Piese Ford GRAND C-MAX | 2011 - 2015 | Duratec EcoBoost Duratorq #88P6K025K
Ford Grand C-Max a fost cel care a scapat. In 2003 Ford a lansat C-Max cu cinci locuri, dar a ales sa nu-l ofere ca versiune cu sapte locuri. Ford a recunoscut ca a fost o greseala si a compensat asta, eliberand Grand C-Max cu sapte locuri. Compania considera ca va fi cea mai populara masina din gama C-Max si se asteapta sa realizeze 60% din vanzari. Versiunea Grand este cu 140 mm mai lunga decat C-Max, oferindu-i o lungime totala de 4,52 metri. De asemenea, este cu 58 mm mai inalt, cu scopul de a imbunatati spatiul interior. Grand C-Max primeste noul model al familiei Ford cu o grila revizuita, in timp ce interiorul a fost modernizat folosind materiale de calitate superioara. Doua niveluri de trim sunt oferite, Zetec si Titan, dar chiar si nivelul de intrare Zetec vine cu o multime de echipamente. Acesta include aer-con, jante din aliaj, un radio DAB, un CD player, conectivitate Bluetooth si USB, senzori de control vocal si parcare spate. Cumparatorii pot alege dintr-o gama larga de motoare pe benzina si diesel, incluzand benzinele turbocompresate EcoBoost si benzinele flexibile de 2,0 litri. Cei interesati sa reduca costurile de functionare vor dori probabil sa apeleze la versiunea TDCi de 1,6 litri, care se pretinde a fi de 57mpg. EcoBoost sunt destul de bune si pe combustibil, cu o medie pretinsa in intervalul 40mpg, deci daca kilometrajul dvs. anual este scazut, nu le luati in considerare. In drum, masina are performante bune, iar interiorul este confortabil, linistit si spatios. Asa cum ati sperat, este de asemenea extrem de practic, cu o varietate de spatii de depozitare, machete de scaune si un boot decent. Grand C-Max a obtinut initial cele cinci stele complete in testul de siguranta Euro NCAP inca din 2010, dar cand a fost reevaluat cu criterii mai dure in 2017, a scazut la trei stele. Ford a adaugat o suita cuprinzatoare de tehnologii avansate de siguranta activa, programul electronic de stabilitate (ESP), franarea antiblocare (ABS), inclusiv Electronic Brakeforce Distribution (EBD) si Corner Brake Control (CBC). Grand C-Max a primit de asemenea un sistem de control al tractiunii (TCS), asistenta in parcuri a sistemului de informatii orb. Pasagerii sunt bine atenti, deoarece Ford a instalat airbag-uri frontale pentru sofer si pasagerul din fata din fata. Exista, de asemenea, airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri tip cortina pentru primul si al doilea rand de scaune. O alarma din categoria One Thatcham este, de asemenea, standard si acest lucru a oferit masinii o grupare mai mica de asigurare. Grand C-Max va fi marele vanzator, deoarece macheta cu sapte locuri functioneaza bine. Inginerii au conceput o configuratie flexibila pentru scaune 2 + 3 + 2. Cele trei scaune individuale din spate s-au despartit 40/20/40. Practicitatea poate fi imbunatatita prin adaugarea sistemului de confort, care va permite sa pliati scaunul central si a glisa scaunele exterioare inapoi, oferind pasagerilor mai mult spatiu pentru picioare si o configuratie 2 + 2. Unul dintre avantajele Grand C-Max Mk1 din prima generatie anul 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, este pozitia sa de conducere ridicata care ofera o vizibilitate excelenta inainte. Masina are, de asemenea, un schimbator de viteze si o consola centrala si, desi aspectul ramane acelasi cu cel precedent C-Max cu cinci usi, materialele sunt de o calitate superioara, oglindind cele utilizate in marcile germane de lux. Confortul Ford Grand C-Max este foarte bun. Zgomotul rutier, vant si motor sunt greu audibile, ceea ce face din cabina un loc confortabil. Exista o multime de spatii pentru cap si picioare pentru sofer si pasagerul scaunului din fata. In calatoriile lungi, scaunele s-au dovedit a fi confortabile. Sunt bine amortizate si au suporturi laterale bune. Plimbarea este bine adaptata pentru conducerea familiei, ceea ce face din Grand C-Max un croazier de autostrada asigurat. In ceea ce priveste costurile de functionare Ford Grand C-Max, lucrurile sunt destul de rezonabile. Costurile de intretinere sunt rezonabile, iar motorul diesel 1,6 litri Duratorq TDCi returneaza o medie de 57,7mpg. Grand C-Max ar trebui sa fie competitiv pentru a se asigura, deoarece Ford a adaugat o alarma din categoria Thatcham ca standard. Emisiile Ford Grand C-Max sunt mentinute reduse datorita unei serii de motoare diesel eficiente. Cel mai verde Grand C-Max este cel diesel de 1.6 litri TDCi, care emite 129 g / km de CO2 atunci cand este conectat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Nu este putin de spus cand vine vorba de fiabilitatea Ford Grand C-Max. In general este excelent, iar acest lucru ar trebui sa se dovedeasca a fi cazul si pentru Grand, deoarece foloseste aceleasi motoare si piese mecanice. Motorizari Grand Cmax generatia unu O gama de motoare inseamna ca exista o varietate de optiuni de performanta Ford Grand C-Max. O gama buna de motoare pe benzina si diesel sunt disponibile, cu patru benzina de 1,6 litri si patru unitati diesel pentru a alege. Gama diesel include 93 CP CP 1,6 litri TDCi, 113 CP CP 1,6 litri TDCi, 113 CP CP 2.0 litri TDCi, 138 CP CP 2.0 litri TDCi si un 160 CP CP 2.0 litri TDCi. Ford a introdus EcoBoost cu patru cilindri 1.6 litri cu doua tipuri de putere. Unitatea cu consum redus va furniza 148 CP si poate ajunge de la zero la 100 km / h in 9,9 secunde si este alegerea buchetului. Are o putere de tractiune mare (240 Nm), ceea ce face ca jocul copilului sa depaseasca pe carosabilele singure. De asemenea, va exista o versiune cu putere mai mare, cu o putere de 177 CP si va atinge valoarea de referinta 0-100 km/h in 8,9 secunde. Introducerea acestui motor pe o masina Ford este prima pentru marca si dupa ce este condusa cumparatorii este putin probabil sa fie dezamagiti. Sunt incluse trei cutii de viteze: manual cu cinci si sase trepte si un automobil cu sase trepte. Caseta cu cinci viteze este asociata motoarelor pe benzina de 1,6 litri cu 103 CP si 123 CP. Caseta manuala cu sase trepte este asociata modelelor EcoBoost de 1,6 litri si a trei motoare diesel (acesta include 93 CP CP 1,6 TDCi, 113 CP 1,6 TDCi, 138 CP) 2,0 litri TDCi) si TDCi de 160 litri 2,0 litri. Cel mai rapid diesel din gama este TDCi de 2,0 litri de 160 CP, care acopera sprintul de la zero la 100 km in 9,2 secunde. Noul Grand C-Max se ocupa genial pentru o masina atat de mare. Pe drumuri intortocheate se simte ca un Focus sau Fiesta mai mic, care este un compliment mare. Exista putina rulada de caroserie, dar trebuie sa faceti viraje mari pentru a observa acest lucru. Suspensia a fost modificata si raftul de directie a fost facut mai rapid pentru a da un raspuns mai clar la pornire. Greutatea pe roata este destul de aproape perfecta si puteti simti exact ce sunt pana la rotile din fata. Grand C-Max este unul dintre liderii clasei pentru placerea soferului. Este bine sa conduceti. Cu locurile suplimentare oferite de modelul Grand, este ideal pentru familiile mai mari sau pentru cei care trebuie sa transporte o multime de pasageri in mod regulat.
2024