Piese Ford GALAXY | 2000 - 2006 | Mk2 Diesel DOHC V6 #27202AK5K
Ford Galaxy Mk2 (2000-2006) .Perioada productie 2000-2006 Asamblat in Palmela, Portugalia Motorizare benzina: 2.0i DOHC, 2.3i DOHC, 2.8i VR6, diesel: 1.9 TDI 90 bhp (67 kW) sau 110 bhp (82 kW) Cu un design major in 2000 Galaxy sa distantat de platformele de la Grupul Volkswagen. Cu embleme diferite Ford Galaxy, Volkswagen Sharan, Seat Alhambra toate vizau aceeasi piata. Motorul emblematic a fost de 24 de supape 206 CP V6 de 2.8 litri. Motorul diesel de 1.9 litri era de 90, 115, 130 sau 150 de CP injectia de combustibil are presiune inalta pentru a furniza un cuplu remarcabil, reducerea emisiilor de gaze de esapament si reducerea consumului de combustibil. Gama de motoare a fost completata de motorul 2.3 litri DOHC cu imbunatatiri pentru manevrabilitate mai buna si emisiile de noxe mai scazute. Transmisiile erau manuale cu 6 trepte si Select-Shift automate care permit schimbarea manuala secventiala daca este necesar. O inovatie majora a fost noul sistem de stabilitate (ESP) ca dotare standard pe V6 si optional pentru motorul diesel de 115 CP. Galaxy Model post 2000 a fost o imbunatatire vasta in aproape toate aspectele. Modele acoperite: GALAXY- 2000- pana in prezent (5dr MPV, 1.9 TD 90, 115, 130, 150, 2.3 benzina, benzina 2.8 V6 [LX, Zetec, Ghia. Istorie Galaxy a pornit de la dezvoltarea comuna intre Ford si Volkswagen, in cele din urma, responsabile pentru Galaxy, VW Sharan si SEAT Alhambra. Impreuna, Ford si VW au finantat in comun programul de proiectare si au construit o noua fabrica in Portugalia pentru a se ocupa de productie. Practic, Ford’s Galaxy si VW Sharan au acelasi motor V6 de 2,8 litri (unitatea VR6 folosita in topul mkIII VW Golf si coupe-ul Corrado) si modelele turbo de 90 CP si 115 CP, de 1,9 litri (de asemenea, provenite din VW). Ford a adaugat, de asemenea, o optiune cu motor de 2,3 litri din berlina Scorpion. Gama a fost revizuita in mod substantial in vara anului 2000, cu stiluri noi, tapiterie interioara si bord. Un vechi motor de 2,0 litri a fost sters, la fel ca V4 cu 4x4 lent. Ford-ul 2.3 a alimentat acum modelele entry-level, plus ca a existat un V6 de 2.8 litri revizuit de 201 CP. In primavara 2003, gama Galaxy a fost revizuita din nou, cu adaugarea unei versiuni TDI130. Apoi, in primavara anului 2005, a fost introdus un derivat de 150 CP din acea centrala TDI. Un nou-nou Galaxy a ajuns la mijlocul anului 2006, insotit de vehiculul sau suror mai sportiv, S-Max, pentru a inlocui acest model. Ce obtii In interiorul cabinei puternic reelaborate dupa 2000, totul este mult mai luxos - si foarte diferit de sentimentul utilitar al modelului generatiei anterioare. Plasticul moale, frumos texturat, benzile subtile de lemn si sclipirile din argint se imbina pentru a crea unul dintre cele mai frumoase interioare Ford vazute in acea etapa - si cu siguranta cel mai practic. Pentru a completa buzunarele usilor mai mari, in tabloul de bord au fost incorporate doua cutii substantiale de depozitare, ca raspuns la clientii care doreau sa poata ascunde dezordinea dupa un weekend si sa-si recupereze masina ca vehicul de afaceri pentru saptamana de lucru. Odata ce te-ai aflat la volan, nu s-a gresit niciodata cu primul model, dar, dupa cum am sugerat, aceasta versiune ulterioara a marcat hotarat in sus. Simtirea in plus a fost in concordanta cu obiectivul declarat al lui Ford la vremea de a fura clientii din sectorul salonului executiv - desi acest lucru nu s-a concretizat niciodata. Primul lucru pe care il observati este volanul cu patru rapoarte si instrumentul cu aspect din aluminiu. Un ceas analogic in stil Ka se afla in centrul tabloului, in contrast traditional cu gadget-ul din consola centrala care a fost reproiectat pentru a gazdui un sistem optional de navigare prin satelit. Cei obisnuiti cu produsele VW si Audi dintr-o perioada similara vor recunoaste majoritatea tijelor si comutatorului - ceea ce nu este rau, deoarece nimeni nu le-a imbunatatit. Punctele forte ale Ford constau in ambalaje (prin urmare, niveluri ridicate de echipamente, inclusiv aer conditionat, ABS si airbag-uri duale) si preturi stricte, ceea ce a contribuit la transformarea Galaxy in popularitate buna si buna. Lista de optiuni a fost vasta, inclusiv de la un frigider la un sistem multi-media capabil sa distreze pasagerii din spate cu jocuri video DVD sau computer prin intermediul unor ecrane color montate in partea din spate a tetierelor scaunului din fata, asa ca este posibil sa intalniti unele extrem de exemple bine echipate. Galaxy plaseaza sapte persoane intr-un confort bun (desi a fost oferita o versiune mai spatioasa cu sase locuri). Scaunele sunt de sustinere, desi randul din spate se va dovedi un pic de apasare pentru adultii mai mari, iar vehiculul este usor de condus. Parcarea nu este la fel de complicata, deoarece dimensiunea Galaxy te-ar putea determina sa crezi cu o vizibilitate decenta si o directie usoara. Piese de schimb (Preturi estimate, bazate pe Galaxy 2,3 LX .Un ansamblu ambreiaj este in jur de 130 euro, un sistem de evacuare in jur de 760 euro (incluzand convertizor catalitic) si un alternator de schimb in jurul valorii de 320 euro. amortizoarele sunt de aproximativ 45 euro si spate putin sub 35 euro. Pe drum Cei care nu au condus niciodata un Galaxy inainte vor fi placut surprinsi de calitatile sale asemanatoare masinii, dinamica de conducere a acestei versiuni a fost perfectionata in continuare prin directie mai receptiva si modificari usoare de suspensie. Manipularea este exemplara, iar Galaxy nu se rostogoleste, nu se invarte, nici nu se potriveste ca multi dintre omologii sai MPV de la inceputul secolului. Nici nu aveti nevoie de o perioada de aclimatizare inainte sa o puteti conduce rapid. Exista trei niveluri de asamblare in linie: LX, Zetec si Ghia, ultimele doua, inclusiv airbag-urile laterale si un sistem de parcare cu radar, care ar trebui sa evite o multime de rachete la supermarket. Optati pentru flagship-ul V6 de 201 CP si veti primi, de asemenea, ESP (Programul de stabilitate electronica), un sistem care va depasi atat frana cat si acceleratia pentru a va mentine pe asfalt in cazul in care intrati intr-un colt prea repede. Ceea ce este poate la fel de bine, avand in vedere ca aceasta glorioasa centrala de aliaj usor este suficient de rapida pentru a face din Galaxy ceva un lup in hainele de oaie, cu progresul pana la 60 km / h in 9,9 secunde, insotit de un urlet satisfacator, dar inmultit in drumul pana la maximum. de aproximativ 135 mph. Pe hartie, versiunea turbo diesel de 115 CP, pare mult mai lenta (13,1 secunde 100 km/h), dar, in practica, datorita greutatii sale mai usoare si a puterii de tractiune cu viteze impresionante, ar trebui sa se simta la fel de rapid in termeni reali. In plus, va puteti astepta sa calatoriti aproape de doua ori mai departe pe un rezervor de combustibil (cu un consum mediu de peste 40mpg). Ultimele motoare 130 si 150 TDI sunt cele care trebuie sa caute daca va puteti permite, acestea se simt cu adevarat rapid si practic au redus V6 la sfarsitul vietii Galaxy. Cutii de viteze manuale cu 6 trepte erau standard pe dizel si V6, dar nu pe Ford 2.3. Auto Tiptronic „SelectShift” (cu optiunea de modificare „manuala” in sus si in jos) a fost oferit pe acest 2.3 si V6. Per total Galaxia era un meritat lider de piata. Acesta completeaza o nisa pentru cineva care cauta sa transporte o familie in confort, dar isi doreste totusi un vehicul care poate genera o mica satisfactie la volan. MPV-urile noi sunt mai mari si mai inteligente, dar niciunul dintre modelele din zilele Galaxy nu i-a eclipsat amestecul de talente. Cumparatorii ar trebui sa-si aminteasca, totusi, ca acelasi lucru este valabil si pentru vehiculele Galaxy VW Sharan si SEAT Alhambra, astfel incat sa nu va limiteze cautarea la dealeri Ford.
2024