Piese auto Ford Kuga 2019-2023
Piesele OEM Ford sunt cea mai buna alegere pentru Kuga. Rasfoiti piesele Ford Kuga 2019 -2023 si comandati in siguranta piesele exacte de care aveti nevoie din magazinul nostru online. #A04AKO25K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.5 EcoBlue 88/120 | 2019/07 - | 88/120 | 1496 | ZTDA | diesel |
1.5 EcoBoost 88/120 | 2019/07 - | 88/120 | 1496 | UNDA | benzina |
1.5 EcoBoost 110/150 | 2019/07 - | 110/150 | 1496 | YZDA, YZDB | benzina |
1.5 EcoBoost 134/183 | 2019/09 - | 134/183 | 1496 | 996, Y1DA | benzina |
2.0 EcoBlue 4x4 140/190 | 2019/07 - | 140/190 | 1995 | YMDA | diesel |
2.0 EcoBlue 4x4 110/150 | 2021/02 - | 110/150 | 1996 | YLDC | diesel |
2.0 EcoBlue mHEV 110/150 | 2019/07 - | 110/150 | 1995 | YLDC | hybrid |
2.5 Duratec Plug-in-Hybrid 165/225 | 2019/07 - | 165/225 | 2488 | BGDA | hybrid |
2.5 FHEV 140/190 | 2021/01 - | 140/190 | 2488 | n/a | hybrid |
2.5 FHEV 4x4 140/190 | 2021/01 - | 140/190 | 2488 | n/a | hybrid |
Piese originale Ford Kuga 2019-2023
Este greu de crezut ca, odata cu introducerea acestui ultim model, am ajuns pana la a treia generatie de Ford Kuga, gama SUV de dimensiuni medii a Ford.
De data aceasta insa, exista o serie de plecari interesante, nu in ultimul rand din punct de vedere vizual, intrucat Mk3 Kuga pare mult mai strans aliniat la Ford Focus, impartaseste bazele sale cu oricare dintre generatiile anterioare. Daca cumparatorii se aduna la un stil mai moale, mai putin robust, vor fi dovediti la timp. In plus, exista o intamplare binevenita a electrificarii in gama, care completeaza alegerile obisnuite cu motorina si motorina. Desi un Kuga complet electric nu a fost confirmat ca fiind disponibil , gama de lansare include un diesel hibrid usor - EcoBlue mHEV si un plug-in Hybrid Plug-in Hybrid (PHEV) cu un motor pe benzina de 2,5 litri ca precum si un motor electric .
Cifrele principale ale versiunii PHEV includ o iesire combinata de 225 CP si o gama electrica de 60 de km, dar nu este cel mai rapid Kuga din linie; aceasta onoare merge la motorul diesel EcoBlue de 2.0 litri mai putin puternic de 190 CP - completeaza etalonul de acceleratie 0-100 kmh in 8,7 secunde si este singurul model disponibil cu tractiune pe patru roti.
Structura familiala a intervalului
Nu trebuie sa aveti o diploma de masterat de la Universitatea Ford pentru a recunoaste structura familiara a nivelului de acoperire din gama Mk3 Kuga. Zetec si Titanium indeplinesc instructiunile principale, ST-Line si ST-Line X fiind optiunile mai sportive. Pentru cei agitati dupa o experienta in plus, emblema Kuga Vignale este cea care trebuie sa o faca. Spre ochii nostri, acestia din urma au un stil frontal mai bine rezolvat, datorita unui design grila mai inalt, care se fixeaza doar intre faruri, mai degraba decat complet sub ele, dar cu exterioare cu coduri de culori, arata mai putin accidentat decat multe SUV-uri rivale.
De asemenea, pentru cei mai vechi clienti este o serie limitata de versiuni pentru editia intai a claselor Titanium, ST-Line si ST-Line X, toate avand echipamente suplimentare in valoare de intre 1500 si 2.750 euro in functie de model.
In interior, Kuga este foarte asemanatoare cu un Focus, care, in esenta, distribuie acelasi tablou de bord. Aceasta inseamna un design foarte simplu de utilizat, cu un ecran tactil, asemanator unei tablete, pentru sistemul multimedia, dar intr-un cadru fara flacari. Desigur, pentru un SUV orientat spre familie, care a obtinut un rating Euro NCAP de cinci stele, toate Kugas sunt dotate cu franare de urgenta autonoma (AEB), avertizare de plecare pe benzi, senzori de parcare fata si spate, parbriz incalzit electric si sapte airbag-uri, plus ca exista o pluta de unelte de siguranta optionale, de asemenea.
Totusi un SUV placut de condus?
Generatiile anterioare de Kuga s-au dovedit a fi impresionante de condus, intarzind dorintele celor mai incantate, fara a sacrifica flexibilitatea fundamentala pe care trebuie sa o posede masinile de familie. La fel ca in gama Focus, versiunea Mk3 impartaseste o mare parte din componentele sale, cel mai recent model ramane bun de condus, dar nu cu capul si umerii deasupra liderului segmentului de competitie, cand a fost. In acest colt al pietei, concurenta este puternica, Kuga se confrunta cu un atac de alternative incluzand - dar fara a se limita la - Kia Sportage, Nissan Qashqai, care urmeaza sa fie inlocuit, Peugeot 3008, Seat Ateca si strans legate Skoda Karoq, plus Vauxhall Grandland X. Si mai intrigant este fratele mai mic al Kuga, Ford Puma.
Designerii Ford au avut de mult timp pentru a-si face masinile sa se potriveasca vietii de familie, iar a treia generatie Kuga este un excelent exponent al acestui lucru.
Exista o serie de cuburi variate, de dimensiuni utile in interior, inclusiv un dulap de consola central lidded, cu un raft mobil, un spatiu de dimensiuni smartphone in fata schimbatorului de viteze, cu o placa de incarcare wireless disponibila pe multe modele, plus cosuri pentru usi adanci .
Spatiu de incarcare flexibil
Avand in vedere natura in miscare a scaunelor din spate, exista si o variatie imediata a spatiului pentru portbagaj, care poate fi util daca aveti nevoie de cativa centimetri suplimentari de spatiu pentru a stoarce o incarcatura mai mare, dar inca aveti pasageri in spate.
In functie de modul in care este configurat spatiul, veti avea intre 412 litri in modul cu cinci locuri si pana la 1.534 litri atunci cand scaunele din spate sunt pliate. Retineti ca acestea nu sunt complet plane atunci cand sunt pliate, dar exista parghii montate pe partea laterala a peretilor portbagajului pentru a le elibera intr-o simpla miscare.
Este Ford Kuga 3 sigur?
Ford si-a aratat o reputatie fina in ceea ce priveste siguranta auto in ultimii ani, asa cum o demonstreaza ratingul de siguranta al Kuga de cinci stele atunci cand a fost testat in caz de accidente de catre expertii de la Euro NCAP.
In plus fata de pluta airbag-urilor de la bord, toate Kuga sunt dotate cu senzori de parcare fata si spate, un ajutor de mentinere a benzii cu avertizare de plecare a benzii, o viteza inteligenta limitata legata de limita drumului pe care mergi, control de croaziera. franare autonoma de urgenta (AEB) si diferite grade de iluminare LED exterioara.
Modelele Titanium in sus au, de asemenea, faruri cu LED complet, un monitor de alerta a soferului si un control adaptiv al croazierelor. In timp ce croaziera adaptiva este o adaugare binevenita, aplicatia sa in Kuga face ca masina sa fie oarecum vesela cand este pornita, fiind brusca si brusca atunci cand „vede” o alta masina in fata. Exista chiar si un pachet de faruri cu proiector LED cu patru LED-uri - standard pe Kuga Vignale, optional ca parte a unui pachet de tehnologie pentru altii) care functioneaza excelent noaptea. Cu siguranta, este recomandat un plus daca conduci mult timp in timpul noptii. Functiile optionale suplimentare care sunt incluse in pachetul de asistenta pentru soferi includ parcare automata, camere frontale si spate, recunoasterea semnelor de trafic si un sistem de avertizare pentru blindspot.
Interiorul unui Kuga Mk3 2020
In general, interiorul lui Mk3 Kuga se simte foarte mult ca cel al Focusului, desi cu mai mult spatiu de cap. Luam, de exemplu, tabloul de bord - sunt in esenta identice in ceea ce priveste aspectul, senzatia si finisarea, desi cu cateva modificari care imbunatatesc lucrurile. In primul rand, acel ecran tactil de 8,0 inci, asemanator unei tablete pentru sistemul multimedia care ruleaza pachetul Sync 3 al Ford, are o rezolutie mult mai accentuata, cu un contrast de culoare mai profund. Este deosebit de vizibil daca utilizati Android Auto sau Apple CarPlay, deoarece ecranul seamana mai mult cu cel de pe telefon.
Una dintre optiunile Kuga este un panou de instrument complet digital de 12,3 inci, standard pe modelele ST-Line in continuare. De asemenea, este o rezolutie inalta, ele sunt un pas inainte in comparatie cu ceea ce veti gasi intr-un produs BMW contemporan, de exemplu.
Cu dimensiunile rotilor din aliaj cuprinse intre 17 si 20 de centimetri in diametru si nici o optiune disponibila pentru suspendarea adaptiva, nu se citeste pe hartie ca Kuga va fi deosebit de confortabil, dar lucrurile sunt placute in general.
Exista o cantitate substantiala de perete lateral pentru anvelope, pentru inceput, ceea ce ajuta la absorbtia majoritatii ascutimii de pe suprafetele accidentate ale drumului si, in mod traditional Ford, amortizarea este bine controlata, desi nu este reglabila.
In general, acest lucru permite Kuga sa ramana compus si relativ plat prin colturi, dar rareori da un sentiment de flotabilitate care ar putea face unii ocupanti sa se simta rai. Puteti multumi setarea sa de suspensie sofisticata pentru asta, o caracteristica pe care cei mai multe Focusuri nu o impartasesc.
Spatiu in care sa va relaxati
In multe privinte, Kuga simte exact ceea ce este - un Focus mai inalt si mai spatios, asa ca este putin probabil sa se planga cinci ocupanti, avand in vedere reglarea scaunelor din fata si din spate. Este doar pacat ca este atat de negru in Kuga, cu o variatie de culoare tapitata si tapiterie, cu exceptia cusaturii stacojie a modelelor ST-Line. Este un pic sumbr si, desi este disponibil un acoperis vitrat, este doar un model standard pe linia ST-X. Toate Kuga cu privacy glass pe spate , atat pentru securitate, cat si pentru a mentine partea din spate a masinii, care a ramas mai rece si fara stralucire in timpul verii. Totusi, nu exista prea putina patrundere a zgomotului vantului si nici un mare urlet de anvelope - desi acestea sunt observate mai acut atunci cand PHEV Kuga este actionat in modul electric, deoarece nu exista nicio nota a motorului care sa contracareze sunetul.
Motoarele pe benzina Kuga 3
Renuntarea la raza de actiune este o versiune de 120 CP a benzinei EcoBoost de 1,5 litri, cu un cuplu de 240 Nm. Aceasta este disponibila doar cu ajutorul setului Zetec si este oferita in principal datorita pretului sau atractiv. Viteza maxima este de 215 km / h, in timp ce sprintul de 0-100 km / h dureaza 11,6 secunde. O cutie de viteze manuala cu sase trepte si o tractiune cu roti din fata este tot ce este disponibil aici.
Motoarele pe motorina Kuga Mk3
Desi vanzarile de masini diesel sunt in scadere, ele raman alegeri sensibile, populare in SUV-urile familiei, cum ar fi Kuga.
De asemenea, un litru de 1,5 litri este EcoBlue cu cuplu de 120 CP si 300 Nm. Tractiunea cu rotile din fata este din nou la ordinea zilei, dar exista o optiune automata cu opt trepte, alaturi de manual. Niciuna nu este mai rapida: statisticile vitale ale manualului sunt o viteza maxima de 201 km / h, cu 0 0-100 km / h de 11,7 secunde, comparativ cu cererile automate de 202 km/h si 12 secunde.
Cel mai rapid dintre toate Kuga este singurul echipat cu tractiune pe patru roti - 2.0 litri EcoBlue, cu putere de 190 CP si 400 Nm. Viteza maxima creste pana la 209 km/h, in timp ce timpul de 0-100 km / h scade la o viteza de 8,7 secunde.
Optiuni electrice pentru Kuga 2020
Este de asteptat ca cel mai popular dintre cele doua Kuga electrificate este hibridul de 150 CP EcoBlue diesel, sau mHEV pe scurt.
In esenta, foloseste un sistem de pornire oprita, care este capabil sa opreasca motorul la viteze mici sau atunci cand nu este necesara accelerarea pentru a imbunatati eficienta combustibilului - pana la 56,5mpg pe hartie.
Dar, in cautarea eficientei, performanta nu a fost sacrificata, cu o viteza maxima de 209 km si o data de 9,6 secunde pentru valoarea de referinta 0-100 km/h. O cutie sase trepte si o tractiune fata sunt echiparile standard.
La fel cum Ford Focus ramane una dintre cele mai performante masini din arena compacta a masinilor de familie, la fel este si Mk3 Kuga pe piata SUV-urilor familiale. Dar, ca si in cazul Focus, competitia a prins considerabil.
Totusi, toate Kuga - spre deosebire de gama hatchback Focus - prezinta suspensie spate complet independenta. Nu va faceti griji, nu suntem pe cale sa obtinem tehnici. Ceea ce trebuie sa stiti este ca este o suspensie mai sofisticata decat cea montata pe multi rivali, permitand Kuga sa se descurce mai bine si sa fie mai confortabil