Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Mondeo 2000-2007

Catalogul nr. 1 de piese de schimb din Romania pentru FORD MONDEO 3 ✓ Cele mai bune prețuri pentru piese MONDEO anii 2000 - 2007 online ✚ Livrare expres și plata in rate disponibilă. #27P7KO85K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Mondeo 2000-2007


Piese Ford MONDEO | 2000 - 2007 | Duratorq Duratec #27P7KO85K

Catalogul nr. 1 de piese de schimb din Romania pentru FORD MONDEO 3 ✓ Cele mai bune prețuri pentru piese MONDEO anii 2000 - 2007 online ✚ Livrare expres și plata in rate disponibilă. #27P7KO85K

Ford a lansat un lider de clasa in 2000 cu Mondeo de a treia generatie Mk3. Spatioasa si confortabila, masina era de asemenea placuta la volan. In timp ce motoarele diesel erau o mare imbunatatire fata de cele din vechiul model, abia in momentul introducerii motoarelor TDCi in noiembrie 2001, acestea erau cu adevarat competitive. Prima schimbare majora la Mondeo a venit in vara anului 2003, avand o calitate imbunatatita si un nivel mai mare de echipamente disponibile, in timp ce a fost supusa unor noi revizii in 2005 un facelift estetic si tehnic.

ST220 de inalta performanta i s-a adaugat un diesel rapid Tdci in 2004. A pierdut rapid valoarea din cauza numerelor vandute flotelor care au venit apoi pe piata second, dar asta inseamna ca acum are o valoare excelenta.
 

Mondeo Mk3 practic si siguranta ENCAP

Mondeo a primit un rating de patru stele (din cinci) pentru protectia ocupantilor in testele oficiale de avarie europene, care se afla in spatele multor alternative, dar totusi respectabil - atunci cand a fost lansat, nicio masina nu a atins ratingul maxim de stele. Toate modelele sunt dotate cu airbag-uri frontale, laterale si perdele, in timp ce controlul electronic al stabilitatii este dotat standard la modelele cu specificatii ridicate, in timp ce este optional in alte parti ale gamei.

Un spatiu de incarcare minim de 500 litri este bun conform standardelor de astazi si excelent pentru o masina lansata in 2000, in timp ce hatchback se poate extinde pana la 1.370 litri cu scaunele din spate pliate. Mondeo are, de asemenea, cosuri generoase pentru usi si un torpedou de dimensiuni bune.


Pozitia de conducere Mondeo 3 trebuie sa se potriveasca persoanelor de cele mai multe dimensiuni, cu un volan reglabil la inaltime si inaltime, precum si o ajustare buna a scaunelor. Calitatea interiorului este in general buna, desi a fost imbunatatita in vara anului 2003, cu optiunea sistemelor audio Sony integrate, al caror finisaj negru lucios arata mult mai clasic decat sistemele audio standard Ford.
Disponibilitatea parbrizului incalzit „Quickclear” pe mai multe modele inseamna ca dimineata inghetata nu necesita intarziere.
Toate Mondeos de a doua generatie sunt dotate standard cu patru geamuri electrice si aer conditionat. Interiorul este incapator (pasagerii din spate au aproximativ cat mai mult spatiu ca in vechiul Ford Scorpion), iar scaunele sunt confortabile. Zgomotul motorului poate fi o problema la modelele 2.0TD timpurii, desi dizelele TDCi sunt mult mai bune, in timp ce modelele mai sportive cu roti mai mari pot transmite un grad corect de zgomot rutier prin cabina. Din vara anului 2003, modelele de top au fost disponibile cu scaune frontale incalzite si ventilate si scaune spate incalzite.

 Preturile sunt competitive si, in mod normal, puteti obtine un fel de tranzactie pe un model folosit, dar volumul pur pe piata inseamna ca amortizarea este grea. Consumul de carburant este mediu pentru clasa - daca sunteti un sofer de kilometru mediu-mare, ar merita sa alegeti un model TDCi. Preturile de intretinere Ford si la piese auto sunt rezonabile.

Mondeo este o alegere ecologica pentru cumparatorii ecologici. Cu o medie de 178 g / km CO2 in intreaga linie, emisiile sale sunt destul de reduse pentru un ecart de dimensiuni medii. Cu toate acestea, merita mentionat faptul ca linia de sustine un numar mare de modele diesel, reducand media in jos si oferind cumparatorilor mai multe optiuni de versiuni cu emisii reduse. Dieselii produc de obicei mai putin CO2 decat motoarele pe benzina cu puteri similare. Cumparatorii eco-constienti ar trebui sa ia in considerare dieselul de 2,0 litri, care este unul dintre cele mai verzi modele din gama. Gama este, de asemenea, destul de economica, cu o medie de 41 mpg.

Ford Mondeo a fost destul de fiabil, cu exceptia catorva reamintiri pentru a corecta defectiunile de construire, iar unii clienti au gasit probleme cu frana de mana in 2001 (care nu tinea masina in stationare dupa parcare), ceea ce nu a facut obiectul unei rechemari, dar ar fi avut a fost rectificat la urmatorul facelift. Cativa altii au raportat, de asemenea, probleme cu suspensia din spate a masinilor mai vechi, care ar putea fi scumpe de inlocuit.

Cele mai populare Mondeo vor fi modelele diesel sau benzina de 1,8 litri. Desi modelul 2.0 turbodiesel a fost o imbunatatire vasta fata de 1,8 TD in precedentul Mondeo, totusi a pierdut in raport cu motoarele similare de la Peugeot, Citroen, Renault si Volkswagen din punct de vedere al eficientei si rafinarii. In sfarsitul anului 2001 Ford a lansat 2.0 TDCi care a adoptat cea mai recenta tehnologie diesel.
Produce 130 CP si ofera o combinatie excelenta de performanta, economie de combustibil si rafinament. 2.0 CV-ul original de 115 CP, a functionat pana in 2002 inainte de a fi inlocuit cu o versiune de 115 CP a 2.0 TDCi, care este un motor mult superior. In 2004, a fost introdus un TDCi de inalta performanta de 2,2 litri, cu 155 CP, care alimenteaza versiunea sportiva ST si versiunile de lux Ghia, Ghia X si Titanium.

In august 2005 Ford a lansat o versiune de 90 CP din 2.0 TDCi, destinata soferilor de masini din companie, care, desi nu dispune de putere in comparatie cu motorina de 115 CP, nu se simte mult mai incet pe drum. Motorul de 1,8 litri pe benzina este un motor decent pentru versiunea de intrare a masinii, desi 2,0 litri se simt mult mai plini de viata, cu o mica penalizare a consumului de combustibil.

In 2003, Ford a lansat un motor pe benzina cu „injectie directa”, denumit 1.8 SCi, care a promis un consum de combustibil mai bun la conducerea de zi cu zi, comparativ cu un motor conventional pe benzina, dar a imbunatatit si performanta. Pe langa faptul ca se simte putin mai viu decat standardul de 1,8 litri, suna si sport atunci cand este revigorat. Motorul SCi este disponibil numai la modelele Ghia, Ghia X si Titanium.

Cel mai rapid Mondeo este ST220, care are un V6 226 CP 3,0 litri, sprint de la 0-100 km/h in 7,6 secunde si cu o viteza maxima de 250 km / h. O versiune mai putin puternica a acestui motor de 3,0 litri este de asemenea disponibila in versiunile de lux din specificatiile de lux ale Mondeo, precum si intr-un V6 de 2,5 litri mai ridicat de 170 CP. Mondeo a venit dotat cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, la standard, cand a fost lansata (o versiune cu sase trepte a devenit o optiune mai tarziu), dar masinile mai noi vor avea ca cutie de viteze cu sase trepte ca standard.

Atunci cand Ford a lansat Focus in 1998, a marcat inceputul unei noi generatii de modele care au fost satisfacatoare de a conduce. Mondeo a oferit un amestec de manevrabilitate si o calatorie extrem de confortabila, de care doar cateva alternative s-au apropiat de atunci. Intuitiv pentru a conduce, directia Mondeo are o ponderare excelenta. Nivelurile ridicate de aderenta si un bun control al sasiului inspira incredere atunci cand conduceti Mondeo pe drumuri intortocheate. Versiunile ST are o rulare usor mai putin confortabila datorita rotilor lor mai mari si suspensiei mai rigide. Gama a fost adaugata in 2002 odata cu lansarea modelului sport de 251 Km/h al ST220.

Pe drum

Daca nu ar fi fost pentru acest Oval albastru care se uita inapoi de la seful volanului, s-ar putea sa gresi interiorul daca Mondeo pentru un VW Passat al carui proprietar a avut o tentativa pentru ceasuri stralucitoare. Este totul logic, desi nu este perfect perfect, mai ales daca mainile tale sunt altceva decat ametitoare. Daca este cazul, de fiecare data cand selectati a treia sau a cincea viteza, spatele mainii va schimba postul de radio. Frana de mana este pozitionata prost, cu suficient spatiu pentru arterele sau degetul mare.

Vei ierta Mondeo practicile sale ergonomice minore cand vei ajunge la drum. Majoritatea motoarelor oferite au fost cu totul noi la lansare, exceptia fiind V6 de 2,5 litri de 2,5 CP de 170 litri: destul de corect - nu s-a inselat prea mult in asta. De atunci, a fost dezvoltat un al doilea V6 217bhp pentru flagship-ul ST220, acesta avand dimensiunea de 3,0 litri.

Toate benzinele Duratec HE 1.8 si 2.0 litri de benzina utilizate in Mondeo mai umile sunt superbe, dezvoltand 123 si respectiv 143 CP si se simt mai rapid datorita cuplului puternic jos. Sunt un sac de cartofi (20 kg) mai usor decat motoarele rivale, ceea ce ajuta la performanta (saizeci din repaus dureaza 9,8 secunde in 2,0 litri) si sunt foarte rigide, ceea ce ajuta la atingerea nivelului de rafinare Passat. Desi rafinarea nu este principala motorie turbo diesel de 2,0 litri TDdi 113 CP, Duratorq, produce cifre de carburant extrem de decente (pana la 48mpg pe ciclul combinat). Inca nu este cea mai linistita unitate de acest fel (asociatiile de tranzit arata aici), dar performanta (se odihneste la saizeci in 10,6 pe drumul spre 209 km/h) este o recompensa. Intelegeti-va, daca doriti cu adevarat sa observati un pas inainte in mizele pe motorina, atunci trebuie sa incercati unitatea TDCi turbo diesel unitar comun: rafinat si rapid, aceasta este o propunere mult mai impresionanta si un omagiu adus Centrului de excelenta Diesel al Ford. cu sediul in Dagenham. Desi nu este la fel de linistit ca unitatea TDCi de 1,8 litri, montata pe Focus si usor de oprit cand iese din jonctiuni, este altfel un motor extrem de competent, rapid, tractabil si aproape economic. Ca in cazul tuturor Mondeo, manipularea este dincolo de repros. In timp ce alti rivali au pus bazele Ford-ului din punct de vedere al calitatii interioare, al ambalajului si al tehnologiei motorului, nimic din aceasta clasa nu abordeaza capacitatea Mondeo de a aborda un colt.

Piese de schimb Mondeo 2000-2007

Ppreturi aprox. pentru 2.0 Tdci. O aripa frontala costa in jur de 95 euro si un parbriz sub 235 euro. Un alternator undeva la 170 euro, un electromotor undeva la 100 euro aftermarket, un pachet de revizie ulei si filtr Ford la 130 euro. Preturile sunt informative.

Cand vanzatorii de la Jaguar va informeaza cu siguranta ca X-TYPE impartaseste aceeasi arhitectura de baza ca un Mondeo, stiti ca Ford-ul este totul bun.

Piese Ford MONDEO | 2000 - 2007 | Duratorq Duratec #27P7KO85K


ro
2024-12-04T00:36:15+00:00
Piese Ford MONDEO | 2000 - 2007 | Duratorq Duratec #27P7KO85K
Piese auto Ford Mondeo 2000-2007 #27P7KO85K
Ford a lansat un lider de clasa in 2000 cu Mondeo de a treia generatie Mk3. Spatioasa si confortabila, masina era de asemenea placuta la volan. In timp ce motoarele diesel erau o mare imbunatatire fata de cele din vechiul model, abia in momentul introducerii motoarelor TDCi in noiembrie 2001, acestea erau cu adevarat competitive. Prima schimbare majora la Mondeo a venit in vara anului 2003, avand o calitate imbunatatita si un nivel mai mare de echipamente disponibile, in timp ce a fost supusa unor noi revizii in 2005 un facelift estetic si tehnic. ST220 de inalta performanta i s-a adaugat un diesel rapid Tdci in 2004. A pierdut rapid valoarea din cauza numerelor vandute flotelor care au venit apoi pe piata second, dar asta inseamna ca acum are o valoare excelenta.   Mondeo Mk3 practic si siguranta ENCAP Mondeo a primit un rating de patru stele (din cinci) pentru protectia ocupantilor in testele oficiale de avarie europene, care se afla in spatele multor alternative, dar totusi respectabil - atunci cand a fost lansat, nicio masina nu a atins ratingul maxim de stele. Toate modelele sunt dotate cu airbag-uri frontale, laterale si perdele, in timp ce controlul electronic al stabilitatii este dotat standard la modelele cu specificatii ridicate, in timp ce este optional in alte parti ale gamei. Un spatiu de incarcare minim de 500 litri este bun conform standardelor de astazi si excelent pentru o masina lansata in 2000, in timp ce hatchback se poate extinde pana la 1.370 litri cu scaunele din spate pliate. Mondeo are, de asemenea, cosuri generoase pentru usi si un torpedou de dimensiuni bune. Pozitia de conducere Mondeo 3 trebuie sa se potriveasca persoanelor de cele mai multe dimensiuni, cu un volan reglabil la inaltime si inaltime, precum si o ajustare buna a scaunelor. Calitatea interiorului este in general buna, desi a fost imbunatatita in vara anului 2003, cu optiunea sistemelor audio Sony integrate, al caror finisaj negru lucios arata mult mai clasic decat sistemele audio standard Ford. Disponibilitatea parbrizului incalzit „Quickclear” pe mai multe modele inseamna ca dimineata inghetata nu necesita intarziere. Toate Mondeos de a doua generatie sunt dotate standard cu patru geamuri electrice si aer conditionat. Interiorul este incapator (pasagerii din spate au aproximativ cat mai mult spatiu ca in vechiul Ford Scorpion), iar scaunele sunt confortabile. Zgomotul motorului poate fi o problema la modelele 2.0TD timpurii, desi dizelele TDCi sunt mult mai bune, in timp ce modelele mai sportive cu roti mai mari pot transmite un grad corect de zgomot rutier prin cabina. Din vara anului 2003, modelele de top au fost disponibile cu scaune frontale incalzite si ventilate si scaune spate incalzite.  Preturile sunt competitive si, in mod normal, puteti obtine un fel de tranzactie pe un model folosit, dar volumul pur pe piata inseamna ca amortizarea este grea. Consumul de carburant este mediu pentru clasa - daca sunteti un sofer de kilometru mediu-mare, ar merita sa alegeti un model TDCi. Preturile de intretinere Ford si la piese auto sunt rezonabile. Mondeo este o alegere ecologica pentru cumparatorii ecologici. Cu o medie de 178 g / km CO2 in intreaga linie, emisiile sale sunt destul de reduse pentru un ecart de dimensiuni medii. Cu toate acestea, merita mentionat faptul ca linia de sustine un numar mare de modele diesel, reducand media in jos si oferind cumparatorilor mai multe optiuni de versiuni cu emisii reduse. Dieselii produc de obicei mai putin CO2 decat motoarele pe benzina cu puteri similare. Cumparatorii eco-constienti ar trebui sa ia in considerare dieselul de 2,0 litri, care este unul dintre cele mai verzi modele din gama. Gama este, de asemenea, destul de economica, cu o medie de 41 mpg. Ford Mondeo a fost destul de fiabil, cu exceptia catorva reamintiri pentru a corecta defectiunile de construire, iar unii clienti au gasit probleme cu frana de mana in 2001 (care nu tinea masina in stationare dupa parcare), ceea ce nu a facut obiectul unei rechemari, dar ar fi avut a fost rectificat la urmatorul facelift. Cativa altii au raportat, de asemenea, probleme cu suspensia din spate a masinilor mai vechi, care ar putea fi scumpe de inlocuit. Cele mai populare Mondeo vor fi modelele diesel sau benzina de 1,8 litri. Desi modelul 2.0 turbodiesel a fost o imbunatatire vasta fata de 1,8 TD in precedentul Mondeo, totusi a pierdut in raport cu motoarele similare de la Peugeot, Citroen, Renault si Volkswagen din punct de vedere al eficientei si rafinarii. In sfarsitul anului 2001 Ford a lansat 2.0 TDCi care a adoptat cea mai recenta tehnologie diesel. Produce 130 CP si ofera o combinatie excelenta de performanta, economie de combustibil si rafinament. 2.0 CV-ul original de 115 CP, a functionat pana in 2002 inainte de a fi inlocuit cu o versiune de 115 CP a 2.0 TDCi, care este un motor mult superior. In 2004, a fost introdus un TDCi de inalta performanta de 2,2 litri, cu 155 CP, care alimenteaza versiunea sportiva ST si versiunile de lux Ghia, Ghia X si Titanium. In august 2005 Ford a lansat o versiune de 90 CP din 2.0 TDCi, destinata soferilor de masini din companie, care, desi nu dispune de putere in comparatie cu motorina de 115 CP, nu se simte mult mai incet pe drum. Motorul de 1,8 litri pe benzina este un motor decent pentru versiunea de intrare a masinii, desi 2,0 litri se simt mult mai plini de viata, cu o mica penalizare a consumului de combustibil. In 2003, Ford a lansat un motor pe benzina cu „injectie directa”, denumit 1.8 SCi, care a promis un consum de combustibil mai bun la conducerea de zi cu zi, comparativ cu un motor conventional pe benzina, dar a imbunatatit si performanta. Pe langa faptul ca se simte putin mai viu decat standardul de 1,8 litri, suna si sport atunci cand este revigorat. Motorul SCi este disponibil numai la modelele Ghia, Ghia X si Titanium. Cel mai rapid Mondeo este ST220, care are un V6 226 CP 3,0 litri, sprint de la 0-100 km/h in 7,6 secunde si cu o viteza maxima de 250 km / h. O versiune mai putin puternica a acestui motor de 3,0 litri este de asemenea disponibila in versiunile de lux din specificatiile de lux ale Mondeo, precum si intr-un V6 de 2,5 litri mai ridicat de 170 CP. Mondeo a venit dotat cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, la standard, cand a fost lansata (o versiune cu sase trepte a devenit o optiune mai tarziu), dar masinile mai noi vor avea ca cutie de viteze cu sase trepte ca standard. Atunci cand Ford a lansat Focus in 1998, a marcat inceputul unei noi generatii de modele care au fost satisfacatoare de a conduce. Mondeo a oferit un amestec de manevrabilitate si o calatorie extrem de confortabila, de care doar cateva alternative s-au apropiat de atunci. Intuitiv pentru a conduce, directia Mondeo are o ponderare excelenta. Nivelurile ridicate de aderenta si un bun control al sasiului inspira incredere atunci cand conduceti Mondeo pe drumuri intortocheate. Versiunile ST are o rulare usor mai putin confortabila datorita rotilor lor mai mari si suspensiei mai rigide. Gama a fost adaugata in 2002 odata cu lansarea modelului sport de 251 Km/h al ST220. Pe drum Daca nu ar fi fost pentru acest Oval albastru care se uita inapoi de la seful volanului, s-ar putea sa gresi interiorul daca Mondeo pentru un VW Passat al carui proprietar a avut o tentativa pentru ceasuri stralucitoare. Este totul logic, desi nu este perfect perfect, mai ales daca mainile tale sunt altceva decat ametitoare. Daca este cazul, de fiecare data cand selectati a treia sau a cincea viteza, spatele mainii va schimba postul de radio. Frana de mana este pozitionata prost, cu suficient spatiu pentru arterele sau degetul mare. Vei ierta Mondeo practicile sale ergonomice minore cand vei ajunge la drum. Majoritatea motoarelor oferite au fost cu totul noi la lansare, exceptia fiind V6 de 2,5 litri de 2,5 CP de 170 litri: destul de corect - nu s-a inselat prea mult in asta. De atunci, a fost dezvoltat un al doilea V6 217bhp pentru flagship-ul ST220, acesta avand dimensiunea de 3,0 litri. Toate benzinele Duratec HE 1.8 si 2.0 litri de benzina utilizate in Mondeo mai umile sunt superbe, dezvoltand 123 si respectiv 143 CP si se simt mai rapid datorita cuplului puternic jos. Sunt un sac de cartofi (20 kg) mai usor decat motoarele rivale, ceea ce ajuta la performanta (saizeci din repaus dureaza 9,8 secunde in 2,0 litri) si sunt foarte rigide, ceea ce ajuta la atingerea nivelului de rafinare Passat. Desi rafinarea nu este principala motorie turbo diesel de 2,0 litri TDdi 113 CP, Duratorq, produce cifre de carburant extrem de decente (pana la 48mpg pe ciclul combinat). Inca nu este cea mai linistita unitate de acest fel (asociatiile de tranzit arata aici), dar performanta (se odihneste la saizeci in 10,6 pe drumul spre 209 km/h) este o recompensa. Intelegeti-va, daca doriti cu adevarat sa observati un pas inainte in mizele pe motorina, atunci trebuie sa incercati unitatea TDCi turbo diesel unitar comun: rafinat si rapid, aceasta este o propunere mult mai impresionanta si un omagiu adus Centrului de excelenta Diesel al Ford. cu sediul in Dagenham. Desi nu este la fel de linistit ca unitatea TDCi de 1,8 litri, montata pe Focus si usor de oprit cand iese din jonctiuni, este altfel un motor extrem de competent, rapid, tractabil si aproape economic. Ca in cazul tuturor Mondeo, manipularea este dincolo de repros. In timp ce alti rivali au pus bazele Ford-ului din punct de vedere al calitatii interioare, al ambalajului si al tehnologiei motorului, nimic din aceasta clasa nu abordeaza capacitatea Mondeo de a aborda un colt. Piese de schimb Mondeo 2000-2007 Ppreturi aprox. pentru 2.0 Tdci. O aripa frontala costa in jur de 95 euro si un parbriz sub 235 euro. Un alternator undeva la 170 euro, un electromotor undeva la 100 euro aftermarket, un pachet de revizie ulei si filtr Ford la 130 euro. Preturile sunt informative. Cand vanzatorii de la Jaguar va informeaza cu siguranta ca X-TYPE impartaseste aceeasi arhitectura de baza ca un Mondeo, stiti ca Ford-ul este totul bun.
2024

Accesorii Ford Mondeo 2000-2007

Catalog Piese Ford Mondeo 2000-2007