Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Ka 1996-2008

Obtineti cele mai bune oferte la Piese si accesorii pentru Ford Ka atunci cand cumparati cea mai mare selectie de pe Piese-Ford.ro. Livrare gratuita pentru multe articole #27K4K045K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Ka 1996-2008


Piese Ford KA | 1996 - 2008 | Mk1 HCS Duratec Zetec #27K4K045K

Obtineti cele mai bune oferte la Piese si accesorii pentru Ford Ka atunci cand cumparati cea mai mare selectie de pe Piese-Ford.ro. Livrare gratuita pentru multe articole #27K4K045K

Este posibil ca modelul Ford Ka Mk1 sa nu fie cea mai noua masina mica de pe piata, dar are inca multe de oferit. Ieftin de cumparat si rulat, este o data stilul neobisnuit a fost testul timpului si este foarte distractiv de condus - in special versiunea peppy SportKa. Este destul de spatioasa, avand in vedere dimensiunile mici, dar cabina incepe sa arate datat, in special cu cantitati mari de metal expus la spectacol.

 
Motorul de 1,3 litri din Ka standard este bine in jurul orasului, dar zgomotos la viteze mai mari, iar Ford-ului nu are rafinament de noi hatchback-uri mici. Faceti clic pe sectiunile de mai sus pentru revizuirea completa a Ford Ka. Doar soferul primeste un airbag standard in toata gama, deoarece airbag-urile pentru pasageri si laterale sunt optionale pe modelele cu specificatii inferioare. Securitatea este lasata in mare parte imobilizatorului, desi unele modele obtin blocaje. Evaluarea mediocra de siguranta Euro NCAP de trei stele evidentiaza caroseria usor moale a lui Ka - care se indeparteaza destul de usor - desi baratii mari din plastic se descurca putin mai bine in coliziuni.
 
Portbagajul va fi aproape de a strange cumparaturile saptamanale si scaunul din spate se pliaza pentru o practica suplimentara. Designul cu trei usi poate fi putin penibil sa urci si sa te urci (desi copiii mici nu ar trebui sa-l gaseasca atat de complicat), dar aceasta masina este conceputa sa fie compacta, asa ca nu te mira de interiorul confortabil. Ka poate face fata calatoriei lungi pe autostrada, dar nu a fost proiectat pentru a parcurge kilometri ultra inalte si este mult mai fericit in jurul orasului.
 
La interiorul unui Ford KA generatia unu
Pozitia de conducere este reglabila manual, deci o perspectiva de comanda nu este prea dificila de gasit si nu exista locuri majore care sa impiedice privirea din spate. Tabloul de bord marit si designul orientat spre sofer, face o treaba buna pentru a deghiza faptul ca materialele sunt ieftine si vesele, dar exista o multime de panouri metalice expuse la spectacol. In general, se simte durabil si bine construit - daca nu este deosebit de sofisticat si toate controalele sunt usor de utilizat. Din fericire, manusa cutie de manusi, care are un capac de ridicare din plastic brut, a fost imbunatatita la modelele mai noi. Calatoriile lungi se pot simti putin limitate, in special pentru ocupantii din spate, desi soferului si pasagerului din fata li se ofera ceva mai mult spatiu pentru picioare, iar nivelul general de confort nu este prea rau. Doi copii mici s-ar putea incadra in scaunele din spate destul de confortabil, dar adultii vor gasi un pic de apasare. Scaunele spongioase ofera un suport suficient pentru spate, dar aspectul de pe modelele de baza este o atingere clinica, dour si dezamagitoare, in ciuda tabloului de bord ingrijit.
 
Doar un motor este disponibil in Ka standard - o unitate mica de 1,3 litri, care initial avea 60 CP inainte de a fi imbunatatit pentru a livra 70 CP in 2002. Este suficient de neted si rar se simte sub putere, deoarece motorul cu opt valve a fost reglat pentru scazut raspunsul rev, deci este excelent in oras si pentru a intra si a iesi din trafic. Totusi, este destul de zgomotos la tururi mai mari, iar drona poate deveni obositoare in calatoriile de pe autostrada.
 
SportKa vine cu un motor de 1,6 litri, care ofera un mod de 95 CP si un timp de 0-100 km / h de 9,7 secunde, cu toate acestea, datorita greutatii reduse, este foarte distractiv sa conduci, mai ales pe benzile de tara. Schimbatorul de viteze este usor, usor si receptiv, facand Ka-ul o masina ideala pentru cei care tocmai au trecut testele.
 
Datorita dimensiunilor sale reduse si a scurtelor supravietuiri, Ford se simte agil si chiar atunci cand este aruncat intr-o curba, face fata bine cu ruloul minim al corpului si nivelurile ridicate de aderenta. Directia este precisa si exista feedback bun in timp ce se transforma brusc - scoateti-l pe un drum intors si Ka este in elementul sau cu o senzatie zgomotoasa de kart. Desi servodirectia era optionala pe modelele de baza anterioare anului 1997, a fost facuta standard in toata gama si, cu siguranta, scoate problema din conducere si parcare.
 
O problema surprinzatoare cu Ka-ul este cercul de cotitura dezamagitor - ceea ce este ciudat avand in vedere ca ar trebui sa fie o masina din oras.
 
Daca aveti o problema cu cei care isi pliaza pijamale sau cutele de fier in blugi, alegerea de masini folosite la preturi accesibile, concepute pentru a se potrivi stilului dvs. de viata, se extinde.
 
A fost nevoie de producatorii de autovehicule destul de mult pentru a se trezi la faptul ca pentru un numar foarte mare dintre noi, o masina este la fel de mult o declaratie a stilului de viata ca un mijloc de transport. In aceste zile pare evident, dar nu a fost atat de demult faptul ca designul masinii a stagnat, iar producatorii sunt fericiti sa se extinda in mod repetat mai mult din acelasi lucru. Ka a lui Ford a fost instrumental in renastere. Poate doriti sa argumentati, dar pare clar ca masina din oras Ford, numita Ka, a fost probabil cel mai inovator lucru pe care industria il produsese de la Mini. Si nu numai pentru ca design-ul sau nou darnic si inovator, sclipit, nu semana cu nimic altceva pe drum. Introduceti in toamna anului 1996 si vandute pana in 2009, este o alegere populara pe piata de ocazie, dar este nevoie de o cautare - exemple sunt mai greu de gasit decat Fiesta principala a Ford.
 
Modele acoperite: (3dr hatch 1.3, 1.6 [Ka, Ka2, Colectie, Ka3, Streetka, Sportka, Style, Collection, Streetka]
Istorie Ford ka
Atunci cand Ka a fost lansat in octombrie 1996, a fost pentru un colectiv de surprindere din partea industriei. Putini se asteptasera la ceva atat de radical de la Ford in mod normal conservator. Noul autoturism al companiei ar intra sub Fiesta si ar deveni o declaratie de moda.
 
Acesta a fost oferit doar cu fidelul motor Endura-E de 1,3 litri al companiei - direct de la Fiesta. De fapt, acesta a fost singurul lucru despre masina care nu era futurista.
 
Modelele de baza Ka si Plus Ka2 au fost oferite la lansare. Ka2 include scaunul soferului reglabil in inaltime, tetiera scaunului spate si, cel mai important servodirectia (ultima caracteristica standardizata pe toata gama in 1997, desi poate fi stersa la comanda). Toate versiunile au fost dotate cu airbag-ul soferului, cu o sticla stereo si nuantata.
 
In iunie 1997 a fost anuntata o versiune Ka3 si mai mare, cu jante din aliaj, vopsea metalica, CD player si aer conditionat. Puteti intalni, de asemenea, editii speciale, cum ar fi Green and Copper, bazate pe Ka2 si Black pe baza de Ka3, introduse in 1999. Au existat, de asemenea, o versiune Millennium galben grozav si o versiune de lux de lux. Pentru anul 2000, Ka2 a fost inlocuit de Colectia disponibila in culori stralucitoare cu bare de protectie pictate, iar in 2001 Ka Now a inlocuit Ka1.
 
Piese de schimb Ford Ka model 1.3 benzina Endura
Un ansamblu de ambreiaj este de aproximativ 175 euro. Placutele frontale sunt in jur de 45 de lire euro, o evacuare completa de aproximativ 190 euro, un catalizator de aproximativ 200 euro si un alternator in jur de 215 de euro. Un far este de aproximativ 70 de euro.Preturi informative.

Piese Ford KA | 1996 - 2008 | Mk1 HCS Duratec Zetec #27K4K045K


ro
2025-02-09T00:36:15+00:00
Piese Ford KA | 1996 - 2008 | Mk1 HCS Duratec Zetec #27K4K045K
Piese auto Ford Ka 1996-2008 #27K4K045K
Este posibil ca modelul Ford Ka Mk1 sa nu fie cea mai noua masina mica de pe piata, dar are inca multe de oferit. Ieftin de cumparat si rulat, este o data stilul neobisnuit a fost testul timpului si este foarte distractiv de condus - in special versiunea peppy SportKa. Este destul de spatioasa, avand in vedere dimensiunile mici, dar cabina incepe sa arate datat, in special cu cantitati mari de metal expus la spectacol.   Motorul de 1,3 litri din Ka standard este bine in jurul orasului, dar zgomotos la viteze mai mari, iar Ford-ului nu are rafinament de noi hatchback-uri mici. Faceti clic pe sectiunile de mai sus pentru revizuirea completa a Ford Ka. Doar soferul primeste un airbag standard in toata gama, deoarece airbag-urile pentru pasageri si laterale sunt optionale pe modelele cu specificatii inferioare. Securitatea este lasata in mare parte imobilizatorului, desi unele modele obtin blocaje. Evaluarea mediocra de siguranta Euro NCAP de trei stele evidentiaza caroseria usor moale a lui Ka - care se indeparteaza destul de usor - desi baratii mari din plastic se descurca putin mai bine in coliziuni.   Portbagajul va fi aproape de a strange cumparaturile saptamanale si scaunul din spate se pliaza pentru o practica suplimentara. Designul cu trei usi poate fi putin penibil sa urci si sa te urci (desi copiii mici nu ar trebui sa-l gaseasca atat de complicat), dar aceasta masina este conceputa sa fie compacta, asa ca nu te mira de interiorul confortabil. Ka poate face fata calatoriei lungi pe autostrada, dar nu a fost proiectat pentru a parcurge kilometri ultra inalte si este mult mai fericit in jurul orasului.   La interiorul unui Ford KA generatia unu Pozitia de conducere este reglabila manual, deci o perspectiva de comanda nu este prea dificila de gasit si nu exista locuri majore care sa impiedice privirea din spate. Tabloul de bord marit si designul orientat spre sofer, face o treaba buna pentru a deghiza faptul ca materialele sunt ieftine si vesele, dar exista o multime de panouri metalice expuse la spectacol. In general, se simte durabil si bine construit - daca nu este deosebit de sofisticat si toate controalele sunt usor de utilizat. Din fericire, manusa cutie de manusi, care are un capac de ridicare din plastic brut, a fost imbunatatita la modelele mai noi. Calatoriile lungi se pot simti putin limitate, in special pentru ocupantii din spate, desi soferului si pasagerului din fata li se ofera ceva mai mult spatiu pentru picioare, iar nivelul general de confort nu este prea rau. Doi copii mici s-ar putea incadra in scaunele din spate destul de confortabil, dar adultii vor gasi un pic de apasare. Scaunele spongioase ofera un suport suficient pentru spate, dar aspectul de pe modelele de baza este o atingere clinica, dour si dezamagitoare, in ciuda tabloului de bord ingrijit.   Doar un motor este disponibil in Ka standard - o unitate mica de 1,3 litri, care initial avea 60 CP inainte de a fi imbunatatit pentru a livra 70 CP in 2002. Este suficient de neted si rar se simte sub putere, deoarece motorul cu opt valve a fost reglat pentru scazut raspunsul rev, deci este excelent in oras si pentru a intra si a iesi din trafic. Totusi, este destul de zgomotos la tururi mai mari, iar drona poate deveni obositoare in calatoriile de pe autostrada.   SportKa vine cu un motor de 1,6 litri, care ofera un mod de 95 CP si un timp de 0-100 km / h de 9,7 secunde, cu toate acestea, datorita greutatii reduse, este foarte distractiv sa conduci, mai ales pe benzile de tara. Schimbatorul de viteze este usor, usor si receptiv, facand Ka-ul o masina ideala pentru cei care tocmai au trecut testele.   Datorita dimensiunilor sale reduse si a scurtelor supravietuiri, Ford se simte agil si chiar atunci cand este aruncat intr-o curba, face fata bine cu ruloul minim al corpului si nivelurile ridicate de aderenta. Directia este precisa si exista feedback bun in timp ce se transforma brusc - scoateti-l pe un drum intors si Ka este in elementul sau cu o senzatie zgomotoasa de kart. Desi servodirectia era optionala pe modelele de baza anterioare anului 1997, a fost facuta standard in toata gama si, cu siguranta, scoate problema din conducere si parcare.   O problema surprinzatoare cu Ka-ul este cercul de cotitura dezamagitor - ceea ce este ciudat avand in vedere ca ar trebui sa fie o masina din oras.   Daca aveti o problema cu cei care isi pliaza pijamale sau cutele de fier in blugi, alegerea de masini folosite la preturi accesibile, concepute pentru a se potrivi stilului dvs. de viata, se extinde.   A fost nevoie de producatorii de autovehicule destul de mult pentru a se trezi la faptul ca pentru un numar foarte mare dintre noi, o masina este la fel de mult o declaratie a stilului de viata ca un mijloc de transport. In aceste zile pare evident, dar nu a fost atat de demult faptul ca designul masinii a stagnat, iar producatorii sunt fericiti sa se extinda in mod repetat mai mult din acelasi lucru. Ka a lui Ford a fost instrumental in renastere. Poate doriti sa argumentati, dar pare clar ca masina din oras Ford, numita Ka, a fost probabil cel mai inovator lucru pe care industria il produsese de la Mini. Si nu numai pentru ca design-ul sau nou darnic si inovator, sclipit, nu semana cu nimic altceva pe drum. Introduceti in toamna anului 1996 si vandute pana in 2009, este o alegere populara pe piata de ocazie, dar este nevoie de o cautare - exemple sunt mai greu de gasit decat Fiesta principala a Ford.   Modele acoperite: (3dr hatch 1.3, 1.6 [Ka, Ka2, Colectie, Ka3, Streetka, Sportka, Style, Collection, Streetka] Istorie Ford ka Atunci cand Ka a fost lansat in octombrie 1996, a fost pentru un colectiv de surprindere din partea industriei. Putini se asteptasera la ceva atat de radical de la Ford in mod normal conservator. Noul autoturism al companiei ar intra sub Fiesta si ar deveni o declaratie de moda.   Acesta a fost oferit doar cu fidelul motor Endura-E de 1,3 litri al companiei - direct de la Fiesta. De fapt, acesta a fost singurul lucru despre masina care nu era futurista.   Modelele de baza Ka si Plus Ka2 au fost oferite la lansare. Ka2 include scaunul soferului reglabil in inaltime, tetiera scaunului spate si, cel mai important servodirectia (ultima caracteristica standardizata pe toata gama in 1997, desi poate fi stersa la comanda). Toate versiunile au fost dotate cu airbag-ul soferului, cu o sticla stereo si nuantata.   In iunie 1997 a fost anuntata o versiune Ka3 si mai mare, cu jante din aliaj, vopsea metalica, CD player si aer conditionat. Puteti intalni, de asemenea, editii speciale, cum ar fi Green and Copper, bazate pe Ka2 si Black pe baza de Ka3, introduse in 1999. Au existat, de asemenea, o versiune Millennium galben grozav si o versiune de lux de lux. Pentru anul 2000, Ka2 a fost inlocuit de Colectia disponibila in culori stralucitoare cu bare de protectie pictate, iar in 2001 Ka Now a inlocuit Ka1.   Piese de schimb Ford Ka model 1.3 benzina Endura Un ansamblu de ambreiaj este de aproximativ 175 euro. Placutele frontale sunt in jur de 45 de lire euro, o evacuare completa de aproximativ 190 euro, un catalizator de aproximativ 200 euro si un alternator in jur de 215 de euro. Un far este de aproximativ 70 de euro.Preturi informative.
2025

Accesorii Ford Ka 1996-2008

Catalog Piese Ford Ka 1996-2008