Piese Ford GALAXY | 2007 - 2014 | Duratec Duratorq EcoBoost #670O2A45K
Ford Galaxy a devenit, prin prisma periculozitatii sale, standardul prin care se judeca MPV-urile mari. Este o perena durabila a sectorului, intotdeauna acolo sau acolo, cand este provocatoare pentru onorurile clasei, reprezentand un reper durabil din care rivalii isi masoara succesul sau esecul. Cumparatorii de ocazie au recunoscut de mult calitatile Galaxiei. Da, exista MPV-uri cu stil mai aventuros si exista altele cu ecusoane mai prestigioase, dar pentru o larga capacitate si capacitatea neingradita de a atinge marcile care conteaza cu adevarat pentru cumparatorii familiei, Galaxy a fost greu de invins. Iata ce trebuie sa cautati atunci cand urmariti o versiune Mk III facelifted post-2010. Modele Ford Glaxy Mk 3 anul 2007 - 2014 MPV cu cinci usi - Zetec, Titanium, Titanium X. Istorie In geneza sa, Ford Galaxy a fost o treime a unui parteneriat comun care a inclus Volkswagen si SEAT. Asa cum se intampla adesea, trei dintr-o relatie au fost o problema, iar fabrica Autoeuropa din Palmela, Portugalia nu a atras niciodata problema problemelor de calitate pe care le-a intampinat vreuna dintre cele trei marci. Ford avea nevoie de un nivel mai mare de control, iar Galaxy Mk III, introdus in 2006, a fost o afacere integrala, construita alaturi de fratele sau S-MAX la uzina Genk din Belgia. Transmite rapid pana in 2010 si a venit momentul ca Galaxy sa obtina o reelaborare in ceea ce a ramas un sector de piata in miscare rapida. Cu un design exterior revizuit, materiale si caracteristici interioare modernizate, o serie de dispozitive de tractiune mai eficiente si o serie de tehnologii orientate catre sofer, care vizeaza imbunatatirea sigurantei si confortului, aceasta a fost mai mult decat luminile obisnuite, grila si reimprospatarea bara de protectie. Noul motor 2.3 litri pe benzina EcoBoost de 2.0 litri s-a alaturat celor doua motoare diesel 115, 140 si 163PS de 2,0 litri Duratorq TDCi. In plus, transmisia cu dublu ambreiaj Ford PowerShift a fost introdusa ca standard pe motorul EcoBoost pe benzina si ca optiune de cost cu benzinele 2.0 140PS si 2.0 163PS Duratorq. A fost de asemenea debutat un sistem de informatii orb. Aceste actualizari au dus Galaxy la inlocuirea sa in 2015 Ce obtii Personal, nu suntem deloc siguri ca acest Galaxy nu arata de fapt mai bine decat stablematul sau S-MAX mai elegant - dar aceasta este doar o parere. Cu siguranta, modificarile cosmetice pe care Ford le-a facut ca parte a facelift-ului acestui model MK3 nu au facut rau. Avea o capota mai inteligenta, mai sculptata, o grila fata mai distinctiva, cu insertii cromate si faruri de ceata fata revizuite, plus lumini de zi la moda pentru versiunile mai avantajoase. Acoperisul a obtinut sinele de argint mai indraznete, in timp ce luminile din spate rediserate au impodobit spatele. Dar ceea ce conteaza cu adevarat pentru cumparatorii folositi este modul in care aceasta masina functioneaza ca un loc de munca de familie. Ei bine, l-am testat in calatorii lungi si scurte, incarcate si neincarcate, ambalate cu copii si incarcate cu bagaje si exista cateva lucruri pe care le-am observat. Calitatea excelenta a calatoriei, de exemplu, este deosebit de utila cand vine vorba de evitarea imbolnavirii masinilor la pasagerii mici. Apoi exista modul in care uriasa zona de sticla lumineaza cabina si se asigura ca toata lumea are o vedere clara. De asemenea, inseamna o vizibilitate excelenta din spatele rotii, de unde este usor sa gasesti pozitia ideala de conducere, datorita cantitatii de reglare a scaunului si a rotii. Mai degraba ambitios, Ford a dorit ca aceasta masina sa apeleze nu numai la cineva care ar putea sa ia in considerare un transportor de persoane mari, ci si la proprietarii de spatii executive cu caracter prestigios, de unde si calitatea inalta de montaj si finisaj in jurul cabinei. In randul din spate, exista o camera decenta pentru trei adulti, iar latimea cabinei este la indemana daca incercati, de exemplu, sa incadrati trei scaune pentru copii acolo. Chiar daca un adult s-a ridicat in randul din spate, exista o mica senzatie de claustrofobie, designerii Galaxy utilizand bine spatiul disponibil, cei 6 centimetri de inaltime castiga aceasta masina in fata stablematului S-MAX fiind pus la punct. utilizare. Podeaua cabinei chiar se inclina usor spre spate, astfel incat oamenii din spate pot vedea ce se intampla in fata. Atunci cand nu utilizati scaunele din al treilea sau al doilea rand, inovatorul FoldFlatSystem (care ofera nu mai putin de 32 de permutari pentru scaune) permite tuturor scaunelor din spate sa se retraga pe podea pentru a prezenta o vasta zona de incarcare dubla cu un pat dublu de 2325 litri ( Cu 325 litri mai mult decat ai obtine intr-un S-MAX) cu puncte de ancorare pentru a tine lucrurile in loc, daca nu reusesti sa reziste caracterului sportiv al acestui Ford. Chiar si cu toate cele 7 locuri ocupate, exista inca o oferta de 308 litri. Ce anume sa cauti Vestea buna este ca fiabilitatea este mult mai buna pentru aceste masini construite din Belgia decat au fost vreodata modelele Mk1 si MK2 construite in portugheza. Vestile proaste? Ei bine, nu prea exista prea multe. Proprietarii au semnalat probleme legate de baterii si ocazionalul cheie care merge pe fritz, dar majoritatea pieselor mecanice majore sunt solide ca o roca. Asigurati-va ca versiunile automate Powershift nu au fost supuse unei tractari grele. Piese de schimb Preturi estimate, bazate pe un 2.0 TDCi. Un ansamblu de ambreiaj este in jur de 240 Euro, un sistem de evacuare in jur de 800 euro (inclusiv convertizor catalitic) si un alternator de schimb in jurul valorii de 320 euro. amortizoarele frontale sunt de aproximativ 120 euro si spate in jur de 40 euro bucata. Un pachet de filtre originale Ford si ulei Ford 5w30 undeva la 120 euro Pe drum Ford doar ofera cumparatorilor mari MPV o selectie dintre doua modele complet diferite, aceeasi platforma oferind nu numai acest Galaxy, ci modelul S-MAX mai orientat sportiv. S-MAX este un MPV pentru soferii entuziasti, care nu doresc cu adevarat un transportor de persoane si o cantitate surprinzatoare din personalitatea sa dinamica a fost transferata catre acest Galaxy intact, in ciuda centrului de greutate mai mare al acestei masini si al unei calatorii mai moi. In esenta, ceea ce pierzi la intoarcerea la colt si la controlul corpului, castigi in netezime si confort, dar chiar si asa, aceasta poate fi totusi o masina plina de satisfactii pentru a conduce, parca se micsoreaza in jurul tau pe drumul deschis. In consecinta, MPV-urile mari care se ocupa mai bine decat acesta sunt o rara rara, mai ales daca optezi pentru sistemul inteligent de suspensie activa CCD, care confera galaxiei o agilitate si o siguranta suplimentara, in special atunci cand este puternic incarcat. Cei doi Fords impartasesc exact aceeasi gama de motoare, cu stirile cele mai importante la lansarea acestui model facelifted MK3 fiind introducerea unitatii de benzina turbocompresate de 2,0 litri Ecoboost SCTi 203PS. Chiar si cu cutia de viteze automata standard cu doua trepte Powershift cu 6 trepte, care absoarbe un pic din puterea sa, la saizeci de odihna, cu un cuplu solid de 300 Nm, ocupa doar 8,5 pe calea de 135 km / h. Acest lucru este semnificativ mai rapid decat cea mai rapida optiune diesel, dar aceasta varianta de benzina ajunge la 12mpg din randamentul combustibilului respectivului model, in timp ce este mult mai rafinata. Modelele de galaxie Mk3 post-2011 facelift au prezentat si vechea unitate de benzina de 2.0 litri de 2.0 litri Ford aspirata in mod normal, dar daca intalniti una dintre acestea, probabil ca este mai bine sa o ignorati si, ca majoritatea clientilor Galaxy, sa alegeti optiunea diesel . Aceste variante TDCi au o dimensiune de 2,0 litri, motorul de 115 CP luptandu-se putin pentru a schimba o masina complet incarcata in sus. Cei care prefera un pic de cox ar trebui sa se lipeasca de modelele de 140 sau 163PS. Galaxy vine cu o gama buna de motoare. Exista doua benzine, unul de 2,0 litri cu 145 CP si 2,3 litri cu 161 CP, ambele fiind netede si linistite, cu performante bune. Motorul mai mare este disponibil doar cu o cutie de viteze automata, deci este de fapt mai lent decat cei 2,0 litri de la 0-100 km/h, plus ca este insetat, cu o economie medie de combustibil de doar 29mp. Cu toate acestea, motorina are sens, mai ales daca trebuie sa transportati in mod regulat o completa completa de pasageri. Exista un 1.8 TDCi, care este disponibil fie cu 100 CP sau 125 CP. Emisiile si economia sunt destul de identice pentru ambele, dar motorul mai puternic are o putere de tragere mai buna, ceea ce face depasirea putin mai usoara. Este, de asemenea, cea mai buna alegere pentru o combinatie de economie si performanta cu 0-100 km / h, cu 11,4 secunde si 46 mpg realizabile. Cel mai puternic 2.0 TDCi are 140 CP si este de asemenea disponibil cu o cutie de viteze automata, desi acest lucru inregistreaza o scadere a economiei de la 46mpg la 38mpg. Dar cel mai bun motor din gama este 2.2 TDCi cu 175 CP. Poate sprint de la 0-100 km / h in doar 9,1 secunde, are o putere imensa de tragere, dar este, de asemenea, neteda si rafinata. Poate avea o lungime de aproape cinci metri si sa aiba o linie de acoperis inalta, dar Galaxy nu se ocupa ca un purtator de persoane obisnuit. De fapt, este incredibil de asemanator cu masina, cu o natura agila, care ii reduce dimensiunea, asigura directia linistitoare si o mare compozitie in colturi. Exista foarte putine rulouri de caroserie, datorita unei suspensii destul de rigide, cu toate ca comertul este o plimbare ferma care nu este la fel de cosseting ca alti transportatori. Directia este bine cantarita la viteze mai mari, dar suficient de usoara pentru a face manevre stranse. Datorita unei pozitii de conducere asemanatoare masinii, Galaxy este usor de condus, iar stalpii subtiri ai parbrizului inseamna vizibilitate, in special la jonctiuni, este bun. Aspectul este ingrijit, daca nu este deosebit de aventuros, in timp ce consola centrala argintie adauga o nota de finete. Comenzile stereo si de aer conditionat sunt usor de utilizat, desi este putin mai putin intuitiv la masinile cu optional sat nav si ecran tactil. Reglarea din abundenta a volanului si a scaunului, plus maneta de schimbare este pozitionata in sus, dand o senzatie aproape sportiva. Suntem mai putin convinsi de manerul de frana de mana ciudat care seamana cu acceleratia intr-o aeronava, cu toate acestea, o frana de mana electronica este disponibila ca optiune. Masinile facelifted din 2010 obtin lumini interioare cu LED care ofera o iluminare mai buna. Datorita formei inalte, in spatiul galaxiei exista o multime de spatii si chiar si cele retrogradate pe scaunele din spate obtin o sala de cap buna si o sala de picioare adecvata - desi sunt ideale doar pentru copii in ceea ce priveste deplasarile pe distante lungi. Toate scaunele din spate culiseaza si se inclina individual, dar sunt destul de ferme si se pare ca lipseste captuseala si suportul. De asemenea, calatoria ferma atinge nivelul de confort general, desi acest lucru este mai putin vizibil pe autostrada. Modelele facelift din 2010 au fost echipate cu parbrize mai groase ceea ce inseamna ca vantul si zgomotul rutier scad la minimum, ceea ce face ca Galaxy sa fie extrem de mare la viteze mari. Toate cele de la bord primesc mult spatiu cu cele doua randuri de scaune din spate care beneficiaza de spatiu imbunatatit in toate directiile fata de modelul Galaxy anterior. In plus, toate scaunele, chiar si cele din al treilea rand, pot aluneca inapoi si inapoi, iar spatarul scaunelor poate fi inclinat pentru a oferi un confort mai bun pentru ocupanti. Un acoperis de sticla optional lumineaza interiorul si pentru pasagerii din spate. Scaunele din fata se regleaza pentru toate formele si se pot specifica scaune reglabile electric
2025