Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Mustang 2015-2018

Piese și accesorii Ford Mustang Performance. O selecție largă de piese Ford Mustang 2015 - 2018 de vânzare la cele mai bune prețuri sa vă modificați sau să vă completați Mustang-ul ! #8AK0K285K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Mustang 2015-2018


Piese Ford MUSTANG | 2015 - 2018 | EcoBoost MOD V8 #8AK0K285K

Piese și accesorii Ford Mustang Performance. O selecție largă de piese Ford Mustang 2015 - 2018 de vânzare la cele mai bune prețuri sa vă modificați sau să vă completați Mustang-ul ! #8AK0K285K

Este rar ca numele unei masini sa transcende dincolo de pasionatii de automobile in cultura populara, dar Ford Mustang este unul dintre aceste vehicule. Puteti multumi decenii in filmele de la Hollywood pentru asta.

Mustang-urile sunt in comparatie cu rivalii lor europeni si japonezi, cum ar fi Audi A5 Coupe, BMW Seria 4 Coupe, Infiniti Q60, Lexus RC si Mercedes-Benz Clasa C Coupe, dar ambalajul este slab, rezultand o cabina inghesuita Dar sa-l comparam direct cu acele modele pare putin nedrept, deoarece Mustang apeleaza la un alt tip de cumparator de masini. Este o masina distractiva, cu inima usoara si plina de caracter, ceea ce inseamna ca vehicule precum BMW M2, Mercedes-AMG A 45 si Audi RS 3 Sportback intra de asemenea in ecuatie.

Imagine americana, proiectata pentru Europa

Mustangurile care vin aici prezinta cateva modificari ingineresti specifice Europei pentru a le face sa mearga, sa se opreasca si sa se transforme mai bine decat predecesorii lor.

America primeste o gama mai larga de motoare, dar aici exista doar o pereche de motoare din care sa alegeti - Ecoboost turbo cu 2,3 ​​litri cu patru cilindri cu 317 CP (pana la 290 CP de la facelift 2018), similar cu unitatea montata la Focus RS, si un V8 de 5.0 litri cu 416 CP (actualizat la 450 CP in 2018) .

Desigur, prima este mai eficienta a imperecherii, economia promisa diminuand 35,3mpg si emisiile de CO2 cu un rezonabil de 179g / km. Dar cine cumpara o masina musculara pentru economie si eficienta? Se pare ca nu foarte multi oameni, cu cele doua treimi din Mustang comandate cu motorul mai mare.

In termeni de performanta, 2.3 Ecoboost gestioneaza sprintul de 0-100 km/h in 5,8 secunde, fratele de 5.0 V8 in 4,8.
O cutie de viteze manuala cu sase trepte, cu o aruncare de carne, este transmisia mai populara, desi automobilul cu sase trepte se simte aliniat la etosul american al masinii.

O gama mica de mustanguri disponibile
Ambele ofera un nivel ridicat de kit, totusi, indiferent de tipul Mustang pentru care te vei bucura, te vei bucura de jante din aliaj de 19 inci, faruri automate cu xenon, climatizare cu dubla zona si sistemul multimedia Ford Sync3 cu Android Auto si Apple CarPlay ( mai devreme a fost instalat sistemul Sync2 pana in 2016)

Pentru cei care doresc sa se comporte ca un huligan, V8 este singura alegere. Aici veti descoperi sistemele de control al blocarii liniei si al lansarii care va permit sa efectuati operatiunile de ardere cu usurinta si sa accelerati cat mai repede posibil.

Fiecare are moduri de conducere selectabile, un diferential de alunecare limitat si un sistem de servodirectie Selectable Effort, care variaza ponderarea, dar nu creste senzatia prin roata.
Editie limitata Mustang Bullitt o vanzare instantanee

Doar 350 de exemple de Mustang Bullitt au fost alocate in Marea Britanie si fiecare a fost pre-vandut chiar inainte de a fi listat pretul in toamna anului 2018.

Lansata sa sarbatoreasca a 50-a aniversare a filmului Bullitt, cu un Mustang GT350 din 1969, editia speciala a avut un makeover eficient, astfel incat seamana cu stilul masinii de film, inclusiv vopsea verde inchis, caroserie dezactivata, jante din aliaj negru lucios si detalii suplimentare de crom.

Nu este faptul ca se remarca in modul in care conduce, dar Bullitt beneficiaza, de asemenea, de o crestere a puterii de 9 CP datorita motorului sau V8 de 5,0 litri prin amabilitatea unei prize de aer revizuite si a altor imbunatatiri mecanice minore. Cu siguranta suna mai gat decat alte Mustang-uri V8.

Intr-o perioada in care majoritatea masinilor noi primesc ratinguri de patru si cinci stele de la Euro NCAP, scorul de doua stele pentru Ford Mustang Fastback ridica intrebari serioase cu privire la siguranta masinii. Intr-adevar, scorurile pentru ocuparea copiilor au fost ingrijorator de mici.


Ford a indicat ca comenzile plasate incepand cu luna mai 2017 vor primi un pachet modernizat de caracteristici de siguranta atunci cand masinile vor fi livrate mai tarziu in an.
Aceste masuri includ detectarea pietonilor si avertizarile de coliziune inainte, franarea autonoma de urgenta si un ajutor pentru pastrarea benzii. Acest lucru este in topul airbag-urilor deja standard, sistemelor electronice de stabilitate si setarea puternica a franarii.
Cum se spera ca masina revizuita va face obiectul unei a doua runde de Euro NCAP in timp util.
La facelift in 2018, Ford a introdus controlul croazierilor adaptabil pentru a suplimenta completarile de mai sus.

Interiorul unui Mustang 2016

Dupa ce ati intrat pe scaunul soferului Ford Mustang Fastback, vi se ofera imediat un ansamblu de repere ale masinii americane: tabloul de bord inalt, tunelul larg de transmisie si detaliile care sunt putin stangace.

Dar, in ciuda acestui ultim punct, se mandreste cu un farmec onest, tipic Ford, cu guler albastru, acelasi apel care patrunde prin experienta de conducere si te face sa apreciezi aceasta masina pentru ceea ce este.

Este departe de a se simti scump sau de lux, iar cei aflati in cautarea materialelor plastice soft-touch, vor trebui sa caute in alta parte. De fapt, mai intai este mai probabil sa intalniti mulaje zgariate si dure.

Daca economia de numerar este prioritatea dvs., atunci Ford Mustang Fastback de 5.0 litri V8 are costuri de functionare care vor face pentru o lectura deprimanta.

Respectati manualul, iar consumul mediu pretins de combustibil este de 20,9mpg, asa ca asteptati-va o cifra reala la adolescenti. Automatul este mai bun, dar oficial doar 23,5mpg. Daca efectuati in principal conducerea autostrazii, ati putea observa o cifra de aproximativ 25mp, dar va scadea in curand dupa ce va aflati in oras.

Lucrurile sunt mai agreabile cu ecoboostul de 2,3 litri, cu o medie pretinsa de 35,3mpg cu o cutie de viteze manuala. Cu toate acestea, este automat un pas in jos - doar 28,8mpg.
Masinile Facelift sunt usor mai bune

Pentru 2,3 ​​litri actualizati Ecoboost Ford solicita o economie medie de combustibil de 31,4mpg pentru manual si 30,7 pentru automatul cu 10 trepte. Consumul V8 de 5,0 litri este de 22,8, respectiv 23,3mpg.

De asemenea, retineti ca V8 va manca prin anvelope spate, datorita sistemelor sale de blocare a liniei si de lansare, iar cauciucul de inlocuire pentru jante de 19 inci nu vine ieftin. Cel putin exista cateva vesti bune cu privire la intretinerea programata: asteptati-va doar sa va vizitati dealerul la fiecare doi ani sau 24.000 de mile pentru un serviciu.
Daca economia de numerar este prioritatea dvs., atunci Ford Mustang Fastback de 5.0 litri V8 are costuri de functionare care vor face pentru o lectura deprimanta. Respectati manualul, iar consumul mediu pretins de combustibil este de 20,9mpg, asa ca asteptati-va o cifra reala la adolescenti. Automatul este mai bun, dar oficial doar 23,5mpg. Daca efectuati in principal conducerea autostrazii, ati putea observa o cifra de aproximativ 25mp, dar va scadea in curand dupa ce va aflati in oras. Lucrurile sunt mai agreabile cu ecoboostul de 2,3 litri, cu o medie pretinsa de 35,3mpg cu o cutie de viteze manuala. Cu toate acestea, este automat un pas in jos - doar 28,8mpg.
Mustang Facelift sunt usor mai bune

Pentru 2,3 ​​litri actualizati Ecoboost Ford solicita o economie medie de combustibil de 31,4mpg pentru manual si 30,7 pentru automatul cu 10 trepte. Consumul V8 de 5,0 litri este de 22,8, respectiv 23,3mpg. De asemenea, retineti ca V8 va manca prin anvelope spate, datorita sistemelor sale de blocare a liniei si de lansare, iar cauciucul de inlocuire pentru jante de 19 inci nu vine ieftin. Cel putin exista cateva vesti bune cu privire la intretinerea programata: asteptati-va doar sa va vizitati dealerul la fiecare doi ani sau 24.000 de km

Nu conteaza cu adevarat ce model cumparati, performantele oferite de Ford Mustang sunt impresionante, indiferent daca alegeti motorul EcoBoost de 2,3 litri cu patru cilindri sau V8 de 5,0 litri.

Fiecare mustang european este dotat cu un pachet de performante standard, cu frane avansate (clape cu patru pistoane in fata) si un sistem de racire revizuit dezvoltat pentru o conducere de mare viteza. Veti gasi, de asemenea, moduri de conducere selectabile la bord care includ setari Normal, Sport (doar automatice), Sport +, Pista si Zapada / Ziua umeda.

Aplicatiile Track, controlate de la volan si afisate intre instrumentele principale, includ un accelerometru, un cronometru si un monitor de performanta la franare.
Performanta Ford Mustang de 2,3 litri EcoBoost

O versiune a acestui motor cu patru cilindri apare in Ford Focus RS, iar aici dezvolta un cuplu considerabil de 317 CP si 434 Nm. Figuri impresionante, cel putin pe hartie, cu cifra de varf de putere produsa la 5.500 rpm si cuplul la doar 3.000 rpm.

Creste o performanta relativ lenesa, iar Mustang-ul manual de 2,3 litri angrenat poate accelera de la 0-100 km in 5,8 secunde si pana la o viteza maxima de 233 km / h. Automatul atinge aceeasi limita

 Pe hartie, Ford Mustang Fastback este depasit de rivalii sai germani si japonezi mai stabiliti in aproape toate aspectele.

Piese Ford MUSTANG | 2015 - 2018 | EcoBoost MOD V8 #8AK0K285K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford MUSTANG | 2015 - 2018 | EcoBoost MOD V8 #8AK0K285K
Piese auto Ford Mustang 2015-2018 #8AK0K285K
Este rar ca numele unei masini sa transcende dincolo de pasionatii de automobile in cultura populara, dar Ford Mustang este unul dintre aceste vehicule. Puteti multumi decenii in filmele de la Hollywood pentru asta. Mustang-urile sunt in comparatie cu rivalii lor europeni si japonezi, cum ar fi Audi A5 Coupe, BMW Seria 4 Coupe, Infiniti Q60, Lexus RC si Mercedes-Benz Clasa C Coupe, dar ambalajul este slab, rezultand o cabina inghesuita Dar sa-l comparam direct cu acele modele pare putin nedrept, deoarece Mustang apeleaza la un alt tip de cumparator de masini. Este o masina distractiva, cu inima usoara si plina de caracter, ceea ce inseamna ca vehicule precum BMW M2, Mercedes-AMG A 45 si Audi RS 3 Sportback intra de asemenea in ecuatie. Imagine americana, proiectata pentru Europa Mustangurile care vin aici prezinta cateva modificari ingineresti specifice Europei pentru a le face sa mearga, sa se opreasca si sa se transforme mai bine decat predecesorii lor. America primeste o gama mai larga de motoare, dar aici exista doar o pereche de motoare din care sa alegeti - Ecoboost turbo cu 2,3 ​​litri cu patru cilindri cu 317 CP (pana la 290 CP de la facelift 2018), similar cu unitatea montata la Focus RS, si un V8 de 5.0 litri cu 416 CP (actualizat la 450 CP in 2018) . Desigur, prima este mai eficienta a imperecherii, economia promisa diminuand 35,3mpg si emisiile de CO2 cu un rezonabil de 179g / km. Dar cine cumpara o masina musculara pentru economie si eficienta? Se pare ca nu foarte multi oameni, cu cele doua treimi din Mustang comandate cu motorul mai mare. In termeni de performanta, 2.3 Ecoboost gestioneaza sprintul de 0-100 km/h in 5,8 secunde, fratele de 5.0 V8 in 4,8. O cutie de viteze manuala cu sase trepte, cu o aruncare de carne, este transmisia mai populara, desi automobilul cu sase trepte se simte aliniat la etosul american al masinii. O gama mica de mustanguri disponibile Ambele ofera un nivel ridicat de kit, totusi, indiferent de tipul Mustang pentru care te vei bucura, te vei bucura de jante din aliaj de 19 inci, faruri automate cu xenon, climatizare cu dubla zona si sistemul multimedia Ford Sync3 cu Android Auto si Apple CarPlay ( mai devreme a fost instalat sistemul Sync2 pana in 2016) Pentru cei care doresc sa se comporte ca un huligan, V8 este singura alegere. Aici veti descoperi sistemele de control al blocarii liniei si al lansarii care va permit sa efectuati operatiunile de ardere cu usurinta si sa accelerati cat mai repede posibil. Fiecare are moduri de conducere selectabile, un diferential de alunecare limitat si un sistem de servodirectie Selectable Effort, care variaza ponderarea, dar nu creste senzatia prin roata. Editie limitata Mustang Bullitt o vanzare instantanee Doar 350 de exemple de Mustang Bullitt au fost alocate in Marea Britanie si fiecare a fost pre-vandut chiar inainte de a fi listat pretul in toamna anului 2018. Lansata sa sarbatoreasca a 50-a aniversare a filmului Bullitt, cu un Mustang GT350 din 1969, editia speciala a avut un makeover eficient, astfel incat seamana cu stilul masinii de film, inclusiv vopsea verde inchis, caroserie dezactivata, jante din aliaj negru lucios si detalii suplimentare de crom. Nu este faptul ca se remarca in modul in care conduce, dar Bullitt beneficiaza, de asemenea, de o crestere a puterii de 9 CP datorita motorului sau V8 de 5,0 litri prin amabilitatea unei prize de aer revizuite si a altor imbunatatiri mecanice minore. Cu siguranta suna mai gat decat alte Mustang-uri V8. Intr-o perioada in care majoritatea masinilor noi primesc ratinguri de patru si cinci stele de la Euro NCAP, scorul de doua stele pentru Ford Mustang Fastback ridica intrebari serioase cu privire la siguranta masinii. Intr-adevar, scorurile pentru ocuparea copiilor au fost ingrijorator de mici. Ford a indicat ca comenzile plasate incepand cu luna mai 2017 vor primi un pachet modernizat de caracteristici de siguranta atunci cand masinile vor fi livrate mai tarziu in an. Aceste masuri includ detectarea pietonilor si avertizarile de coliziune inainte, franarea autonoma de urgenta si un ajutor pentru pastrarea benzii. Acest lucru este in topul airbag-urilor deja standard, sistemelor electronice de stabilitate si setarea puternica a franarii. Cum se spera ca masina revizuita va face obiectul unei a doua runde de Euro NCAP in timp util. La facelift in 2018, Ford a introdus controlul croazierilor adaptabil pentru a suplimenta completarile de mai sus. Interiorul unui Mustang 2016 Dupa ce ati intrat pe scaunul soferului Ford Mustang Fastback, vi se ofera imediat un ansamblu de repere ale masinii americane: tabloul de bord inalt, tunelul larg de transmisie si detaliile care sunt putin stangace. Dar, in ciuda acestui ultim punct, se mandreste cu un farmec onest, tipic Ford, cu guler albastru, acelasi apel care patrunde prin experienta de conducere si te face sa apreciezi aceasta masina pentru ceea ce este. Este departe de a se simti scump sau de lux, iar cei aflati in cautarea materialelor plastice soft-touch, vor trebui sa caute in alta parte. De fapt, mai intai este mai probabil sa intalniti mulaje zgariate si dure. Daca economia de numerar este prioritatea dvs., atunci Ford Mustang Fastback de 5.0 litri V8 are costuri de functionare care vor face pentru o lectura deprimanta. Respectati manualul, iar consumul mediu pretins de combustibil este de 20,9mpg, asa ca asteptati-va o cifra reala la adolescenti. Automatul este mai bun, dar oficial doar 23,5mpg. Daca efectuati in principal conducerea autostrazii, ati putea observa o cifra de aproximativ 25mp, dar va scadea in curand dupa ce va aflati in oras. Lucrurile sunt mai agreabile cu ecoboostul de 2,3 litri, cu o medie pretinsa de 35,3mpg cu o cutie de viteze manuala. Cu toate acestea, este automat un pas in jos - doar 28,8mpg. Masinile Facelift sunt usor mai bune Pentru 2,3 ​​litri actualizati Ecoboost Ford solicita o economie medie de combustibil de 31,4mpg pentru manual si 30,7 pentru automatul cu 10 trepte. Consumul V8 de 5,0 litri este de 22,8, respectiv 23,3mpg. De asemenea, retineti ca V8 va manca prin anvelope spate, datorita sistemelor sale de blocare a liniei si de lansare, iar cauciucul de inlocuire pentru jante de 19 inci nu vine ieftin. Cel putin exista cateva vesti bune cu privire la intretinerea programata: asteptati-va doar sa va vizitati dealerul la fiecare doi ani sau 24.000 de mile pentru un serviciu. Daca economia de numerar este prioritatea dvs., atunci Ford Mustang Fastback de 5.0 litri V8 are costuri de functionare care vor face pentru o lectura deprimanta. Respectati manualul, iar consumul mediu pretins de combustibil este de 20,9mpg, asa ca asteptati-va o cifra reala la adolescenti. Automatul este mai bun, dar oficial doar 23,5mpg. Daca efectuati in principal conducerea autostrazii, ati putea observa o cifra de aproximativ 25mp, dar va scadea in curand dupa ce va aflati in oras. Lucrurile sunt mai agreabile cu ecoboostul de 2,3 litri, cu o medie pretinsa de 35,3mpg cu o cutie de viteze manuala. Cu toate acestea, este automat un pas in jos - doar 28,8mpg. Mustang Facelift sunt usor mai bune Pentru 2,3 ​​litri actualizati Ecoboost Ford solicita o economie medie de combustibil de 31,4mpg pentru manual si 30,7 pentru automatul cu 10 trepte. Consumul V8 de 5,0 litri este de 22,8, respectiv 23,3mpg. De asemenea, retineti ca V8 va manca prin anvelope spate, datorita sistemelor sale de blocare a liniei si de lansare, iar cauciucul de inlocuire pentru jante de 19 inci nu vine ieftin. Cel putin exista cateva vesti bune cu privire la intretinerea programata: asteptati-va doar sa va vizitati dealerul la fiecare doi ani sau 24.000 de km Nu conteaza cu adevarat ce model cumparati, performantele oferite de Ford Mustang sunt impresionante, indiferent daca alegeti motorul EcoBoost de 2,3 litri cu patru cilindri sau V8 de 5,0 litri. Fiecare mustang european este dotat cu un pachet de performante standard, cu frane avansate (clape cu patru pistoane in fata) si un sistem de racire revizuit dezvoltat pentru o conducere de mare viteza. Veti gasi, de asemenea, moduri de conducere selectabile la bord care includ setari Normal, Sport (doar automatice), Sport +, Pista si Zapada / Ziua umeda. Aplicatiile Track, controlate de la volan si afisate intre instrumentele principale, includ un accelerometru, un cronometru si un monitor de performanta la franare. Performanta Ford Mustang de 2,3 litri EcoBoost O versiune a acestui motor cu patru cilindri apare in Ford Focus RS, iar aici dezvolta un cuplu considerabil de 317 CP si 434 Nm. Figuri impresionante, cel putin pe hartie, cu cifra de varf de putere produsa la 5.500 rpm si cuplul la doar 3.000 rpm. Creste o performanta relativ lenesa, iar Mustang-ul manual de 2,3 litri angrenat poate accelera de la 0-100 km in 5,8 secunde si pana la o viteza maxima de 233 km / h. Automatul atinge aceeasi limita  Pe hartie, Ford Mustang Fastback este depasit de rivalii sai germani si japonezi mai stabiliti in aproape toate aspectele.
2025

Accesorii Ford Mustang 2015-2018

Catalog Piese Ford Mustang 2015-2018