Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Puma 1997-2003

Piese de schimb pentru Puma 1997 - 2003 primul model la cel mai bun preț · Piese de schimb set plăcuțe de frână FORD Puma · Piese de schimb disc de frână FORD Puma · #2770KK65K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Puma 1997-2003


Piese Ford PUMA | 1997 - 2003 | Mk1 Zetec Duratec #2770KK65K

Piese de schimb pentru Puma 1997 - 2003 primul model la cel mai bun preț · Piese de schimb set plăcuțe de frână FORD Puma · Piese de schimb disc de frână FORD Puma · #2770KK65K

Aceasta a fost autoturismul care a dovedit Ford sa fie din nou pe drum ca o companie care intr-adevar putea proiecta masini sport accesibile, care erau versatile, dar totusi captivante.

Bazat in totalitate pe viteza excelenta de rulare Fiesta, Puma a obtinut propriul motor de 1,7 litri inainte de a adauga unitatea de 1,4 litri Fiesta, pe masura ce cererea a crescut. Jackie Stewart si echipa de proiectare au produs cu adevarat un castigator aici, asa ca reziduurile au ramas inalte. Nu va faceti griji: platiti-l pe cel suplimentar si unul propriu. Este cel mai bun mic coupe facut vreodata.

Modele acoperite: Puma - iunie 1997 pana in prezent 1.4 /1.7/1.7 Editie speciala Racing
 

Istorie Ford Puma Mk1

Puma a fost lansat in forma de 1,7 litri in iunie 1997, iar cererea a fost instantanee. Atat de mult, incat a fost adaugat un model de 1,4 litri motorizat de Fiesta in februarie 1998. Ambii s-au descurcat excelent cu echipamentul de rulare Fiesta reglat. O singura versiune de 1,7 litri a fost oferita initial si nu a existat niciodata o optiune automata.

Cu toate acestea, a existat un uimitor model de 1,7 litri, editie limitata, numit Racing, introdus la inceputul anului 2000 si probabil ca va fi cautat odata ce vor ajunge pe piata uzata. Doar 350 au fost construite si toate aveau un plus de 25 CP si un corp redus, cu aspect elegant, cu volane evazate terminate (numai) in Ford Racing Blue. Modificarile de suspensie includeau o pista mai larga, in timp ce scaunele Recaro, un CD player si aer conditionat erau toate standard. La sfarsitul anului 2000, Puma de 1,4 litri a fost inlocuita cu un model de 1,6 litri perforator folosind acelasi motor de 100 CP, gasit in Focus si Fiesta. La sfarsitul anului 2001, a fost anuntata o editie speciala Ford Puma Thunder care va marca trecerea finala a acestui cracker al unui coupe. Plecand in varful jocului sau, Puma arata setat pentru viitorul statut clasic.

Ce obtii

Cu siguranta, aceasta masina intoarce capetele, cu farurile sale incorporate, coada lovita si rabaturile laterale distinctive. Profilul incarcat este, de asemenea, surprinzator de practic. Acesta este unul dintre foarte putinele cupe mici pe care le puteti cumpara, care poate aseza de fapt doi adulti in spate. Totusi, este mai probabil ca proprietarii sa doreasca sa arunce scaunele din spate inainte si sa utilizeze capacitatea de incarcare generoasa de 240 de litri.

Atingerile de detalii sunt de asemenea placute. Atat fascia, cat si usile sunt acoperite cu aluminiu, in timp ce butonul de schimbare este o singura bucata turnata din aceleasi chestii, iar Racing are si pe pedale. Cadranele instrumentului ating si o alta coarda - fata alba la Fiesta Si. Exista, de asemenea, atingeri atent, cum ar fi suporturile de sticla cu dimensiuni complete de o parte si de alta a picioarelor pasagerilor din spate si receptacolul pentru telefonul mobil din consola centrala.

In ceea ce priveste echipamentul, veti gasi toate caracteristicile de comoditate de care un cupe rapid are nevoie intr-adevar, montat ca standard; geamuri electrice, inchidere centralizata la distanta cu alarma de securitate, airbag-ul soferului si un hi-fi clasic. Nu exista nicio prevedere pentru trapa solara, dar in compensare, aerul conditionat optional era, la doar 360 euro, unul dintre cele mai accesibile de pe piata, asa ca multi proprietari au specificat-o. „Aerul” era standard la Racing.

Piese de schimb

Bazat pe Puma 1,4 benzina din 1997. Un ansamblu de ambreiaj este in jur de 170 Euro si un sistem complet de evacuare cu catalizator  este de aproximativ 1415 Euro Placutele de frana fata si spate vor fi in apropiere de 40-60 de euro fiecare.Un radiator este de aproximativ 195 de euro, cu aer conditionat, un alternator de 240 euro, un electromotor 140 euro si un far de inlocuire poate fi de pana la 460 euro.Oferta de piese originale Ford este mereu in miscare, pot exista diferente, dar politica in sine a Ford pentru masinile mai vechi pretul pieselor Ford, sa fie mai mare decat la o piesa similara la o masina mai nou maxim 2- 3 ani vechime.

Pe drum

In timp ce Puma impartaseste multe dintre atributele Fiesta, Escort si Mondeo, nu exista nici o indoiala ca este posibil ca experienta de drum sa fie oferita la un nivel diferit. Cel mai puternic dintre cele doua versiuni standard ofera un motor Zetec-SE de 1,7 litri de 1,3 litri, capabil sa se odihneasca pana la saizeci in doar 8,8 secunde in drum spre aproape 130 km / h. Puma cu un motor mai mic, de 1,4 litri, nu se distinge vizual fata de masina mai puternica. Ajunge la 60 km / h este inca un respectabil de 10,8 secunde, intamplator, in timp ce consumul mediu de 38mpg il face o masina pe care o cumparati atat cu inima, cat si cu capul. Daca gasiti un Racing, va veti bucura de 0-100 km/h in aproximativ 7,5 secunde si o viteza maxima de 202 km / h in timp ce medie in jur de 34mpg.

Indiferent de modelul ales, vine cu un pedigree impecabil. Manipularea a fost perfectionata de o echipa care a inclus nu mai putin un expert decat fostul campion mondial Jackie Stewart; daca va puteti imagina ce ar putea insemna asta pe drum, nici macar nu va veti obosi sa testati orice altceva.

Puma nu a fost niciodata testat de crash de catre Euro NCAP, deci nu exista un rating de stea. Dar kitul de siguranta nu este excelent in conformitate cu standardele moderne si se bazeaza pe bazele unei masini vechi. Exista un airbag al soferului, dar numai Racing primeste un airbag standard pentru pasageri - pe toate celelalte modele este optional. 1.4 lipseste si ABS. Totusi, securitatea este mai buna, cu o alarma si imobilizare standard. Scaunele se vor plia pentru o zona de incarcare mai utilizabila; este destul de mare cu ei in jos. Forma si inaltimea cizmei fac dificila introducerea articolelor voluminoase.

Interiorul este bine finisat, cu tablou Ford standard. Pozitie buna de conducere sportiva, desi barbatii mai mari mi se pare un pic apasator in calatorii mai lungi. Scaunele sport sunt de sprijin si confortabile.

Este un pic de lupta sa aduni doi adulti in spate; chiar si copiii vor bajbai in perspectiva. Cele doua scaune din spate sunt mai utile pentru depozitare si utile pentru pungile de cumparaturi. Functioneaza mai bine ca doua locuri, cu mai mult spatiu in fata.

Motorul 1.7 se potriveste sasiuului lui Puma superb si il face sa se simta ca o trapa fierbinte. In specimenele Racing are 155 CP si ajunge la 100 km/h in 7,8 secunde - asta este o secunda mai rapid decat standardul 1,7. 1.4 este adecvat, dar se simte lent in comparatie. 1.6 este mai bun, dar inca nu se apropie de 1.7 original.

Toate modelele sunt dotate cu distractie incorporata. Este bine echilibrat, receptiv si exista o senzatie sportiva la ambreiaj si cutia de viteze. Plimbarea este conforma (in afara de Racing, care este un pic greu, dar foarte sportiv).

Piese Ford PUMA | 1997 - 2003 | Mk1 Zetec Duratec #2770KK65K


ro
2024-12-04T00:36:15+00:00
Piese Ford PUMA | 1997 - 2003 | Mk1 Zetec Duratec #2770KK65K
Piese auto Ford Puma 1997-2003 #2770KK65K
Aceasta a fost autoturismul care a dovedit Ford sa fie din nou pe drum ca o companie care intr-adevar putea proiecta masini sport accesibile, care erau versatile, dar totusi captivante. Bazat in totalitate pe viteza excelenta de rulare Fiesta, Puma a obtinut propriul motor de 1,7 litri inainte de a adauga unitatea de 1,4 litri Fiesta, pe masura ce cererea a crescut. Jackie Stewart si echipa de proiectare au produs cu adevarat un castigator aici, asa ca reziduurile au ramas inalte. Nu va faceti griji: platiti-l pe cel suplimentar si unul propriu. Este cel mai bun mic coupe facut vreodata. Modele acoperite: Puma - iunie 1997 pana in prezent 1.4 /1.7/1.7 Editie speciala Racing   Istorie Ford Puma Mk1 Puma a fost lansat in forma de 1,7 litri in iunie 1997, iar cererea a fost instantanee. Atat de mult, incat a fost adaugat un model de 1,4 litri motorizat de Fiesta in februarie 1998. Ambii s-au descurcat excelent cu echipamentul de rulare Fiesta reglat. O singura versiune de 1,7 litri a fost oferita initial si nu a existat niciodata o optiune automata. Cu toate acestea, a existat un uimitor model de 1,7 litri, editie limitata, numit Racing, introdus la inceputul anului 2000 si probabil ca va fi cautat odata ce vor ajunge pe piata uzata. Doar 350 au fost construite si toate aveau un plus de 25 CP si un corp redus, cu aspect elegant, cu volane evazate terminate (numai) in Ford Racing Blue. Modificarile de suspensie includeau o pista mai larga, in timp ce scaunele Recaro, un CD player si aer conditionat erau toate standard. La sfarsitul anului 2000, Puma de 1,4 litri a fost inlocuita cu un model de 1,6 litri perforator folosind acelasi motor de 100 CP, gasit in Focus si Fiesta. La sfarsitul anului 2001, a fost anuntata o editie speciala Ford Puma Thunder care va marca trecerea finala a acestui cracker al unui coupe. Plecand in varful jocului sau, Puma arata setat pentru viitorul statut clasic. Ce obtii Cu siguranta, aceasta masina intoarce capetele, cu farurile sale incorporate, coada lovita si rabaturile laterale distinctive. Profilul incarcat este, de asemenea, surprinzator de practic. Acesta este unul dintre foarte putinele cupe mici pe care le puteti cumpara, care poate aseza de fapt doi adulti in spate. Totusi, este mai probabil ca proprietarii sa doreasca sa arunce scaunele din spate inainte si sa utilizeze capacitatea de incarcare generoasa de 240 de litri. Atingerile de detalii sunt de asemenea placute. Atat fascia, cat si usile sunt acoperite cu aluminiu, in timp ce butonul de schimbare este o singura bucata turnata din aceleasi chestii, iar Racing are si pe pedale. Cadranele instrumentului ating si o alta coarda - fata alba la Fiesta Si. Exista, de asemenea, atingeri atent, cum ar fi suporturile de sticla cu dimensiuni complete de o parte si de alta a picioarelor pasagerilor din spate si receptacolul pentru telefonul mobil din consola centrala. In ceea ce priveste echipamentul, veti gasi toate caracteristicile de comoditate de care un cupe rapid are nevoie intr-adevar, montat ca standard; geamuri electrice, inchidere centralizata la distanta cu alarma de securitate, airbag-ul soferului si un hi-fi clasic. Nu exista nicio prevedere pentru trapa solara, dar in compensare, aerul conditionat optional era, la doar 360 euro, unul dintre cele mai accesibile de pe piata, asa ca multi proprietari au specificat-o. „Aerul” era standard la Racing. Piese de schimb Bazat pe Puma 1,4 benzina din 1997. Un ansamblu de ambreiaj este in jur de 170 Euro si un sistem complet de evacuare cu catalizator  este de aproximativ 1415 Euro Placutele de frana fata si spate vor fi in apropiere de 40-60 de euro fiecare.Un radiator este de aproximativ 195 de euro, cu aer conditionat, un alternator de 240 euro, un electromotor 140 euro si un far de inlocuire poate fi de pana la 460 euro.Oferta de piese originale Ford este mereu in miscare, pot exista diferente, dar politica in sine a Ford pentru masinile mai vechi pretul pieselor Ford, sa fie mai mare decat la o piesa similara la o masina mai nou maxim 2- 3 ani vechime. Pe drum In timp ce Puma impartaseste multe dintre atributele Fiesta, Escort si Mondeo, nu exista nici o indoiala ca este posibil ca experienta de drum sa fie oferita la un nivel diferit. Cel mai puternic dintre cele doua versiuni standard ofera un motor Zetec-SE de 1,7 litri de 1,3 litri, capabil sa se odihneasca pana la saizeci in doar 8,8 secunde in drum spre aproape 130 km / h. Puma cu un motor mai mic, de 1,4 litri, nu se distinge vizual fata de masina mai puternica. Ajunge la 60 km / h este inca un respectabil de 10,8 secunde, intamplator, in timp ce consumul mediu de 38mpg il face o masina pe care o cumparati atat cu inima, cat si cu capul. Daca gasiti un Racing, va veti bucura de 0-100 km/h in aproximativ 7,5 secunde si o viteza maxima de 202 km / h in timp ce medie in jur de 34mpg. Indiferent de modelul ales, vine cu un pedigree impecabil. Manipularea a fost perfectionata de o echipa care a inclus nu mai putin un expert decat fostul campion mondial Jackie Stewart; daca va puteti imagina ce ar putea insemna asta pe drum, nici macar nu va veti obosi sa testati orice altceva. Puma nu a fost niciodata testat de crash de catre Euro NCAP, deci nu exista un rating de stea. Dar kitul de siguranta nu este excelent in conformitate cu standardele moderne si se bazeaza pe bazele unei masini vechi. Exista un airbag al soferului, dar numai Racing primeste un airbag standard pentru pasageri - pe toate celelalte modele este optional. 1.4 lipseste si ABS. Totusi, securitatea este mai buna, cu o alarma si imobilizare standard. Scaunele se vor plia pentru o zona de incarcare mai utilizabila; este destul de mare cu ei in jos. Forma si inaltimea cizmei fac dificila introducerea articolelor voluminoase. Interiorul este bine finisat, cu tablou Ford standard. Pozitie buna de conducere sportiva, desi barbatii mai mari mi se pare un pic apasator in calatorii mai lungi. Scaunele sport sunt de sprijin si confortabile. Este un pic de lupta sa aduni doi adulti in spate; chiar si copiii vor bajbai in perspectiva. Cele doua scaune din spate sunt mai utile pentru depozitare si utile pentru pungile de cumparaturi. Functioneaza mai bine ca doua locuri, cu mai mult spatiu in fata. Motorul 1.7 se potriveste sasiuului lui Puma superb si il face sa se simta ca o trapa fierbinte. In specimenele Racing are 155 CP si ajunge la 100 km/h in 7,8 secunde - asta este o secunda mai rapid decat standardul 1,7. 1.4 este adecvat, dar se simte lent in comparatie. 1.6 este mai bun, dar inca nu se apropie de 1.7 original. Toate modelele sunt dotate cu distractie incorporata. Este bine echilibrat, receptiv si exista o senzatie sportiva la ambreiaj si cutia de viteze. Plimbarea este conforma (in afara de Racing, care este un pic greu, dar foarte sportiv).
2024

Accesorii Ford Puma 1997-2003

Catalog Piese Ford Puma 1997-2003