Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Focus 2011-2014

24/7 ⏰ online ⏩ ⏩ Piese auto si accesorii auto potrivite pentru Ford Focus 3 (2011 - 2014) ⬆️ calitate superioara la preturi atractive . Magazinul Ford online aici #87O227A5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Focus 2011-2014


Piese Ford FOCUS | 2011 - 2014 | Mk3 Duratec EcoBoost Duratorq #87O227A5K

24/7 ⏰ online ⏩ ⏩ Piese auto si accesorii auto potrivite pentru Ford Focus 3 (2011 - 2014) ⬆️ calitate superioara la preturi atractive . Magazinul Ford online aici #87O227A5K

Ford produce cele mai bine vandute masini, in special Focus 3 2011-2014, si sunt vazute frecvent pe drumurile din America. Fiabilitatea si stilul plin de spirit care vin cu un Ford Focus III sunt doua motive pentru a cumpara intotdeauna piese de performanta si aftermarket cu valoare egala; astfel de piese nu trebuie sa va goleasca portofelul. Ford Focus este cunoscut ca o masina bine conceputa, dar cu kilometraj chiar si cele mai solide masini si camioane vor avea nevoie de intretinere periodica sau inlocuire a componentelor deteriorate.
Cumparati pe www.Piese-Ford.ro oricand doriti piese auto de cea mai buna calitate si fiti incantati de serviciile noastre fantastice si de un pret corect pe tot parcursul anului. Cand se dovedeste ca veti dori piese Ford Focus 3, este o strategie buna sa faceti cumparaturi pentru cele mai bine evaluate piese si accesorii disponibile - si daca ramaneti cu Piese Ford, veti gasi si preturi accesibile pe sau in afara internetului, impreuna cu serviciu de prim rang. Uneori, cea mai enervanta munca despre repararea acelei masini sau camion este in cautarea unei surse exceptionale pentru piese restante. Piesele auto de incredere sunt ceea ce au nevoie mecanicii pentru a va mentine Fordul in stare excelenta, indiferent de mediu. Daca se intampla ca vehiculul dumneavoastra sa aiba nevoie de reparatii, abordarea rationala este un OEM de calitate superioara sau o componenta de inlocuire pentru a va restaura vehiculul in cea mai buna forma.Aceasta generatie de Focus a incorporat o cabina reproiectata, materiale schimbate si un nou sistem de „infotainment”. In urma tendintei de decontentare a industriei si in concordanta cu imaginea „masina economica” din partea de jos a sedanului fata de hatchback-ul „premium”, balamalele portbagajului cu economie de spatiu de la sedanul anterior sunt inlocuite cu balamalele mai ieftine, intrusive ale gatului de gasca. Focusul are si rezervorul de combustibil patentat Ford, care nu necesita buson.
 
Productie
Focusul este promovat ca o masina globala, construita in mai multe fabrici diferite din intreaga lume, cu modificari ale liniilor de motoare si ale nivelurilor de asamblare pentru a se potrivi pietelor si reglementarilor regionale. Locatiile de productie includ:
 
Saarlouis, Germania, productia a inceput in decembrie 2010 pentru piata europeana.
Wayne, Michigan, Statele Unite, productia a inceput in februarie 2011 pentru America de Nord si Chile.
Vsevolozhsk (St Petersburg), Rusia, productia incepe in iulie 2011, cu modelul combi incepand din ianuarie 2012.
Rayong, Thailanda, a inceput mai 2012 pe pietele din Asia si Australia si Asia si inlocuieste uzina anterioara din Filipine folosita pentru ultima generatie Focus.
Chongqing, China a inceput productia Focus pentru piata chineza in mai 2012.
Taoyuan, Taiwan a inceput productia Focus pentru piata taiwaneza in noiembrie 2012.
Pacheco, Argentina a inceput productia Focus pentru cea mai mare parte a pietei sud-americane in 2013.
 
Probleme de fiabilitate a transmisiei
Alaturi de Ford Fiesta, Focusul echipat cu transmisia Ford DPS6 PowerShift a primit multe critici din cauza cutremurarii transmisiei, Problema se datoreaza ambreiajelor de tip uscat asociate modelelor pe benzina. Raspunsul actual al Ford este sa inlocuiasca ansamblul ambalajului ambreiajului (cu piese actualizate) atunci cand tremurarea depaseste 250 rpm (la reclamatia clientilor).
 
De la inceput au fost cel putin 6 revizuiri ale pachetelor de ambreiaj si ale modulelor de control al transmisiei. Pachetele si transmisiile mai noi de ambreiaj sunt mai rezistente la uzura si contaminarea cu fluide, deoarece sursa multor probleme de zguduire implica un sigiliu instalat necorespunzator, care scurgea fluidul de transmisie pe ambreiajele uscate. De asemenea, Ford sustine ca exista „Modificari ale materialului ambreiajului pentru o performanta mai buna pe intervalele de temperatura (noi pentru 2016)”  Unele reclamatii ale consumatorilor se datoreaza caracteristicilor normale de functionare ale transmisiei, deoarece DPS6 nu contine un convertor de cuplu si nu se comporta in mod similar cu transmisiile traditionale ale convertorului de cuplu, schimband in schimb unele caracteristici gasite in transmisiile manuale traditionale.
 
Ca si in majoritatea altor piete non-europene, doar sedanul cu 4 usi si hatchback cu 5 usi sunt oferite in Statele Unite si Canada. EPA a evaluat economia de combustibil la 28 MP / 38 hwy MPG pentru automatul cu 6 trepte si 26 ora / 36 CP MPG pentru manualul cu 5 viteze. Pachetul SFE, care poate fi adaugat doar la sedan SE, cu transmisie PowerShift semiautomatica cu dublu ambreiaj, imbunatateste economia de combustibil la autostrada pana la 40 MPG. Platforma pe care se bazeaza noul Focus este cu 25% mai puternica decat versiunea anterioara din America de Nord.
 
Gama de motoare in America de Nord
Focus a fost lansat cu o singura optiune a motorului, un 2,0 litri Duratec 20 injectat direct, Ti-VCT 4 cilindri, producand 160 CP (119 kW). La jumatatea anului 2012, a fost adaugata capacitatea Flex Fuel, cu exceptia statelor din Statele Unite care respecta reglementarile partiale ale vehiculelor cu emisii zero. Motorul este un derivat al motorului de 2,0 litri injectat cu combustibil port in generatia anterioara Focus. La sfarsitul anului 2012, gama a fost alaturata de Focus ST, cu un 2.0-litru turbo, care produce 252 CP (188 kW) (disponibil doar cu o transmisie manuala).
Pentru reimprospatarea din 2015, EcoBoost 1,0 litri cu trei cilindri a inceput sa fie oferit in America de Nord ca o optiune extra-costa pentru nivelul de decupaj SE.
 
Modelul 2016 a adaugat EcoBoost de 2,3 litri pentru noul nivel de dezvoltare Focus.
 
Modificari
Optiunile de culoare au fost restrictionate in timpul verii 2011, din cauza problemelor de aprovizionare cauzate de cutremurul / tsunami-ul japonez din 2011. Cand albastrul negru si intunericul s-au intors, au fost inlocuiti de diferite nuante, desi fusese planificata eliminarea Kona Blue in favoarea Sonic Blue.
 
In ianuarie 2012, Ford a anuntat ca fostul model de Titanium doar automat va fi oferit cu o transmisie manuala. In martie 2012, Ford a revizuit ghidul de comanda pentru modelele Titanium pentru a avea si o optiune de stergere MyFord Touch, inlocuind-o cu versiunea non-touch a MyFord. Desi MyFord Touch este o optiune de 995 USD la modelele SEL si PowerShift automata o optiune de 1095 USD la S si SE, nu se aplica nicio reducere la modelele de titanium sau manuale sau non-Touch.
 
Modificarile din anul model 2013 pentru non-ST sunt; Modelele SE castiga roti SYNC si aliaj standard, garnitura SEL este intrerupta in favoarea unui „pachet SE Aspect” care include majoritatea caracteristicilor SEL, dar cu optiuni de tuns standard limitate la piele neagra, in timp ce modelele Titanium preiau si tapiterie standard din piele si au pierdut oglinda retrovizoare automata si stergatoarele de parbriz sensibile la ploaie. Toate vin acum standard, cu manualul cu 5 viteze, care lasa pachetul SFE ca ultimul focar automat (ramas in afara celor electrice cu actiune directa), iar optiunile de culoare sunt rearanjate.
 
Siguranta si rechemare
 
In 2017, Ford a reamintit Ford Focus cu motoare 1.6 EcoBoost din cauza riscului de incendiu al motorului cauzat de „lipsa circulatiei lichidului de racire”. Au fost inregistrate 29 de incendii legate de motor in SUA si Canada raportate Ford. Rechemarea a contribuit partial la o taxa de 300 milioane USD de catre Ford.
 
Australia
Anuntat in 2010, Australian Focus a fost stabilit pentru sosirea in august 2011.Gama Focus incepe cu baza Ambiente, Trend, Mid-range Sport si top-of-the-line Titanium. Alimentarea Ford Focus sunt 2 benzina, o benzina 1.6 cu 92KW si 159NM, o benzina 2.0 cu 118KW si 198NM, si un diesel, un diesel 2.0 turbo cu 120KW si 340NM. Ambiente vine cu 1.6, si standard Trend, Sport si Titanium cu benzina 2.0, cu motorina 2.0 disponibila ca optiune. Puterea a fost trimisa printr-un manual cu 5 viteze pe toate, cu exceptia Titanului, si cu un standard de schimb de putere cu 6 viteze Dual Clutch pe Titan si optional pe toate celelalte (Standard cu diesel.)
 
Asia
In martie 2012, Focus a fost lansat pe pietele ASEAN la Salonul International de Automobile din Bangkok. [31] Gama Thailandei a inclus: 1.6 Ambiente, 1.6 Trend, 2.0 Sport 5 usi, 2.0 Titanium sedan, 2.0 Sport + 5 usi si 2.0 Titanium + niveluri de sedan, [32] in timp ce in Malaezia, exista doar variantele de 2 litri.
 
In Taiwan, Asamblarea a inceput la sfarsitul anului 2012. 2 motoare pe benzina (1.6L Ti-VCT 125 PS si 2.0L GDI 170 CP) si 1 motor diesel (2.0L TDCi 163 PS) disponibile, toate sunt livrate cu transmisie PowerShift ca manual. modelul de transmisie nu era disponibil. 8 niveluri de decupare:
Hatchback: 1.6 Ti-VCT Trend, 2.0 GDI Trend, 2.0 GDI Sport, 2.0 TDCi Sport
Sedan: 1.6 Ti-VCT Ambiente, 1.6 Ti-VCT Trend, 1.6 Ti-VCT GHIA, 2.0 TDCi Trend

Piese Ford FOCUS | 2011 - 2014 | Mk3 Duratec EcoBoost Duratorq #87O227A5K


ro
2024-05-18T00:36:15+00:00
Piese Ford FOCUS | 2011 - 2014 | Mk3 Duratec EcoBoost Duratorq #87O227A5K
Piese auto Ford Focus 2011-2014 #87O227A5K
Ford produce cele mai bine vandute masini, in special Focus 3 2011-2014, si sunt vazute frecvent pe drumurile din America. Fiabilitatea si stilul plin de spirit care vin cu un Ford Focus III sunt doua motive pentru a cumpara intotdeauna piese de performanta si aftermarket cu valoare egala; astfel de piese nu trebuie sa va goleasca portofelul. Ford Focus este cunoscut ca o masina bine conceputa, dar cu kilometraj chiar si cele mai solide masini si camioane vor avea nevoie de intretinere periodica sau inlocuire a componentelor deteriorate. Cumparati pe www.Piese-Ford.ro oricand doriti piese auto de cea mai buna calitate si fiti incantati de serviciile noastre fantastice si de un pret corect pe tot parcursul anului. Cand se dovedeste ca veti dori piese Ford Focus 3, este o strategie buna sa faceti cumparaturi pentru cele mai bine evaluate piese si accesorii disponibile - si daca ramaneti cu Piese Ford, veti gasi si preturi accesibile pe sau in afara internetului, impreuna cu serviciu de prim rang. Uneori, cea mai enervanta munca despre repararea acelei masini sau camion este in cautarea unei surse exceptionale pentru piese restante. Piesele auto de incredere sunt ceea ce au nevoie mecanicii pentru a va mentine Fordul in stare excelenta, indiferent de mediu. Daca se intampla ca vehiculul dumneavoastra sa aiba nevoie de reparatii, abordarea rationala este un OEM de calitate superioara sau o componenta de inlocuire pentru a va restaura vehiculul in cea mai buna forma.Aceasta generatie de Focus a incorporat o cabina reproiectata, materiale schimbate si un nou sistem de „infotainment”. In urma tendintei de decontentare a industriei si in concordanta cu imaginea „masina economica” din partea de jos a sedanului fata de hatchback-ul „premium”, balamalele portbagajului cu economie de spatiu de la sedanul anterior sunt inlocuite cu balamalele mai ieftine, intrusive ale gatului de gasca. Focusul are si rezervorul de combustibil patentat Ford, care nu necesita buson.   Productie Focusul este promovat ca o masina globala, construita in mai multe fabrici diferite din intreaga lume, cu modificari ale liniilor de motoare si ale nivelurilor de asamblare pentru a se potrivi pietelor si reglementarilor regionale. Locatiile de productie includ:   Saarlouis, Germania, productia a inceput in decembrie 2010 pentru piata europeana. Wayne, Michigan, Statele Unite, productia a inceput in februarie 2011 pentru America de Nord si Chile. Vsevolozhsk (St Petersburg), Rusia, productia incepe in iulie 2011, cu modelul combi incepand din ianuarie 2012. Rayong, Thailanda, a inceput mai 2012 pe pietele din Asia si Australia si Asia si inlocuieste uzina anterioara din Filipine folosita pentru ultima generatie Focus. Chongqing, China a inceput productia Focus pentru piata chineza in mai 2012. Taoyuan, Taiwan a inceput productia Focus pentru piata taiwaneza in noiembrie 2012. Pacheco, Argentina a inceput productia Focus pentru cea mai mare parte a pietei sud-americane in 2013.   Probleme de fiabilitate a transmisiei Alaturi de Ford Fiesta, Focusul echipat cu transmisia Ford DPS6 PowerShift a primit multe critici din cauza cutremurarii transmisiei, Problema se datoreaza ambreiajelor de tip uscat asociate modelelor pe benzina. Raspunsul actual al Ford este sa inlocuiasca ansamblul ambalajului ambreiajului (cu piese actualizate) atunci cand tremurarea depaseste 250 rpm (la reclamatia clientilor).   De la inceput au fost cel putin 6 revizuiri ale pachetelor de ambreiaj si ale modulelor de control al transmisiei. Pachetele si transmisiile mai noi de ambreiaj sunt mai rezistente la uzura si contaminarea cu fluide, deoarece sursa multor probleme de zguduire implica un sigiliu instalat necorespunzator, care scurgea fluidul de transmisie pe ambreiajele uscate. De asemenea, Ford sustine ca exista „Modificari ale materialului ambreiajului pentru o performanta mai buna pe intervalele de temperatura (noi pentru 2016)”  Unele reclamatii ale consumatorilor se datoreaza caracteristicilor normale de functionare ale transmisiei, deoarece DPS6 nu contine un convertor de cuplu si nu se comporta in mod similar cu transmisiile traditionale ale convertorului de cuplu, schimband in schimb unele caracteristici gasite in transmisiile manuale traditionale.   Ca si in majoritatea altor piete non-europene, doar sedanul cu 4 usi si hatchback cu 5 usi sunt oferite in Statele Unite si Canada. EPA a evaluat economia de combustibil la 28 MP / 38 hwy MPG pentru automatul cu 6 trepte si 26 ora / 36 CP MPG pentru manualul cu 5 viteze. Pachetul SFE, care poate fi adaugat doar la sedan SE, cu transmisie PowerShift semiautomatica cu dublu ambreiaj, imbunatateste economia de combustibil la autostrada pana la 40 MPG. Platforma pe care se bazeaza noul Focus este cu 25% mai puternica decat versiunea anterioara din America de Nord.   Gama de motoare in America de Nord Focus a fost lansat cu o singura optiune a motorului, un 2,0 litri Duratec 20 injectat direct, Ti-VCT 4 cilindri, producand 160 CP (119 kW). La jumatatea anului 2012, a fost adaugata capacitatea Flex Fuel, cu exceptia statelor din Statele Unite care respecta reglementarile partiale ale vehiculelor cu emisii zero. Motorul este un derivat al motorului de 2,0 litri injectat cu combustibil port in generatia anterioara Focus. La sfarsitul anului 2012, gama a fost alaturata de Focus ST, cu un 2.0-litru turbo, care produce 252 CP (188 kW) (disponibil doar cu o transmisie manuala). Pentru reimprospatarea din 2015, EcoBoost 1,0 litri cu trei cilindri a inceput sa fie oferit in America de Nord ca o optiune extra-costa pentru nivelul de decupaj SE.   Modelul 2016 a adaugat EcoBoost de 2,3 litri pentru noul nivel de dezvoltare Focus.   Modificari Optiunile de culoare au fost restrictionate in timpul verii 2011, din cauza problemelor de aprovizionare cauzate de cutremurul / tsunami-ul japonez din 2011. Cand albastrul negru si intunericul s-au intors, au fost inlocuiti de diferite nuante, desi fusese planificata eliminarea Kona Blue in favoarea Sonic Blue.   In ianuarie 2012, Ford a anuntat ca fostul model de Titanium doar automat va fi oferit cu o transmisie manuala. In martie 2012, Ford a revizuit ghidul de comanda pentru modelele Titanium pentru a avea si o optiune de stergere MyFord Touch, inlocuind-o cu versiunea non-touch a MyFord. Desi MyFord Touch este o optiune de 995 USD la modelele SEL si PowerShift automata o optiune de 1095 USD la S si SE, nu se aplica nicio reducere la modelele de titanium sau manuale sau non-Touch.   Modificarile din anul model 2013 pentru non-ST sunt; Modelele SE castiga roti SYNC si aliaj standard, garnitura SEL este intrerupta in favoarea unui „pachet SE Aspect” care include majoritatea caracteristicilor SEL, dar cu optiuni de tuns standard limitate la piele neagra, in timp ce modelele Titanium preiau si tapiterie standard din piele si au pierdut oglinda retrovizoare automata si stergatoarele de parbriz sensibile la ploaie. Toate vin acum standard, cu manualul cu 5 viteze, care lasa pachetul SFE ca ultimul focar automat (ramas in afara celor electrice cu actiune directa), iar optiunile de culoare sunt rearanjate.   Siguranta si rechemare   In 2017, Ford a reamintit Ford Focus cu motoare 1.6 EcoBoost din cauza riscului de incendiu al motorului cauzat de „lipsa circulatiei lichidului de racire”. Au fost inregistrate 29 de incendii legate de motor in SUA si Canada raportate Ford. Rechemarea a contribuit partial la o taxa de 300 milioane USD de catre Ford.   Australia Anuntat in 2010, Australian Focus a fost stabilit pentru sosirea in august 2011.Gama Focus incepe cu baza Ambiente, Trend, Mid-range Sport si top-of-the-line Titanium. Alimentarea Ford Focus sunt 2 benzina, o benzina 1.6 cu 92KW si 159NM, o benzina 2.0 cu 118KW si 198NM, si un diesel, un diesel 2.0 turbo cu 120KW si 340NM. Ambiente vine cu 1.6, si standard Trend, Sport si Titanium cu benzina 2.0, cu motorina 2.0 disponibila ca optiune. Puterea a fost trimisa printr-un manual cu 5 viteze pe toate, cu exceptia Titanului, si cu un standard de schimb de putere cu 6 viteze Dual Clutch pe Titan si optional pe toate celelalte (Standard cu diesel.)   Asia In martie 2012, Focus a fost lansat pe pietele ASEAN la Salonul International de Automobile din Bangkok. [31] Gama Thailandei a inclus: 1.6 Ambiente, 1.6 Trend, 2.0 Sport 5 usi, 2.0 Titanium sedan, 2.0 Sport + 5 usi si 2.0 Titanium + niveluri de sedan, [32] in timp ce in Malaezia, exista doar variantele de 2 litri.   In Taiwan, Asamblarea a inceput la sfarsitul anului 2012. 2 motoare pe benzina (1.6L Ti-VCT 125 PS si 2.0L GDI 170 CP) si 1 motor diesel (2.0L TDCi 163 PS) disponibile, toate sunt livrate cu transmisie PowerShift ca manual. modelul de transmisie nu era disponibil. 8 niveluri de decupare: Hatchback: 1.6 Ti-VCT Trend, 2.0 GDI Trend, 2.0 GDI Sport, 2.0 TDCi Sport Sedan: 1.6 Ti-VCT Ambiente, 1.6 Ti-VCT Trend, 1.6 Ti-VCT GHIA, 2.0 TDCi Trend
2024

Accesorii Ford Focus 2011-2014

Catalog Piese Ford Focus 2011-2014