OFERTE FOARTE ⚠️ pentru rotile tale ❗ ❱❱❱ Piese de schimb pentru FORD GALAXY ✴️ Magazinul nostru online ofera preturi mici. Modele din 2015 pana in 2023. #8A4PK0O5K
Ford Galaxy Mk4 2015-2020 este un adevarat transportator de persoane - cel mai recent dintr-o linie de MPV-uri care a aparut pentru prima data in 1995. Dupa cum sugereaza si numele, spatiul este un aspect semnificativ al acestei masini mari, care poate gazdui sapte adulti in confort. Este unul dintre putinele MPV-uri traditionale care au ramas pe piata, concurand cu gemenii SEAT Alhambra si Volkswagen Sharan.
Si da, este cu totul nou - stilul evolutiv al galaxiei, o mare parte din care este impartasit cu (usor) mai mic Ford S-Max, calareste pe aceleasi elemente de baza ca si ultima familie Mondeo, impartasind si multe dintre motoarele sale.
Inca campionul spatiului?
Tot ce puteti vedea, in interior si in exterior, despre Ford Galaxy este totul nou, cu toate ca legatura vizuala cu predecesorul sau este clara. Cu toate acestea, dupa introducerea modelului S-Max, Ford a ales sa lase Galaxy-ul sa se extinda putin mai mult, iar odata cu spatiul sporit, interiorul a fost dus si mai departe. Pe langa un accent mai mare pe lux, Ford considera ca spatiul suplimentar din cel de-al treilea rand de scaune va atrage familiile cu copii mai mari sau care transporta in mod regulat adulti. Acesta este un MPV care poate asigura sapte conforturi fara a apela la manevrarea sau perfectionarea vehiculelor comerciale.
Mai confortabil decat S-Max, cea mai recenta Galaxy ramane una dintre cele mai atragatoare masini de a conduce pe acest segment, desi se simte mai mult ca acasa care traverseaza autostrazi netede decat sa abordeze o serie de curburi S-B.
Echipamente, specificatii si tehnologie
Nu este o mare surpriza faptul ca Ford Galaxy vine in trei niveluri familiare: Zetec, Titanium si Titanium X.
Chiar si Zetec-ul ar putea fi greu descris ca fiind entry-level, cu jante din aliaj de 17 inci, ecran tactil infotainment Ford Sync3 de 8,0 inci, complet cu conectivitate Bluetooth, radio DAB si Apple CarPlay, oglinzi pliabile electric si control climatic pe doua zone. scoate in evidenta.
In timp ce fiecare versiune este echipata bine pentru punctul sau de pret, exista un catalog plin de accesorii optionale pentru a spori si mai mult caracteristicile si siguranta Galaxy. Farurile LED adaptive, cu tehnologie „fara stralucire”, o camera frontala, o suspensie spate autolivelanta si un control de croaziera adaptiv, sunt asteptate sa fie printre cele mai populare alegeri.
Nou motor diesel EcoBlue si cutie de viteze automata din 2018
O noua gama de motoare diesel a fost introdusa pentru a oferi o mai buna eficienta, rafinare si o selectie mai larga de optiuni de performanta. Motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri consta din versiuni de 120 CP, 150 CP sau 190 CP, cu o versiune twin-turbo de 240 CP la nivel superior pentru modele cu specificatii inalte. Un manual cu sase trepte este standard pe majoritatea, dar o cutie de viteze automata cu opt trepte este disponibila pe toate barele versiunea de 120 CP. Aceste modele adopta, de asemenea, selectorul rotativ de viteze vazut mai intai in hatchback Focus mai mic. Este demn de remarcat faptul ca motoarele cele mai putine si cele mai puternice au fost de scurta durata, insa au fost puse in vanzare doar pentru cea mai buna parte a unui an pana in septembrie 2019.
Pentru cei care cauta un motor pe benzina, Ecoboost de 1,5 litri cu 165 CP a fost adaugat la sfarsitul anului 2018, inainte de a fi axat pana in septembrie 2019.
Aspect redesignat si tehnologie adaugata pentru 2019
Dupa introducerea motoarelor diesel EcoBlue de ultima generatie in gama, Ford Galaxy a primit o actualizare suplimentara in efortul de a tine pasul cu concurentii sai - in principal prin aspectul si tehnologia sa din interiorul masinii.
In ceea ce priveste exteriorul, Galaxy are o usoara asemanare cu viitoarea SUV Puma, cu o grila ajustata si un design de bare de protectie. O noua optiune din jante din aliaj de 19 inch au fost, de asemenea, disponibile.
In interior, scaunele frontale reglabile pe 18 cai au fost puse la dispozitie pe versiunile Zetec si Titanium si sustin ca ii ajuta pe cei care sufera de dureri de spate, in timp ce sistemul optional FordPass Connect permite soferului sa acceseze aplicatia Ford Pass pentru a verifica caracteristici precum viata uleiului. , starea de alarma, nivelurile de combustibil si posibilitatea de a bloca sau debloca vehiculul de la distanta.
Siguranta
Desi inca trebuie sa fie testat de expertii in caz de accidente de la Euro NCAP, ne asteptam ca siguranta Ford Galaxy sa fie evaluata de ei drept cinci stele atunci cand este. Nu i-am acordat acelasi rating, intrucat unele dintre echipamentele de siguranta disponibile pentru Galaxy sunt optionale si nu standard. Cu spatiu pentru sapte persoane, cea mai recenta Galaxy este totusi o masina sigura in care sa calatoresti, cu airbag-uri abundente - sofer, pasager, genunchii soferului, lateral si perdea - asigurand ca toata lumea va fi bine amortizata in nefericitul eveniment al unui accident.
In plus, Galaxy poate fi specificat cu un limitator de viteza inteligent, care foloseste o camera in partea de sus a parbrizului pentru a citi semnele de trafic - daca limita este mai mica decat cea setata de sofer, va usura fluxul de combustibil catre motor pana la legal limita este atinsa. Sistemul poate fi anulat cu o apasare ferma a acceleratorului.
Interiorul unui Ford Galaxy Mk4 generatie noua
Intrati in Ford Galaxy de la un alt brand de transportatori de persoane si veti fi imediat surprins de cat de mult se simte pozitia sa de conducere mai aproape de cea a unei proprietati familiale conventionale.
Da, pozitia dvs. de sezut si linia ochilor sunt ridicate, iar baza de parbriz se afla la o distanta de kilometri departare, dar consola centrala inalta care contine maneta de viteze si alte dispozitive de comutare il face sa se simta complet conventional. Este o poveste similara cu pedalele care se simt in fata ta, mai degraba decat sub picioarele tale. Totusi, este foarte usor sa aclimatezi.
Desi tabloul de bord foloseste multe indicii si functii de la Mondeo, este impartasit cu S-Max (usor) mai mic si viitorul SUV Ford Edge. In mare parte, este construit din materiale plastice de inalta calitate, dar exista cateva zone cu un aspect mai ieftin punctat in cabina, iar finisajul pentru consola centrala se simte mai putin elegant decat restul tabloului de bord principal.
Dominand centrul tabloului de bord este ecranul tactil color de opt inci pentru sistemul de infotainment Sync3. Este rapid de raspuns, usor de utilizat, cu patru zone coordonate in culori pe ecranul de start si modelele dotate cu navigatie satelit beneficiaza de un sistem de mapare cu adevarat clar. In afara de asta, vizibilitatea completa este excelenta, ajutata de ferestre enorme, desi stalpii sunt mult mai grosi decat cei care se gasesc pe rivala lui Citroen. Oglinzile retrovizoare ofera o vizibilitate excelenta, in timp ce sistemele suplimentare, cum ar fi camerele, senzorii de parcare si parcarea automata fac si mai usoare manevrele de viteza redusa.
Fiind o masina de familie bine echipata, bine facuta si spatioasa, conceputa pentru sapte, nu este de mirare ca apreciem atat de mult nivelurile de confort Ford Galaxy.
Este o imbunatatire fata de predecesorul sau - nu ca acesta a fost un performant slab in mizele de confort, dar, cu reducerea sunetului suplimentar pentru a reduce patrunderea zgomotului extern, perfectionarea generala este accentuata.
Desi calitatea generala a calatoriei este buna, in special capacitatea Galaxy a de a inmuia cele mai clare dintre rutele rutiere, insa transmite imperfectiuni mai mici prin cabina, deoarece straluceste usor de-a lungul unei serii de ondulatii mai mici. Este putin probabil ca pasagerii dvs. sa se planga, dar este totusi perceptibil. Cumparatorii europeni au optiunea de a specifica suspensia adaptiva, dar configurarea standard a Regatului Unit este reglata la modul Normal.
Indiferent de randul scaunelor Galaxy in care va asezati, Ford-ul poate gazdui cu usurinta cele de statura pentru adulti, randul mijlociu alunecand in fata si in jos pentru a adauga un grad de flexibilitate in cerintele spatiului pentru picioare. De asemenea, aerisirile de aer conditionate pentru controlul climei fac ca vasta cabina sa poata fi usor suportabila in zilele mai calde, in timp ce sticla de confidentialitate pentru modelele din Titanium si mai sus reduce si mai mult stralucirea soarelui.
O linie larga de motoare diesel EcoBlue
Toate derivatele Ford Galaxy alimentate cu motor diesel au acelasi motor de baza EcoBlue de 2,0 litri de baza, desi cu o serie de valori de putere si cuplu. Punctul de pornire este motorul de 150 CP, completat cu un cuplu de 350 Nm. Aceasta inseamna o viteza maxima de 199 mph si o viteza de 0-100 km / h de 10,9 secunde atat pentru manual cat si pentru automat. Versiunea cu tractiune integrala dureaza 12,2 secunde si are o viteza maxima de 196 km / h, in ciuda unei cifre de cuplu mai mare de 370 Nm.
Optati pentru versiunea de 190 CP si cuplul sau de 400 Nm si veti sprintea de la 0-100 km in 9,8 secunde cu cutia de viteze manuala, ajungand la 211 km / h. Auto este usor mai rapid la atingerea 100 km / h, cu o perioada de 9,6 secunde, dar are o viteza maxima mai mica de 208 km / h. Versiunea cu tractiune integrala este cea mai lenta dintre acestea, care dureaza 10,6 secunde pentru a atinge 100 km / h, cu o viteza maxima de 206 km / h.
Motoarele nu mai sunt disponibile
Desi Ford se astepta ca vanzarile Galaxy pe motoare pe benzina sa fie cu un volum redus, totusi a oferit EcoBoost de 1,5 litri pentru o perioada scurta de timp. Cu un cuplu de 165 CP si 242 Nm oferit, exista o viteza maxima de 209 km / h si un timp de 10 secunde de 0-100 km / h.
Buzunarele mai adanci sunt necesare pentru EcoBoost de 240 CP de 2,0 litri, producand un cuplu de tip diesel, precum 345 Nm. Echipat doar cu o automata cu sase trepte, este surprinzator de rapid, cu o viteza maxima de 226 km / h si are nevoie de doar 8,6 secunde pentru a gadila de la 0-62 km / h. Dezavantajul este eficienta sa, inregistrand cele mai grave cifre ale gamei Galaxy, cu o medie pretinsa de 43,5mpg si emisii de 180g / km CO2 in regimul de testare NEDC mai vechi.
Un motor diesel de 120 CP, cu putere mai mica, generator de cuplu de 340Nm, realizat pentru cel mai lent Galaxy din gama, cu o viteza maxima de 114 km / h si un timp de acceleratie de 0-62 km / h de 13,6 secunde. Singura transmisie oferita a fost un manual cu sase viteze.
In plus, gama diesel a fost o versiune twin-turbo de 240 CP a EcoBlue de 2,0 litri, care produce un cuplu de 500 Nm. Automatul cu opt trepte este singura transmisie disponibila, rezultand o viteza maxima de 217 km / h si o data de 8,9 secunde pentru sprint la 100 km / h.
Condusul unui Galaxy 2020
Spre deosebire de S-Max putin mai mic, care se bucura de placerea soferului, accentul Ford Galaxy este confortul si perfectionarea pentru pana la sapte ocupanti. Asta nu sugereaza faptul ca exploatarea drumurilor Galaxy este mai degraba opusa, intrucat Galaxy apuca si schimba directia la fel ca Mondeo pe care se bazeaza. Desi nu este masina dvs. obisnuita a soferului, exista totusi o cantitate pozitiva de „simtire” prin volanul care comunica ce au de facut rotile din fata. Singura diferenta este ca a avut mai multa tendinta de a rula in colturi mai mult decat S-Max in consecinta, desi aceasta este inca mai bine controlata decat in cazul altor MPV-uri mari. Indepartand pedalele se simt in greutate corespunzatoare, cu suficienta rezistenta pentru a-si modula cu usurinta aplicarea, dar nu atat de grea incat sa-ti ofere picioarelor un antrenament in timpul conducerii. Este o poveste similara cu transmisiile manuale cu sase viteze, care se potrivesc exact intre raporturile din consola centrala a setului inalt (pentru un operator de transport persoane). Acestea fiind spuse, netezimea transmisiei automate se potriveste mai bine caracterului relaxat al masinii. Pietele europene au optiunea suspensiei adaptive pentru a varia fermitatea calitatii de deplasare.
Alaturi de SEAT Alhambra, Ford Galaxy este probabil cel mai bun si cel mai consacrat model MPV cu sapte locuri de pe piata. Este incapator, practic, bine echipat si mai bine de condus decat ai putea crede.In realitate, daca sunteti in cautarea unui set mare de sapte locuri si nu doriti un SUV, probabil ca deja cautati in aceasta directie. Vestea buna este ca Ford Galaxy vine recomandat de echipa PieseFord.ro si, in afara de preturile ridicate, este un MPV foarte capabil pentru banii tai.
Piese Ford GALAXY | 2015 - 2023 | EcoBlue Duratorq EcoBoost Dura #8A4PK0O5K
Piese auto Ford Galaxy 2015-2023 #8A4PK0O5K
Ford Galaxy Mk4 2015-2020 este un adevarat transportator de persoane - cel mai recent dintr-o linie de MPV-uri care a aparut pentru prima data in 1995. Dupa cum sugereaza si numele, spatiul este un aspect semnificativ al acestei masini mari, care poate gazdui sapte adulti in confort. Este unul dintre putinele MPV-uri traditionale care au ramas pe piata, concurand cu gemenii SEAT Alhambra si Volkswagen Sharan. Si da, este cu totul nou - stilul evolutiv al galaxiei, o mare parte din care este impartasit cu (usor) mai mic Ford S-Max, calareste pe aceleasi elemente de baza ca si ultima familie Mondeo, impartasind si multe dintre motoarele sale. Inca campionul spatiului? Tot ce puteti vedea, in interior si in exterior, despre Ford Galaxy este totul nou, cu toate ca legatura vizuala cu predecesorul sau este clara. Cu toate acestea, dupa introducerea modelului S-Max, Ford a ales sa lase Galaxy-ul sa se extinda putin mai mult, iar odata cu spatiul sporit, interiorul a fost dus si mai departe. Pe langa un accent mai mare pe lux, Ford considera ca spatiul suplimentar din cel de-al treilea rand de scaune va atrage familiile cu copii mai mari sau care transporta in mod regulat adulti. Acesta este un MPV care poate asigura sapte conforturi fara a apela la manevrarea sau perfectionarea vehiculelor comerciale. Mai confortabil decat S-Max, cea mai recenta Galaxy ramane una dintre cele mai atragatoare masini de a conduce pe acest segment, desi se simte mai mult ca acasa care traverseaza autostrazi netede decat sa abordeze o serie de curburi S-B. Echipamente, specificatii si tehnologie Nu este o mare surpriza faptul ca Ford Galaxy vine in trei niveluri familiare: Zetec, Titanium si Titanium X. Chiar si Zetec-ul ar putea fi greu descris ca fiind entry-level, cu jante din aliaj de 17 inci, ecran tactil infotainment Ford Sync3 de 8,0 inci, complet cu conectivitate Bluetooth, radio DAB si Apple CarPlay, oglinzi pliabile electric si control climatic pe doua zone. scoate in evidenta. In timp ce fiecare versiune este echipata bine pentru punctul sau de pret, exista un catalog plin de accesorii optionale pentru a spori si mai mult caracteristicile si siguranta Galaxy. Farurile LED adaptive, cu tehnologie „fara stralucire”, o camera frontala, o suspensie spate autolivelanta si un control de croaziera adaptiv, sunt asteptate sa fie printre cele mai populare alegeri. Nou motor diesel EcoBlue si cutie de viteze automata din 2018 O noua gama de motoare diesel a fost introdusa pentru a oferi o mai buna eficienta, rafinare si o selectie mai larga de optiuni de performanta. Motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri consta din versiuni de 120 CP, 150 CP sau 190 CP, cu o versiune twin-turbo de 240 CP la nivel superior pentru modele cu specificatii inalte. Un manual cu sase trepte este standard pe majoritatea, dar o cutie de viteze automata cu opt trepte este disponibila pe toate barele versiunea de 120 CP. Aceste modele adopta, de asemenea, selectorul rotativ de viteze vazut mai intai in hatchback Focus mai mic. Este demn de remarcat faptul ca motoarele cele mai putine si cele mai puternice au fost de scurta durata, insa au fost puse in vanzare doar pentru cea mai buna parte a unui an pana in septembrie 2019. Pentru cei care cauta un motor pe benzina, Ecoboost de 1,5 litri cu 165 CP a fost adaugat la sfarsitul anului 2018, inainte de a fi axat pana in septembrie 2019. Aspect redesignat si tehnologie adaugata pentru 2019 Dupa introducerea motoarelor diesel EcoBlue de ultima generatie in gama, Ford Galaxy a primit o actualizare suplimentara in efortul de a tine pasul cu concurentii sai - in principal prin aspectul si tehnologia sa din interiorul masinii. In ceea ce priveste exteriorul, Galaxy are o usoara asemanare cu viitoarea SUV Puma, cu o grila ajustata si un design de bare de protectie. O noua optiune din jante din aliaj de 19 inch au fost, de asemenea, disponibile. In interior, scaunele frontale reglabile pe 18 cai au fost puse la dispozitie pe versiunile Zetec si Titanium si sustin ca ii ajuta pe cei care sufera de dureri de spate, in timp ce sistemul optional FordPass Connect permite soferului sa acceseze aplicatia Ford Pass pentru a verifica caracteristici precum viata uleiului. , starea de alarma, nivelurile de combustibil si posibilitatea de a bloca sau debloca vehiculul de la distanta. Siguranta Desi inca trebuie sa fie testat de expertii in caz de accidente de la Euro NCAP, ne asteptam ca siguranta Ford Galaxy sa fie evaluata de ei drept cinci stele atunci cand este. Nu i-am acordat acelasi rating, intrucat unele dintre echipamentele de siguranta disponibile pentru Galaxy sunt optionale si nu standard. Cu spatiu pentru sapte persoane, cea mai recenta Galaxy este totusi o masina sigura in care sa calatoresti, cu airbag-uri abundente - sofer, pasager, genunchii soferului, lateral si perdea - asigurand ca toata lumea va fi bine amortizata in nefericitul eveniment al unui accident. In plus, Galaxy poate fi specificat cu un limitator de viteza inteligent, care foloseste o camera in partea de sus a parbrizului pentru a citi semnele de trafic - daca limita este mai mica decat cea setata de sofer, va usura fluxul de combustibil catre motor pana la legal limita este atinsa. Sistemul poate fi anulat cu o apasare ferma a acceleratorului. Interiorul unui Ford Galaxy Mk4 generatie noua Intrati in Ford Galaxy de la un alt brand de transportatori de persoane si veti fi imediat surprins de cat de mult se simte pozitia sa de conducere mai aproape de cea a unei proprietati familiale conventionale. Da, pozitia dvs. de sezut si linia ochilor sunt ridicate, iar baza de parbriz se afla la o distanta de kilometri departare, dar consola centrala inalta care contine maneta de viteze si alte dispozitive de comutare il face sa se simta complet conventional. Este o poveste similara cu pedalele care se simt in fata ta, mai degraba decat sub picioarele tale. Totusi, este foarte usor sa aclimatezi. Desi tabloul de bord foloseste multe indicii si functii de la Mondeo, este impartasit cu S-Max (usor) mai mic si viitorul SUV Ford Edge. In mare parte, este construit din materiale plastice de inalta calitate, dar exista cateva zone cu un aspect mai ieftin punctat in cabina, iar finisajul pentru consola centrala se simte mai putin elegant decat restul tabloului de bord principal. Dominand centrul tabloului de bord este ecranul tactil color de opt inci pentru sistemul de infotainment Sync3. Este rapid de raspuns, usor de utilizat, cu patru zone coordonate in culori pe ecranul de start si modelele dotate cu navigatie satelit beneficiaza de un sistem de mapare cu adevarat clar. In afara de asta, vizibilitatea completa este excelenta, ajutata de ferestre enorme, desi stalpii sunt mult mai grosi decat cei care se gasesc pe rivala lui Citroen. Oglinzile retrovizoare ofera o vizibilitate excelenta, in timp ce sistemele suplimentare, cum ar fi camerele, senzorii de parcare si parcarea automata fac si mai usoare manevrele de viteza redusa. Fiind o masina de familie bine echipata, bine facuta si spatioasa, conceputa pentru sapte, nu este de mirare ca apreciem atat de mult nivelurile de confort Ford Galaxy. Este o imbunatatire fata de predecesorul sau - nu ca acesta a fost un performant slab in mizele de confort, dar, cu reducerea sunetului suplimentar pentru a reduce patrunderea zgomotului extern, perfectionarea generala este accentuata. Desi calitatea generala a calatoriei este buna, in special capacitatea Galaxy a de a inmuia cele mai clare dintre rutele rutiere, insa transmite imperfectiuni mai mici prin cabina, deoarece straluceste usor de-a lungul unei serii de ondulatii mai mici. Este putin probabil ca pasagerii dvs. sa se planga, dar este totusi perceptibil. Cumparatorii europeni au optiunea de a specifica suspensia adaptiva, dar configurarea standard a Regatului Unit este reglata la modul Normal. Indiferent de randul scaunelor Galaxy in care va asezati, Ford-ul poate gazdui cu usurinta cele de statura pentru adulti, randul mijlociu alunecand in fata si in jos pentru a adauga un grad de flexibilitate in cerintele spatiului pentru picioare. De asemenea, aerisirile de aer conditionate pentru controlul climei fac ca vasta cabina sa poata fi usor suportabila in zilele mai calde, in timp ce sticla de confidentialitate pentru modelele din Titanium si mai sus reduce si mai mult stralucirea soarelui. O linie larga de motoare diesel EcoBlue Toate derivatele Ford Galaxy alimentate cu motor diesel au acelasi motor de baza EcoBlue de 2,0 litri de baza, desi cu o serie de valori de putere si cuplu. Punctul de pornire este motorul de 150 CP, completat cu un cuplu de 350 Nm. Aceasta inseamna o viteza maxima de 199 mph si o viteza de 0-100 km / h de 10,9 secunde atat pentru manual cat si pentru automat. Versiunea cu tractiune integrala dureaza 12,2 secunde si are o viteza maxima de 196 km / h, in ciuda unei cifre de cuplu mai mare de 370 Nm. Optati pentru versiunea de 190 CP si cuplul sau de 400 Nm si veti sprintea de la 0-100 km in 9,8 secunde cu cutia de viteze manuala, ajungand la 211 km / h. Auto este usor mai rapid la atingerea 100 km / h, cu o perioada de 9,6 secunde, dar are o viteza maxima mai mica de 208 km / h. Versiunea cu tractiune integrala este cea mai lenta dintre acestea, care dureaza 10,6 secunde pentru a atinge 100 km / h, cu o viteza maxima de 206 km / h. Motoarele nu mai sunt disponibile Desi Ford se astepta ca vanzarile Galaxy pe motoare pe benzina sa fie cu un volum redus, totusi a oferit EcoBoost de 1,5 litri pentru o perioada scurta de timp. Cu un cuplu de 165 CP si 242 Nm oferit, exista o viteza maxima de 209 km / h si un timp de 10 secunde de 0-100 km / h. Buzunarele mai adanci sunt necesare pentru EcoBoost de 240 CP de 2,0 litri, producand un cuplu de tip diesel, precum 345 Nm. Echipat doar cu o automata cu sase trepte, este surprinzator de rapid, cu o viteza maxima de 226 km / h si are nevoie de doar 8,6 secunde pentru a gadila de la 0-62 km / h. Dezavantajul este eficienta sa, inregistrand cele mai grave cifre ale gamei Galaxy, cu o medie pretinsa de 43,5mpg si emisii de 180g / km CO2 in regimul de testare NEDC mai vechi. Un motor diesel de 120 CP, cu putere mai mica, generator de cuplu de 340Nm, realizat pentru cel mai lent Galaxy din gama, cu o viteza maxima de 114 km / h si un timp de acceleratie de 0-62 km / h de 13,6 secunde. Singura transmisie oferita a fost un manual cu sase viteze. In plus, gama diesel a fost o versiune twin-turbo de 240 CP a EcoBlue de 2,0 litri, care produce un cuplu de 500 Nm. Automatul cu opt trepte este singura transmisie disponibila, rezultand o viteza maxima de 217 km / h si o data de 8,9 secunde pentru sprint la 100 km / h. Condusul unui Galaxy 2020 Spre deosebire de S-Max putin mai mic, care se bucura de placerea soferului, accentul Ford Galaxy este confortul si perfectionarea pentru pana la sapte ocupanti. Asta nu sugereaza faptul ca exploatarea drumurilor Galaxy este mai degraba opusa, intrucat Galaxy apuca si schimba directia la fel ca Mondeo pe care se bazeaza. Desi nu este masina dvs. obisnuita a soferului, exista totusi o cantitate pozitiva de „simtire” prin volanul care comunica ce au de facut rotile din fata. Singura diferenta este ca a avut mai multa tendinta de a rula in colturi mai mult decat S-Max in consecinta, desi aceasta este inca mai bine controlata decat in cazul altor MPV-uri mari. Indepartand pedalele se simt in greutate corespunzatoare, cu suficienta rezistenta pentru a-si modula cu usurinta aplicarea, dar nu atat de grea incat sa-ti ofere picioarelor un antrenament in timpul conducerii. Este o poveste similara cu transmisiile manuale cu sase viteze, care se potrivesc exact intre raporturile din consola centrala a setului inalt (pentru un operator de transport persoane). Acestea fiind spuse, netezimea transmisiei automate se potriveste mai bine caracterului relaxat al masinii. Pietele europene au optiunea suspensiei adaptive pentru a varia fermitatea calitatii de deplasare. Ar trebui sa cumparati un Ford Galaxy 2015-2020? Alaturi de SEAT Alhambra, Ford Galaxy este probabil cel mai bun si cel mai consacrat model MPV cu sapte locuri de pe piata. Este incapator, practic, bine echipat si mai bine de condus decat ai putea crede.In realitate, daca sunteti in cautarea unui set mare de sapte locuri si nu doriti un SUV, probabil ca deja cautati in aceasta directie. Vestea buna este ca Ford Galaxy vine recomandat de echipa PieseFord.ro si, in afara de preturile ridicate, este un MPV foarte capabil pentru banii tai.