Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Mondeo 2019-2023

Cumpărați piese Ford originale Mondeo 5 Facelift ? Departamentul nostru are toate piesele Ford MONDEO V de care aveți nevoie pentru a vă finaliza repararea sau întreținerea la domiciliu. #A0K6K2P5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Mondeo 2019-2023


Piese Ford MONDEO | 2019 - 2023 | Mk5 EcoBlue EcoBoost Duratec #A0K6K2P5K

Cumpărați piese Ford originale Mondeo 5 Facelift ? Departamentul nostru are toate piesele Ford MONDEO V de care aveți nevoie pentru a vă finaliza repararea sau întreținerea la domiciliu. #A0K6K2P5K

Popularitatea Ford Mondeo a fost candva chestii de legenda - cine ar putea uita angajamentul Partidului Laburist de a face apel la „Mondeo Man” in anii 90? Cresterea meteorica a popularitatii SUV-ului, totusi, a lasat masini traditionale de familie, cum ar fi Mondeo sa se arunce in topurile de vanzari, in timp ce se straduiesc sa ofere acelasi tip de versatilitate sau imagine de dorit ca si aceste modele.

Intr-adevar, vanzarile de la Mondeo sunt depasite de cea a rivalului sau intern, Kuga. Mai multi concurenti conventionali se prezinta sub forma Skoda Superb sau Vauxhall Insignia - masini mari, in stil berline, care vizeaza mestecarea de mega kilometri in confort si perfectionare, capabile sa treaca fara efort de la autostrada de autostrada la autobuzul familiei, in functie de zilele de saptamana si de weekend.
Cizme uriase, corp practic

Designul rapid al revistei Mondeo ii confera o zona de incarcare din spate cavernoasa, la care este accesat un hatchback cu deschidere larga pentru a face aceasta masina de familie mare extrem de practica. In ciuda liniei sale de acoperis inclinat, exista un spatiu autentic pentru cinci adulti aici si, multumita unei calatorii confortabile si a unui rafinament excelent, vor fi confortabili chiar si pe durata celor mai lungi calatorii. Indoiti scaunele din spate in jos, iar portbagajul vast, de 550 de litri, creste ca dimensiune pana la 1.466 litri - suficient pentru a oferi multora un SUV practic pentru alergarea banilor.
Confortul a fost prioritar  Monde anterioare au fost laudate pentru manipularea fantastica pe drum, fiind cu adevarat distractive de condus, dar o schimbare a productiei a mutat modelul actual mai mult spre manipulare. Acest lucru se datoreaza in mare parte pietei din SUA - in timp ce anterior, Mondeo era un model distinct pentru Europa, acesta este acum disponibil in state, desi insemnat ca Fusion.
 

Benzina EcoBoost si Diesel EcoBlue

Majoritatea cumparatorilor Mondeo opteaza pentru un hatchback cu cinci usi sau o proprietate cu o alegere a motoarelor pe benzina si diesel, cu toate acestea exista si un berline cu patru usi disponibil exclusiv cu un motor hibrid. Acest hibrid este acum disponibil si in proprietate, folosind un motor pe benzina de 2,0 litri si un motor electric pentru o putere combinata de 187 CP. Disponibil pentru cumparatorii Mondeo este un singur motor EcoBoost pe benzina de 1,5 litri, cu un diesel elegant si economic.

Aceasta a fost introdusa la inceputul anului 2019, cu dizelele de 2,0 litri inserati EcoBlue la iesiri de 150 CP si 190 CP. Ambele sunt disponibile cu o gama de cutii de viteze manuala sau automata, precum si cu tractiune integrala la costuri suplimentare. Majoritatea Mondeos sunt dotate cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, in timp ce automatele Powershift sunt disponibile pe unele centrale cu putere mai mare, in timp ce tractiunea integrala este disponibila si pe anumite motoare.


Disponibil modelul Vignale
Nu numai ca Mondeo are incrucisari si SUV-uri pentru a lupta impotriva mizelor de vanzari, ofertele de finantare de mare valoare pe modelele cu insemne premium intra si mai putin in vanzarile sale. La urma urmei, daca un BMW Seria 3 sau Audi A4 era disponibil pentru o plata lunara similara, timpul de lucru Ford devine destul de putin atragator.
Ca raspuns la aceasta, Ford a introdus o noua linie de acoperire a gamei in 2015 - Vignale. Acest lucru estompeaza liniile dintre un adevarat sub-brand de lux - cum ar fi Lexus - si un nivel de decupare. Ford a creat Vignale ca raspuns la un numar tot mai mare de cumparatori care opteaza pentru cel mai inalt nivel de ornamente Titanium X, si aduce avantaje precum accesul la un serviciu de concierge, saloanele la dealeri si spalarea auto gratuita, precum si o multime de echipamente standard.

In timp ce spatiul de incarcare este redus in mod marginal la rivali precum Skoda Superb, ceea ce va fi apreciat este capacitatea autentica a lui Mondeo de a-i aseza pe cinci adulti in confort. Daca aveti o inaltime de peste sase metri, s-ar putea sa te muti la linia inclinata a acoperisului din spate, care afecteaza incaperea din cap, nu este o problema asupra proprietatii. Latimea picioarelor si latimea umerilor toate impresioneaza si ele.

Scaunele din fata, in special varietatea de sport mai invaluitoare, adaptata modelelor ST-Line si Titanium Edition ofera un sprijin excelent in toate aspectele, ceea ce inseamna ca este putin probabil sa va simtiti obositi dupa un drum lung.

Compartimentele de depozitare sunt punctate in jurul cabinei, toate fiind utile ca marime si forma, in special cutia cu manusi cu un raft integral. Zona de raft deschisa din partea inferioara a consolei centrale este ideala pentru a plasa un telefon, aproape de o priza de 12 V, dar este departe si de siguranta dvs.. Asocierea ei prin Bluetooth este simpla, iar conexiunea pare de asemenea fiabila. Sony era deosebit de sigura ca calitatea sunetului printr-un flux audio Bluetooth nu era inferioara conexiunilor conectate.

Nu se ascunde faptul ca Mondeo este o masina mare si o poate simti pe drum, in special daca o trageti intr-un spatiu strans. Cu toate acestea, nu este la fel de descurajant cum ar putea fi si este surprinzator de manevrabila, trebuie doar sa va asigurati ca cumparati o versiune cu senzori de parcare in toata regula si sa luati in considerare camera inversa optionala pentru a spori vizibilitatea in spatele masinii.

Problema principala este lungimea masinii, deoarece poate ramane capatul unui loc de parcare din oras. In caz contrar, este prea putin de gasit intimidare cu privire la dimensiunea lui Mondeo V. Fiind o masina mare, cu versatilitate hatchback, nu exista nici o indoiala ca practicile Ford Mondeo 5 facelift vor fi primite in mod pozitiv de catre clienti.

Toate hatchback-urile Mondeo sunt dotate cu un scaun spate despartit de 60:40, care nu este destul de pliat, dar este suficient de util pentru majoritatea incarcaturilor pe care le va transporta. Toate modelele sunt dotate, de asemenea, cu o trapa de incarcare in spatele cotierei centrale. Ca standard, Mondeo Mk5 este livrat cu o roata de rezerva pentru economisirea spatiului, adica o portbagajul de 541 litri cu toate scaunele in functiune.

Euro NCAP a testat in mod Mondeo 5 break, dar scorul sau se aplica si la hatchback-ul cu cinci usi, obtinand cinci stele. Structura de baza a masinii este atat mai usoara, cat si mai puternica decat inainte, ceea ce inseamna ca va proteja fundamental mai bine ocupantii in cazul in care se intampla nefericit un accident.

Airbag-urile integrale contribuie, de asemenea, la siguranta in timp ce luminile LED si un sistem de detectare a pietonilor, care urmareste sa reduca, daca nu, coliziunile cu persoanele fizice, imbunatatesc siguranta pentru cei din afara Mondeo. Este faptul ca trebuie sa platiti in plus pentru atat de multe echipamente care ar putea ajuta la salvarea de vieti atunci cand Ford ar fi putut conduce si a standardizat o mare parte din kitul care ne dezamageste. Echipamentele de siguranta optionale includ acele airbag-uri gonflabile din spate - primul pe Ford pe piata europeana, sistemul de control al croazierelor adaptabil si sistemul de avertizare a blindspot-ului. Versiunile mai mari sunt dotate cu un sistem de avertizare la plecare, in timp ce autoturismele de varf dispun de faruri LED dinamice ca standard, indoind fasciculul luminos spre colturi in timp ce mergeti. Luminile de zi cu LED-uri fac parte si din acest pachet.

Interiorul unui Mondeo 5 Facelift 2020

Mai degraba ca tema placuta, dar evolutioasa a exteriorului, interiorul Ford Mondeo rupe putin nou stil stilistic. Multe panouri sunt formate din mulaje cu atingere moale, care consolideaza senzatia premium, contribuind in continuare la sunetul mort si reducerea zgarieturilor. Cu toate acestea, se simte incontestabil putin datat aici, iar rivalii, precum Skoda Superb ofera smecher, dar in acelasi timp cabine cu senzatie premium.

Optiunea pentru un model Vignale de top aduce materiale suplimentare, inclusiv un tablou acoperit din piele si scaune matlasate, dar acestea nu sunt cu adevarat necesare - masina Mondeo cinci  este o masina confortabila, indiferent de nivelul de decupaj.

Consola centrala are o varietate de butoane circulare pentru comutator, care arata toate identice, dar sunt clar etichetate si usor de inteles odata ce ati petrecut un pic de timp la volan. Controalele fizice ramase functioneaza prea bine, precise.

Dominand consola centrala este ecranul tactil de 8,0 inci pentru sistemul de infotainment Sync3, care este binecuvantat cu grafice clare, text lipsit de ambiguitate si teme colorate pentru fiecare dintre functiile sale. Modelele superioare au, de asemenea, un grup de instrumente analogice si digitale combinate, care afiseaza diverse detalii, cum ar fi informatii despre calatorie, instructiuni de navigare satelit si semne de trafic intr-un mod dinamic.

Vizibilitatea inaintata este buna, permitandu-va sa pozitionati bine masina pe drum, dar o lipsa de senzori de parcare standard, sa nu mai vorbim de o camera inversa - este dificil de judecat extremitatile masinii - poate face dificila parcarea cu incredere, mai ales ca partea din spate. pante destul de dramatic. Va recomandam sa specificati cel putin senzorii optionali.

Montarea oglinzilor pe stalpi de la usile in sine ofera o vedere mai mare a conditiilor de trafic din spate, desi soferii mai inalti pot gasi punctul de intalnire al stalpului cu parbriz gros, iar coltul frontal al acoperisului creeaza un punct orb atunci cand traverseaza traficul in curs.

Confortul

Cu spatiu pentru a luxa, materiale de inalta calitate si o calitate de calatorie bine controlata, nivelurile de confort ale Mondeo sunt un domeniu de forta particular.

Aceasta imbunatatire suplimentara a rafinarii face ca masina sa se simta mai izolata de lumea exterioara, ceea ce, in mod conflictual, este motivul pentru care se simte putin mai satisfacator de a conduce. Acestea fiind spuse, cu o rulare minima a corpului si un control fin al corpului, Mondeo ramane compus si nu pluteste peste ondulatii lungi pe suprafetele drumului. Modelele Vignale ofera un rafinament mai mare, izolarea fonica suplimentara facandu-le aproape silentioase la o croaziera pe autostrada. Confortul ramane puternic si la vitezele urbane si pe autostrazi, iar in timp ce setarile standard de suspensie montate in Marea Britanie se confrunta admirabil cu denivelari si rute, simtiti intruzia initiala, desi inmuiata. Nu este suficient de sever pentru a pune probleme pasagerilor, dar ofera o senzatie sportiva unei masini care altfel nu se simte inclinata.

Sunetul lui Mondeo este ergonomic, pedalele si maneta de viteza cazand usor la mana si cu actionari bine cantarite. De asemenea, exista o multime de ajustari in scaune si coloana de directie, in timp ce senzatia usoara a directiei ajuta in continuare la confort.

Sistemul de climatizare cu dubla zona frigoreaza eficient sau incalzeste cabina vasta asa cum se doreste remarcabil de rapid, senzatia de spatiu amplificata prin optiunea de acoperis fix din sticla. Materialele plastice soft touch si materialele de inalta calitate, in alta parte, transmit o aura de plusitate, in mod normal, asociate cu masinile mai premium.

Zgomotul vantului este mentinut scazut, desi exista o oarecare turbulenta la nivel scazut in jurul oglinzilor usii care acum iese din stalpi pe pielea usii, mai degraba decat din cadrul ferestrei. Unele zgomote de anvelope se infiltreaza si in cabina atunci cand conduceti pe suprafetele de drum mai grosiere, ceea ce este mai vizibil la masinile echipate cu jante din aliaj mai mari

Doua diesel din care sa alegi

Avand in vedere ca motoarele diesel ar trebui sa alimenteze 90% din hatchback-urile Mondeo, Ofera o serie de iesiri de putere este o unitate de 2,0 litri, care porneste cu 150 CP si 350 Nm de cuplu, in forma manuala cu sase trepte de tractiune fata. Sprintul de 0-100 km/h este completat in 9,7 secunde, sau 10,3 automata

O singura benzina EcoBoost

Alimentarea cu benzina reprezinta o portiune mult mai mica din vanzarile Mondeo. EcoBoost de 1,5 litri cu 165 CP si 242 Nm pentru un timp de 0-100 km / h de 9,2 secunde si o viteza maxima de 138 mph. Pe drum, acest motor nu se simte la fel de flexibil asa cum sugereaza aceasta figura de cuplu, necesitand frecarea frecventa a cutiei de viteze manuale cu sase trepte, de la un raport la altul, dar din nou, nota sa scazuta nu intra prea mult in cabina Mondeo.

Acest motor poate fi, de asemenea, echipat cu o optionala automata cu sase trepte 9,1 secunde de la sprint la 100 km / h de la o oprire, in timp ce viteza maxima scade la 214 km / h.
 

Piese Ford MONDEO | 2019 - 2023 | Mk5 EcoBlue EcoBoost Duratec #A0K6K2P5K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford MONDEO | 2019 - 2023 | Mk5 EcoBlue EcoBoost Duratec #A0K6K2P5K
Piese auto Ford Mondeo 2019-2023 #A0K6K2P5K
Popularitatea Ford Mondeo a fost candva chestii de legenda - cine ar putea uita angajamentul Partidului Laburist de a face apel la „Mondeo Man” in anii 90? Cresterea meteorica a popularitatii SUV-ului, totusi, a lasat masini traditionale de familie, cum ar fi Mondeo sa se arunce in topurile de vanzari, in timp ce se straduiesc sa ofere acelasi tip de versatilitate sau imagine de dorit ca si aceste modele. Intr-adevar, vanzarile de la Mondeo sunt depasite de cea a rivalului sau intern, Kuga. Mai multi concurenti conventionali se prezinta sub forma Skoda Superb sau Vauxhall Insignia - masini mari, in stil berline, care vizeaza mestecarea de mega kilometri in confort si perfectionare, capabile sa treaca fara efort de la autostrada de autostrada la autobuzul familiei, in functie de zilele de saptamana si de weekend. Cizme uriase, corp practic Designul rapid al revistei Mondeo ii confera o zona de incarcare din spate cavernoasa, la care este accesat un hatchback cu deschidere larga pentru a face aceasta masina de familie mare extrem de practica. In ciuda liniei sale de acoperis inclinat, exista un spatiu autentic pentru cinci adulti aici si, multumita unei calatorii confortabile si a unui rafinament excelent, vor fi confortabili chiar si pe durata celor mai lungi calatorii. Indoiti scaunele din spate in jos, iar portbagajul vast, de 550 de litri, creste ca dimensiune pana la 1.466 litri - suficient pentru a oferi multora un SUV practic pentru alergarea banilor. Confortul a fost prioritar  Monde anterioare au fost laudate pentru manipularea fantastica pe drum, fiind cu adevarat distractive de condus, dar o schimbare a productiei a mutat modelul actual mai mult spre manipulare. Acest lucru se datoreaza in mare parte pietei din SUA - in timp ce anterior, Mondeo era un model distinct pentru Europa, acesta este acum disponibil in state, desi insemnat ca Fusion.   Benzina EcoBoost si Diesel EcoBlue Majoritatea cumparatorilor Mondeo opteaza pentru un hatchback cu cinci usi sau o proprietate cu o alegere a motoarelor pe benzina si diesel, cu toate acestea exista si un berline cu patru usi disponibil exclusiv cu un motor hibrid. Acest hibrid este acum disponibil si in proprietate, folosind un motor pe benzina de 2,0 litri si un motor electric pentru o putere combinata de 187 CP. Disponibil pentru cumparatorii Mondeo este un singur motor EcoBoost pe benzina de 1,5 litri, cu un diesel elegant si economic. Aceasta a fost introdusa la inceputul anului 2019, cu dizelele de 2,0 litri inserati EcoBlue la iesiri de 150 CP si 190 CP. Ambele sunt disponibile cu o gama de cutii de viteze manuala sau automata, precum si cu tractiune integrala la costuri suplimentare. Majoritatea Mondeos sunt dotate cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte, in timp ce automatele Powershift sunt disponibile pe unele centrale cu putere mai mare, in timp ce tractiunea integrala este disponibila si pe anumite motoare. Disponibil modelul Vignale Nu numai ca Mondeo are incrucisari si SUV-uri pentru a lupta impotriva mizelor de vanzari, ofertele de finantare de mare valoare pe modelele cu insemne premium intra si mai putin in vanzarile sale. La urma urmei, daca un BMW Seria 3 sau Audi A4 era disponibil pentru o plata lunara similara, timpul de lucru Ford devine destul de putin atragator. Ca raspuns la aceasta, Ford a introdus o noua linie de acoperire a gamei in 2015 - Vignale. Acest lucru estompeaza liniile dintre un adevarat sub-brand de lux - cum ar fi Lexus - si un nivel de decupare. Ford a creat Vignale ca raspuns la un numar tot mai mare de cumparatori care opteaza pentru cel mai inalt nivel de ornamente Titanium X, si aduce avantaje precum accesul la un serviciu de concierge, saloanele la dealeri si spalarea auto gratuita, precum si o multime de echipamente standard. In timp ce spatiul de incarcare este redus in mod marginal la rivali precum Skoda Superb, ceea ce va fi apreciat este capacitatea autentica a lui Mondeo de a-i aseza pe cinci adulti in confort. Daca aveti o inaltime de peste sase metri, s-ar putea sa te muti la linia inclinata a acoperisului din spate, care afecteaza incaperea din cap, nu este o problema asupra proprietatii. Latimea picioarelor si latimea umerilor toate impresioneaza si ele. Scaunele din fata, in special varietatea de sport mai invaluitoare, adaptata modelelor ST-Line si Titanium Edition ofera un sprijin excelent in toate aspectele, ceea ce inseamna ca este putin probabil sa va simtiti obositi dupa un drum lung. Compartimentele de depozitare sunt punctate in jurul cabinei, toate fiind utile ca marime si forma, in special cutia cu manusi cu un raft integral. Zona de raft deschisa din partea inferioara a consolei centrale este ideala pentru a plasa un telefon, aproape de o priza de 12 V, dar este departe si de siguranta dvs.. Asocierea ei prin Bluetooth este simpla, iar conexiunea pare de asemenea fiabila. Sony era deosebit de sigura ca calitatea sunetului printr-un flux audio Bluetooth nu era inferioara conexiunilor conectate. Nu se ascunde faptul ca Mondeo este o masina mare si o poate simti pe drum, in special daca o trageti intr-un spatiu strans. Cu toate acestea, nu este la fel de descurajant cum ar putea fi si este surprinzator de manevrabila, trebuie doar sa va asigurati ca cumparati o versiune cu senzori de parcare in toata regula si sa luati in considerare camera inversa optionala pentru a spori vizibilitatea in spatele masinii. Problema principala este lungimea masinii, deoarece poate ramane capatul unui loc de parcare din oras. In caz contrar, este prea putin de gasit intimidare cu privire la dimensiunea lui Mondeo V. Fiind o masina mare, cu versatilitate hatchback, nu exista nici o indoiala ca practicile Ford Mondeo 5 facelift vor fi primite in mod pozitiv de catre clienti. Toate hatchback-urile Mondeo sunt dotate cu un scaun spate despartit de 60:40, care nu este destul de pliat, dar este suficient de util pentru majoritatea incarcaturilor pe care le va transporta. Toate modelele sunt dotate, de asemenea, cu o trapa de incarcare in spatele cotierei centrale. Ca standard, Mondeo Mk5 este livrat cu o roata de rezerva pentru economisirea spatiului, adica o portbagajul de 541 litri cu toate scaunele in functiune. Euro NCAP a testat in mod Mondeo 5 break, dar scorul sau se aplica si la hatchback-ul cu cinci usi, obtinand cinci stele. Structura de baza a masinii este atat mai usoara, cat si mai puternica decat inainte, ceea ce inseamna ca va proteja fundamental mai bine ocupantii in cazul in care se intampla nefericit un accident. Airbag-urile integrale contribuie, de asemenea, la siguranta in timp ce luminile LED si un sistem de detectare a pietonilor, care urmareste sa reduca, daca nu, coliziunile cu persoanele fizice, imbunatatesc siguranta pentru cei din afara Mondeo. Este faptul ca trebuie sa platiti in plus pentru atat de multe echipamente care ar putea ajuta la salvarea de vieti atunci cand Ford ar fi putut conduce si a standardizat o mare parte din kitul care ne dezamageste. Echipamentele de siguranta optionale includ acele airbag-uri gonflabile din spate - primul pe Ford pe piata europeana, sistemul de control al croazierelor adaptabil si sistemul de avertizare a blindspot-ului. Versiunile mai mari sunt dotate cu un sistem de avertizare la plecare, in timp ce autoturismele de varf dispun de faruri LED dinamice ca standard, indoind fasciculul luminos spre colturi in timp ce mergeti. Luminile de zi cu LED-uri fac parte si din acest pachet. Interiorul unui Mondeo 5 Facelift 2020 Mai degraba ca tema placuta, dar evolutioasa a exteriorului, interiorul Ford Mondeo rupe putin nou stil stilistic. Multe panouri sunt formate din mulaje cu atingere moale, care consolideaza senzatia premium, contribuind in continuare la sunetul mort si reducerea zgarieturilor. Cu toate acestea, se simte incontestabil putin datat aici, iar rivalii, precum Skoda Superb ofera smecher, dar in acelasi timp cabine cu senzatie premium. Optiunea pentru un model Vignale de top aduce materiale suplimentare, inclusiv un tablou acoperit din piele si scaune matlasate, dar acestea nu sunt cu adevarat necesare - masina Mondeo cinci  este o masina confortabila, indiferent de nivelul de decupaj. Consola centrala are o varietate de butoane circulare pentru comutator, care arata toate identice, dar sunt clar etichetate si usor de inteles odata ce ati petrecut un pic de timp la volan. Controalele fizice ramase functioneaza prea bine, precise. Dominand consola centrala este ecranul tactil de 8,0 inci pentru sistemul de infotainment Sync3, care este binecuvantat cu grafice clare, text lipsit de ambiguitate si teme colorate pentru fiecare dintre functiile sale. Modelele superioare au, de asemenea, un grup de instrumente analogice si digitale combinate, care afiseaza diverse detalii, cum ar fi informatii despre calatorie, instructiuni de navigare satelit si semne de trafic intr-un mod dinamic. Vizibilitatea inaintata este buna, permitandu-va sa pozitionati bine masina pe drum, dar o lipsa de senzori de parcare standard, sa nu mai vorbim de o camera inversa - este dificil de judecat extremitatile masinii - poate face dificila parcarea cu incredere, mai ales ca partea din spate. pante destul de dramatic. Va recomandam sa specificati cel putin senzorii optionali. Montarea oglinzilor pe stalpi de la usile in sine ofera o vedere mai mare a conditiilor de trafic din spate, desi soferii mai inalti pot gasi punctul de intalnire al stalpului cu parbriz gros, iar coltul frontal al acoperisului creeaza un punct orb atunci cand traverseaza traficul in curs. Confortul Cu spatiu pentru a luxa, materiale de inalta calitate si o calitate de calatorie bine controlata, nivelurile de confort ale Mondeo sunt un domeniu de forta particular. Aceasta imbunatatire suplimentara a rafinarii face ca masina sa se simta mai izolata de lumea exterioara, ceea ce, in mod conflictual, este motivul pentru care se simte putin mai satisfacator de a conduce. Acestea fiind spuse, cu o rulare minima a corpului si un control fin al corpului, Mondeo ramane compus si nu pluteste peste ondulatii lungi pe suprafetele drumului. Modelele Vignale ofera un rafinament mai mare, izolarea fonica suplimentara facandu-le aproape silentioase la o croaziera pe autostrada. Confortul ramane puternic si la vitezele urbane si pe autostrazi, iar in timp ce setarile standard de suspensie montate in Marea Britanie se confrunta admirabil cu denivelari si rute, simtiti intruzia initiala, desi inmuiata. Nu este suficient de sever pentru a pune probleme pasagerilor, dar ofera o senzatie sportiva unei masini care altfel nu se simte inclinata. Sunetul lui Mondeo este ergonomic, pedalele si maneta de viteza cazand usor la mana si cu actionari bine cantarite. De asemenea, exista o multime de ajustari in scaune si coloana de directie, in timp ce senzatia usoara a directiei ajuta in continuare la confort. Sistemul de climatizare cu dubla zona frigoreaza eficient sau incalzeste cabina vasta asa cum se doreste remarcabil de rapid, senzatia de spatiu amplificata prin optiunea de acoperis fix din sticla. Materialele plastice soft touch si materialele de inalta calitate, in alta parte, transmit o aura de plusitate, in mod normal, asociate cu masinile mai premium. Zgomotul vantului este mentinut scazut, desi exista o oarecare turbulenta la nivel scazut in jurul oglinzilor usii care acum iese din stalpi pe pielea usii, mai degraba decat din cadrul ferestrei. Unele zgomote de anvelope se infiltreaza si in cabina atunci cand conduceti pe suprafetele de drum mai grosiere, ceea ce este mai vizibil la masinile echipate cu jante din aliaj mai mari Doua diesel din care sa alegi Avand in vedere ca motoarele diesel ar trebui sa alimenteze 90% din hatchback-urile Mondeo, Ofera o serie de iesiri de putere este o unitate de 2,0 litri, care porneste cu 150 CP si 350 Nm de cuplu, in forma manuala cu sase trepte de tractiune fata. Sprintul de 0-100 km/h este completat in 9,7 secunde, sau 10,3 automata O singura benzina EcoBoost Alimentarea cu benzina reprezinta o portiune mult mai mica din vanzarile Mondeo. EcoBoost de 1,5 litri cu 165 CP si 242 Nm pentru un timp de 0-100 km / h de 9,2 secunde si o viteza maxima de 138 mph. Pe drum, acest motor nu se simte la fel de flexibil asa cum sugereaza aceasta figura de cuplu, necesitand frecarea frecventa a cutiei de viteze manuale cu sase trepte, de la un raport la altul, dar din nou, nota sa scazuta nu intra prea mult in cabina Mondeo. Acest motor poate fi, de asemenea, echipat cu o optionala automata cu sase trepte 9,1 secunde de la sprint la 100 km / h de la o oprire, in timp ce viteza maxima scade la 214 km / h.  
2025

Accesorii Ford Mondeo 2019-2023

Catalog Piese Ford Mondeo 2019-2023