Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Ka Plus Active 2019-2020

Piese de schimb pentru FORD KA Plus ACTIVE ✓ Magazinul nostru online oferă prețuri mici și piese originale de înaltă calitate și accesorii auto KA + Active ✓ Cumpărați piese auto online acum. #8AA2K085K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Ka plus Active 2019-2020


Piese Ford KA+ ACTIVE | 2019 - 2020 | SOHC Duratec Dragon #8AA2K085K

Piese de schimb pentru FORD KA Plus ACTIVE ✓ Magazinul nostru online oferă prețuri mici și piese originale de înaltă calitate și accesorii auto KA + Active ✓ Cumpărați piese auto online acum. #8AA2K085K

Curele de stil inspirate din SUV au stabilit Ford Ka + Active in afara de fratele sau mai ortodox Ka + hatchback, un model care a beneficiat de o serie de imbunatatiri pentru anul 2018 cand a fost introdusa aceasta versiune cu aspect mai dur.

 
Activ este eticheta pe care Ford o aplica la aceste trape conventionale, care au trecut printr-un make-up in stil crossover; Ka + Active se alatura Fiesta Active, care a ajuns si in showroom-urile Ford in 2018. Din pacate, pentru Ford, interesul pentru Active a fost lipsit de idei, atat atat cat si Ka + obisnuit au fost intrerupte spre sfarsitul anului 2019.
Are Ka + Active tractiune pe patru roti?
Uitati de orice notiuni despre faptul ca Ford-ul este o alternativa la Fiat Panda 4x4 - o masina mica cu abilitatea de a merge oriunde a unei capre de munte. In schimb, Ka + Active ramane o tractiune cu rotile din fata, precum trapa pe care se bazeaza, urmand sa atraga atentia pietei cu aspectul Dacia Sandero Stepway, Kia Picanto X-Line, versiuni mai scumpe ale Suzuki Ignis si Vauxhall Viva Rocks. Introducerea Ka + Active anunta si sosirea a doua motoare noi, care se regasesc si in hatchback-ul Ka + reinnoit. Este de asteptat sa fie cel mai popular este un nou motor cu benzina ne-turbo cu 1,2 litri de 1,2 litri, fara turbo, atat in ​​forma de 70 CP cat si in 85 CP. I s-a alaturat un motor diesel pentru prima data in Ka + - o unitate turbocompresata de 1,5 litri TDCi de 95 CP, care se potriveste mai bine soferilor care acopera un kilometraj anual mai mare.
Cifrele oficiale de performanta si eficienta in materie de combustibil vor fi confirmate mai aproape de data de vanzare a Ka + Active in Marea Britanie, dar cu sisteme de oprire / pornire standard, acestea ar trebui sa se dovedeasca a fi fragile.
 
Ce este diferit de Ka + Active?
In timp ce Ka + hatchback majoreaza faptul ca este un supermini spatios, de valoare pentru bani, versiunea Active este impodobita cu o serie de modificari superficiale menite sa o faca mai atragatoare.
Ca si un SUV, Ka + Active se aseaza putin mai sus pe drum - inaltimea de mers a fost crescuta cu 23 mm in comparatie cu trapa conventionala - in timp ce barele de protectie, pragurile si rotile sunt acoperite de plastic negru, ceea ce sugereaza o duritate latenta. Cel putin va indeparta resturile de parcare fara a strica lucrarile de vopsire.
 
Un set de jante din aliaj unic la 15 inch, transforma exteriorul.
In interior, modificarile arata mai subtile si se limiteaza la introducerea cusaturii maro-pardon, Siena Hazel - si cerneluri pe tapiterie.
 
Ka + Active este bine echipat?
Ca parte a imbunatatirii intregii game Ka +, versiunea Active beneficiaza de o gama extinsa de caracteristici standard.
 
Ferestrele electrice frontale si oglinzile usilor, inchiderea centralizata de la distanta, un buton de pornire si asistenta de pornire in deal sunt parte a pachetului, in timp ce functiile optionale includ sistemul multimedia Sync3 complet cu Apple CarPlay si Android Auto, lumini si stergatoare automate si senzori de parcare spate, disponibil la costuri suplimentare.
Verdictul general
Daca sunteti dupa o intalnire in modelul unui Hyundai i10 sau al unui Toyota Aygo, dar doriti un SUV stilat, Ford Ka + Active ar putea fi masina pentru dumneavoastra.
 
Cand te gandesti la Ford Ka, este posibil sa te gandesti la draguta masina mica cu trei usi care parea sa fie in jur pentru totdeauna, dar care a fost inlocuita de fapt in 2016 cu Ka + cu cinci usi. Aceasta masina Active a venit de-a lungul anului 2018. De asemenea, puteti obtine versiuni active ale Fiesta si Focus.
 
Ford Ka + Active este o componenta proprie, deci nu exista alte optiuni, dar trebuie sa alegeti intre un motor pe 1.2 cilindri 1.2 benzina sau un diesel cu patru cilindri 1.5.
 
Ford Ka + Active din autoturismul standard sunt carcasa pe arcadele rotilor, designul unic al grilei si sinele de acoperis din argint. Alte atingeri de stil care imbunatatesc aspectul SUV-urilor includ jantele din aliaj de 15 inci si exista si o optiune suplimentara de culoare numita Canyon Ridge, care suna fantezist, dar este in esenta un bronz metalic. Ford Ka + Active este un pic mai inalt, mai lung si mai lat.
 
Panoul de bord are un ecran tactil color de 6,5 inci care gazduieste telefonul si sistemul de divertisment Ford SYNC 3. Acest lucru va permite sa controlati audio si smartphone-uri conectate si este compatibil cu Apple CarPlay si Android Auto. Este un sistem cu ecran tactil bun, dar poate fi putin distractiv pentru a fi folosit din mers, desi pur si simplu puteti utiliza comenzi vocale. Comenzile audio montate pe volan ajuta si ele. 
Aveti cateva porturi USB sub controlul aer conditionat si un alt kit standard este destul de bun - pasagerii din fata beneficiaza de geamuri electrice, in timp ce cei din spate beneficiaza de sticla de confidentialitate. Veti obtine stergatoare sensibile la ploaie si Quickclear Ford, care este de curatat parbrizurile inghetate in cateva secunde.Daca genunchii sau soldurile nu sunt tocmai ceea ce au fost, atunci suspensia ridicata care ofera Ford Ka + Active arata SUV-ul sau aduce beneficiile suplimentare de a fi usor de intrat si de iesit. In timp ce scaunul soferului are reglarea inaltimii, volanul se regleaza numai in sus si in jos (nu inauntru si in afara), astfel incat gasirea unei pozitii de conducere confortabile este mai dificil decat ar putea fi. Depozitarea este in regula - cand stai in fata. Exista un compartiment cu manusi adanci si cateva rafturi pentru telefoane si chei etc. Cei din fata au cosurile pentru usi suficient de mari pentru o sticla mare de apa si cateva suporturi pentru pahare in cotiera centrala dintre sofer si pasager. Pasagerii din spate trebuie sa faca legatura cu inaintarea catre doua suporturi de pahare intre cele doua scaune din fata.
 
Toti (din fata si din spate) ar trebui sa fie bine pentru camera de cap, dar, datorita fortei din podea din spate si a unui scaun subtire din mijloc, trei adulti nu vor fi confortabili in spate. Puteti monta doua scaune pentru copii pe suporturile isofix din scaunele din spate si nu exista huse in mod practic pentru a le accesa.
 
Spatiul de incarcare Ford Ka + Active este destul de bun - la 270 de litri este unul dintre cele mai mari ghete din clasa sa, care este suficient pentru a lua patru pungi de cumparaturi complete. Cu toate acestea, trebuie sa trageti pungi grele pe o buza pentru a le pune in portbagaj si, pe masura ce ridicati sacosele. Scaunele din spate se impart 60/40 daca aveti nevoie de spatiu suplimentar, dar nu se pliaza, creand in schimb un pas mare la mijloc. Puteti obtine un Ford Ka + Active cu un motor diesel de 1.5 turbo, care este in medie de aproape 70mp, dar costa peste 14.500 de euro, asadar, va trebui sa faceti o multime de kilometri pentru a parcurge acest motor cu motorul pe benzina de 1,2 85 CP.
 
Benzina cu trei cilindri nu este deosebit de lina sau linistita si nici nu este deosebit de puternica - ceea ce inseamna ca trebuie sa planificati cu atentie manevrele de depasire si sa schimbati viteza daca urcati pe dealuri deosebit de abrupte. Economia medie a combustibilului este de 49,6mpg, dar in realitatea de conducere se asteapta ca aceasta sa scada pana la 40mpg.
 
Ambele motoare sunt dotate cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte - nu puteti obtine un Ka + Active automat.
 
Ka + standard este destul de distractiv de condus si este aproape adevarat in ceea ce priveste Active, dar fiind atat de mult mai inalt, se invarte un pic mai mult cand mergeti prea repede dupa un colt. Zgomotul rutier si al vantului nu este o problema, deoarece zgomotul este inecat de motor. Euro NCAP nu a testat inca Ford Ka + Active, dar kitul de siguranta care marcheaza Ka + Active din alte masini similare este faptul ca vine cu Ford MyKey. Acest lucru va permite sa setati viteza maxima si volumul audio atunci cand soferi tineri sau fara experienta ajung la volan. Senzorii de parcare si de asistenta la pornire sunt de asemenea ajutati. Ford Ka + standard este o masina de oras distractiva de condus si ieftina, dar blanda. SUV-ul Ka + Active arata cu siguranta ca adauga o doza de stil mult dorit. Dar, facand acest lucru, isi pierde o parte din calitatile sale distractive de condus si accesibile in acest proces. Trebuie sa decizi care este cel mai important pentru tine.

Piese Ford KA+ ACTIVE | 2019 - 2020 | SOHC Duratec Dragon #8AA2K085K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford KA+ ACTIVE | 2019 - 2020 | SOHC Duratec Dragon #8AA2K085K
Piese auto Ford Ka Plus Active 2019-2020 #8AA2K085K
Curele de stil inspirate din SUV au stabilit Ford Ka + Active in afara de fratele sau mai ortodox Ka + hatchback, un model care a beneficiat de o serie de imbunatatiri pentru anul 2018 cand a fost introdusa aceasta versiune cu aspect mai dur.   Activ este eticheta pe care Ford o aplica la aceste trape conventionale, care au trecut printr-un make-up in stil crossover; Ka + Active se alatura Fiesta Active, care a ajuns si in showroom-urile Ford in 2018. Din pacate, pentru Ford, interesul pentru Active a fost lipsit de idei, atat atat cat si Ka + obisnuit au fost intrerupte spre sfarsitul anului 2019. Are Ka + Active tractiune pe patru roti? Uitati de orice notiuni despre faptul ca Ford-ul este o alternativa la Fiat Panda 4x4 - o masina mica cu abilitatea de a merge oriunde a unei capre de munte. In schimb, Ka + Active ramane o tractiune cu rotile din fata, precum trapa pe care se bazeaza, urmand sa atraga atentia pietei cu aspectul Dacia Sandero Stepway, Kia Picanto X-Line, versiuni mai scumpe ale Suzuki Ignis si Vauxhall Viva Rocks. Introducerea Ka + Active anunta si sosirea a doua motoare noi, care se regasesc si in hatchback-ul Ka + reinnoit. Este de asteptat sa fie cel mai popular este un nou motor cu benzina ne-turbo cu 1,2 litri de 1,2 litri, fara turbo, atat in ​​forma de 70 CP cat si in 85 CP. I s-a alaturat un motor diesel pentru prima data in Ka + - o unitate turbocompresata de 1,5 litri TDCi de 95 CP, care se potriveste mai bine soferilor care acopera un kilometraj anual mai mare. Cifrele oficiale de performanta si eficienta in materie de combustibil vor fi confirmate mai aproape de data de vanzare a Ka + Active in Marea Britanie, dar cu sisteme de oprire / pornire standard, acestea ar trebui sa se dovedeasca a fi fragile.   Ce este diferit de Ka + Active? In timp ce Ka + hatchback majoreaza faptul ca este un supermini spatios, de valoare pentru bani, versiunea Active este impodobita cu o serie de modificari superficiale menite sa o faca mai atragatoare. Ca si un SUV, Ka + Active se aseaza putin mai sus pe drum - inaltimea de mers a fost crescuta cu 23 mm in comparatie cu trapa conventionala - in timp ce barele de protectie, pragurile si rotile sunt acoperite de plastic negru, ceea ce sugereaza o duritate latenta. Cel putin va indeparta resturile de parcare fara a strica lucrarile de vopsire.   Un set de jante din aliaj unic la 15 inch, transforma exteriorul. In interior, modificarile arata mai subtile si se limiteaza la introducerea cusaturii maro-pardon, Siena Hazel - si cerneluri pe tapiterie.   Ka + Active este bine echipat? Ca parte a imbunatatirii intregii game Ka +, versiunea Active beneficiaza de o gama extinsa de caracteristici standard.   Ferestrele electrice frontale si oglinzile usilor, inchiderea centralizata de la distanta, un buton de pornire si asistenta de pornire in deal sunt parte a pachetului, in timp ce functiile optionale includ sistemul multimedia Sync3 complet cu Apple CarPlay si Android Auto, lumini si stergatoare automate si senzori de parcare spate, disponibil la costuri suplimentare. Verdictul general Daca sunteti dupa o intalnire in modelul unui Hyundai i10 sau al unui Toyota Aygo, dar doriti un SUV stilat, Ford Ka + Active ar putea fi masina pentru dumneavoastra.   Cand te gandesti la Ford Ka, este posibil sa te gandesti la draguta masina mica cu trei usi care parea sa fie in jur pentru totdeauna, dar care a fost inlocuita de fapt in 2016 cu Ka + cu cinci usi. Aceasta masina Active a venit de-a lungul anului 2018. De asemenea, puteti obtine versiuni active ale Fiesta si Focus.   Ford Ka + Active este o componenta proprie, deci nu exista alte optiuni, dar trebuie sa alegeti intre un motor pe 1.2 cilindri 1.2 benzina sau un diesel cu patru cilindri 1.5.   Ford Ka + Active din autoturismul standard sunt carcasa pe arcadele rotilor, designul unic al grilei si sinele de acoperis din argint. Alte atingeri de stil care imbunatatesc aspectul SUV-urilor includ jantele din aliaj de 15 inci si exista si o optiune suplimentara de culoare numita Canyon Ridge, care suna fantezist, dar este in esenta un bronz metalic. Ford Ka + Active este un pic mai inalt, mai lung si mai lat.   Panoul de bord are un ecran tactil color de 6,5 inci care gazduieste telefonul si sistemul de divertisment Ford SYNC 3. Acest lucru va permite sa controlati audio si smartphone-uri conectate si este compatibil cu Apple CarPlay si Android Auto. Este un sistem cu ecran tactil bun, dar poate fi putin distractiv pentru a fi folosit din mers, desi pur si simplu puteti utiliza comenzi vocale. Comenzile audio montate pe volan ajuta si ele.  Aveti cateva porturi USB sub controlul aer conditionat si un alt kit standard este destul de bun - pasagerii din fata beneficiaza de geamuri electrice, in timp ce cei din spate beneficiaza de sticla de confidentialitate. Veti obtine stergatoare sensibile la ploaie si Quickclear Ford, care este de curatat parbrizurile inghetate in cateva secunde.Daca genunchii sau soldurile nu sunt tocmai ceea ce au fost, atunci suspensia ridicata care ofera Ford Ka + Active arata SUV-ul sau aduce beneficiile suplimentare de a fi usor de intrat si de iesit. In timp ce scaunul soferului are reglarea inaltimii, volanul se regleaza numai in sus si in jos (nu inauntru si in afara), astfel incat gasirea unei pozitii de conducere confortabile este mai dificil decat ar putea fi. Depozitarea este in regula - cand stai in fata. Exista un compartiment cu manusi adanci si cateva rafturi pentru telefoane si chei etc. Cei din fata au cosurile pentru usi suficient de mari pentru o sticla mare de apa si cateva suporturi pentru pahare in cotiera centrala dintre sofer si pasager. Pasagerii din spate trebuie sa faca legatura cu inaintarea catre doua suporturi de pahare intre cele doua scaune din fata.   Toti (din fata si din spate) ar trebui sa fie bine pentru camera de cap, dar, datorita fortei din podea din spate si a unui scaun subtire din mijloc, trei adulti nu vor fi confortabili in spate. Puteti monta doua scaune pentru copii pe suporturile isofix din scaunele din spate si nu exista huse in mod practic pentru a le accesa.   Spatiul de incarcare Ford Ka + Active este destul de bun - la 270 de litri este unul dintre cele mai mari ghete din clasa sa, care este suficient pentru a lua patru pungi de cumparaturi complete. Cu toate acestea, trebuie sa trageti pungi grele pe o buza pentru a le pune in portbagaj si, pe masura ce ridicati sacosele. Scaunele din spate se impart 60/40 daca aveti nevoie de spatiu suplimentar, dar nu se pliaza, creand in schimb un pas mare la mijloc. Puteti obtine un Ford Ka + Active cu un motor diesel de 1.5 turbo, care este in medie de aproape 70mp, dar costa peste 14.500 de euro, asadar, va trebui sa faceti o multime de kilometri pentru a parcurge acest motor cu motorul pe benzina de 1,2 85 CP.   Benzina cu trei cilindri nu este deosebit de lina sau linistita si nici nu este deosebit de puternica - ceea ce inseamna ca trebuie sa planificati cu atentie manevrele de depasire si sa schimbati viteza daca urcati pe dealuri deosebit de abrupte. Economia medie a combustibilului este de 49,6mpg, dar in realitatea de conducere se asteapta ca aceasta sa scada pana la 40mpg.   Ambele motoare sunt dotate cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte - nu puteti obtine un Ka + Active automat.   Ka + standard este destul de distractiv de condus si este aproape adevarat in ceea ce priveste Active, dar fiind atat de mult mai inalt, se invarte un pic mai mult cand mergeti prea repede dupa un colt. Zgomotul rutier si al vantului nu este o problema, deoarece zgomotul este inecat de motor. Euro NCAP nu a testat inca Ford Ka + Active, dar kitul de siguranta care marcheaza Ka + Active din alte masini similare este faptul ca vine cu Ford MyKey. Acest lucru va permite sa setati viteza maxima si volumul audio atunci cand soferi tineri sau fara experienta ajung la volan. Senzorii de parcare si de asistenta la pornire sunt de asemenea ajutati. Ford Ka + standard este o masina de oras distractiva de condus si ieftina, dar blanda. SUV-ul Ka + Active arata cu siguranta ca adauga o doza de stil mult dorit. Dar, facand acest lucru, isi pierde o parte din calitatile sale distractive de condus si accesibile in acest proces. Trebuie sa decizi care este cel mai important pentru tine.
2025

Accesorii Ford Ka Plus Active 2019-2020

Catalog Piese Ford Ka Plus Active 2019-2020