Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Ka Plus 2016-2018

Cumparati piese auto pentru Ford KA+ 2016-2018 si obtineti cele mai bune oferte plus cele mai mici preturi pe Piese-Ford! Economii mari si livrare imediata #8A28K065K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Ka plus 2016-2018


Piese auto Ford KA+ | 2016 - 2018 | Sigma Duratec #8A28K065K

Cumparati piese auto pentru Ford KA+ 2016-2018 si obtineti cele mai bune oferte plus cele mai mici preturi pe Piese-Ford! Economii mari si livrare imediata #8A28K065K

Iti amintesti dragutul Ka al anilor nouazeci? A fost facut timp de doua generatii, inainte de a fi inlocuit de acesta, Ka +.

Nu doar un inlocuitor pentru Ka, ci a inlocuit si versiunile mai ieftine ale Fiesta. Inlocuirea a devenit inlocuitor, deoarece Ford a confirmat ca va fi intrerupt inainte de sfarsitul anului.
Alte masini orase care merg de la cap la cap cu Ford Ka plus vin in forma de Kia Picanto, Hyundai i10 si VW Up. Cea mai ieftina masina noua din Marea Britanie, Dacia Sandero, ofera si mai mult spatiu pentru bani similari.
 
Modelul la nivel de intrare a crescut
In timp ce unele masini mici se concentreaza asupra stilului cu optiuni de personalizare nesfarsite, de la modele zany pana la vopsea patrunzatoare si finisaje interioare luminoase, Ka + este o perspectiva mult mai serioasa. Nu isi propune sa concureze cu rivalii din mizele de proiectare, ci are in schimb un stil ingrijit in interior si in exterior si o multime de kit-uri standard.
 
Un Ford Ka plus practic
Spatiul este ridicat pe lista de prioritati a Ford Ka +. Exista loc pentru patru sase picioare, dar ceea ce este mai impresionant pentru o masina cu acest pret sunt locurile. Ambele randuri ofera un sprijin bun pentru spate, ceea ce o face o masina confortabila pentru calatorii mai lungi. De asemenea, ar trebui sa fiti capabil sa incadrati cinci pasageri. Spatiul de incarcare este destul de bun pentru dimensiunea masinii, de asemenea, la 270 de litri - cu doar 20 de litri mai putin decat Fiesta. Acest lucru bate cifra de 252 litri Hyundai i10 si Vauxhall Viva la 206 litri. Cu toate acestea, Dacia Sandero ofera mai mult spatiu de incarcare.
 
Spre deosebire de (vechea) Fiesta pe care s-a bazat care a obtinut note de top pentru siguranta, atunci cand Ford Ka + a fost testat la crash de Euro NCAP, acesta a marcat dezamagitor doar trei stele. Organizatia a mentionat in mod special lipsa unei tehnologii autonome de franare de urgenta si o proasta protectie a pieptului pentru ocupantii scaunelor din fata, ca zone de ingrijorare.
 
Cu toate acestea, exista sase airbag-uri montate standard, impreuna cu controlul electronic al stabilitatii si o functie de asistenta de urgenta care avertizeaza serviciile de urgenta in caz de accident.
 
Ajutorul la cresterea sigurantei este un limitator de viteza pe toate modelele, impreuna cu asistenta la pornire in deal si functia My Key din Ford, care permite parintilor sa stabileasca limite de viteza maxima si limite de volum stereo pentru copiii lor. Toate modelele primesc, de asemenea, o alarma perimetrala in incercarea de a spori securitatea.
 
Interiorul Ka + este foarte intunecat si simplu. Toate materialele se simt solide si sunt construite pentru a rezista, dar nu exista niciunul dintre detaliile elegante ale designului pe care modele precum Fiat 500, centrat in stil, sau chiar cele ale Citroen C1 si Peugeot 108.
 
Cu tesatura neagra a scaunului, materialele plastice negre de bord si bordurile negre lucioase pentru pian, cabina Ka + este un loc destul de neinspirat, desi materialele se simt surprinzator de plus. Dispunerea controalelor si calitatea construirii sunt in regula, dar nu exista detalii imaginative care sa te faca sa zambesti. Functia se incadreaza cu fermitate aici.
 
Chiar si vitezometrul arata foarte datat si drab - in special pentru aceasta clasa de masini, unde producatorii isi creeaza constant jocul cu noi modalitati prin care cumparatorii pot juca atat interiorul, cat si exteriorul masinilor.
 
Nu este disponibil niciun sistem sat-nav pe Ka +, ceea ce inseamna ca sistemul media standard este foarte de baza in comparatie cu rivalii, inclusiv Peugeot 108, care are un sistem tactil de 7,0 inci cu ecran tactil mare. Chiar si modelele de top Zetec Ka + obtin doar un ecran mic de 4,2 inci. Ka + poate invinge rivalii cu o impresionanta pastrare a drumului, dar se inscrie bine si pentru confort. Exista mult spatiu in ambele randuri si scaunele in sine ofera un sprijin spate mult mai mare decat va asteptati pentru o masina atat de accesibila. Aceste scaune bine captusite inseamna ca ar trebui sa poti iesi dupa o calatorie lunga, fara dureri si dureri.
Suspensia inmoaie, de asemenea, umflaturile in mod eficient. Sa contribuim la ca Ka + sa fie potrivit pentru mai mult decat taxele cu masina din oras este suspendarea lina si nivelul rafinament decent, in timp ce nivelurile scazute de vant si zgomot rutier inseamna ca nu s-au simtit in loc pe autostrazile pe care le-am experimentat in timpul evaluarii noastre. Din fericire, motorul ramane curatat in mod rezonabil si la viteza.
 
Modelul Ford Ka +  este singurul automobil cu cinci usi din clasa sa care se incadreaza in grupul de asigurari unul, ceea ce inseamna ca ar trebui sa fie una dintre cele mai ieftine masini de asigurat. Puneti pasul pana la taierea Zetec si sloturile Ka + in grupa de asigurari doi, cu modelul de 85 CP care se incadreaza in grupa cinci. In consecinta, toti trei ar trebui sa se dovedeasca ieftin pentru a asigura.
 
Economia de combustibil pretinsa ramane in urma unor rivali la 56.5mpg - indiferent de motorul pe care optati.
 
Ca si in cazul celorlalte Fords, numarul mare de modele Ka + vandute ar trebui sa insemne ca intretinerea si intretinerea sunt ieftine. O serie de piese sunt impartite cu Fiesta - care a fost cea mai vanduta masina din Marea Britanie de mai multi ani - deci piese pentru Ka + ar trebui sa se dovedeasca ieftine si abundente.
 
Pentru o masina de aceasta dimensiune, emisiile de 114g / km de CO2 revendicate sunt pe partea ridicata, un numar de rivali reusind sa se strecure sub nota de 100g / km, garantand taxa gratuita pentru masini. Daca nu exista alte motoare care sa ajunga iminent, este posibil ca 114g / km sa fie cel mai mic emisiile Ka + vor scadea deocamdata.
 
Motorizari Ford Ka plus
Indiferent de modelul de Ford Ka + pentru care beneficiati, performanta sa limitata este asigurata de un motor pe benzina fara turbo, care trimite putere rotilor din fata printr-o cutie de viteze manuala cu cinci trepte.
 
Ka + este usor la putere, dar, din fericire, usor si la greutate. Drept urmare, modelul de 1,2 litri Ti-VCT 85 CP este rezonabil in mod rezonabil pentru aceasta clasa de masini, accelerand de la o oprire la 100 km in 13,3 secunde si continua sa ajunga la 165 km / h.
 
In jurul orasului, motorul este neted si se extrage bine de la turatii mici ale motorului, in timp ce ambreiajul usor si progresiv face din aceasta o masina usoara de condus lent. Va trebui sa folositi pe deplin intervalul de revizuire al motorului pentru a tine pasul cu traficul mai rapid pe autostrada, intrucat necesita un timp pentru a creste viteza.
 
Ar trebui sa cumparati un Ford Ka +?
La fel ca si predecesorii sai, Ford Ka + continua sa apeleze ca un hatchback mic al orasului, datorita modului in care conduce - cu exceptia momentului, usile din spate standard pot face o propunere mult mai practica decat inainte. Exista mult spatiu pentru patru adulti, iar spatiul de incarcare este aproape de varful clasei.
 
Fata de rivalii sai, Ka + se simte mai slefuit decat Vauxhall Viva si aprecierile Peugeot 108, Citroen C1 si Toyota Aygo. Cu toate acestea, acesti rivali pot fi gasiti cu oferte mai accesibile, in timp ce Kia Picanto se simte ceva mai actualizat.
Ar trebui sa cumperi unul? Probabil ca nu, daca nu-ti place cu adevarat Kia Picanto. Adevarul este ca, masini mai mari, mai rafinate, precum Dacia Sandero si Ford Fiesta, sunt la fel de ieftine.
 
Daca aveti inima setata pe una, alegerea unui Ka + este usoara. Exista doua optiuni disponibile si, daca doriti ceva cu o sugestie de stil robust inspirat de SUV, Ford Ka + Active este disponibil pentru a se potrivi si cumparatorilor.
Benzina de 1,2 litri cu o putere mai mica, cu 70 CP Studio, este cea mai ieftina cale in gama, in timp ce motorul diesel de 95 CP in forma Zetec este cel mai scump. Oricare dintre motoare va fi ieftin sa functioneze, dar ne-am feri sa platim suplimentar pentru motorul diesel, cu exceptia cazului in care acoperiti un numar mare de kilometri sau costurile companiei dvs. sunt relativ apropiate.
Un aspect demn de remarcat este faptul ca Ford Ka + a marcat doar trei stele atunci cand a fost testat cu avarie de Euro NCAP.

 

Piese auto Ford KA+ | 2016 - 2018 | Sigma Duratec #8A28K065K


ro
2024-09-15T00:36:15+00:00
Piese auto Ford KA+ | 2016 - 2018 | Sigma Duratec #8A28K065K
Piese auto Ford Ka Plus 2016-2018 #8A28K065K
Iti amintesti dragutul Ka al anilor nouazeci? A fost facut timp de doua generatii, inainte de a fi inlocuit de acesta, Ka +. Nu doar un inlocuitor pentru Ka, ci a inlocuit si versiunile mai ieftine ale Fiesta. Inlocuirea a devenit inlocuitor, deoarece Ford a confirmat ca va fi intrerupt inainte de sfarsitul anului. Alte masini orase care merg de la cap la cap cu Ford Ka plus vin in forma de Kia Picanto, Hyundai i10 si VW Up. Cea mai ieftina masina noua din Marea Britanie, Dacia Sandero, ofera si mai mult spatiu pentru bani similari.   Modelul la nivel de intrare a crescut In timp ce unele masini mici se concentreaza asupra stilului cu optiuni de personalizare nesfarsite, de la modele zany pana la vopsea patrunzatoare si finisaje interioare luminoase, Ka + este o perspectiva mult mai serioasa. Nu isi propune sa concureze cu rivalii din mizele de proiectare, ci are in schimb un stil ingrijit in interior si in exterior si o multime de kit-uri standard.   Un Ford Ka plus practic Spatiul este ridicat pe lista de prioritati a Ford Ka +. Exista loc pentru patru sase picioare, dar ceea ce este mai impresionant pentru o masina cu acest pret sunt locurile. Ambele randuri ofera un sprijin bun pentru spate, ceea ce o face o masina confortabila pentru calatorii mai lungi. De asemenea, ar trebui sa fiti capabil sa incadrati cinci pasageri. Spatiul de incarcare este destul de bun pentru dimensiunea masinii, de asemenea, la 270 de litri - cu doar 20 de litri mai putin decat Fiesta. Acest lucru bate cifra de 252 litri Hyundai i10 si Vauxhall Viva la 206 litri. Cu toate acestea, Dacia Sandero ofera mai mult spatiu de incarcare.   Spre deosebire de (vechea) Fiesta pe care s-a bazat care a obtinut note de top pentru siguranta, atunci cand Ford Ka + a fost testat la crash de Euro NCAP, acesta a marcat dezamagitor doar trei stele. Organizatia a mentionat in mod special lipsa unei tehnologii autonome de franare de urgenta si o proasta protectie a pieptului pentru ocupantii scaunelor din fata, ca zone de ingrijorare.   Cu toate acestea, exista sase airbag-uri montate standard, impreuna cu controlul electronic al stabilitatii si o functie de asistenta de urgenta care avertizeaza serviciile de urgenta in caz de accident.   Ajutorul la cresterea sigurantei este un limitator de viteza pe toate modelele, impreuna cu asistenta la pornire in deal si functia My Key din Ford, care permite parintilor sa stabileasca limite de viteza maxima si limite de volum stereo pentru copiii lor. Toate modelele primesc, de asemenea, o alarma perimetrala in incercarea de a spori securitatea.   Interiorul Ka + este foarte intunecat si simplu. Toate materialele se simt solide si sunt construite pentru a rezista, dar nu exista niciunul dintre detaliile elegante ale designului pe care modele precum Fiat 500, centrat in stil, sau chiar cele ale Citroen C1 si Peugeot 108.   Cu tesatura neagra a scaunului, materialele plastice negre de bord si bordurile negre lucioase pentru pian, cabina Ka + este un loc destul de neinspirat, desi materialele se simt surprinzator de plus. Dispunerea controalelor si calitatea construirii sunt in regula, dar nu exista detalii imaginative care sa te faca sa zambesti. Functia se incadreaza cu fermitate aici.   Chiar si vitezometrul arata foarte datat si drab - in special pentru aceasta clasa de masini, unde producatorii isi creeaza constant jocul cu noi modalitati prin care cumparatorii pot juca atat interiorul, cat si exteriorul masinilor.   Nu este disponibil niciun sistem sat-nav pe Ka +, ceea ce inseamna ca sistemul media standard este foarte de baza in comparatie cu rivalii, inclusiv Peugeot 108, care are un sistem tactil de 7,0 inci cu ecran tactil mare. Chiar si modelele de top Zetec Ka + obtin doar un ecran mic de 4,2 inci. Ka + poate invinge rivalii cu o impresionanta pastrare a drumului, dar se inscrie bine si pentru confort. Exista mult spatiu in ambele randuri si scaunele in sine ofera un sprijin spate mult mai mare decat va asteptati pentru o masina atat de accesibila. Aceste scaune bine captusite inseamna ca ar trebui sa poti iesi dupa o calatorie lunga, fara dureri si dureri. Suspensia inmoaie, de asemenea, umflaturile in mod eficient. Sa contribuim la ca Ka + sa fie potrivit pentru mai mult decat taxele cu masina din oras este suspendarea lina si nivelul rafinament decent, in timp ce nivelurile scazute de vant si zgomot rutier inseamna ca nu s-au simtit in loc pe autostrazile pe care le-am experimentat in timpul evaluarii noastre. Din fericire, motorul ramane curatat in mod rezonabil si la viteza.   Modelul Ford Ka +  este singurul automobil cu cinci usi din clasa sa care se incadreaza in grupul de asigurari unul, ceea ce inseamna ca ar trebui sa fie una dintre cele mai ieftine masini de asigurat. Puneti pasul pana la taierea Zetec si sloturile Ka + in grupa de asigurari doi, cu modelul de 85 CP care se incadreaza in grupa cinci. In consecinta, toti trei ar trebui sa se dovedeasca ieftin pentru a asigura.   Economia de combustibil pretinsa ramane in urma unor rivali la 56.5mpg - indiferent de motorul pe care optati.   Ca si in cazul celorlalte Fords, numarul mare de modele Ka + vandute ar trebui sa insemne ca intretinerea si intretinerea sunt ieftine. O serie de piese sunt impartite cu Fiesta - care a fost cea mai vanduta masina din Marea Britanie de mai multi ani - deci piese pentru Ka + ar trebui sa se dovedeasca ieftine si abundente.   Pentru o masina de aceasta dimensiune, emisiile de 114g / km de CO2 revendicate sunt pe partea ridicata, un numar de rivali reusind sa se strecure sub nota de 100g / km, garantand taxa gratuita pentru masini. Daca nu exista alte motoare care sa ajunga iminent, este posibil ca 114g / km sa fie cel mai mic emisiile Ka + vor scadea deocamdata.   Motorizari Ford Ka plus Indiferent de modelul de Ford Ka + pentru care beneficiati, performanta sa limitata este asigurata de un motor pe benzina fara turbo, care trimite putere rotilor din fata printr-o cutie de viteze manuala cu cinci trepte.   Ka + este usor la putere, dar, din fericire, usor si la greutate. Drept urmare, modelul de 1,2 litri Ti-VCT 85 CP este rezonabil in mod rezonabil pentru aceasta clasa de masini, accelerand de la o oprire la 100 km in 13,3 secunde si continua sa ajunga la 165 km / h.   In jurul orasului, motorul este neted si se extrage bine de la turatii mici ale motorului, in timp ce ambreiajul usor si progresiv face din aceasta o masina usoara de condus lent. Va trebui sa folositi pe deplin intervalul de revizuire al motorului pentru a tine pasul cu traficul mai rapid pe autostrada, intrucat necesita un timp pentru a creste viteza.   Ar trebui sa cumparati un Ford Ka +? La fel ca si predecesorii sai, Ford Ka + continua sa apeleze ca un hatchback mic al orasului, datorita modului in care conduce - cu exceptia momentului, usile din spate standard pot face o propunere mult mai practica decat inainte. Exista mult spatiu pentru patru adulti, iar spatiul de incarcare este aproape de varful clasei.   Fata de rivalii sai, Ka + se simte mai slefuit decat Vauxhall Viva si aprecierile Peugeot 108, Citroen C1 si Toyota Aygo. Cu toate acestea, acesti rivali pot fi gasiti cu oferte mai accesibile, in timp ce Kia Picanto se simte ceva mai actualizat. Ar trebui sa cumperi unul? Probabil ca nu, daca nu-ti place cu adevarat Kia Picanto. Adevarul este ca, masini mai mari, mai rafinate, precum Dacia Sandero si Ford Fiesta, sunt la fel de ieftine.   Daca aveti inima setata pe una, alegerea unui Ka + este usoara. Exista doua optiuni disponibile si, daca doriti ceva cu o sugestie de stil robust inspirat de SUV, Ford Ka + Active este disponibil pentru a se potrivi si cumparatorilor. Benzina de 1,2 litri cu o putere mai mica, cu 70 CP Studio, este cea mai ieftina cale in gama, in timp ce motorul diesel de 95 CP in forma Zetec este cel mai scump. Oricare dintre motoare va fi ieftin sa functioneze, dar ne-am feri sa platim suplimentar pentru motorul diesel, cu exceptia cazului in care acoperiti un numar mare de kilometri sau costurile companiei dvs. sunt relativ apropiate. Un aspect demn de remarcat este faptul ca Ford Ka + a marcat doar trei stele atunci cand a fost testat cu avarie de Euro NCAP.  
2024

Accesorii Ford Ka Plus 2016-2018

Catalog Piese Ford Ka Plus 2016-2018