Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Focus 2019-2023

Catalog de piese FORD Focus Mk4 Hatchback (HN) - piese de schimb din Romania. Piese auto originale pentru FORD FOCUS la cele mai bune preturi #A0O02885K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Focus 2019-2023


Piese Ford FOCUS | 2019 - 2023 | Mk4 EcoBoost Fox Dragon EcoBlue #A0O02885K

Catalog de piese FORD Focus Mk4 Hatchback (HN) - piese de schimb din Romania. Piese auto originale pentru FORD FOCUS la cele mai bune preturi #A0O02885K

Ford Focus generatia Mk4 2020.Auziti multe despre ascensiunea SUV-ului si cu un motiv intemeiat. Aceste modele la moda reprezinta acum mai mult de o treime din toate masinile vandute in Marea Britanie, in timp ce in urma cu un deceniu aceasta cifra era de doar 7%. Cu toate acestea, declinul haldback-ului traditional al familiei a fost mult exagerat.

 
Ford Focus, precum si masinile de genul acesta, domina in continuare capatul top al graficelor de vanzari, succesul Focus avand mare legatura cu marea reputatie pentru calari si manevrabilitate. Ba mai mult, pentru aceasta ultima versiune, Ford a lucrat pentru imbunatatirea zonelor in care focalizarile anterioare au aruncat mingea; si anume calitatea interioara, camera picioarelor din spate, spatiul portbagajului si tehnologia de bord.
 
Acestea sunt toate punctele forte ale rivalilor sai, printre care se numara Volkswagen Golf la capatul cel mai scump al clasei si Skoda Octavia la capatul mai ieftin. De fapt, Ford a galvanizat aceasta rivalitate, oferind o gama mai larga de variante Focus ca niciodata, inclusiv un Vignale de lux care are aspiratii deosebit de premium, si un model Active cu stil, asemanator cu SUV. Desigur, exista si trapa hot Focus ST
 
Ford Focus a evoluat, aceasta versiune MK4 oferind aspect taios, o calitate superioara interioara si o tehnologie suplimentara. De asemenea, exista o eficienta mai mare sub capota datorita adaugarii unei game hi-tech de motoare pe benzina si diesel. Partea cea mai buna este insa ca aceasta masina ar trebui sa ramana la fel de plina de satisfactii pentru a conduce asa cum a fost intotdeauna. Focusul ar fi putut creste, dar cu siguranta nu si-a pierdut scanteia.
 
Este foarte dificil sa depasiti importanta trapei familiei Focus pentru afacerile europene ale Ford. Pentru a-i intelege semnificatia, apasati butonul de derulare pentru un moment si plecati inapoi in 1997. Concursorul de tractiune al familiei Ford in aceasta perioada a fost a cincea generatie Escort, o masina atat de atragatoare incat brandul a fost aproape jenat sa il vanda. Cand a venit momentul pentru o inlocuire, ne-am asteptat cu totii ceva mai bun. Ceea ce am obtinut in modelul Focus lansat pentru prima data in 1998 a fost ceva mult, cu atat mai mult decat atat, o masina care, la un accident vascular cerebral, a oferit, probabil, cel mai mare pas inainte in proiectarea de masini de familie pe care piata le-a vazut vreodata. In cele din urma, tehnologia se indrepta cu fermitate catre omul din strada care, in aceasta aparent umila haidusa a familiei, putea experimenta o masina mai distractiva si plina de satisfactii pentru a conduce decat aproape orice parte din aceasta castigatoare a loteriei.
 
Experienta de conducere
Testul nostru despre aceasta a patra generatie Focus a confirmat faptul ca dinamica accentuata de conducere care a marcat modelele anterioare a fost pastrata. Acest lucru este ajutat de includerea standard a unui sistem de moduri de conducere de aceasta data, cu setari care pot modifica senzatia de directie, raspunsul de acceleratie si, daca aveti o varianta automata, timpii de raspuns la transmisie. Vorbind despre autovehicule, exista o noua schimbare automata cu 8 viteze. In caz contrar, vei schimba butucurile cu un manual cu 6 trepte.
 
Gama motorului pare initial cunoscuta, dar inspectia mai atenta releva ca a fost revizuita intens. Ca si pana acum, gama se bazeaza in principal pe familiara unitate de trei cilindri EcoBoost cu trei cilindri Ford, care primeste un nou turbocompresor si un cap cilindru si este disponibila in variante de 85, 100 si 125 CP. De asemenea, exista un motor nou pe benzina EcoBoost de 1,5 litri cu 150 sau 182 CP. In plus, un diesel EcoBlue de 1,5 litri proaspat cu 95 si 120 CP. Si o unitate EcoBlue de 2,0 litri cu 150PS. In ceea ce priveste suspensia, un pic dezamagitor, Ford a urmat rolul lui Volkswagen in echiparea benzinelor cu putere inferioara de 1,0 litri si a variantelor Hatch diesel de 1,5 litri cu o configuratie mai rara. Daca doriti un sistem de suspensie independent, mai sofisticat, cu dublu dublu spate, care ar trebui sa imbunatateasca confortul in timpul deplasarii, veti avea nevoie de o proprietate, versiunea crossover Active, versiunea Vignale de top sau o trapa cu benzina de 1,5 litri sau 2,0 -litre motorina. Versiunea de top de inalta performanta ST devine o suspensie mai rigida, mai redusa si o alegere fie a energiei pe benzina EcoBoost de 280 litri de 2,3 litri, fie a unei versiuni de 190 CP a motorului diesel 2.0 EcoBlue.
 
Proiectare si constructie
Nu este nimic deosebit de frapant in felul in care arata aceasta a patra generatie Focus, dar liniile sunt clare si placute, indiferent daca optezi pentru stilul caroseriei cu cinci usi sau alternativul mic. Lungimea totala este cu 18 mm mai lunga decat inainte si masina merge cu 15 mm mai jos. Sau cel putin se intampla in mod standard. Varianta Active in stil SUV are o inaltime de rulare usor mai mare; modelul sportiv ST-Line se deplaseaza putin mai jos decat versiunile normale. Ca oricand, ceea ce este mai important este ceea ce nu puteti vedea: acest Focus se plimba pe cea mai recenta platforma C2 a marcii, care permite ampatamentului sa fie mai lung de 53 mm, eliberand spatiu suplimentar pentru cabina.
 
Cu siguranta ar trebui sa simti asta in interior. Camera cu genunchii din spate a crescut cu 56 de mm si, datorita reprofilarii usilor din spate, capetele pasagerilor din spate sunt acum adiacente sticlei si nu metalului, astfel incat vor putea vedea mai usor. In fata, asa cum va asteptati, totul se simte de o calitate mult mai inalta - fascia are acum jumatate din numarul de butoane care erau acolo inainte. Si camera pentru umeri este de clasa. Lungimea suplimentara a corpului a eliberat si mai mult spatiu de incarcare. In versiunea de proprietate, acum exista o latime de 1,14 m de clasa intre arcadele rotilor, iar lungimea totala a sarcinii cu scaunele din spate pliate (1.700 mm) este de 134 mm. Asta inseamna 1.650 litri capacitate de transport.
 
Piata si model
Gama Focus incepe cu varianta de baza Style la un pret de aproximativ 18.500 de lire sterline, inainte de a progresa prin Zetec, ST-Line, ST-Line X, Titanium, Titanium X si Vignale variante. De asemenea, sunt disponibile o versiune Active in stil SUV si o trapa ST. Nivelurile echipamentelor reflecta faptul ca majoritatea clientilor vor plati in plus de 20.000 lire sterline pentru aceasta trapa familiala foarte accesibila. Chiar si Focus Style este dotat standard cu jante din aliaj de 16 inch, aer conditionat, radio digital DAB cu Bluetooth si Emergency Assist, frana de parcare electronica, franare de urgenta autonoma, monitorizare a presiunii in anvelope, Hill Start Assist si Lane-Keeping Ajutor.
 
Daca acordati prioritate luxului si aveti un buget sanatos, va va placea varianta de top Vignale, care primeste o grila fata unica si un design corporal cu roti de 18 inci, iluminare cu LED complet, tapiterie din piele, un afisaj pentru cap, un camera cu vedere spate, un volan incalzit si sistemul audio audio premium de 6 difuzoare B and O 10 boxe. Pentru soferii sportivi, varianta ST-Line ofera un design de caroserie unic, incluzand grila superioara si inferioara unica, spoilerul din spate si tava dubla lustruita. In interior exista un volan cu fund plat, linie neagra, buton angrenaj din aluminiu, pedale de finisare din aliaj si cusaturi rosii. Functiile sofisticate disponibile pe intreaga gama includ un ecran head-up, un control de croaziera cu radar, un sistem Park Assist mai avansat si o retea wi-fi care va conecta pana la 10 dispozitive.
 
Costul dreptului de proprietate
Ford si-a reinstalat motoarele pentru a obtine o eficienta sporita. Unitatea de 1,0 litri EcoBoost pe benzina obtine un raport de compresie mai mare si o presiune de injectie crescuta pentru a facilita acest lucru. De asemenea, va ajuta ca acest model MK4 Focus sa fie cu pana la 88 kg mai usor decat predecesorul sau. Aproximativ 33 de kilograme din aceasta provin de la noua platforma C2, care foloseste o proportie mai mare de otel de inalta rezistenta. Au fost scoase inca 17 kg de greutate din interior, motorul este cu aproximativ 6 kg mai usor, iar sistemul electric pierde si 7 kg. Un „obturator de grila activ” standard inchide un clapeta in branhie pentru a reduce viteza de tractiune. In plus, exista o tehnologie inteligenta „Cortina de aer” care ghideaza fluxul de aer pe rotile din fata, intr-un mod care reduce turbulentele.
 
Rezultatul tuturor acestor eforturi este, potrivit Ford, o imbunatatire cu 10% a eficientei costurilor de functionare la nivel national. Mai exact, pe modelele de benzina EcoBoost de 1,0 litri volum, aceasta inseamna o cifra de emisii de CO2 care poate fi de pana la 108g / km, indiferent de optiunea dvs. intre 85, 100 sau 125 CP versiuni ale acestei centrale. Unitatea de 1,5 litri EcoBoost pe benzina poate scoate 122 g / km. In ceea ce priveste benzina EcoBlue de 1,5 litri, bine sub forma de 95 CP, aceasta unitate produce 94g / km CO2. Alegeti unitatea diesel EcoBlue de 2,0 litri, iar valoarea CO2 este de 110 g / km.
 
Rezumat
A avut vreo masina un impact mai mare asupra automobilismului din epoca moderna decat Ford Focus? Cu peste 16 milioane de vanzari la nivel global, este greu sa argumentezi acest punct. Alti producatori pot imbunatati aceasta masina in anumite privinte, dar totusi nu pot face ca concurentii familiei lor sa conduca ca un Focus.
 
Adevarat, aceasta masina este inca departe de a fi perfecta. Exista rivali mai ieftini - si sunt cu siguranta si mai spatiosi. Cu toate acestea, ca un pachet general, ramane greu de invins. Aceasta masina nu mai depinde doar de manipularea suprematiei pentru a-si justifica pozitia in varful topurilor de vanzari. Mai inteligent si mai sensibil, este, mai mult decat oricand, numarul unu dintr-un motiv.
 
Chiar si in forma sa cea mai de baza, acest Focus ramane un animator la inima, o masina cu care te vei simti la un moment dat datorita controlului sau progresiv al corpului si preciziei de directie. Drept urmare, este inca o alegere implicita printre hatchback-urile familiei daca iti place sa conduci. Dar nu toata lumea o face. Multi oameni hatchback din familie cumpara o masina de acest gen, pur si simplu pentru ca bifeaza cutiile potrivite pentru siguranta, practic si costuri de rulare si am suspiciunea ca acesti oameni vor avea perceptiile lor cel mai schimbat de acest model MK4 mult imbunatatit.
 
S-ar putea, ca noi, sa se intrebe de ce nu ar fi putut fi doar o nota mai interesanta din punct de vedere vizual. Si doresc o cabina ceva mai clasica. Dar cu siguranta le va placea motoarele de noua generatie, cu standarde mai ridicate de siguranta, calitatea imbunatatita si faptul ca, in cele din urma, exista spatii decente pentru pasageri si spatii pentru bagaje. Pe scurt, daca va puteti permite preturile cerute, veti afla ca iata un hatchback familial care acum are prioritatile sale, o masina care a crescut, dar care inca stie sa se bucure. Ma intreb cat de multi proprietari vor descoperi vreodata asta?
 
Ce caracteristici au toate Focusurile?
Ecran central color 8,0 inch. Navigare prin satelit, cu activare vocala (care functioneaza de fapt).Un sistem de sunet cu radio AM / FM / Digital (DAB +), CD player, intrari USB si iPod, conectivitate Bluetooth si cel putin sase difuzoare.Apeluri telefonice controlate prin voce si selectie de muzica, prin excelentul sistem de informatii SYNC3 al Ford. Asistenta pentru Apple CarPlay si Android Auto, care va permit sa afisati cateva aplicatii de smartphone pe ecranul tactil si sa le controlati de acolo. O camera inversa de 180 de grade si senzori de parcare din spate. Controlul de viteza, cu o functie de limitare a vitezei (care va permite sa setati o limita superioara care evita amenzile de viteza).Franare autonoma de urgenta care se opreste, de asemenea, pentru a preveni sau a atenua impactul cu pietonii si biciclistii. Asistenta pentru mentinerea liniei si avertizare de plecare a benzii. Un volan invelit din piele, care este reglabil pentru inaltime si atingere si poarta schimbatoare de paleta pentru a schimba manual angrenajele si butoane pentru functionarea controlului de viteza, a sistemului de sunet si a telefonului.
Lumini de zi cu LED, faruri care se pot aprinde automat atunci cand se intuneca si stergatoarele de parbriz sensibile la ploaie.
Rotile din aliaj de aluminiu, care arata mai frumos decat rotile de otel cu invelitori din plastic si, de obicei, sunt mai usoare (si tin drumul mai bine).
Asistenta la lansarea dealului, care controleaza automat franele pentru a va ajuta sa incepeti de la repaus pe o panta.
Frana de parcare electronica care elibereaza spatiu pe consola centrala si o anvelopa de rezerva care economiseste spatiu.
Control electronic de stabilitate ESP, care poate ajuta la controlul unei derapaje. Toate masinile noi trebuie sa aiba aceasta caracteristica.

Piese Ford FOCUS | 2019 - 2023 | Mk4 EcoBoost Fox Dragon EcoBlue #A0O02885K


ro
2024-11-07T00:36:15+00:00
Piese Ford FOCUS | 2019 - 2023 | Mk4 EcoBoost Fox Dragon EcoBlue #A0O02885K
Piese auto Ford Focus 2019-2023 #A0O02885K
Ford Focus generatia Mk4 2020.Auziti multe despre ascensiunea SUV-ului si cu un motiv intemeiat. Aceste modele la moda reprezinta acum mai mult de o treime din toate masinile vandute in Marea Britanie, in timp ce in urma cu un deceniu aceasta cifra era de doar 7%. Cu toate acestea, declinul haldback-ului traditional al familiei a fost mult exagerat.   Ford Focus, precum si masinile de genul acesta, domina in continuare capatul top al graficelor de vanzari, succesul Focus avand mare legatura cu marea reputatie pentru calari si manevrabilitate. Ba mai mult, pentru aceasta ultima versiune, Ford a lucrat pentru imbunatatirea zonelor in care focalizarile anterioare au aruncat mingea; si anume calitatea interioara, camera picioarelor din spate, spatiul portbagajului si tehnologia de bord.   Acestea sunt toate punctele forte ale rivalilor sai, printre care se numara Volkswagen Golf la capatul cel mai scump al clasei si Skoda Octavia la capatul mai ieftin. De fapt, Ford a galvanizat aceasta rivalitate, oferind o gama mai larga de variante Focus ca niciodata, inclusiv un Vignale de lux care are aspiratii deosebit de premium, si un model Active cu stil, asemanator cu SUV. Desigur, exista si trapa hot Focus ST   Ford Focus a evoluat, aceasta versiune MK4 oferind aspect taios, o calitate superioara interioara si o tehnologie suplimentara. De asemenea, exista o eficienta mai mare sub capota datorita adaugarii unei game hi-tech de motoare pe benzina si diesel. Partea cea mai buna este insa ca aceasta masina ar trebui sa ramana la fel de plina de satisfactii pentru a conduce asa cum a fost intotdeauna. Focusul ar fi putut creste, dar cu siguranta nu si-a pierdut scanteia.   Este foarte dificil sa depasiti importanta trapei familiei Focus pentru afacerile europene ale Ford. Pentru a-i intelege semnificatia, apasati butonul de derulare pentru un moment si plecati inapoi in 1997. Concursorul de tractiune al familiei Ford in aceasta perioada a fost a cincea generatie Escort, o masina atat de atragatoare incat brandul a fost aproape jenat sa il vanda. Cand a venit momentul pentru o inlocuire, ne-am asteptat cu totii ceva mai bun. Ceea ce am obtinut in modelul Focus lansat pentru prima data in 1998 a fost ceva mult, cu atat mai mult decat atat, o masina care, la un accident vascular cerebral, a oferit, probabil, cel mai mare pas inainte in proiectarea de masini de familie pe care piata le-a vazut vreodata. In cele din urma, tehnologia se indrepta cu fermitate catre omul din strada care, in aceasta aparent umila haidusa a familiei, putea experimenta o masina mai distractiva si plina de satisfactii pentru a conduce decat aproape orice parte din aceasta castigatoare a loteriei.   Experienta de conducere Testul nostru despre aceasta a patra generatie Focus a confirmat faptul ca dinamica accentuata de conducere care a marcat modelele anterioare a fost pastrata. Acest lucru este ajutat de includerea standard a unui sistem de moduri de conducere de aceasta data, cu setari care pot modifica senzatia de directie, raspunsul de acceleratie si, daca aveti o varianta automata, timpii de raspuns la transmisie. Vorbind despre autovehicule, exista o noua schimbare automata cu 8 viteze. In caz contrar, vei schimba butucurile cu un manual cu 6 trepte.   Gama motorului pare initial cunoscuta, dar inspectia mai atenta releva ca a fost revizuita intens. Ca si pana acum, gama se bazeaza in principal pe familiara unitate de trei cilindri EcoBoost cu trei cilindri Ford, care primeste un nou turbocompresor si un cap cilindru si este disponibila in variante de 85, 100 si 125 CP. De asemenea, exista un motor nou pe benzina EcoBoost de 1,5 litri cu 150 sau 182 CP. In plus, un diesel EcoBlue de 1,5 litri proaspat cu 95 si 120 CP. Si o unitate EcoBlue de 2,0 litri cu 150PS. In ceea ce priveste suspensia, un pic dezamagitor, Ford a urmat rolul lui Volkswagen in echiparea benzinelor cu putere inferioara de 1,0 litri si a variantelor Hatch diesel de 1,5 litri cu o configuratie mai rara. Daca doriti un sistem de suspensie independent, mai sofisticat, cu dublu dublu spate, care ar trebui sa imbunatateasca confortul in timpul deplasarii, veti avea nevoie de o proprietate, versiunea crossover Active, versiunea Vignale de top sau o trapa cu benzina de 1,5 litri sau 2,0 -litre motorina. Versiunea de top de inalta performanta ST devine o suspensie mai rigida, mai redusa si o alegere fie a energiei pe benzina EcoBoost de 280 litri de 2,3 litri, fie a unei versiuni de 190 CP a motorului diesel 2.0 EcoBlue.   Proiectare si constructie Nu este nimic deosebit de frapant in felul in care arata aceasta a patra generatie Focus, dar liniile sunt clare si placute, indiferent daca optezi pentru stilul caroseriei cu cinci usi sau alternativul mic. Lungimea totala este cu 18 mm mai lunga decat inainte si masina merge cu 15 mm mai jos. Sau cel putin se intampla in mod standard. Varianta Active in stil SUV are o inaltime de rulare usor mai mare; modelul sportiv ST-Line se deplaseaza putin mai jos decat versiunile normale. Ca oricand, ceea ce este mai important este ceea ce nu puteti vedea: acest Focus se plimba pe cea mai recenta platforma C2 a marcii, care permite ampatamentului sa fie mai lung de 53 mm, eliberand spatiu suplimentar pentru cabina.   Cu siguranta ar trebui sa simti asta in interior. Camera cu genunchii din spate a crescut cu 56 de mm si, datorita reprofilarii usilor din spate, capetele pasagerilor din spate sunt acum adiacente sticlei si nu metalului, astfel incat vor putea vedea mai usor. In fata, asa cum va asteptati, totul se simte de o calitate mult mai inalta - fascia are acum jumatate din numarul de butoane care erau acolo inainte. Si camera pentru umeri este de clasa. Lungimea suplimentara a corpului a eliberat si mai mult spatiu de incarcare. In versiunea de proprietate, acum exista o latime de 1,14 m de clasa intre arcadele rotilor, iar lungimea totala a sarcinii cu scaunele din spate pliate (1.700 mm) este de 134 mm. Asta inseamna 1.650 litri capacitate de transport.   Piata si model Gama Focus incepe cu varianta de baza Style la un pret de aproximativ 18.500 de lire sterline, inainte de a progresa prin Zetec, ST-Line, ST-Line X, Titanium, Titanium X si Vignale variante. De asemenea, sunt disponibile o versiune Active in stil SUV si o trapa ST. Nivelurile echipamentelor reflecta faptul ca majoritatea clientilor vor plati in plus de 20.000 lire sterline pentru aceasta trapa familiala foarte accesibila. Chiar si Focus Style este dotat standard cu jante din aliaj de 16 inch, aer conditionat, radio digital DAB cu Bluetooth si Emergency Assist, frana de parcare electronica, franare de urgenta autonoma, monitorizare a presiunii in anvelope, Hill Start Assist si Lane-Keeping Ajutor.   Daca acordati prioritate luxului si aveti un buget sanatos, va va placea varianta de top Vignale, care primeste o grila fata unica si un design corporal cu roti de 18 inci, iluminare cu LED complet, tapiterie din piele, un afisaj pentru cap, un camera cu vedere spate, un volan incalzit si sistemul audio audio premium de 6 difuzoare B and O 10 boxe. Pentru soferii sportivi, varianta ST-Line ofera un design de caroserie unic, incluzand grila superioara si inferioara unica, spoilerul din spate si tava dubla lustruita. In interior exista un volan cu fund plat, linie neagra, buton angrenaj din aluminiu, pedale de finisare din aliaj si cusaturi rosii. Functiile sofisticate disponibile pe intreaga gama includ un ecran head-up, un control de croaziera cu radar, un sistem Park Assist mai avansat si o retea wi-fi care va conecta pana la 10 dispozitive.   Costul dreptului de proprietate Ford si-a reinstalat motoarele pentru a obtine o eficienta sporita. Unitatea de 1,0 litri EcoBoost pe benzina obtine un raport de compresie mai mare si o presiune de injectie crescuta pentru a facilita acest lucru. De asemenea, va ajuta ca acest model MK4 Focus sa fie cu pana la 88 kg mai usor decat predecesorul sau. Aproximativ 33 de kilograme din aceasta provin de la noua platforma C2, care foloseste o proportie mai mare de otel de inalta rezistenta. Au fost scoase inca 17 kg de greutate din interior, motorul este cu aproximativ 6 kg mai usor, iar sistemul electric pierde si 7 kg. Un „obturator de grila activ” standard inchide un clapeta in branhie pentru a reduce viteza de tractiune. In plus, exista o tehnologie inteligenta „Cortina de aer” care ghideaza fluxul de aer pe rotile din fata, intr-un mod care reduce turbulentele.   Rezultatul tuturor acestor eforturi este, potrivit Ford, o imbunatatire cu 10% a eficientei costurilor de functionare la nivel national. Mai exact, pe modelele de benzina EcoBoost de 1,0 litri volum, aceasta inseamna o cifra de emisii de CO2 care poate fi de pana la 108g / km, indiferent de optiunea dvs. intre 85, 100 sau 125 CP versiuni ale acestei centrale. Unitatea de 1,5 litri EcoBoost pe benzina poate scoate 122 g / km. In ceea ce priveste benzina EcoBlue de 1,5 litri, bine sub forma de 95 CP, aceasta unitate produce 94g / km CO2. Alegeti unitatea diesel EcoBlue de 2,0 litri, iar valoarea CO2 este de 110 g / km.   Rezumat A avut vreo masina un impact mai mare asupra automobilismului din epoca moderna decat Ford Focus? Cu peste 16 milioane de vanzari la nivel global, este greu sa argumentezi acest punct. Alti producatori pot imbunatati aceasta masina in anumite privinte, dar totusi nu pot face ca concurentii familiei lor sa conduca ca un Focus.   Adevarat, aceasta masina este inca departe de a fi perfecta. Exista rivali mai ieftini - si sunt cu siguranta si mai spatiosi. Cu toate acestea, ca un pachet general, ramane greu de invins. Aceasta masina nu mai depinde doar de manipularea suprematiei pentru a-si justifica pozitia in varful topurilor de vanzari. Mai inteligent si mai sensibil, este, mai mult decat oricand, numarul unu dintr-un motiv.   Chiar si in forma sa cea mai de baza, acest Focus ramane un animator la inima, o masina cu care te vei simti la un moment dat datorita controlului sau progresiv al corpului si preciziei de directie. Drept urmare, este inca o alegere implicita printre hatchback-urile familiei daca iti place sa conduci. Dar nu toata lumea o face. Multi oameni hatchback din familie cumpara o masina de acest gen, pur si simplu pentru ca bifeaza cutiile potrivite pentru siguranta, practic si costuri de rulare si am suspiciunea ca acesti oameni vor avea perceptiile lor cel mai schimbat de acest model MK4 mult imbunatatit.   S-ar putea, ca noi, sa se intrebe de ce nu ar fi putut fi doar o nota mai interesanta din punct de vedere vizual. Si doresc o cabina ceva mai clasica. Dar cu siguranta le va placea motoarele de noua generatie, cu standarde mai ridicate de siguranta, calitatea imbunatatita si faptul ca, in cele din urma, exista spatii decente pentru pasageri si spatii pentru bagaje. Pe scurt, daca va puteti permite preturile cerute, veti afla ca iata un hatchback familial care acum are prioritatile sale, o masina care a crescut, dar care inca stie sa se bucure. Ma intreb cat de multi proprietari vor descoperi vreodata asta?   Ce caracteristici au toate Focusurile? Ecran central color 8,0 inch. Navigare prin satelit, cu activare vocala (care functioneaza de fapt).Un sistem de sunet cu radio AM / FM / Digital (DAB +), CD player, intrari USB si iPod, conectivitate Bluetooth si cel putin sase difuzoare.Apeluri telefonice controlate prin voce si selectie de muzica, prin excelentul sistem de informatii SYNC3 al Ford. Asistenta pentru Apple CarPlay si Android Auto, care va permit sa afisati cateva aplicatii de smartphone pe ecranul tactil si sa le controlati de acolo. O camera inversa de 180 de grade si senzori de parcare din spate. Controlul de viteza, cu o functie de limitare a vitezei (care va permite sa setati o limita superioara care evita amenzile de viteza).Franare autonoma de urgenta care se opreste, de asemenea, pentru a preveni sau a atenua impactul cu pietonii si biciclistii. Asistenta pentru mentinerea liniei si avertizare de plecare a benzii. Un volan invelit din piele, care este reglabil pentru inaltime si atingere si poarta schimbatoare de paleta pentru a schimba manual angrenajele si butoane pentru functionarea controlului de viteza, a sistemului de sunet si a telefonului. Lumini de zi cu LED, faruri care se pot aprinde automat atunci cand se intuneca si stergatoarele de parbriz sensibile la ploaie. Rotile din aliaj de aluminiu, care arata mai frumos decat rotile de otel cu invelitori din plastic si, de obicei, sunt mai usoare (si tin drumul mai bine). Asistenta la lansarea dealului, care controleaza automat franele pentru a va ajuta sa incepeti de la repaus pe o panta. Frana de parcare electronica care elibereaza spatiu pe consola centrala si o anvelopa de rezerva care economiseste spatiu. Control electronic de stabilitate ESP, care poate ajuta la controlul unei derapaje. Toate masinile noi trebuie sa aiba aceasta caracteristica.
2024

Accesorii Ford Focus 2019-2023

Catalog Piese Ford Focus 2019-2023