Piese auto Ford Puma 2020-2023
Cautati piese auto genuine Ford Puma 2019 - 2023 ? În acest magazin online de piese PUMA vei putea compara prețurile alege opțiunea potrivită pentru a comanda piese si accesorii originale ! #A007K405K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost 70/95 | 2019/09 - | 70/95 | 999 | M0JA | benzina |
1.0 EcoBoost 92/125 | 2019/09 - | 92/125 | 999 | B7JA, B7JB, B7JE | benzina |
1.0 EcoBoost mHEV 92/125 | 2019/09 - | 92/125 | 999 | B7JA, B7JB | Hybrid |
1.0 EcoBoost mHEV 114/155 | 2019/09 - | 114/155 | 999 | BZJA | Hybrid |
1.0 Flexifuel 92/125 | 2021/12 - | 92/125 | 999 | B7JG | Flexifuel |
1.5 EcoBlue 88/120 | 2020/04 - | 88/120 | 1496 | ZTDA | diesel |
1.5 EcoBoost ST 147/200 | 2020/11 - | 147/200 | 1496 | YZJA | benzina |
Piese originale Ford Puma 2020-2023
Inclinat ca o masina care poate intoarce capul intr-o zi de vineri Ford Puma 2020, se potriveste mobilierului cu pachet plat cu usurinta sambata dupa-amiaza, in timp ce ofera tot timpul un nivel de conducere la nivel de conducere, SUV-ul Ford Puma face niste promisiuni indraznete despre o gama larga de talente.
Acest nou crossover compact este o rivala cu Nissan Juke si Renault Captur, condusa de stil si revigoreaza o insigna vazuta ultima data pe micul coupe Ford vandut pentru prima data in anii ’90. Acesta nu este cu siguranta un coupe, dar este cu siguranta o forma mai eleganta decat boxul EcoSport, care a fost punctul de intrare in gama crossover / SUV din ultimii ani.
Ca si Puma originala, totusi, acest SUV se bazeaza pe Ford Fiesta. De data aceasta, este un vehicul considerabil mai mare: mai lung, mai lat si mai inalt, cu un portbagaj substantial mai mare. Piesele de pe Ford Puma sunt in mare parte cele dupa Focus 4 si Fiesta 7 sau Ecosport.
Puma lanseaza multe noi tehnologii Ford
Pe langa aspectele atragatoare (si divizuale), Puma este, de asemenea, patul de testare pentru o serie intreaga de inginerie si gadgeturi noi, pe care Ford spera sa le ajute sa isi vanda masinile.
Principalul dintre acestea este adaugarea unei hibridari usoare la motoarele sale pe benzina - practic o baterie care este reincarcata in timp ce decelerezi sau franezi, care poate alimenta un motor electric pentru a suplimenta motorul normal.
Acest lucru beneficiaza atat de eficienta, cat si de performanta, ceea ce face ca motorul EcoBoost de 1,0 litri pe benzina Puma sa fie lansat cu o senzatie mai mare si mai palpitanta decat ar trebui, in timp ce economia de combustibil se intoarce, ceea ce face ca un motor diesel sa para putin inutil.
Interior de tip Fiesta, cu suplimente
Dispunerea de baza a interiorului Puma este direct de la Fiesta, cu ecranul de infotainment Sync 3 de 8,0 inchi si diverse orificii practice cubby pentru a stoca lucrurile.
In cazul in care Puma schimba lucrurile este la volan, unde un ecran de 12,3 inci (standard pe unele modele, optional pe altele) inlocuieste cadranele analogice, iar in panourile de bord care inconjoara orificiile de aerisire care se intind pe linie.
Acestea variaza in functie de finisaj, fie cu fibre de carbon, fie cu efect de lemn, in functie de alegerea unui model care se bazeaza pe un aspect mai performant sau de lux.
Structura de decupare cu specificatii ridicate
Linia de model incepe cu ST-Line sportiva si Titanium elegant si a fost completata de la lansare de catre ST-Line X.
Ajuns la jumatatea anului 2020, ST-Line X Vignale promite un lux interior cu un exterior mai performant - datorita unui spoiler spate mare, faruri LED, scaune din piele si volan, plus stereo B&O.
Toate modelele sunt dotate cu jante din aliaj mare si un spatiu inteligent pentru bagaje, multumita unui podea flexibila si variabila pentru portbagaj si a sistemului de depozitare „Megabox” - in esenta un recipient mare din plastic sub portbagaj, cu captuseala impermeabila si dop
2020 spatiu de incarcare Ford Puma
In ciuda proportiilor externe compacte, Puma se promite a fi si un SUV practic: spatiul de incarcare este mai bun decat cea mai apropiata concurenta la 456 litri, care este cu 164 litri mai mult decat Fiesta pe care se bazeaza. Exista centimetri in plus in caroseria exterioara pentru acomodati totusi acest spatiu -, in mod sigur, Puma este mai lung, mai lat si mai inalt decat hatchback-ul mai mic, asa ca merita sa va masurati garajul sau spatiul de parcare pentru a va asigura ca se va potrivi. Totusi, destul de mult din aceasta utilitate suplimentara vine din partea compartimentului de 80 de litri de sub podeaua portbagajului (pe care Ford il numeste Megabox), un spatiu de depozitare captusit cu plastic impermeabil si rezistent si un dop de scurgere in partea de jos.
In afara de un loc util pentru a stoca lucrurile pe care nu doriti sa le rostogoliti in portbagaj, este de asemenea perfect pentru incaltaminte noroioase sau murdare sau kit sport (deoarece puteti scurge orice murdarie si apoi lasati apa sa se scurga) si, de asemenea, inseamna Puma poate transporta obiecte de peste un metru lung in pozitie verticala. Ca un set de cluburi de golf.
Chiar si fara Megabox, portbagajul Puma este un spatiu practic, cu o latime neintrerupta de un metru si o podea mobila care ofera fie spatiu maxim, fie un spatiu mare de incarcare cu scaunele pliate. Acest lucru este pozitionat cu rafturi inguste, cu balamale, care se pliaza in afara atunci cand nu sunt utilizate.
Raftul coletului este flexibil si este atasat la hayon, astfel incat acesta nu este in cale si nu necesita balamale in spatiul de incarcare care ar putea fi depozitate. Puteti transporta, de asemenea, pana la 565 kg in portbagaj, la indemana pentru excursii grele in centrul gradinii sau magazin de bricolaj.
Nivelul de siguranta al noului Ford Puma 2020
Ford Puma a primit cinci stele complete atunci cand este testat de Euro NCAP, precum Fiesta pe care se bazeaza in mod liber. Aceasta masina este disponibila si cu mai multa tehnologie autonoma, asa ca ar trebui sa va aflati in maini sigure.
La fel ca si in cazul masinilor moderne, Puma are o duzina de senzori, trei radare si doua camere pentru a ajuta soferul sa manevreze masina in siguranta la viteza mica si, de asemenea, pe autostrada.
Cea mai importanta inovatie inclusa cu aceasta masina este noul sistem local de informatii despre pericol - un modem de bord care comunica un avertisment cu alte masini atat de echipate atunci cand a existat un accident sau un alt pericol pe drum - vehiculele defalcate , obiecte din partea carosabila si chiar conditii de conducere periculoase, cum ar fi ceata sau gheata.
Interiorul
Nou pentru acest segment si pentru Ford in general sunt incarcarea wireless, scaunele de masaj si cadranele digitale cu ecran de 12,3 inci, toate oferind Puma un sentiment mai avansat si mai luxos din punct de vedere tehnologic decat Fiesta.
2020 interior Ford Puma Titanium
In interior, exista un design similar cu Fiesta si sistemul sau de infotainment Sync 3 de 8,0 inci - este un aspect mai curat, mai putin aglomerat decat Fords din generatia anterioara.
In aceasta masina veti obtine o selectie de aspecte mai inalte, cu tesaturi pe cartile usilor si o gama de aerisire cu carbon si fibre cu efect de lemn si infotainment inconjura in functie de model.
Nou pentru acest segment si pentru Ford in general sunt incarcarea wireless, scaunele de masaj si cadranele digitale cu ecran de 12,3 inci, toate oferind Puma un sentiment mai avansat si mai luxos din punct de vedere tehnologic decat Fiesta.
2020 cadouri digitale Ford Puma
Acesta din urma are de ales o grafica clara si clara, in functie de modul de conducere in care va aflati, care nu sunt nici prea abstracte in design si nici o redare digitala inutila a unui set de cadrane analogice. Doar un echilibru frumos intre cei doi cu o multime de informatii disponibile dintr-o privire. O trapa panoramica din sticla (optional) care ruleaza lungimea masinii (desi este intrerupta la mijloc), aduce multa lumina in cabina, dar va pune probleme soferilor mai inalti, deoarece aduce inaltimea tavanului pana la o altitudine care vantura parul.
Ecranul principal de infotainment este la fel de luminos si usor de citit ca in Fiesta, ceea ce inseamna ca este excelent, iar daca nu accesati interfata, exista includerea Apple CarPlay si Android Auto fara costuri suplimentare .
Alegeti linia Puma ST-Line si veti obtine un volan cu fund plat cu cusaturi rosii, plus pedale din aliaj, un schimbator de viteze din aluminiu si headliner negru pentru un atractiv sportiv maxim.
Optional este, de asemenea, disponibil un sistem de sunet B&O cu multa putere in gama sa de 10 difuzoare si o cantitate laudabila de bass gratie unui subwoofer bine ascuns in portbagaj
Motoare pe benzina
Optiunile de aici se bazeaza pe un motor cu trei cilindri cu doua iesiri de putere. Ford spune in orice caz, acest motor ofera o economie mai buna, alaturi de performante suplimentare - oferindu-i senzatia unei unitati mult mai mari de 1,5 litri.
Ambele lucruri sunt reduse la faptul ca a fost imbunatatita cu tehnologia hibrida 48v usoara - un mod complicat de a spune ca Puma are o baterie care se incarca atunci cand masina incetineste sau franeaza, care poate fi apoi utilizata pentru a alimenta o energie electrica motor pentru a suplimenta motorul pe benzina.
Acest proces este destul de perfect si nu necesita niciun aport din partea soferului, desi s-ar putea sa simtiti o senzatie mai puternica decat normala de franare a motorului atunci cand scoateti piciorul din gaz; incetinind masina mai repede decat ai face daca te-ai plimba. De asemenea, veti observa deseori ca motorul se decupleaza similar cu un sistem normal de pornire / oprire, dar in Puma acest lucru poate avea loc atunci cand ambreiajul este apasat si masina este in continuare in miscare.
Motorul de baza are 125 CP si se simte mai mult decat adecvat pentru conducerea orasului, cu o cantitate decenta de poke cand trageti pe drumuri mai rapide, cum ar fi autostrazi si autostrazi.
Inutil sa spun ca versiunea de 155 CP ofera o accelerare mai increzatoare, in special pentru reducerea scazuta a intervalului de tur, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa continuati sa schimbati echipamentul pentru a progresa.
Nu ca schimbarea angrenajului este deosebit de impozabila datorita sentimentului pozitiv si mecanic al cutiei de viteze manuale cu sase trepte (va urma un automobil cu sapte trepte), ceea ce este de fapt o parte distractiva a procesului de conducere.
Ford Fiesta este cea mai buna masina mica de condus, asa ca Puma mai mare are cu siguranta o baza puternica pe care sa o bazezi. Aceasta masina este cu doar 60 kg mai grea decat hatchback-ul, dar trebuie sa faca fata unui centru de greutate mai mare, ceea ce poate avea un efect negativ asupra modului in care se ocupa o masina.
S-au facut modificari la suporturile Fiesta pentru a compensa bineinteles - suspensia din spate mai rigida, plus amortizoarele mai mari si o amprenta mai larga, datorita unei latimi a sinei alungite (efectiv lungimea axei), care adauga stabilitate in viraje.
Este functionat, din fericire, si Puma debuteaza ca cel mai bun SUV mic daca iti place sa conduci datorita abilitatii sale de a face colt fara ca corpul sa se rostogoleasca prea mult si in modelul ST-Line X.
Caracteristicile distractive de a conduce sunt imbunatatite in continuare cu tehnologia Ford Mode selectabila, care permite soferilor sa ajusteze raspunsul acceleratiei, ESC, controlul tractiunii, plus cronometrul schimbatorului de viteze pentru modelele automate, pentru a potrivi raspunsurile si performantele la stilul dvs. de conducere dat. Modurile se numesc Normal, Eco, Sport, Alunecos si Trail.
Sportul optimizeaza motorul pentru performante mai perfectionate si, de asemenea, adauga greutate la directie, facandu-l sa se simta mai pozitiv si sa inspire incredere. In orice caz, este o cremaliera foarte rapida, ceea ce inseamna ca miscari mici pe roata duc la schimbari mari de directie la capatul din fata.
In alta parte, ST-Line X are o suspensie mai sportiva, care a crescut considerabil nivelurile distractive.