Piese Ford KA | 2009 - 2016 | Mk2 MPI CR TC Diesel #67P6K0P5K
Ford Ka original a fost un model extrem de popular, mai ales in randul celor care doresc o masina mica ieftina de rulat si usor de condus. Aspectul sau de desene animate a facut sa iasa in evidenta si, desi era aproape de dimensiunea Fiesta, a fost popular pentru cei care doreau ceva funky, dar si economic. Inlocuirea sa este ceva mai conservatoare in ceea ce priveste stilul, dar se bazeaza pe acele fundatii puternice. Ofera confort, rafinare si economie de combustibil mai bune, dar costa putin mai mult. Cu siguranta este o masina mult mai crescuta, in special in interior, datorita cabinei bine construite si ingrijite. Desigur, pastreaza acele aspecte obraznice ale originalului si este usor si placut de condus, mai ales in oras, in timp ce calatoria supla inseamna ca este incredibil de confortabila. Acest Ford Ka de a doua generatie a fost dezvoltat alaturi de Fiat 500 si foloseste aceleasi motoare pe benzina si diesel ca trapa italiana. Exista un benzina de 1,2 litri de 70 CP si 1,3 litri, dar cel mai popular este cel de 1,2 litri. Daca sunteti insistent ca doriti un diesel, exista TDCi de 1,3 litri cu 75 CP. Se simte substantial, dar nu este mai rapid. Cu toate acestea, este mai economic, cu o medie de 67mpg realizabila. Ambele motoare emit mai putin de 120g / km CO2, ceea ce le face mai ieftine pentru impozitare. Toate Ka sunt dotate cu o cutie de viteze cu cinci trepte, cu o maneta de schimb ridicata, ridicata, aproape de volan. Fiat 500 a obtinut un rating maxim de cinci stele pentru protectia ocupantilor pentru adulti in testele oficiale de accidente europene, cu toate acestea Ka-ul a primit doar patru stele. Spre deosebire de Fiat (care este dotat cu sapte airbag-uri standard), Ford are airbag-uri fata de sofer si pasageri, in calitate de montaj standard - airbag-urile laterale pentru pelvis si torace, impreuna cu airbag-urile pentru perdele, sunt optionale. Asadar, nivelurile de siguranta Ford Ka nu sunt la fel de bune ca si rivalii. Controlul stabilitatii ESP este, de asemenea, o optiune pe toate modelele, dar toate masinile (cu exceptia Studio) obtin puncte de montaj ISOFIX. Poate parea mai mare, dar Ka este, de fapt, aceeasi lungime ca modelul initial, iar la aproximativ 3,5 metri este foarte usor de plasat in locuri de parcare paralele stranse. Motivul pentru care pare mai mare este o linie de acoperis mai mare, care ajuta la imbunatatirea spatiului spate pentru pasageri. Ca si Ka-ul precedent, spatiul picioarelor este inca strans, dar spatiul capului este mult mai bun si se simte mai putin claustrofob decat multe masini mici cu trei usi. Portbagajul este cu 20% mai mare decat inainte si cu 224 litri de bagaje, cu scaunele din spate, fiind ca dimensiune similara cu Vauxhall Agila. In partea din fata exista un depozit decent, cu o manseta superficiala in fata franei de mana, un slot util pentru iPod-uri sau telefoane mobile, o cutie de manusi impresionant de mare, plus buzunarele usilor care sunt forma si dimensiunea ideala pentru cutia unui CD. Interiorul unui Ford Ka Mk2 2009-2016 Spre deosebire de Ka original, nu exista metale pictate la spectacol, in schimb interiorul are senzatia unei masini mult mai mari. Nu este mica surpriza faptul ca exista multe in comun cu Fiat 500, cu aceleasi bare de coloana si unele comutatoare familiare, dar are un stil modern modern, cu o dispunere ingrijita a consolei centrale si aerisiri circulare funky. Volanul cu trei raze are o atmosfera sportiva, iar cadranele ingrijite din spate sunt usor de citit, in timp ce exista o gama larga de culori interioare si nuante care sa lumineze lucrurile. Singura optiune este stereo destul de ieftina. Nivelurile de confort Ford Ka sunt excelente: rezistenta sa principala este calatoria superioara supla, care face o treaba excelenta in a face fata suprafetelor neuniforme sau accidentate si face o calatorie foarte rafinata - in special pe autostrada. Zgomotul motorului si al drumului nu sunt prea intruziv si Ka se simte mai potrivit pentru croaziera pe distante mari decat masina initiala. Acestea fiind spuse, locurile nu au sprijin, desi sunt confortabile. Volanul nu se ajusteaza la atingere, iar scaunul ar putea face cu pozitionarea usor mai mica, dar pozitia de conducere este inca buna si acest lucru nu scade de la nivelul de confort. Intretinerea unui Ford Ka mk2 Costurile de rulare ale Ford Ka nu sunt prea oneroase. Datorita preturilor accesibile si nivelului de echipament decent pe majoritatea modelelor (in afara de nivelul de baza Studio), nu trebuie sa cheltuiti multi bani pentru optiuni. Ambele motoare sunt ieftine din punct de vedere fiscal si economic - popularul 1,2 litri este capabil de 55mpg, in timp ce costurile de intretinere, piese si asigurare sunt reduse. Ford spune ca nu va vinde Ka catre firmele de inchiriere, ceea ce ar trebui sa contribuie la pastrarea sanatatii valorilor reziduale. Ka este foarte ecologic si ambele motoare emit mai putin de 120g / km CO2, ceea ce le face ieftine pentru impozitare. Emisiile Ford Ka sunt cele mai bune cu motorina, plus ca poate intoarce 67mpg. Petrolul de 1,2 litri nu este cu mult in urma cu o economie de 55mpg. In conducta se afla o versiune ECOnetic - care emite mai putin de 100g / km CO2 si nu va fi impozabila. Fiabilitatea Ford Ka nu ar trebui sa fie prea ingrijoratoare. Se bazeaza pe componente Fiat, iar trapa italiana s-a dovedit fiabila pana in prezent, in timp ce ambele motoare au fost bine dovedite. Motorizari Ford Ka Nivelurile de performanta Ford Ka sunt ceea ce ati putea numi adecvat. Doua motoare sunt disponibile in Ka, dar este cel mai mare vanzator de 1,2 litri cu 69 CP. In ciuda productiei sale modeste, este surprinzator de ciudat in jurul orasului, cu preluare decenta din viteze mici. Desigur, cu un timp de 0-100 km / h de 13,1 secunde, acceleratia liniara este relaxata. Cu toate acestea, ramane lin, chiar si pana la viteze mari - desi poate obtine un pic vocal atunci cand este impins tare. Insa, in conducerea de zi cu zi, se descurca bine datorita naturii sensibile si va tine pasul cu traficul de autostrazi cu curgere rapida - in plus se poate intoarce 55mpg. Cealalta alegere este un TDCi de 1,3 litri cu 75 CP. Puterea suplimentara de la motorina comuna pentru transportul feroviar asigura o acceleratie mai mare a pungatorului decat modelul pe benzina, desi nu este mai rapida pe hartie de la 0-100 km / h. Este totusi mai economic, cu o medie de 67mpg realizabila. Ambele motoare emit mai putin de 120g / km CO2, ceea ce le face mai ieftine pentru impozitare. O cutie de viteze linie cu cinci trepte este singura optiune de transmisie, cu o maneta de schimb ridicata, ridicata, aproape de volan. Deoarece Ford Ka a fost dezvoltat alaturi de Fiat 500 si foloseste aceeasi platforma ca si baza sa, este putin surprinzator faptul ca cele doua sunt destul de asemanatoare cu cele ale vehiculului. Cu toate acestea, Ford a schimbat suspensia Ka si, in consecinta, exista mai putin bodyroll in coturi si o calatorie mai lina. De asemenea, directia a fost revizuita si este mai sensibila si mai bine cantarita decat in Fiat, ceea ce face ca micul Ford sa fie surprinzator de placut pe un drum care se rasuceste si sa se distreze foarte bine atunci cand intrati si iesiti din trafic. Directia este inca destul de usoara pentru a usura conducerea orasului, ajutata in continuare de vizibilitatea buna pe toata durata. In ciuda dimensiunilor si greutatii sale reduse, Ka este, de asemenea, foarte stabil pe autostrada, chiar si in conditii de vant. Ar trebui sa cumparati un Ford Ka? Ka are o multime de concurenta sub forma Hyundai i10, Kia Picanto, precum si elegantul Fiat 500 si, desi o comparatie rapida cu rivalii va poate lasa sa credeti ca este competitiv, modelul de nivel de intrare. Nici macar nu ai aer conditionat - o necesitate in aceste zile. Totusi, odata ce treceti la modelele cu specificatii superioare, este mult mai bun, echiparea este decenta pentru zilele noastre.
2024