Piese auto Ford Mondeo 2008-2014
La noi puteți găsi piesele de schimb originale Ford MONDEO MK4 de la Ford Motor Company mai ieftin decât la atelierul dumneavoastră autorizat. Convinge-te singur ! #6646K205K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.6 EcoBoost 118/160 | 2011/02 - 2015/01 | 118/160 | 1596 | JTBA, JTBB | benzina |
1.6 TDCi 85/115 | 2011/02 - 2015/01 | 85/115 | 1560 | T1BA, T1BB, T1BC | diesel |
1.6 Ti 92/125 | 2007/03 - 2015/01 | 92/125 | 1596 | PNBA | benzina |
1.6 Ti 81/110 | 2007/03 - 2015/01 | 81/110 | 1596 | RHBA | benzina |
1.6 Ti 88/120 | 2010/07 - 2015/01 | 88/120 | 1596 | KGBA | benzina |
1.8 TDCi 74/100 | 2007/03 - 2015/01 | 74/100 | 1753 | FFBA | diesel |
1.8 TDCi 92/125 | 2007/06 - 2015/01 | 92/125 | 1753 | KHBA, QYBA | diesel |
2.0 107/145 | 2007/03 - 2015/01 | 107/145 | 1999 | AOBA, AOBC, TBBA, TBBB | benzina |
2.0 EcoBoost 176/240 | 2010/07 - 2015/01 | 176/240 | 1999 | TPBA | benzina |
2.0 EcoBoost 149/203 | 2010/03 - 2015/01 | 149/203 | 1999 | TNBA | benzina |
2.0 TDCi 103/140 | 2007/03 - 2015/01 | 103/140 | 1997 | QXBA, QXBB, UFBA, UFBB | diesel |
2.0 TDCi 85/115 | 2007/11 - 2015/01 | 85/115 | 1997 | KLBA, LPBA, TYBA | diesel |
2.0 TDCi 96/130 | 2007/03 - 2015/01 | 96/130 | 1997 | AZBA | diesel |
2.0 TDCi 120/163 | 2010/03 - 2015/01 | 120/163 | 1997 | TXBA, TXBB | diesel |
2.2 TDCi 129/175 | 2008/03 - 2010/10 | 129/175 | 2179 | Q4BA | diesel |
2.2 TDCi 147/200 | 2010/07 - 2015/01 | 147/200 | 2179 | KNBA | diesel |
2.3 118/160 | 2007/07 - 2015/01 | 118/160 | 2261 | SEBA | benzina |
2.5 162/220 | 2007/03 - 2015/01 | 162/220 | 2521 | HUBA | benzina |
Piese originale Ford Mondeo 2008-2014
Aceasta este a patra generatie a Ford Mondeo . Este, de asemenea, cea mai mare, cea mai confortabila si mai bine echipata versiune, cu un instrument derivat care sa se potriveasca celor mai multi cumparatori.
Masinile entry-level sunt cele mai bune hatchback-uri mari pe care le puteti cumpara si sunt cu mult superioare Vauxhall Vectra si Renault Laguna. Treceti cu vederea insigna Ford si modelele de top, rivalizeaza cu masini de prestigiu, precum BMW Seria 3, Audi A4 si Mercedes-Benz Clasa C in ceea ce priveste calitatea construita si experienta de conducere.
Pret competitiv
Preturile au scazut efectiv pentru aceasta generatie de Mondeo Mk4, in ciuda faptului ca este mai bine echipat, mai sigur si mai mare decat inainte. Acest lucru este clar ca reducerile uriase care erau disponibile anterior vor fi acum mult mai dificile, deoarece Ford a redus preturile de lista. Aceasta masina este cu mult mai buna pentru a conduce decat inainte si este acum un adevarat concurent in mizele pentru manevra pentru rivalele sale cu roti din spate si predominant germane. De asemenea, se simte foarte „premium” in cabina, adaugand si mai mult apelul de prestigiu pe care il asteapta cumparatorii Ford in zilele noastre
Acasa pe autostrada
Rafinarea cabinei a facut un salt inainte, iar conducerea Mondeo este o experienta confortabila si linistita. Este croaziera perfecta pentru autostrazi, motiv pentru care masina este atat de populara in randul soferilor de companie.
Exista o gama larga de motoare diesel cu continut ridicat de CO2 si MPG, alaturi de cateva oferte mai puternice de benzina, daca doriti performanta in loc sa economisiti benzina.
Facelift in 2010
In 2010, Mondeo a primit o mica interventie chirurgicala cosmetica. Cea mai vizibila parte a acestei actualizari este noul astect fata. Partea din fata a avut o revizuire completa, iar aceasta include o grila inferioara largita si o grila superioara mai mica, in timp ce partea din spate primeste noi faruri cu coada LED, un bara de protectie complet nou, o valanta remodelata si un spoiler spate integrat.
Interiorul a avut, de asemenea, un pic de aranjament. Acum exista o consola centrala dintr-o bucata, usor de atins, iar materialele plastice sunt de o calitate superioara. Mai mult kit este oferit in mod standard, inclusiv alerte pentru punctele oarbe, vibratorii volanului de plecare, banda de evaluare a atentionarii, camera cu vedere retrovizoare, scufundarea automata a farurilor, limitatorul de viteza si luminile LED de zi.
Siguranta Ford Mondeo Mk4 este excelenta. Acesta a obtinut un rating de NC Star de cinci stele si un loc printre cele mai sigure masini pe care le puteti cumpara, asa ca nu este de mirare ca nivelul echipamentelor de siguranta este impresionant.
Programul de stabilitate electronica (ESP) este standard pentru fiecare masina, plus exista si pre-tensionatoare ale centurii de siguranta, airbag-uri duale, laterale, perdea si genunchi, coloana de directie pliabila si ABS. Intrarea fara cheie este disponibila si pe unele modele - asta inseamna ca puteti lasa cheia intr-un buzunar sau geanta, iar masina va simti abordarea dvs. si va debloca masina. Dupa aceea, este doar un caz de apasare a unui buton pe tablou pentru a porni motorul. Siguranta pe 2010 Mondeo a fost imbunatatita. Accesorii optionale la noua masina includ alerte la vedere blinda, vibratoare ale volanului de plecare, un evaluator de alerta, o camera cu vedere retrovizoare, un limitator de viteza automat de scurgere a farurilor si lumini de zi cu LED-uri. Hatchback-ul are mai mult spatiu suficient pentru familia obisnuita. Exista un portbagaj urias si cu 540 litri de spatiu pentru portbagaj (suficient de usor pentru trei sau patru valize mari), ceea ce este mai bun decat aproape toate celelalte masini de acest tip. Cea mai ingenioasa caracteristica este una dintre cele mai simple - umplerea cu combustibil. Nu numai ca Mondeo se elimina cu un capac conventional (este fixat permanent pe clapa, ceea ce inseamna ca nu primiti benzina sau diesel pe maini), dar este imposibil sa-l umpleti cu combustibil gresit - va permite doar duza dreapta in conducta de combustibil, astfel incat sa nu deveniti una dintre cele 250.000 de oameni care in fiecare an isi alimenteaza gresit masina
Interiorul unui Mondeo Mk4, arata bine si este usor de utilizat. Unele dintre functii - in special la modelele de varf - sunt controlate de butoane de pe volan si parcurgeti meniuri in acelasi mod pe care l-ati face pe un telefon mobil. Ford numeste acest sistem HMI - sau Human Machine Interface si este destul de intuitiv de utilizat.
Scaunul se ajusteaza in fiecare mod, astfel incat este usor sa obtineti o pozitie buna de conducere sustinuta, in timp ce vizibilitatea inainte este buna. La refesh-ul din 2010, Mondeo a avut un pic de facelift interior. Cel mai frapant design este ca consola centrala este acum o piesa, in timp ce materialele plastice se simt mai moi si sunt de o calitate superioara. Confortul Ford Mondeo break este unul dintre punctele sale forte. Masina a crescut atat in latime cat si in lungime si, ca urmare, exista o multime de spatii pentru doua in spate.
Iar scaunul din mijloc este potrivit pentru calatorii scurte. Scaunele sunt de sustinere si o forma buna, desi forma inclinata a acoperisului restrictioneaza incaperile din cap, totusi in miscare - si in special pe autostrada - este foarte linistita.
Zgomotul vantului si al drumului sunt bine suprimati, iar zgomotul motorului se observa numai in acceleratie. Inseamna ca Mondeo este bine echipat pentru conducerea pe distante lungi.
Costurile de functionare ale modelului Ford Mondeo sunt foarte putin ingrijorate. Desi reziduurile reprezinta o imbunatatire fata de masina veche, Mondeo va fi intotdeauna o achizitie mai bine folosita decat una noua - volumul mare de masini pe drum inseamna ca oferta este probabil sa depaseasca cererea.
Ford-ul a fost proiectat pentru a fi reparat ieftin daca aveti un accident - de exemplu, cu un impact cu viteza mica, radiatorul aluneca inainte si ramane nedeteriorat. Rezultatul este grupurile de asigurari mai mici si primele mai ieftine decat alte hatchback-uri mari.
Intretinerea este, in general, accesibila, iar preturile pieselor Ford tind sa fie destul de ieftine.
Emisiile Ford Mondeo Mk4 sunt impresionante. Cu o medie de 182 g / km CO2 in intreaga linie, emisiile sale sunt scazute pentru mediu.
Exista si un model verde disponibil. Badge ECOnetic este disponibil fie cu o versiune revizuita a 1.8 TDCi cu motor de 125 CP sau cu 2.0 TDCi cu 115 CP. Ambele emit 139g / km CO2 si returneaza mai mult de 50mpg.
Asteptati-va la o fiabilitate excelenta Ford Mondeo. Putin lucru este preluat de la vechiul Mondeo, dar aceasta masina este in continuare asteptata sa functioneze puternic pe partea de fiabilitate. Multe dintre piese sunt distribuite transportatorilor de persoane Galaxy si S-MAX, care au fost foarte de incredere de cand au fost lansate in 2006.
Motorizarile Ford Mondeo Mk4 - 2008-2014
Performanta Ford Mondeo este la fel cu cea mai mare parte a concurentei. Motoarele care sunt scoase la vanzare de la lansarea sa in iunie 2007 sunt o benzina de 1,6 litri cu 110 CP sau 125 CP, un 2,0 litri cu 145 CP, un 2,3 litri de 160 CP si 2,5 litri turbo
Gama excelenta de diesel include un 1.8 TDCi cu 125 CP si un TDCi de 2,0 litri cu 130 CP sau 140 CP. Dieselul TDCi de 2,0 litri este un model complet, cu suficient de mult timp pentru a-l dori si cu o economie impresionanta de combustibil atunci cand nu. 48mpg.
Unitatea turbo de 2,5 litri este la fel de buna cu o nota excelenta a motorului si un raspuns incredibil din partea turatiilor reduse. Cu toate acestea, daca doriti un ritm puternic, dar costuri de functionare acceptabile, un 2.2 TDCi a fost lansat in mai 2008. Acesta produce 175 CP si, ca urmare, este doar o secunda mai lenta de la 0-100 km / h decat 2.5T, dar in miscare se simte la fel de rapid. si rafinat.
Daca sunteti dupa un model ecologic, exista modelul ECOnetic, care este disponibil ca trapa sau proprietate. Propulsat de o versiune modificata a motorului 1.8 TDCi, este doar marginal mai lent decat modelul standard, dar emite o reducere de doar 139 g / km CO2 in timp ce se intoarce cu 53mpg.
in iunie 2009 a fost introdus un al doilea model ECOnetic care foloseste un motor 2.0 TDCi cu 115 CP si returneaza 54mpg. In 2010, Ford a adaugat doua noi motoare la line-up-ul sau - o noua versiune de 237 CP din motorul de 2.0 litri turbo pe benzina EcoBoost si un nou diesel diesel de 2,2 litri TDCi . Motorul diesel de 2,2 litri TDCi Duratorq conectat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte este ceva similar. Motorul este foarte rafinat si linistit, facand calatorii relaxante.
Cifrele de performanta sunt relative pentru aceasta dimensiune a autoturismului - motorul pe benzina va obtine de la zero-100 km in 7,9 secunde si are o viteza maxima de 232 km / h, in timp ce motorul diesel de 2,2 litri va completa sprintul de referinta intr-un timp de 8,1 secunde si are o viteza maxima de 229 km / h.
Unitatea de benzina testata a fost EcoBoost de 237 CP, conectata la o cutie de viteze automata PowerShift cu sase trepte. Exista o multime de puteri de tragere: 340Nm (si 360Nm atunci cand este folosit impulsul turbo) si depasirea traficului mai lent pe carosabilele cu o singura banda se finalizeaza cu usurinta.
Toate Ford recente au fost superbe de condus - o trasatura pe care noul Mondeo continua. Este un bun compromis intre o configurare sportiva si confortabila.
Atat de semnificativa este iconicul „Mondeo Man”, incat in septembrie 2006, actorul James Bond, Daniel Craig, a condus un Mondeo Mk4 , de aceea a patra generatie, inca lansat pe marele ecran, in prima sa iesire din 007 in filmul „Casino Royal”. Determinand lumea sai spuna „Bondeo Man”.