A fost acesta un caz al lui Ford, dupa ce a biciuit calul mort, cuie pe niste pantofi noi si a aplicat o strop de ruj? Sau Ovalul Albastru pur si simplu si-a modificat sarcina din ce in ce mai aproape de perfectiune? Raspunsul, ca intotdeauna, se afla undeva intre cele doua extreme, dar ce va dori sa stie cineva care cauta un pick-up folosit cu o valoare buna?   In orice caz, Rangerul a devenit de fapt mai competitiv impotriva rivalilor sai, preponderent japonezi, pe masura ce timpul a trecut. Pe vremea cand aceasta versiune a fost lansata in 2006, asemenea versiuni Nava Navara, HiLux Toyota si L200 Mitsubishi au fost dezvaluite in moduri noi. Raspunsul lui Ford nu a fost sa ne intoarcem la plansa de desen pentru a dezvolta un nou Ranger, ci sa-l rezervam pe cel existent pentru o interventie chirurgicala de salvare a vietii. Spre deosebire de cele facute in 2003 si 2009, reviziile din 2006 s-au extins mult sub pielea Rangerului. Au fugit la setarile revizuite ale suspensiei si, in mod esential, la un nou motor diesel common-rail. Interiorul a fost, de asemenea, mult imbunatatit si, impreuna, schimbarile au propulsat efortul Ford in disputa in fruntea clasei pick-up din Marea Britanie.   Putin mai tarziu, gama Ranger a fost completata si de sosirea unui motor diesel de 3.0 litri common rail pentru a completa unitatea de baza de 2.5 litri. Masura sonora a sunat pentru aceasta versiune a Ranger-ului in 2009, cand Ford a considerat ca este cazul sa lucreze cu luminile si grila, dar pachetul de baza a fost considerat suficient de bun pentru a continua in noul deceniu fara alte modificari.   Ce obtii Gama Ranger era alcatuita din modele de cabina single, Super si Crew. Cabinele simple cu doua usi au doar doua locuri si o cabina de incarcare, cabina Crew este o cabina dubla conventionala cu patru usi, cu doua randuri complete de scaune, iar cabina Super se afla undeva intre cele doua. Aceste modele au in spate scaune rabatabile in stil cinematografic, care permit spatiului sa fie folosit pentru depozitare atunci cand acestea sunt goale. Acestea sunt combinate cu un design de cabina fara pila, cu usi cu balamale inversate pentru un acces imbunatatit. Caracterul practic al cabinei Crew a asigurat ca este cel mai mare vanzator.   Rangerul din 2006 arata destul de dur. Grila mare dreptunghiulara este impartita in doua bare orizontale groase si incadrata pe fiecare parte de faruri mari dreptunghiulare. Mai jos, bara de protectie groasa iese din caroserie cu o admisie centrala larga de aer si faruri de ceata adanc incastrate.   Interiorul reflecta popularitatea tot mai mare a camionetelor pick-up ca vehicule de afaceri care se pot dubla si ca transport de familie in weekend. Decorul muncitoresc din modelele de dinainte de 2006 nu l-a mai putut taia. Temele de stil unghiular sunt preluate din exterior, cu detalii cromate, foarte evidente, la nivelurile de finisare mai elegante. S-a gandit mult la asigurarea spatiului de depozitare: exista nu mai putin de cinci suporturi pentru pahare, o tava extensibila in panoul de instrumente si doua cosuri de depozitare adanci in consola centrala pentru a va mentine cotele si capetele.   Ford a oferit populare instrumente derivate Thunder si Wildtrack de inalta specificatie pentru cumparatorii care doreau cu adevarat sa impinga barca „lifestyle”. Ambele sunt bine echipate. Thunder, de exemplu, are o bara sportiva tubulara pentru imbunatatirea capatului frontal, praguri laterale cromate, scaune din piele, stereo cu sase CD-uri si aer conditionat, printre altele. Toate modelele Ranger primesc airbaguri duble fata si pretensionatoare pentru centurile de siguranta cu echipamente suplimentare de siguranta disponibile din lista de optiuni.   Ce anume sa cauti Rangerul este un suflet simplu construit pentru a lua un off-road puternic, deci nu exista prea multe pentru a merge prost si ceea ce face poate fi reparat relativ ieftin. Treceti sub el, daca puteti, si cautati semnele povestitoare ca vehiculul a petrecut timp departe de autostrada Reginei, ajustand pretul pe care sunteti dispus sa il platiti in consecinta. Interioarele pot lua si ele o bataie, daca nu chiar de la cainele fermierului sau de la uneltele constructorului, apoi de la copiii care arunca dulciuri pe covor sau coloreaza tetierele. Exista destui Rangers pentru ca voi sa insistati asupra unui bun exemplu.   Piese de schimb (aproximativ pe baza unei cabine duble din 2009) Asteptati sa platiti aproximativ 230 euro  pentru un ansamblu ambreiaj si 1300 euro pentru un sistem de evacuare. Bujiile vor functiona la 12  euro fiecare, in timp ce o curea cu came se vinde la aproximativ 70 euro. Alocati 12 euro pentru un filtru de ulei. Un catalizator se va vinde cu amanuntul la aproximativ 890 euro, in timp ce un electromotor este de 430 euro. Placutele de frana din fata incep de la aproximativ 140 euro, cu spatele cantarind la 165 euro. Preturi informative fara obligatie.  Pe drum Puterea este furnizata de un motor de injectie common-rail de 2,5 litri, care se afla in fata unitatii de injectie directa de 2,5 litri din modelele mai vechi Ranger. Pentru inceput, creste forta bruta, producand 141 CP, spre deosebire de 108 CP si facand acest lucru la o rotatie utila de 2.000 rpm. Multi operatori vor fi mai indragostiti de imbunatatirea cu 22% a economiei de combustibil, dar fiti avertizati ca Rangerul ramane o fiara insetata si 30mpg merge bine in condusul zilnic. Cuplul de 330 Nm la 1.800 rpm plaseaza motorul Ranger printre cele mai bune din clasa si ofera performante musculare pentru sarcini de remorcare si lucrari offroad. Motorul are o volanta cu masa dubla, care acutizeaza raspunsurile, reducand in acelasi timp vibratiile, iar un turbocompresor cu geometrie variabila este utilizat pentru a reduce turbo lag si pentru a extinde banda de cuplu. Daca aveti nevoie de mai multa putere, exista o optiune de motor de 3.0 litri de 154 CP care era disponibila cu specificatiile derivate mai mari. Aceasta unitate a fost oferita cu o cutie de viteze automata, dar acea combinatie de grupuri de propulsie avea reputatia de a face Ranger-ul sa fie fericit. Arhitectura common-rail a motoarelor Ranger are beneficii intrinseci atunci cand vine vorba de vechii adversari ai camionului, de zgomot, vibratii si duritate (NVH), dar Ford a luat si masuri preventive suplimentare. Acest Ranger este mai rigid decat predecesorul sau, cu suporturi revizuite pentru motor si caroserie pentru a controla vibratiile transmise prin vehicul. Cadrul sasiului este si mai puternic, cu garnituri de etansare si izolatie imbunatatita, actionand, de asemenea, pentru a inabusi zgomotul rutier. Experienta de conducere a Rangerului nu fusese niciodata la un standard care sa fie in concordanta cu autoturismele Blue Oval. In cazul in care Focus si Mondeo si-au condus clasele respective pe motive de claritate a directiei si echilibrul sasiului, pick-up-ul Ford a fost intotdeauna un pic alb in comparatie. Bratele mai mari de control al suspensiei, amortizoarele si bucsele arcului se combina cu roti mai mari pentru a spori calitatea mersului in versiunea 2006. Setarile arcului si amortizorului au fost special reglate pentru a oferi o manevrabilitate optima, indiferent daca vehiculul este incarcat sau neincarcat si a fost introdus un stabilizator spate revizuit impreuna cu un sistem de franare hidraulic imbunatatit cu ABS pe toate cele patru roti. Pentru excursii offroad, unghiurile de rampa si de plecare au fost maximizate, iar sistemul 4x4 a castigat capacitatea de a fi angajat electronic in timp ce va deplasati. Per total Rangerul poate sa nu fie pui de primavara, dar este acel lucru rar, un vehicul care a demonstrat capacitatea de a se imbunatati odata cu inaintarea in varsta. Fusese deja in vanzare de sapte ani, cand facelift-ul din 2006 l-a facut sa fie cu adevarat competitiv cu pick-up-urile de varf pentru prima data si pe piata uzata, aceste versiuni sunt cu siguranta cele mai bune. Manevrabilitatea nu este inca excelenta, iar calatoria ramane in mod previzibil agitata, dar motorul diesel common-rail este un castigator si, dupa toti acesti ani, stii ca Ford Ranger are durabilitate in rezerva.
2025

Accesorii Ford Ranger 2006-2012

Catalog Piese Ford Ranger 2006-2012