Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Kuga 2008-2012

Gasiti piese si piese de schimb garantate Ford Kuga 2008 - 2012 gata de livrare pentru a va aduce inapoi la drum. Cumparati online cu pana la 45 % din preturile dealerilor. #6682K0A5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Kuga 2008-2012


Piese Ford KUGA | 2008 - 2012 | Mk1 Duratorq Duratec #6682K0A5K

Gasiti piese si piese de schimb garantate Ford Kuga 2008 - 2012 gata de livrare pentru a va aduce inapoi la drum. Cumparati online cu pana la 45 % din preturile dealerilor. #6682K0A5K

Ford Kuga Mk1 prima generatie, poate fi un 4x4, dar nu este menit sa fie un off-roader hardcore. In schimb, este conceput in principal pentru a conduce cu asfalt - ceea ce explica stilul mai degraba sportiv si mai degraba. Se bazeaza pe Focus, una dintre cele mai bune masini de familie mici din jur, asa ca nu este de mirare ca Kuga este bine sa conduca cu performante impresionante si manipulare ingrijita - cu siguranta, spre deosebire de traditionalele off roaders. Desigur, modelele cu tractiune pe patru roti sunt capabile sa faca fata terenului mai solicitant, cum ar fi pistele noroioase, in timp ce face si o masina de tractare buna. Dar pentru cei care nu au nevoie de tractiune suplimentara, este disponibil un model mai ieftin de tractiune pe doua roti. Surprinzator, Kuga este una dintre cele mai ecologice masini de acest tip - deci emisiile si costurile fiscale sunt mai mici decat majoritatea alternativelor.

Sentiment premium

Ford Kuga Mk1 s-a bucurat de un aspect si prezenta de cand a fost lansat in 2008, care l-a ridicat deasupra multora dintre rivalii sai mai humbo. Aspectul sau clasic este in concordanta cu tendinta SUV-urilor, departe de abilitatea serioasa off-road, de a creste confortul si practicitatea pe drum. Aici, Kuga exceleaza datorita cunostintelor Ford atunci cand vine vorba de a face masinile sa calareasca si sa se ocupe cu aplomb. In interior, Kuga isi continua ofensiva de farmec cu un tablou elegant, scaune confortabile si portbagaj spatios.

Alegerea motorului

Ford nu a vazut niciodata nevoia de a oferi o gama larga de motorizari in Kuga, recunoscand ca, oricum, majoritatea cumparatorilor vor beneficia de motorul diesel. Cu toate acestea, Ford a oferit initial un singur motor diesel pentru cumparatorii Kuga, ceea ce insemna unii care au dorit mai multa putere. Motorul a crescut de la 134 CP la 138 CP, initial, la jumatatea anului 2010, cand a fost adaugata o noua versiune de 161 CP din acest motor de 2,0 litri pentru a extinde gama. Un singur motor turbo cu 2,5 cilindri cu cinci cilindri pe benzina este singura alta optiune, care a ajuns la inceputul anului 2008, dar reprezinta o proportie minuscula din vanzarile Kuga datorita setei sale de 28,5mpg si a emisiilor de dioxid de carbon de 234 g / km care o exclud. pentru soferii companiei. Un Kuga cu tractiune fata cu motor diesel de 2,0 litri si emisii de 159 g / km (ulterior reduse la 154 g / km) s-a alaturat gamei la sfarsitul anului 2008 pentru a ispiti unii utilizatori de afaceri. Pentru recenzia completa a Ford Kuga.

Scorul de siguranta Ford Kuga a fost excelent in testele oficiale de avarie europene, cu stele maxime pentru siguranta ocupantilor pentru adulti si copii si un scor ridicat - trei stele din patru - pentru protectia pietonilor. Echipamentul de siguranta include sase airbag-uri, ABS, control de tractiune, ESP cu control anti-rollover si asistenta electronica la frana. Kuga este dotat, de asemenea, cu o alarma standard.

Desi portbagajul de 360 ​​de litri are o dimensiune decenta, de fapt transporta mai putin decat un Focus si este mult mai mic decat alti 4x4-uri precum Honda CR-V. Totusi, hayonul despicat este la indemana - geamul poate fi deschis mai degraba decat intregul portbagaj, ceea ce este ideal daca ai doar o punga mica de cumparaturi pentru a arunca. sistem precum transportatorii S-MAX sau Galaxy.

In schimb, scaunele nu se pliaza decat - si trebuie sa rasuciti mai intai bazele pentru a obtine o podea plata. Pe partea din spate, pasagerii din spate pot conecta gadgeturi sau reincarca telefoane mobile folosind priza conventionala cu trei pini intre scaunele din fata - o caracteristica excelenta. Exista orificii infioratoare in partea din fata pentru pastrarea in siguranta a obiectelor, inclusiv o cutie de manusi de dimensiuni corecte si un compartiment adanc in consola centrala, dar absenta unor rucsacuri din spate pentru lucrurile copiilor este dezamagitoare.

Kuga are o cabina sofisticata si bine construita, care emana un aer real de calitate. Pozitia de conducere este asemanatoare cu masina, dar garda mai mare la sol inseamna o vedere buna a drumului din fata, desi stalpii din spate grosi pot face parcari paralele dificile. Aspectul in sine este simplu, dar elegant, cu consola centrala cu efect argintiu, adaugand senzatiei superioare.

Nivelurile de confort Ford Kuga sunt bune, deoarece se simte rafinat din interior, cu urletul anvelopelor din cabina izolate fonic si zgomotul motorului in mod eficient. Calatoriile lungi ar trebui sa fie confortabile, deoarece scaunul de sport al soferului este de sustinere, fara a fi prea ferm, in timp ce trei copii vor fi mai mult decat fericiti in spate, desi sala de picioare din spate este putin stransa pentru adulti.
Fiecare Kuga este dotat cu aer conditionat standard, in timp ce un trapa mare este optional.

Kuga este usor pe combustibil si mai ieftin la impozitare decat majoritatea alternativelor similare. Preturile de lista sunt competitive si valorile reziduale ar trebui sa fie printre cele mai bune din clasa, astfel incat costurile de rulare generale ale Ford Kuga ar trebui sa fie accesibile.

Emisiile Ford Kuga sunt reduse ceea ce il face una dintre cele mai ecologice masini de acest tip. Versiunea frugala cu patru roti a motorului de 2,0 litri diesel returneaza 47,1mpg si emite doar 159g / km CO2, in timp ce 2WD este si mai buna, emitand doar 154g / km CO2 si returnand 47,9mpg.

Ford este in competitie dura, Toyota, Honda si Volkswagen toate fiind foarte apreciate pentru productia durabila. Dar proprietarii Kuga nu ar trebui sa aiba probleme majore, deoarece Focus (pe care se bazeaza) este foarte de incredere. Motorul diesel robust ar trebui sa gestioneze cu usurinta zeci de mii de kilometri fara plangere, astfel incat sa va puteti astepta la o fiabilitate excelenta a Ford Kuga generatia unu 2008-2012

Motoare pe diesel

Cei mai multi cumparatori opteaza pentru dieselul excelent de 2,0 litri pentru ingrijirea vitei de vie sau cutie de viteza manuala cu sase trepte. Unitatea de 136 CP este rafinata si vine cu doua sau patru roti de tractiune - desi practica acum nici o diferenta de performanta, se mentine in jur de secutie si se asigura pentru o obtinere de 0-100 km / h. Cu toate acestea, exista mai mult de doua roti care este mai eficienta - sunt o medie de 46mpg (2mp mai ramane aproape 4WD) si pot emite mai putin CO2, ceea ce poate face mai ieftin impozitarea. Turbo dieselul de 161 CP permite 0-100 km in 9,6 secunde, 47,1mpg si 159 g / km, dar se simte putin mai repede pe drum.

Motoare pe benzina

Optiunea pe benzina - disponibila la cateva luni dupa lansarea motorinei - este un motor turbo cu 2,5 litri cu 197 CP, care va oferi performante puternice Ford Kuga. Este o versiune a aceluiasi motor care a alimentat anterior trapa la Focus ST, cu o performanta la fel de placuta (0-100 km / h dureaza doar 8,2 secunde), cu o valoare a consumului de combustibil de 29mpg. Cutia de viteze standard este un manual cu sase trepte, cu o actiune de schimbare satisfacatoare, desi multi cumparatori ai acestui model prefera caseta automata cu cinci trepte.

Turbo dieselul de 2,0 litri cu 138 CP si tractiune cu roti din fata ofera cea mai buna economie, emisii si experienta de conducere in Ford Kuga. Majoritatea 4x4-urilor compacte moderne dau prioritate confortului si agilitatii pe drum - iar Kuga este probabil cel mai bun din lot. Se bazeaza pe Focus si manere excelente, la fel de bine, cu multa prindere, directie precisa si sensibila, plus rulaj minim al corpului, chiar si in colturile stranse. Masinile cu tractiune pe patru roti folosesc un sistem inteligent de tractiune integrala, care trimite putere pe rotile din spate doar atunci cand sesizeaza alunecarea rotii din fata, astfel incat tractiunea pe suprafete neuniforme si gradiente abrupte este foarte buna.

Plimbarea este foarte confortabila, cu suspendare supla si, desi proprietarii este putin probabil sa se confrunte cu provocari off-road prea des, Kuga poate aborda teren usor dificil atunci cand i se cere.

Piese Ford KUGA | 2008 - 2012 | Mk1 Duratorq Duratec #6682K0A5K


ro
2024-09-15T00:36:15+00:00
Piese Ford KUGA | 2008 - 2012 | Mk1 Duratorq Duratec #6682K0A5K
Piese auto Ford Kuga 2008-2012 #6682K0A5K
Ford Kuga Mk1 prima generatie, poate fi un 4x4, dar nu este menit sa fie un off-roader hardcore. In schimb, este conceput in principal pentru a conduce cu asfalt - ceea ce explica stilul mai degraba sportiv si mai degraba. Se bazeaza pe Focus, una dintre cele mai bune masini de familie mici din jur, asa ca nu este de mirare ca Kuga este bine sa conduca cu performante impresionante si manipulare ingrijita - cu siguranta, spre deosebire de traditionalele off roaders. Desigur, modelele cu tractiune pe patru roti sunt capabile sa faca fata terenului mai solicitant, cum ar fi pistele noroioase, in timp ce face si o masina de tractare buna. Dar pentru cei care nu au nevoie de tractiune suplimentara, este disponibil un model mai ieftin de tractiune pe doua roti. Surprinzator, Kuga este una dintre cele mai ecologice masini de acest tip - deci emisiile si costurile fiscale sunt mai mici decat majoritatea alternativelor. Sentiment premium Ford Kuga Mk1 s-a bucurat de un aspect si prezenta de cand a fost lansat in 2008, care l-a ridicat deasupra multora dintre rivalii sai mai humbo. Aspectul sau clasic este in concordanta cu tendinta SUV-urilor, departe de abilitatea serioasa off-road, de a creste confortul si practicitatea pe drum. Aici, Kuga exceleaza datorita cunostintelor Ford atunci cand vine vorba de a face masinile sa calareasca si sa se ocupe cu aplomb. In interior, Kuga isi continua ofensiva de farmec cu un tablou elegant, scaune confortabile si portbagaj spatios. Alegerea motorului Ford nu a vazut niciodata nevoia de a oferi o gama larga de motorizari in Kuga, recunoscand ca, oricum, majoritatea cumparatorilor vor beneficia de motorul diesel. Cu toate acestea, Ford a oferit initial un singur motor diesel pentru cumparatorii Kuga, ceea ce insemna unii care au dorit mai multa putere. Motorul a crescut de la 134 CP la 138 CP, initial, la jumatatea anului 2010, cand a fost adaugata o noua versiune de 161 CP din acest motor de 2,0 litri pentru a extinde gama. Un singur motor turbo cu 2,5 cilindri cu cinci cilindri pe benzina este singura alta optiune, care a ajuns la inceputul anului 2008, dar reprezinta o proportie minuscula din vanzarile Kuga datorita setei sale de 28,5mpg si a emisiilor de dioxid de carbon de 234 g / km care o exclud. pentru soferii companiei. Un Kuga cu tractiune fata cu motor diesel de 2,0 litri si emisii de 159 g / km (ulterior reduse la 154 g / km) s-a alaturat gamei la sfarsitul anului 2008 pentru a ispiti unii utilizatori de afaceri. Pentru recenzia completa a Ford Kuga. Scorul de siguranta Ford Kuga a fost excelent in testele oficiale de avarie europene, cu stele maxime pentru siguranta ocupantilor pentru adulti si copii si un scor ridicat - trei stele din patru - pentru protectia pietonilor. Echipamentul de siguranta include sase airbag-uri, ABS, control de tractiune, ESP cu control anti-rollover si asistenta electronica la frana. Kuga este dotat, de asemenea, cu o alarma standard. Desi portbagajul de 360 ​​de litri are o dimensiune decenta, de fapt transporta mai putin decat un Focus si este mult mai mic decat alti 4x4-uri precum Honda CR-V. Totusi, hayonul despicat este la indemana - geamul poate fi deschis mai degraba decat intregul portbagaj, ceea ce este ideal daca ai doar o punga mica de cumparaturi pentru a arunca. sistem precum transportatorii S-MAX sau Galaxy. In schimb, scaunele nu se pliaza decat - si trebuie sa rasuciti mai intai bazele pentru a obtine o podea plata. Pe partea din spate, pasagerii din spate pot conecta gadgeturi sau reincarca telefoane mobile folosind priza conventionala cu trei pini intre scaunele din fata - o caracteristica excelenta. Exista orificii infioratoare in partea din fata pentru pastrarea in siguranta a obiectelor, inclusiv o cutie de manusi de dimensiuni corecte si un compartiment adanc in consola centrala, dar absenta unor rucsacuri din spate pentru lucrurile copiilor este dezamagitoare. Kuga are o cabina sofisticata si bine construita, care emana un aer real de calitate. Pozitia de conducere este asemanatoare cu masina, dar garda mai mare la sol inseamna o vedere buna a drumului din fata, desi stalpii din spate grosi pot face parcari paralele dificile. Aspectul in sine este simplu, dar elegant, cu consola centrala cu efect argintiu, adaugand senzatiei superioare. Nivelurile de confort Ford Kuga sunt bune, deoarece se simte rafinat din interior, cu urletul anvelopelor din cabina izolate fonic si zgomotul motorului in mod eficient. Calatoriile lungi ar trebui sa fie confortabile, deoarece scaunul de sport al soferului este de sustinere, fara a fi prea ferm, in timp ce trei copii vor fi mai mult decat fericiti in spate, desi sala de picioare din spate este putin stransa pentru adulti. Fiecare Kuga este dotat cu aer conditionat standard, in timp ce un trapa mare este optional. Kuga este usor pe combustibil si mai ieftin la impozitare decat majoritatea alternativelor similare. Preturile de lista sunt competitive si valorile reziduale ar trebui sa fie printre cele mai bune din clasa, astfel incat costurile de rulare generale ale Ford Kuga ar trebui sa fie accesibile. Emisiile Ford Kuga sunt reduse ceea ce il face una dintre cele mai ecologice masini de acest tip. Versiunea frugala cu patru roti a motorului de 2,0 litri diesel returneaza 47,1mpg si emite doar 159g / km CO2, in timp ce 2WD este si mai buna, emitand doar 154g / km CO2 si returnand 47,9mpg. Ford este in competitie dura, Toyota, Honda si Volkswagen toate fiind foarte apreciate pentru productia durabila. Dar proprietarii Kuga nu ar trebui sa aiba probleme majore, deoarece Focus (pe care se bazeaza) este foarte de incredere. Motorul diesel robust ar trebui sa gestioneze cu usurinta zeci de mii de kilometri fara plangere, astfel incat sa va puteti astepta la o fiabilitate excelenta a Ford Kuga generatia unu 2008-2012 Motoare pe diesel Cei mai multi cumparatori opteaza pentru dieselul excelent de 2,0 litri pentru ingrijirea vitei de vie sau cutie de viteza manuala cu sase trepte. Unitatea de 136 CP este rafinata si vine cu doua sau patru roti de tractiune - desi practica acum nici o diferenta de performanta, se mentine in jur de secutie si se asigura pentru o obtinere de 0-100 km / h. Cu toate acestea, exista mai mult de doua roti care este mai eficienta - sunt o medie de 46mpg (2mp mai ramane aproape 4WD) si pot emite mai putin CO2, ceea ce poate face mai ieftin impozitarea. Turbo dieselul de 161 CP permite 0-100 km in 9,6 secunde, 47,1mpg si 159 g / km, dar se simte putin mai repede pe drum. Motoare pe benzina Optiunea pe benzina - disponibila la cateva luni dupa lansarea motorinei - este un motor turbo cu 2,5 litri cu 197 CP, care va oferi performante puternice Ford Kuga. Este o versiune a aceluiasi motor care a alimentat anterior trapa la Focus ST, cu o performanta la fel de placuta (0-100 km / h dureaza doar 8,2 secunde), cu o valoare a consumului de combustibil de 29mpg. Cutia de viteze standard este un manual cu sase trepte, cu o actiune de schimbare satisfacatoare, desi multi cumparatori ai acestui model prefera caseta automata cu cinci trepte. Turbo dieselul de 2,0 litri cu 138 CP si tractiune cu roti din fata ofera cea mai buna economie, emisii si experienta de conducere in Ford Kuga. Majoritatea 4x4-urilor compacte moderne dau prioritate confortului si agilitatii pe drum - iar Kuga este probabil cel mai bun din lot. Se bazeaza pe Focus si manere excelente, la fel de bine, cu multa prindere, directie precisa si sensibila, plus rulaj minim al corpului, chiar si in colturile stranse. Masinile cu tractiune pe patru roti folosesc un sistem inteligent de tractiune integrala, care trimite putere pe rotile din spate doar atunci cand sesizeaza alunecarea rotii din fata, astfel incat tractiunea pe suprafete neuniforme si gradiente abrupte este foarte buna. Plimbarea este foarte confortabila, cu suspendare supla si, desi proprietarii este putin probabil sa se confrunte cu provocari off-road prea des, Kuga poate aborda teren usor dificil atunci cand i se cere.
2024

Accesorii Ford Kuga 2008-2012

Catalog Piese Ford Kuga 2008-2012