Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Kuga 2013-2016

Nu-ti pierde timpul cautand peste tot piese pentru Ford Kuga 2013-2016 . Fie ca este vorba de intretinere sau de o lucrare de reparatie, avem ceea ce ai nevoie. #87KPKO05K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Kuga 2013-2016


Piese Ford KUGA | 2013 - 2016 | Mk2 Duratorq EcoBoost #87KPKO05K

Nu-ti pierde timpul cautand peste tot piese pentru Ford Kuga 2013-2016 . Fie ca este vorba de intretinere sau de o lucrare de reparatie, avem ceea ce ai nevoie. #87KPKO05K

Ford Kuga Mk2 a evoluat intr-o forma de a doua generatie intr-o propunere mai mare, mai practica si mai eficienta, care pe piata uzuala va fi la fel de atractiva pentru cumparatorii de SUV-uri tip Qashqai, precum Crossover si RAV4. Stilul unic de cinci locuri este de dimensiuni corespunzatoare familiei si primeste o tehnologie inteligenta care le va placea cumparatorilor de segment. Aici, ne uitam la versiunea originala a modelului MK2 din 2013 pana in 2016.

Modele Ford Kuga 2013-2016
SUV 5dr (1.6 EcoBoost - 150PS si 180PS / 1.5 EcoBoost - 150PS si 180PS / 2.0 TDCi 140PS, 150PS, 163PS, 180PS - 2WD si AWD) [Zetec, Titanium, Titanium X)

Istorie

Pentru o companie care s-a bazat pe vehicule de utilitate sportiva pentru o proportie atat de mare din castigurile sale globale, Ford a avut un record surprinzator de neegalat cu lucrurile din Marea Britanie - pana in 2008 si sosirea versiunii din prima generatie a acestui model, Kuga. Pe atunci, asa-numitele vehicule „Crossover” - masini cu designul unui SUV si simtul unui hatchback de familie - erau o tendinta emergenta pe care aproape fiecare marca a trebuit sa o urmeze de atunci. Acesta a copiat abordarea alternativelor din clasa Nissan Qashqai, dar a adaugat un aspect butch-er si o experienta de conducere mai buna, o combinatie care a inregistrat Ford peste 45.000 de vanzari din Marea Britanie in mai putin de patru ani inainte de sosirea acestui model MK2 la inceputul lui 2013.

Prioritatile aici nu au fost dificile pentru designerii Ford. Cumparatorii Kuga din a doua generatie si-au dorit ca masinile lor sa fie mai eficiente. Si aveau nevoie sa fie mai mari. La urma urmei, in versiunea initiala a acestui model, camera de bagaje si spatiul cabinei scaunelor din spate erau inferioare celor din cele mai comparabile hatchback-uri din familie - ceea ce pur si simplu nu era suficient de bun pentru o masina de aceasta dimensiune si clasa. Din fericire, solutia statea intr-o directie pe care Ford mergea oricum. Contoarele de fasole Blue Oval au deja decretat ca a doua generatie Kuga va fi un design global care, insemnat peste Atlantic drept Ford Escape, trebuie sa satisfaca si nevoile mai mari ale cumparatorilor din America de Nord. Cu alte cuvinte, era mereu mai mare.

Marimea suplimentara a adus o prezenta suplimentara si un scop perceput, care, cel putin din punct de vedere vizual, a pozitionat acest design nu numai ca un concurent Qashqai Crossover, ci si ca o masina pe care o puteti lua in serios impotriva SUV-urilor soft roading, cum ar fi, sa spunem, Toyota s RAV4 sau un Honda’s CR-V. Cu alte cuvinte, acest MK2 Kuga avea un apel mai larg. Cu siguranta era mai inteligent si mai accesibil sa alergi. Dar apoi, o multime de alte masini vizate similar din aceasta epoca fac afirmatii similare. Acesta s-a vandut pana cand o versiune puternic facelifted a fost lansata la inceputul anului 2016.

Ce obtii de la un Kuga Mk2

Desi acest design de a doua generatie Kuga impartaseste multe dintre aspectele estetice care i-au caracterizat predecesorul - farurile de exemplu si linia de crestere a centurii - este, de asemenea, foarte mult propria masina - si mult mai mare, de asemenea, cu 81 mm mai mult decat originalul. Au fost multe motive pentru care aceasta versiune a doua generatie trebuia sa fie mai mare - nevoia de spatiu interior suplimentar fiind doar unul dintre ele. In primul rand, acest design trebuia sa serveasca drept inlocuitor al modelului destul de mare Escape SUV, care inainte de 2013, Ford se oferea in State. Pentru altul, in Europa, era nevoie sa se distanteze de crossoverul EcoSport usor mai mic pe care l-a lansat marca Blue Oval in 2014. Acest model MK2 Kuga era cu siguranta o masina globala in toate sensurile, sasiul construit la Köln, motorul din Dagenham si partea superioara a corpului si interiorul din Detroit, cu asamblare finala pentru acest Kuga in Valencia, Spania.

Toate interesante pentru analistii industriei fara indoiala, dar veti dori sa stiti exact cum va servi acest Kuga ca transport de familie in fiecare zi. Vechea versiune MK1 nu era prea buna pentru familiile mai mari, oferind standarde pentru locul pasagerilor din spate si spatiul pentru bagaje . La lansare, ne-am intrebat daca aceasta a doua generatie va fi capabila sa se descurce mai bine, constient de faptul ca inca se bazeaza pe underpinnings Focus si impartasea exact aceeasi ampatament ca predecesorul sau. Raspunsul a fost ca designerii au ambalat acest model MK2 mult mai bine. Desi lungimea suplimentara a noului design nu a fost suficienta pentru a permite amenajarea tipului de sezand pe randul al treilea rand pe care il ofera unii rivali, scaunul din spate a oferit acum un fel de spatiu confortabil pentru doi adulti (sau daca sunt prietenosi, trei) asta ar putea fi gasit la rivali precum Qashqai Nissan, Toyota RAV4 sau Honda CR-V. De asemenea, exista o camera de cap decenta, in ciuda faptului ca aceasta masina era cu 8 mm mai mica decat inainte - iar cumparatorii au beneficiul de spataruri care ar putea fi inclinate pentru un confort mai mare in calatoriile mai lungi.

Odata ajunsi in interior, veti gasi 438 litri de spatiu daca spatarurile sunt intr-o pozitie complet inclinata - cu aproximativ 10% mai mult decat ar putea gestiona modelul MK1 si cam aceeasi suma mai mult decat, spunem, un Toyota RAV4. Faceti spatarul scaunului mai vertical si puteti mari spatiul disponibil la 481 de litri. Sau 492-litri daca re-pozitionati podeaua de sarcina reglabila la cea mai mica setare.

In plus, bineinteles, puteti plia spatarurile scaunului, o operatie ingrijita care are nevoie doar de o tractiune pe parghia montata pe scaun, care vede spatarile spate sa se intoarca si sa se plieze in fata. Rezultatul nu este o zona totala de incarcare, dar este una destul de mare, cu cel putin 1.615 litri de spatiu, o cantitate masiva de 260 litri mai mare decat era disponibila in versiunea din prima generatie a acestei masini si aproape dubla fata de ceea ce ai dori intra intr-un Nissan Qashqai comparabil. Totul pune in perspectiva cresterea acestui model MK2.

La volan, aspectul tabloului de bord este probabil sa fie familiar daca ati condus unul dintre modelele Ford Focus sau C-MAX din aceasta epoca. La fel ca in cazul acestor modele, exista un pachet cu cadran cu aripi si utilizarea extensiva a finisajelor stralucitoare in toata fascia. De asemenea, un sistem de infotainment, desi acesta nu ofera o configurare a ecranului tactil, in schimb este controlat de un controlor care este la un pas. Totusi, totul se simte de o calitate decenta si, desi topul de bord se simte putin zgariat, cea mai mare parte a restului fascia este construita din materiale inteligente cu atingere moale.

Piese de schimb

Aaproximativ pe baza unui 2013 Kuga 2.0 TDCi 140 Cp. Placutele de frana sunt cuprinse intre 29 si 35 euro desi puteti plati intre 45 si 65 de euro pentru marcile cele mai scumpe. Discurile de frana vor costa in jur de 121 euro. Filtrele de aer se vand intre pachetul intre 8 si 16 euro. Un set de stergatoare costa intre pachetul de la 25 la 35 euro. O pompa de apa va va costa in jur de 55 - 165 euro. Un radiator apa este 240 de euro. Amortizoarele sunt in jur de 150 de euro fata setul Ford MotorCraft economic. Si o curea de distributie cu pompa apa se afla in zona de 250 - 350 euro.

Pe drum

Cresterea unei masini mai mare nu este, de obicei, o reteta pentru imbunatatirea dinamicii sale rutiere. De fapt, invers, de fapt. Ceea ce ar putea fi un motiv de ingrijorare daca motivul pentru care ati ales versiunea din prima generatie a acestui model a fost modul in care s-a simtit aproape la fel de ascutit ca un Focus pentru a conduce. Dar clientii fideli de la Kuga nu trebuie sa se infasoare prea mult. Este posibil ca aceasta versiune a doua generatie sa nu aiba aceeasi „manevrabilitate” ca predecesorul sau, dar este totusi o masina de sofer conducator de clasa. Daca ar trebui sa rezumam diferenta cu acest model MK2, am spune ca a crescut putin - a devenit un pic mai usor - cu o personalitate schimbata spre ceva ceva mai familiar. Un pic ca un partener pe care l-ai cunoscut de varstele care tocmai au avut copii. E inca distractiv, cu atat mai mult masurat in perspectivele sale.

Cu toate acestea, aceasta masina stie cum sa filetezi o serie de colturi. Da, sasiul se simte putin mai moale in incercarea de a oferi ceea ce este inca o configuratie foarte ferma un pic de suplete suplimentara pe suprafetele sarace - o schimbare pe care s-ar putea simti obisnuitii Kuga a insemnat sacrificiul acelei intelegeri suplimentare a controlului corpului. Mai multe variante au fost dotate cu pachetul dezirabil „Ford Stability Control”. Aceasta include „Controlul stabilitatii de rulare” pentru a mentine controlul. Si, poate cel mai semnificativ, „Curve Control”.

Ce este „Controlul curbelor”? Ei bine, este acolo pentru a actiona ca o salvgardare daca te indepartezi de aceasta abilitate dinamica a lui Kuga si intri intr-o curba cu prea multa viteza - sa zicem pe un drum curbat care vine de pe o autostrada. Loviti o situatie de genul acesta, fara sa reduceti suficient viteza, iar Curve Control poate patrunde si incetini in siguranta vehiculul cu aproximativ 10 km pe secunda. Face minuni pentru linistea ta sufleteasca.

Dar atunci, aceasta este deja o masina care provoaca incredere la volan. La fel ca multe dintre modelele Ford din epoca moderna, acesta ofera doua sisteme inteligente - Torque Vectoring Control si Dynamic Cornering Control - ambele proiectate pentru a-si ajuta puterea pe asfalt mai eficient, lucru pe care il observati cu adevarat atunci cand va transformati cu greu printr-o curba stransa, o perioada in care observati si natura surprinzator de simtitoare a directiei electrice. Si o perioada in care, daca ati specificat-o, veti incepe, de asemenea, sa apreciati beneficiile asfaltate ale sistemului „inteligent cu tractiune integrala” care a fost proaspat dezvoltat pentru aceasta a doua generatie Kuga.

Pentru modelul MK1, inginerii Ford au cumparat in acelasi sistem off-raft Haldex 4WD pe care multe alte marci il foloseau la acea vreme, capabili sa devieze toata puterea catre fata pana cand lipsa de tractiune a solicitat o proportie de unitate deviat in spate. Setarea „Intelligent AWD” inlocuita pe care Ford a introdus-o in acest proiect de a doua generatie functioneaza intr-un mod foarte similar, dar ofera avantajul suplimentar al unui ecran cu informatii AWD care va arata in orice moment pe un grafic de bare doar cat de mult cuplu este trimis la fiecare roata. Ca si pana acum, distributia de energie este un proces care este complet perfect - asa ca daca te gasesti undeva alunecator si ai nevoie de un pic de tractiune suplimentara, totul este facut automat pentru tine si nu exista manevre, butoane sau parghii care trebuie manipulate.

Rezultatul este linistea sufleteasca a felului de dimineata umeda sau inghetata care te va bucura ca ai ales aceasta masina in loc de ceva mai conventional. In zile ca acestea s-ar putea sa va bucurati, de asemenea, ca ati ales varianta full-on 4WD, desi pentru a fi corect, un model cu 2WD orientat in fata ar putea fi la fel de bine echipat cu un set de anvelope de iarna. Apelul tau. Ceea ce nu ar trebui sa va asteptati sa fie aceasta masina este un fel de serioase in afara drumului - nu exista garda la sol. Insa va fi destul de potrivit sa preiati trasee de padure rupte si carpe de noroi.

Destul de mult pentru sarcinile de remorcare pe care multi i le vor atribui, datorita unui sistem inteligent Trailer Sway Control si a caracterului de torsiune al motoarelor oferite - 340Nm de putere de tragere fiind disponibile de la benzinele TDCi Duratorq de 2,0 litri pe care majoritatea clientilor le vor alege . Exista o alegere a doua, care dezvolta fie 140, fie 163PS. Aceste unitati au fost, respectiv, ridicate la 150 si 180PS in 2015. Exista optiunea de a trage cu doua sau patru roti si o cutie de viteze manuala cu sase trepte sau o transmisie automata cu doua ambreiaj Powershift. Du-te pentru un manual si odihneste-te la saizeci si doi km / h dureaza in jur de 10,5 km pe drumul de aproximativ 117 km / h in versiunea de 140 CP cu putere mai mica, cifre pe care le poti imbunatati pana la 9,9 si 123 km / h in modelul 163PS.

Ruta alternativa pentru cumparatori este energia pe benzina, ceva care a fost disponibil doar in modelul Kuga anterior MK1 de 2,5 litri pe care aproape nimeni nu l-a cumparat. Acest lucru s-a schimbat odata cu disponibilitatea acestui model MK2 a unui cuplu de motoare EcoBoost de 1,6 litri care ofera 150 CP cu transmisie manuala sau 180 cp ca automat. Acestea au fost inlocuite in 2015 cu 150 si 180PS unitati de 1,5 litri care erau la fel. In orice caz, aceste centrale electrice EcoBoost au foarte mult sens daca kilometrajul dvs. anual nu este suficient de mare pentru a justifica pretul initial al unui diesel. OK, deci puterea de extragere a ofertei - 240Nm - nu este la fel de mare pe cat ai gasi intr-un TDCi, dar daca nu esti un turn, ar trebui sa gasesti performanta din oferta sa fie suficienta, odihneste-te la saizeci. doi mph ocupand 9,7s in ambele cazuri. Totusi, unitatea de pokier are o viteza maxima usor mai mare, cu 124 in loc de 121 km / h si vine doar cu transmisie AWD si auto. Motorul de 150 cp este orientat frontal cu 2WD.

Per total

Atunci cand acest model MK2 Kuga a fost introdus in 2013, era clar ca in sfarsit, Ford s-a luat serios in ceea ce priveste SUV-urile. La fel ca contemporanii sai din aceasta epoca, se adreseaza mai degraba urbanului, nu junglei Amazon, dar spre deosebire de concurentii rivali, poate rasplati pe asfaltul rasucit, precum si pe chestii drepte, capacitate imbunatatita de o anumita stabilitate a rulurilor si a tehnologiei curbe. De fapt, sunt atat de multe lucruri inteligente aici. In functie de specificatii, aceasta masina se poate parca singura, isi poate ridica hayonul pentru tine, poate frana pentru a evita un accident si chiar va solicita automat ajutor dupa un accident.

Cele mai importante schimbari pe care Ford le-a facut cu acest design MK2 au fost insa fundamentale. O optiune corespunzatoare pe benzina pentru prima data si, cel mai important, o cabina care acum in sfarsit era suficient de mare pentru indatoririle familiei. Cu alte cuvinte, SUV-ul global de la mijlocul Ford a fost gandit la fel de amanuntit asa cum te-ai astepta sa fi fost.

Piese Ford KUGA | 2013 - 2016 | Mk2 Duratorq EcoBoost #87KPKO05K


ro
2024-09-15T00:36:15+00:00
Piese Ford KUGA | 2013 - 2016 | Mk2 Duratorq EcoBoost #87KPKO05K
Piese auto Ford Kuga 2013-2016 #87KPKO05K
Ford Kuga Mk2 a evoluat intr-o forma de a doua generatie intr-o propunere mai mare, mai practica si mai eficienta, care pe piata uzuala va fi la fel de atractiva pentru cumparatorii de SUV-uri tip Qashqai, precum Crossover si RAV4. Stilul unic de cinci locuri este de dimensiuni corespunzatoare familiei si primeste o tehnologie inteligenta care le va placea cumparatorilor de segment. Aici, ne uitam la versiunea originala a modelului MK2 din 2013 pana in 2016. Modele Ford Kuga 2013-2016 SUV 5dr (1.6 EcoBoost - 150PS si 180PS / 1.5 EcoBoost - 150PS si 180PS / 2.0 TDCi 140PS, 150PS, 163PS, 180PS - 2WD si AWD) [Zetec, Titanium, Titanium X) Istorie Pentru o companie care s-a bazat pe vehicule de utilitate sportiva pentru o proportie atat de mare din castigurile sale globale, Ford a avut un record surprinzator de neegalat cu lucrurile din Marea Britanie - pana in 2008 si sosirea versiunii din prima generatie a acestui model, Kuga. Pe atunci, asa-numitele vehicule „Crossover” - masini cu designul unui SUV si simtul unui hatchback de familie - erau o tendinta emergenta pe care aproape fiecare marca a trebuit sa o urmeze de atunci. Acesta a copiat abordarea alternativelor din clasa Nissan Qashqai, dar a adaugat un aspect butch-er si o experienta de conducere mai buna, o combinatie care a inregistrat Ford peste 45.000 de vanzari din Marea Britanie in mai putin de patru ani inainte de sosirea acestui model MK2 la inceputul lui 2013. Prioritatile aici nu au fost dificile pentru designerii Ford. Cumparatorii Kuga din a doua generatie si-au dorit ca masinile lor sa fie mai eficiente. Si aveau nevoie sa fie mai mari. La urma urmei, in versiunea initiala a acestui model, camera de bagaje si spatiul cabinei scaunelor din spate erau inferioare celor din cele mai comparabile hatchback-uri din familie - ceea ce pur si simplu nu era suficient de bun pentru o masina de aceasta dimensiune si clasa. Din fericire, solutia statea intr-o directie pe care Ford mergea oricum. Contoarele de fasole Blue Oval au deja decretat ca a doua generatie Kuga va fi un design global care, insemnat peste Atlantic drept Ford Escape, trebuie sa satisfaca si nevoile mai mari ale cumparatorilor din America de Nord. Cu alte cuvinte, era mereu mai mare. Marimea suplimentara a adus o prezenta suplimentara si un scop perceput, care, cel putin din punct de vedere vizual, a pozitionat acest design nu numai ca un concurent Qashqai Crossover, ci si ca o masina pe care o puteti lua in serios impotriva SUV-urilor soft roading, cum ar fi, sa spunem, Toyota s RAV4 sau un Honda’s CR-V. Cu alte cuvinte, acest MK2 Kuga avea un apel mai larg. Cu siguranta era mai inteligent si mai accesibil sa alergi. Dar apoi, o multime de alte masini vizate similar din aceasta epoca fac afirmatii similare. Acesta s-a vandut pana cand o versiune puternic facelifted a fost lansata la inceputul anului 2016. Ce obtii de la un Kuga Mk2 Desi acest design de a doua generatie Kuga impartaseste multe dintre aspectele estetice care i-au caracterizat predecesorul - farurile de exemplu si linia de crestere a centurii - este, de asemenea, foarte mult propria masina - si mult mai mare, de asemenea, cu 81 mm mai mult decat originalul. Au fost multe motive pentru care aceasta versiune a doua generatie trebuia sa fie mai mare - nevoia de spatiu interior suplimentar fiind doar unul dintre ele. In primul rand, acest design trebuia sa serveasca drept inlocuitor al modelului destul de mare Escape SUV, care inainte de 2013, Ford se oferea in State. Pentru altul, in Europa, era nevoie sa se distanteze de crossoverul EcoSport usor mai mic pe care l-a lansat marca Blue Oval in 2014. Acest model MK2 Kuga era cu siguranta o masina globala in toate sensurile, sasiul construit la Köln, motorul din Dagenham si partea superioara a corpului si interiorul din Detroit, cu asamblare finala pentru acest Kuga in Valencia, Spania. Toate interesante pentru analistii industriei fara indoiala, dar veti dori sa stiti exact cum va servi acest Kuga ca transport de familie in fiecare zi. Vechea versiune MK1 nu era prea buna pentru familiile mai mari, oferind standarde pentru locul pasagerilor din spate si spatiul pentru bagaje . La lansare, ne-am intrebat daca aceasta a doua generatie va fi capabila sa se descurce mai bine, constient de faptul ca inca se bazeaza pe underpinnings Focus si impartasea exact aceeasi ampatament ca predecesorul sau. Raspunsul a fost ca designerii au ambalat acest model MK2 mult mai bine. Desi lungimea suplimentara a noului design nu a fost suficienta pentru a permite amenajarea tipului de sezand pe randul al treilea rand pe care il ofera unii rivali, scaunul din spate a oferit acum un fel de spatiu confortabil pentru doi adulti (sau daca sunt prietenosi, trei) asta ar putea fi gasit la rivali precum Qashqai Nissan, Toyota RAV4 sau Honda CR-V. De asemenea, exista o camera de cap decenta, in ciuda faptului ca aceasta masina era cu 8 mm mai mica decat inainte - iar cumparatorii au beneficiul de spataruri care ar putea fi inclinate pentru un confort mai mare in calatoriile mai lungi. Odata ajunsi in interior, veti gasi 438 litri de spatiu daca spatarurile sunt intr-o pozitie complet inclinata - cu aproximativ 10% mai mult decat ar putea gestiona modelul MK1 si cam aceeasi suma mai mult decat, spunem, un Toyota RAV4. Faceti spatarul scaunului mai vertical si puteti mari spatiul disponibil la 481 de litri. Sau 492-litri daca re-pozitionati podeaua de sarcina reglabila la cea mai mica setare. In plus, bineinteles, puteti plia spatarurile scaunului, o operatie ingrijita care are nevoie doar de o tractiune pe parghia montata pe scaun, care vede spatarile spate sa se intoarca si sa se plieze in fata. Rezultatul nu este o zona totala de incarcare, dar este una destul de mare, cu cel putin 1.615 litri de spatiu, o cantitate masiva de 260 litri mai mare decat era disponibila in versiunea din prima generatie a acestei masini si aproape dubla fata de ceea ce ai dori intra intr-un Nissan Qashqai comparabil. Totul pune in perspectiva cresterea acestui model MK2. La volan, aspectul tabloului de bord este probabil sa fie familiar daca ati condus unul dintre modelele Ford Focus sau C-MAX din aceasta epoca. La fel ca in cazul acestor modele, exista un pachet cu cadran cu aripi si utilizarea extensiva a finisajelor stralucitoare in toata fascia. De asemenea, un sistem de infotainment, desi acesta nu ofera o configurare a ecranului tactil, in schimb este controlat de un controlor care este la un pas. Totusi, totul se simte de o calitate decenta si, desi topul de bord se simte putin zgariat, cea mai mare parte a restului fascia este construita din materiale inteligente cu atingere moale. Piese de schimb Aaproximativ pe baza unui 2013 Kuga 2.0 TDCi 140 Cp. Placutele de frana sunt cuprinse intre 29 si 35 euro desi puteti plati intre 45 si 65 de euro pentru marcile cele mai scumpe. Discurile de frana vor costa in jur de 121 euro. Filtrele de aer se vand intre pachetul intre 8 si 16 euro. Un set de stergatoare costa intre pachetul de la 25 la 35 euro. O pompa de apa va va costa in jur de 55 - 165 euro. Un radiator apa este 240 de euro. Amortizoarele sunt in jur de 150 de euro fata setul Ford MotorCraft economic. Si o curea de distributie cu pompa apa se afla in zona de 250 - 350 euro. Pe drum Cresterea unei masini mai mare nu este, de obicei, o reteta pentru imbunatatirea dinamicii sale rutiere. De fapt, invers, de fapt. Ceea ce ar putea fi un motiv de ingrijorare daca motivul pentru care ati ales versiunea din prima generatie a acestui model a fost modul in care s-a simtit aproape la fel de ascutit ca un Focus pentru a conduce. Dar clientii fideli de la Kuga nu trebuie sa se infasoare prea mult. Este posibil ca aceasta versiune a doua generatie sa nu aiba aceeasi „manevrabilitate” ca predecesorul sau, dar este totusi o masina de sofer conducator de clasa. Daca ar trebui sa rezumam diferenta cu acest model MK2, am spune ca a crescut putin - a devenit un pic mai usor - cu o personalitate schimbata spre ceva ceva mai familiar. Un pic ca un partener pe care l-ai cunoscut de varstele care tocmai au avut copii. E inca distractiv, cu atat mai mult masurat in perspectivele sale. Cu toate acestea, aceasta masina stie cum sa filetezi o serie de colturi. Da, sasiul se simte putin mai moale in incercarea de a oferi ceea ce este inca o configuratie foarte ferma un pic de suplete suplimentara pe suprafetele sarace - o schimbare pe care s-ar putea simti obisnuitii Kuga a insemnat sacrificiul acelei intelegeri suplimentare a controlului corpului. Mai multe variante au fost dotate cu pachetul dezirabil „Ford Stability Control”. Aceasta include „Controlul stabilitatii de rulare” pentru a mentine controlul. Si, poate cel mai semnificativ, „Curve Control”. Ce este „Controlul curbelor”? Ei bine, este acolo pentru a actiona ca o salvgardare daca te indepartezi de aceasta abilitate dinamica a lui Kuga si intri intr-o curba cu prea multa viteza - sa zicem pe un drum curbat care vine de pe o autostrada. Loviti o situatie de genul acesta, fara sa reduceti suficient viteza, iar Curve Control poate patrunde si incetini in siguranta vehiculul cu aproximativ 10 km pe secunda. Face minuni pentru linistea ta sufleteasca. Dar atunci, aceasta este deja o masina care provoaca incredere la volan. La fel ca multe dintre modelele Ford din epoca moderna, acesta ofera doua sisteme inteligente - Torque Vectoring Control si Dynamic Cornering Control - ambele proiectate pentru a-si ajuta puterea pe asfalt mai eficient, lucru pe care il observati cu adevarat atunci cand va transformati cu greu printr-o curba stransa, o perioada in care observati si natura surprinzator de simtitoare a directiei electrice. Si o perioada in care, daca ati specificat-o, veti incepe, de asemenea, sa apreciati beneficiile asfaltate ale sistemului „inteligent cu tractiune integrala” care a fost proaspat dezvoltat pentru aceasta a doua generatie Kuga. Pentru modelul MK1, inginerii Ford au cumparat in acelasi sistem off-raft Haldex 4WD pe care multe alte marci il foloseau la acea vreme, capabili sa devieze toata puterea catre fata pana cand lipsa de tractiune a solicitat o proportie de unitate deviat in spate. Setarea „Intelligent AWD” inlocuita pe care Ford a introdus-o in acest proiect de a doua generatie functioneaza intr-un mod foarte similar, dar ofera avantajul suplimentar al unui ecran cu informatii AWD care va arata in orice moment pe un grafic de bare doar cat de mult cuplu este trimis la fiecare roata. Ca si pana acum, distributia de energie este un proces care este complet perfect - asa ca daca te gasesti undeva alunecator si ai nevoie de un pic de tractiune suplimentara, totul este facut automat pentru tine si nu exista manevre, butoane sau parghii care trebuie manipulate. Rezultatul este linistea sufleteasca a felului de dimineata umeda sau inghetata care te va bucura ca ai ales aceasta masina in loc de ceva mai conventional. In zile ca acestea s-ar putea sa va bucurati, de asemenea, ca ati ales varianta full-on 4WD, desi pentru a fi corect, un model cu 2WD orientat in fata ar putea fi la fel de bine echipat cu un set de anvelope de iarna. Apelul tau. Ceea ce nu ar trebui sa va asteptati sa fie aceasta masina este un fel de serioase in afara drumului - nu exista garda la sol. Insa va fi destul de potrivit sa preiati trasee de padure rupte si carpe de noroi. Destul de mult pentru sarcinile de remorcare pe care multi i le vor atribui, datorita unui sistem inteligent Trailer Sway Control si a caracterului de torsiune al motoarelor oferite - 340Nm de putere de tragere fiind disponibile de la benzinele TDCi Duratorq de 2,0 litri pe care majoritatea clientilor le vor alege . Exista o alegere a doua, care dezvolta fie 140, fie 163PS. Aceste unitati au fost, respectiv, ridicate la 150 si 180PS in 2015. Exista optiunea de a trage cu doua sau patru roti si o cutie de viteze manuala cu sase trepte sau o transmisie automata cu doua ambreiaj Powershift. Du-te pentru un manual si odihneste-te la saizeci si doi km / h dureaza in jur de 10,5 km pe drumul de aproximativ 117 km / h in versiunea de 140 CP cu putere mai mica, cifre pe care le poti imbunatati pana la 9,9 si 123 km / h in modelul 163PS. Ruta alternativa pentru cumparatori este energia pe benzina, ceva care a fost disponibil doar in modelul Kuga anterior MK1 de 2,5 litri pe care aproape nimeni nu l-a cumparat. Acest lucru s-a schimbat odata cu disponibilitatea acestui model MK2 a unui cuplu de motoare EcoBoost de 1,6 litri care ofera 150 CP cu transmisie manuala sau 180 cp ca automat. Acestea au fost inlocuite in 2015 cu 150 si 180PS unitati de 1,5 litri care erau la fel. In orice caz, aceste centrale electrice EcoBoost au foarte mult sens daca kilometrajul dvs. anual nu este suficient de mare pentru a justifica pretul initial al unui diesel. OK, deci puterea de extragere a ofertei - 240Nm - nu este la fel de mare pe cat ai gasi intr-un TDCi, dar daca nu esti un turn, ar trebui sa gasesti performanta din oferta sa fie suficienta, odihneste-te la saizeci. doi mph ocupand 9,7s in ambele cazuri. Totusi, unitatea de pokier are o viteza maxima usor mai mare, cu 124 in loc de 121 km / h si vine doar cu transmisie AWD si auto. Motorul de 150 cp este orientat frontal cu 2WD. Per total Atunci cand acest model MK2 Kuga a fost introdus in 2013, era clar ca in sfarsit, Ford s-a luat serios in ceea ce priveste SUV-urile. La fel ca contemporanii sai din aceasta epoca, se adreseaza mai degraba urbanului, nu junglei Amazon, dar spre deosebire de concurentii rivali, poate rasplati pe asfaltul rasucit, precum si pe chestii drepte, capacitate imbunatatita de o anumita stabilitate a rulurilor si a tehnologiei curbe. De fapt, sunt atat de multe lucruri inteligente aici. In functie de specificatii, aceasta masina se poate parca singura, isi poate ridica hayonul pentru tine, poate frana pentru a evita un accident si chiar va solicita automat ajutor dupa un accident. Cele mai importante schimbari pe care Ford le-a facut cu acest design MK2 au fost insa fundamentale. O optiune corespunzatoare pe benzina pentru prima data si, cel mai important, o cabina care acum in sfarsit era suficient de mare pentru indatoririle familiei. Cu alte cuvinte, SUV-ul global de la mijlocul Ford a fost gandit la fel de amanuntit asa cum te-ai astepta sa fi fost.
2024

Accesorii Ford Kuga 2013-2016

Catalog Piese Ford Kuga 2013-2016