Piese auto Ford Focus 2004-2007
Catalog de piese auto pentru FORD FOCUS │ Cumparati piese de schimb de marca OE la preturi ieftine pentru FORD FOCUS in Catalogul Piese-Ford │ Livrare gratuita de la 2999 ron. #26A02775K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.4 59/80 | 2004/07 - | 59/80 | 1388 | ASDA, ASDB | benzina |
1.6 74/100 | 2004/07 - | 74/100 | 1596 | HWDA, HWDB, SHDA, SHDB, SHDC | benzina |
1.6 TDCi 66/90 | 2005/01 - | 66/90 | 1560 | GPDA, GPDB, GPDC, HHDA, HHDB | diesel |
1.6 TDCi 80/109 | 2004/07 - | 80/109 | 1560 | G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF | diesel |
1.6 Ti 85/115 | 2004/07 - | 85/115 | 1596 | HXDA, HXDB, SIDA | benzina |
1.8 92/125 | 2006/03 - | 92/125 | 1798 | Q7DA, QQDA, QQDB | benzina |
1.8 TDCi 85/115 | 2005/01 - | 85/115 | 1753 | KKDA | diesel |
2.0 107/145 | 2004/07 - | 107/145 | 1999 | AODA, AODB, AODE, SYDA | benzina |
2.0 TDCi 100/136 | 2004/07 - | 100/136 | 1997 | G6DA, G6DB, G6DD, G6DG | diesel |
2.5 ST 166/225 | 2005/10 - | 166/225 | 2522 | HYDA | benzina |
Piese originale Ford Focus 2004-2007
Cand cautati o masina sau un camion de incredere, care sa aiba stil, spatiu adecvat si ecologic, cumparati un Ford Focus 2. O investitie minora in echipament de siguranta adecvat pentru vehiculul dumneavoastra acum poate preveni cheltuieli majore in viitor. Indiferent daca sunteti in cautarea unor piese simple, cum ar fi placutele de frana sau ceva atat de sofisticat precum debitmetrele de masa de aer, Piese-Ford.ro are ceea ce aveti nevoie pentru vehiculul dumneavoastra. Specialistii nostri de la Piese-Ford stiu cum este sa iti iubesti masina si, prin urmare, avem misiunea de a te ajuta sa gasesti piesele potrivite. Un Focus este o masina fantastica si ar trebui sa o faci sa functioneze ca un campion cu colectia noastra de piese de calitate pentru vehicule de pe www.Piese-Ford.ro. Obtinerea de piese auto de la Piese-Ford va va lasa sa simtiti ca aveti un prieten in afacere.
Focus Focus Mk 2, denumit cod C307, foloseste platforma Ford C1 care este impartasita cu Volvo S40, V50 si C70, Mazda3 si Focus C-MAX. Ford numeste acest program de partajare a platformei „Global Shared Technologies”.
Designul de baza al suspensiei, care a contribuit mult la succesul Mk 1, a fost reportat in mare parte neschimbat fata de predecesorul sau, care, impreuna cu un caroserie mai rigid cu 10%, ofera o calatorie mai buna in conformitate cu Ford. Aceleasi stiluri de caroserie ca Mk 1 Focus au fost oferite, desi berlina nu a aparut pana la mijlocul anului 2005.
Focus Mk 2 este mult mai mare si considerabil mai greu decat predecesorul sau, cu o crestere cu 25 mm (1 in) a ampatamentului cu 168 mm (6,6 in) mai lung. Are 8 mm (0,3 in) mai inalt si 138 mm (5,4 in) mai lat. Drept urmare, spatiul interior si portbagajul au crescut. Noile tehnologii includ un sistem KeyFree, un parbriz reflector solar, iluminare frontala adaptiva, telefoane handsfree Bluetooth si control vocal pentru sisteme de control audio, telefonic si climat.
De asemenea, este dotat fie cu un manual Durashift cu 6 trepte, cu transmisie automata cu 4 trepte Durashift, transmisie manuala avansata Durashift sau doar manual standard.
Calitatea si finisarea perceputa a interiorului a fost un alt pas important din partea Mk 1 - o zona in care masina originala a fost criticata in comparatie cu Volkswagen Golf Mk4, care a definit un standard mult mai ridicat pentru clasa generala. In consecinta, Mk 2 a prezentat o tabla de bord captusita si moale, actiune amortizata pentru cutie de manusi, manere de apucare interioara, manerele usilor interioare cu finisaj crom, aparat de comanda cu actiune mai pozitiva si cu o atentie mai buna acordata calitatii materialului si finisajului general in comparatie cu Mk 1.
Stilistic, stilul lui Mk 2 prezinta acelasi limbaj de design gasit in Mondeo si Fiesta. Desi este inca recunoscuta ca Focus, masina noua foloseste caracteristici de design din B-Propunerea abandonata pentru Focus original, care nu a ajuns niciodata la productie.
Disponibilitate
Focus Mk 2 2005-2007 a fost construit si in Silverton, Africa de Sud pentru export in Australia si Noua Zeelanda. Cu toate acestea, la scurt timp dupa lansare, Ford Noua Zeelanda si-a predat oferta pentru a satisface cererea ridicata a Australiei, iar acum primeste vehicule de la fabrica germana din Saarlouis. In 2006, Mk 2 si-a facut debutul in America cu lansarea pe piata mexicana ca berlina cu 4 usi sau sport cu 3 usi in garnitura ST. Focus Mk 2 este acum disponibil alaturi de versiunile de baza ale modelului Mk I pe alte piete din intreaga lume, cum ar fi Brazilia, Argentina, Chile, Columbia si Venezuela. In Argentina, Mk 1 Focus a fost construit alaturi de Mk 2 in Fabrica Pacheco pana in 2008, cand Mk 2 a inlocuit-o definitiv.
In SUA si Canada, Mk 1 Focus a fost oferit intr-o forma reproiectata, fie ca berlina, fie cupe, hatchback-urile si caruta au fost abandonate dupa reproiectarea din 2008. Vanzarile modelului coupe au reprezentat doar o mica parte din volumul precedent cu 3 usi, in ciuda vanzarilor crescute ale berlinei Focus si ale masinilor compacte in general.
Siguranta
Noua masina a obtinut cele mai bune ratinguri EuroNCAP pentru clasa sa (5 stele pentru protectia adultilor, 4 din 5 pentru protectia copilului si 2 din 4 pentru protectia pietonilor),invingand concurenti precum Vauxhall / Opel Astra si Volkswagen Golf Mk5, inclusiv semnele complete (16/16) pentru testul de impact frontal.
Motoare
Gama de motor pentru Mk 2 este un amestec de vechi si nou. Motoarele Zetec-SE de aluminiu de 1,4 L si 1,6 L (denumite cu cod Sigma) din generatia anterioara Focus au fost puternic modernizate si redenumite Duratec [este necesara citarea], cu adaugarea de 1,6 L a motorului Duratec Ti-VCT cu reglaj variabil. Pentru piata sud-africana, motorul 1.6-BZ inline-four a fost utilizat in Mk2-ul lor. Pentru facelift-ul din 2009, acesta a fost inlocuit cu 1.8 Duratec. Motoarele pe benzina de 1,8 L si 2,0 L Zetec ale originalului au fost inlocuite cu Duratec HE.Motorul Duratorq Diesel din editiile „Tiger” Duratorq 1,6 L 90 CP (67 kW) si 110 CP (82 kW), „Lynx” Duratorq 1,8 L 115 CP (86 kW) diesel preluat de la modelul anterior si dieselul in 2,0 Forma L completeaza gama in mod standard Focus (aceasta este o unitate diferita de dieselul „Puma” din Mondeo).
Benzina
1.4 L Duratec 80PS
1.6 L Duratec 100PS
1,6 L Duratec Ti-VCT 115PS
1,8 L Duratec HE 125PS
2,0 L Duratec HE 145PS
2,5 L Duratec ST turbo I5 225PS
2.5 L Duratec RS turbo I5 305PS
2.5 L Duratec RS 500 turbo I5 350PS
Motorina
1.6 L Duratorq TDCi 90PS, 100PS si 109PS
1,8 L Duratorq TDCi 115PS
2.0 L Duratorq TDCi 110PS si 136PS
Principalele niveluri de echipare ale Focus Mk 2 pre-facelift din sunt enumerate mai jos. Pentru alte tari, intervalul este fie o versiune redusa a acestei liste (de exemplu, pentru Noua Zeelanda), fie este aproape complet diferita in totalitate (de exemplu, pentru Africa de Sud, care foloseste niveluri trim, Ambiente, Si si Trend sau Australia, care continua sa foloseasca nivelurile vechi de echipare CL / LX / Zetec / Ghia)
Studio (model de baza)
LX (ca Studio, adauga aer conditionat)
Stil (ca LX, adauga borduri pentru roti in aliaj, faruri de ceata fata si volan sport)
Sport (ca Stil, adauga jante din aliaj)
Zetec (ca Sport, adauga Suspendare Sport, scaune sport si diverse imbunatatiri de design interior / exterior)
Zetec Climate (ca Zetec, adauga parbrizul incalzit Quikclear fata)
Ghia (adauga oglinda auto-intunecare retrovizoare, parbriz frontal incalzit Quikclear, faruri de ceata fata, o serie de imbunatatiri ale designului interior si unic model care are un control de croaziera standard)
Titanium (adauga player CD / MP3 Sony ca standard, sticla de confidentialitate si scaune sport)
Din septembrie 2006, Ford a revizuit usor specificatiile standard, pentru a permite introducerea altor optiuni numite X-Packs.
Ford a dezvaluit un model Focus Mk2 Ford Focus la Salonul Auto de la Frankfurt in septembrie 2007. Cosmetic, facelift-ul aduce Focusul in concordanta cu limbajul Kinetic Design observat pe Ford Mondeo din 2007 si pe Ford S-MAX si Ford Galaxy in 2006, pastrand in acelasi timp forma generala a modelului pre-facelift. Fiecare panou exterior (cu exceptia acoperisului) a suferit o prelucrare cu urmatoarele modificari de detaliu cheie: grile trapezoidale, faruri spate, arcade roti indraznete, geam posterior spate in forma, un hayon conturat, noi lampi , noi lumini reflector spate si noi bari de protectie. O utilizare mai mare a materialelor plastice cu atingere soft. Revendicat instrumentul de control si controlul interior, acum cu iluminare rosie.Noua consola centrala de proiectare in principal pentru ornamentul Titanium de top si optional Zetec.Transmisia Ford PowerShift (similara cu DSG-ul lui Volkswagen) a fost adaugata in raza de actiune.Introducerea unui buton de alimentare Ford.Introducerea unei versiuni de 110 CP a motorului 2.0 Duratorq TDCi.Gama de ornamente revizuita formata din garnituri Studio, Style, ECOnetic, Zetec, Titan, ST - 1, ST - 2 si ST - 3.La sfarsitul anului 2008 s-a inregistrat introducerea garniturii „Zetec S”, care a adaugat un kit de caroserie de spoilere fata si spate, fuste laterale si spoilerul mare de acoperis de la ST. Include pedale din aluminiu, un capac de frana de mana argintiu si un pachet WRC optional, care adauga decalaje pentru pavilion si WRC.Preturile au fost similare (daca nu identice) cu cele ale Focus-ului pre-facelift (preturile fiind de cel putin 250 de lire sterline, pretul controlului de stabilitate ca optiune pe modelul anterior, acum inclus ca standard). Vauxhall Astra a fost taiat in fruntea topurilor britanice de vanzari de masini in anii precedenti.Ford a colaborat cu cantareata si castigatorul Strictly Come Dancing Alesha Dixon, in ianuarie 2008, pentru a crea o remix si o editie speciala exclusiva pentru a celebra lansarea noului Ford Focus. In iunie 2009, Focus Saloon a fost eliminat in Marea Britanie si in restul Europei de Vest (desi era inca disponibil in RHD in Africa de Sud, Irlanda si Australia). Cu toate acestea, vanzarile au continuat pana in 2011 in Europa continentala, Europa de Est, Rusia, China si Taiwan (desi produse in LHD). Productia s-a incheiat in 2011, dar pentru unele piete, cum ar fi Brazilia, impreuna cu China si Argentina, ea a fost inca vanduta ca Focus Classic sau Focus pana cand productia s-a incheiat in 2014, dar China o vinde in continuare sub numele de Focus Classic.
Focus ST
In 2005, Ford a dezvaluit o versiune de tip „hot hatch” a Mk 2 Focus. Numita Focus ST, si disponibila in varianta hatchback cu trei sau cinci usi, masina foloseste Ford Duratec ST, un motor turbo cu 2,5 L cu 5 cilindri care produce 225 CP (168 kW; 228 CP).Ford Focus Mk 2 ST este cunoscut si sub denumirea de XR5 Turbo pe piata din Australia si Noua Zeelanda, dar este vandut doar ca un hatchback cu cinci usi. In 2008, Ford, impreuna cu Mountune Racing, a prezentat un kit de actualizare a puterii, care ridica puterea la 260 CP (190 kW). kitul este format dintr-un filtru de panou K&N, un intercooler mai mare si o re-mapare. nicio versiune de berline nu a fost lansata..din pacate dar sigur unii dintre noi le au deja adaptate.