Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Focus 1998-2004

Piese-Ford.ro este sursa ta de incredere pentru piese auto Ford Focus , accesorii pentru masina ta. Cumparati online pentru piese originale OEM #267A2765K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Focus 1998-2004


Piese Ford FOCUS | 1998 - 2004 | Mk1 Duratec Zetec Lynx Duratorq #267A2765K

Piese-Ford.ro este sursa ta de incredere pentru piese auto Ford Focus , accesorii pentru masina ta. Cumparati online pentru piese originale OEM #267A2765K

Cauti o masina mica grozava? Nu cautati mai departe decat Ford Focus. Dupa ce te-ai indragostit si ai cumparat unul, asigura-te ca ai grija de el, astfel incat sa poti bucura multi ani de la noul tau vehicul. Intretinerea de rutina, reparatiile si orice faceti pentru a face Focusul dvs. sa arate mai distinctiv trebuie facute intotdeauna cu piese de cea mai inalta calitate. Puteti cumpara piese care nu costa atat de mult, dar de ce ati vrea? Putinii bani pe care ii veti economisi cumparand piese mai ieftine vor fi compensati de banii pe care va trebui sa-i cheltuiti mai tarziu pentru a inlocui acele piese din nou si din nou. Focusul tau este o masina mica si distractiva, care merita tot ce este mai bun, asa ca de ce sa nu te asiguri ca ii oferi ceea ce merita cu piese de inalta calitate.

Design si tehnica
Denumit codul C170 in timpul dezvoltarii sale, Focus si-a luat numele final dintr-o masina concept Ghia, care a fost prezentata la Salonul Auto de la Geneva in 1991. Anumite elemente ale proiectului au fost vazute chiar mai devreme in prototipurile folosite de Ford pentru a demonstra viitoarele caracteristici de siguranta, cum ar fi grupurile de iluminare spate la nivel de ochi. Ca o continuare a filozofiei stilului New Edge de la Ford, vazuta pentru prima data in Ford Ka in 1996 si in Ford Cougar in 1998, stilul Focus a fost deseori descris ca fiind polarizant. Stilul a fost supravegheat de Jack Telnack si executat de Claude Lobo si de designerul australian John Doughty, incheind in ianuarie 1996 la aprobarea programului.
 
Decizia de a numi noua masina Ford Focus a fost luata la inceputul anului 1998 la 2004, deoarece Ford intentionase sa pastreze placa de identificare „Escort” pentru noua sa generatie de masini mici de familie. O problema de ultim moment a aparut in iulie 1998, cand o instanta din Köln, care a raspuns unui caz introdus de editorii Burda, a ordonat Fordului sa evite numele „Focus” pentru masinile din piata germana, deoarece numele a fost deja luat de revista Focus a editorului. Aceasta disputa a unsprezecea ora a fost insa depasita, iar masina a fost lansata fara un nume diferit de „piata germana”.
 
Ford Focus a fost dezvaluit oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie 1998.
 
Design
Modelele Focus au fost proiectate sub conducerea lui Richard Parry-Jones si au fost remarcate la introducere pentru stilul lor, suspensia spate conducatoare de clasa si ambalarea interioara inalta, precum si pentru o structura rigida si usoara a corpului, directie cu frecare scazuta si suspensie, precum si caracteristici extinse de siguranta si comoditate, inclusiv airbag-uri pentru sofer si pasageri, airbag-uri laterale pentru cap si piept disponibile, accesorii ISOFIX spate pentru scaun pentru siguranta copilului, sistem cu centura de siguranta cu pre-tensionatoare si retractoare pentru limitarea sarcinii, economizor de baterie pentru a comuta automat se sting luminile dupa 10 minute, caracteristica de intunecare a luminii interioare si perne de spate rabatabile / pliabile.
 
Stilul
Stilul Focus, adesea remarcat ca polarizant, a fost comercializat de Ford ca design New Edge. Limbajul de design a fost supravegheat de Jack Telnack si Claude Lobo si executat de designerul australian John Doughty. In 2000, Karl Brauer, scriind pentru Edmunds.com, a descris stilul: „In timp ce un sunet ergonomic, interiorul Focus, la fel ca exteriorul sau, afiseaza o mare parte din filozofia lui New Edge a lui Ford, care i-a impartit pe editorii sa o iubeasca sau sa o urasca."  Sherri Koucky, scriind pentru MachineDesign.com, a spus ca stilul „amesteca forme rotunde cu cele geometrice funky si adauga unghiuri ascutite, facandu-le intr-un fel sa lucreze impreuna."  James R. Healey, scriind pentru USA Today, a numit stilul " coliziune de curbe si linii. "Dupa ce Ford Focus international, care a impartasit stilul cu modelele din America de Nord, a castigat prestigioasa masina europeana a anului (1999), William Diem din New York Times a scris," Intr-o anumita masura , premiul indica designul riscant al Ford pentru Focus, in special stilul New Edge - o combinatie de linii drepte, curbe si plane
 
Suspensie spate
Piata europeana
 
Suspensie multi link
Inginerii pentru Focus, inclusiv Richard Parry-Jones, au dezvoltat o suspensie spate independenta cu mai multe link-uri independente de mai multe clase, care se economisesc, comercializate sub forma de suspensie Control Blade, combinand ambalajul unui brat de tractiune, cu geometria unei duble suspensie de tip spirala Sistemul a fost dezvoltat din cel utilizat in proprietatea CDW27 Ford Mondeo, dar cu diverse modificari pentru a face o constructie mai simpla si mai ieftina si, prin urmare, viabila economic pe un vehicul de piata de masa.
 
In cazul in care multi concurenti din clasa compacta sau din clasa de masini familiale mici (europene) au folosit suspensia din spate de rasucire semi-independenta mai putin costisitoare, Control Blade a oferit performante elasto-cinematice imbunatatite, adica un control puternic al corpului, o directie ascutita si precisa indiferent de a atitudinii masinii si o plimbare absorbanta si linistita peste denivelari.
 
Spre deosebire de suspensia obisnuita cu mai multe verigi, multi link prezinta un brat de tractiune din otel presat, cu o grosime larga, simpla, uniforma, cu suport de butuc - care ocupa locul a doua tije longitudinale de locatie, eliminand o gaura de turnare scumpa si oferind acelasi nivel de control al corpului - cu un centru de greutate mai redus, zgomot redus la drum si cu costuri de productie mai mici. Bratul lateral spate lung controleaza varful, o pereche de brate laterale frontale mai scurte, vertical una peste alta, controleaza camberul, iar lama de control reactioneaza la sarcinile de frana si tractiune.
 
In testarea suspensiei din 2000, scriitorul Motor Trend, Jack Keebler, a remarcat „Viteza medie a Focusului de 100 km/h prin slalomul nostru o face mai rapid in jurul conurilor decat 62,000 USD Jaguar XJ8L si un Bentley Continental de 300 000 USD. Impresia este ca are o multime de roti calatoreste pentru a imbraca materialele mai mari si izolarea cu o masina mare, cu cadru complet, cand intalnesti articulatii de expansiune si imperfectiuni ale drumului mai mici.
Dupa introducerea din 1998 a suspensiei multi brat si popularizarea acesteia de catre Focus, alti producatori (de exemplu, Volkswagen cu Golf V) au inceput sa ofere suspensii spate pentru design multi-link din clasa compacta sau clasa auto mica (europeana).
 
Inginerii Focus au dezvoltat un nou interior pentru clasa masinii, cu un interior modelat pe computer, ampatament lung, usi inalte, linie de acoperis ridicat, volum crescut de pasageri si marfa, scaune spate ridicate si scaune frontale ridicate in puncte H, oferind linii de vedere mai ridicate si sporite camera din spate James R. Healey, scriind pentru USA Today, a declarat ca „Focusul este mai mare in interior decat masinile mult mai mari in exterior. Ford a comercializat mai tarziu scaunele inalte cu punct H ca Scaunul de comanda, mentionand ca „cu cat H este mai mare. Punctul, cu cat mergi mai sus in masina si, in unele cazuri, cu atat te simti mai confortabil la volan ".
 
Europa (1998–2004)
Prezentare generala
Productia 1998-2004
2000–2008 (Argentina)
Caroserie si sasiu
Stilul caroseriei
Hatchback 3/5 usi
Berlina cu 4 usi
Combi cu 5 usi
Platforma platforma Ford C170
Powertrain
Motor
Benzina:
1.4 L Zetec-SE I4
1,6 L Zetec-SE I4
1,8 L Zetec-R I4
2,0 L Zetec-R I4
2,0 L Duratec-ST / RS I4
Motorina:
1.8 L Endura-DI TDDI I4
1,8 L Duratorq TDCI I4
Transmisie automata cu 4 trepte
Manual cu 5 viteze
Manual cu 6 trepte (SVT)
Dimensiuni
Ampatament 2.615 mm (103,0 in)
Lungime Hatchback: 4.175 mm (164,4 in)
Limuzina: 4.380 mm (172,4 in)
Imobil: 4.455 mm (175,4 in)
Latime 1.700 mm (66.9 in)
Inaltime Hatchback si berlina: 1.440 mm (56.7 in)
Domeniu: 1.460 mm (57.5 in)
Greutate bordura 1.150 kg (2.535 lb) -1,364 kg (3.007 lb)

Uzine Ford Focus
Istoric, uzinele Saarlouis, Valencia si Halewood au produs Escort, cu toate acestea Focusul a fost produs doar la Saarlouis si Valencia, deoarece Halewood trebuia trecut la productia de tip Jaguar X. Cu toate acestea, generatia finala a escort a ramas in productie in Halewood pana in 2000, ca o alternativa bugetara la Focus, iar versiunile autoutilitare au continuat pana in 2002, pana la inlocuirea sa prin Ford Transit Connect, bazata pe Focus.
 
Productia de focus a avut loc si in Santa Rosa, Filipine; Generalul Pacheco, Argentina; Orasul Chungli, Taiwan si Vsevolozhsk, Rusia.
 
Focus 2001 facelift (Mk1.5)
 
Hatchback cu 5 usi (post facelift)
 
Hatchback cu 3 usi (post facelift)
 
Hatchback cu 5 usi (post facelift)
 
Combi (post facelift)
 
Berlina (post facelift)
Mk 1 Focus facelift la sfarsitul anului 2001 a inclus:
 
Faruri revizuite, cu indicatoare integrate si becuri principale
farurile de ceata
Faruri xenon optionale
CD optional cu 6 discuri
Sistem de navigatie optional
Optional controlul digital al climei
Caracteristicile anumitor niveluri de design au fost modificate
Consola centrala modificata cu suport pentru cana din cauciuc
Diferite culori de linie centrala
Adancituri pentru scaune noi
Diferite finisaje ale grupului de instrumente
Torpedou cu amortizor
Culori noi
Punct de alimentare spate
Motor TDCi introdus in gama
Facilitatea camerei Bluetooth
 
A fost introdus un nou motor flexifuel, bazat pe versiunea europeana Zetec 1.6 L. Aceasta ar putea folosi atat benzina, cat si bioetanol, dar era disponibila doar pe piata suedeza. Aceasta versiune este inca disponibila in unele tari, in pofida aparitiei unui nou-focus Mk 2.
 
Editii speciale
Sony: Ford a comercializat 7000 de exemple ale Sony Limited Edition in ianuarie 2000, cu un receptor CD AM / FM cu telecomanda wireless, patru difuzoare rosii si negre cu trei cai (o pereche in fiecare usa), subwoofer de 10 inci montat pe portbagaj. Culorile exterioare erau Rainforest Green, Infra-Red, Pitch Black si Going Platinum,
Kona: Editia Kona Mountain Bike (mai 2000, 5000 de exemple), cu o bicicleta Kona „Out of Bounds”, suport pentru biciclete cu suruburi, huse pentru scaune lavabile din nylon, culori unice Dirt Metallic si Rainforest Green, forme laterale unice cu modelare- in logo-ul Kona Moto si pe pistele de anvelope pentru biciclete; Jante din aluminiu prelucrate cu sase raze de 16 inci si covorase din cauciuc negru de mare rezistenta, de asemenea, cu logo-ul Kona Moto si banda de rulare a anvelopelor pentru biciclete
 
Desigur, niciun model nu este perfect si Ford Focus a avut probleme ocazionale. Incepand cu anul 2000, un numar de soferi au raportat probleme cu rulmentii din spate in zonele care se confrunta cu o mare cantitate de coroziune. Ford a inlocuit acei rulmenti cu un program care s-a incheiat in jurul anului 2002; daca aveti nevoie acum de rulmenti pentru roti Ford Focus, va trebui sa gasiti o sursa pentru acele piese. O alta problema raportata in mod obisnuit cu modelele Ford Focus incepand cu anul 2000 a fost rotoarele de frana fata deformate, ceea ce a facut ca vehiculul sa treaca. Remedierea acestor tipuri de probleme este mult mai usoara prin gasirea unei surse de incredere pentru piese si accesorii Ford Focus.

Varietatea mare de modele Ford Focus care au fost produse a produs un catalog de piese Ford Focus foarte mare. Atat piesele de schimb Ford Focus, cat si piesele OEM Ford Focus sunt esentiale pentru intretinerea si repararea oricarui model de model Focus. Fie ca sunteti in cautarea unei piese simple, cum ar fi o bara de protectie fata Ford Focus, fie ca aveti nevoie de acces la o sursa cuprinzatoare pentru piese Ford Focus 2004, un site de piese precum Piese-Ford.ro va acopera.

 

Piese Ford FOCUS | 1998 - 2004 | Mk1 Duratec Zetec Lynx Duratorq #267A2765K


ro
2025-03-26T00:36:15+00:00
Piese Ford FOCUS | 1998 - 2004 | Mk1 Duratec Zetec Lynx Duratorq #267A2765K
Piese auto Ford Focus 1998-2004 #267A2765K
Cauti o masina mica grozava? Nu cautati mai departe decat Ford Focus. Dupa ce te-ai indragostit si ai cumparat unul, asigura-te ca ai grija de el, astfel incat sa poti bucura multi ani de la noul tau vehicul. Intretinerea de rutina, reparatiile si orice faceti pentru a face Focusul dvs. sa arate mai distinctiv trebuie facute intotdeauna cu piese de cea mai inalta calitate. Puteti cumpara piese care nu costa atat de mult, dar de ce ati vrea? Putinii bani pe care ii veti economisi cumparand piese mai ieftine vor fi compensati de banii pe care va trebui sa-i cheltuiti mai tarziu pentru a inlocui acele piese din nou si din nou. Focusul tau este o masina mica si distractiva, care merita tot ce este mai bun, asa ca de ce sa nu te asiguri ca ii oferi ceea ce merita cu piese de inalta calitate. Design si tehnica Denumit codul C170 in timpul dezvoltarii sale, Focus si-a luat numele final dintr-o masina concept Ghia, care a fost prezentata la Salonul Auto de la Geneva in 1991. Anumite elemente ale proiectului au fost vazute chiar mai devreme in prototipurile folosite de Ford pentru a demonstra viitoarele caracteristici de siguranta, cum ar fi grupurile de iluminare spate la nivel de ochi. Ca o continuare a filozofiei stilului New Edge de la Ford, vazuta pentru prima data in Ford Ka in 1996 si in Ford Cougar in 1998, stilul Focus a fost deseori descris ca fiind polarizant. Stilul a fost supravegheat de Jack Telnack si executat de Claude Lobo si de designerul australian John Doughty, incheind in ianuarie 1996 la aprobarea programului.   Decizia de a numi noua masina Ford Focus a fost luata la inceputul anului 1998 la 2004, deoarece Ford intentionase sa pastreze placa de identificare „Escort” pentru noua sa generatie de masini mici de familie. O problema de ultim moment a aparut in iulie 1998, cand o instanta din Köln, care a raspuns unui caz introdus de editorii Burda, a ordonat Fordului sa evite numele „Focus” pentru masinile din piata germana, deoarece numele a fost deja luat de revista Focus a editorului. Aceasta disputa a unsprezecea ora a fost insa depasita, iar masina a fost lansata fara un nume diferit de „piata germana”.   Ford Focus a fost dezvaluit oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie 1998.   Design Modelele Focus au fost proiectate sub conducerea lui Richard Parry-Jones si au fost remarcate la introducere pentru stilul lor, suspensia spate conducatoare de clasa si ambalarea interioara inalta, precum si pentru o structura rigida si usoara a corpului, directie cu frecare scazuta si suspensie, precum si caracteristici extinse de siguranta si comoditate, inclusiv airbag-uri pentru sofer si pasageri, airbag-uri laterale pentru cap si piept disponibile, accesorii ISOFIX spate pentru scaun pentru siguranta copilului, sistem cu centura de siguranta cu pre-tensionatoare si retractoare pentru limitarea sarcinii, economizor de baterie pentru a comuta automat se sting luminile dupa 10 minute, caracteristica de intunecare a luminii interioare si perne de spate rabatabile / pliabile.   Stilul Stilul Focus, adesea remarcat ca polarizant, a fost comercializat de Ford ca design New Edge. Limbajul de design a fost supravegheat de Jack Telnack si Claude Lobo si executat de designerul australian John Doughty. In 2000, Karl Brauer, scriind pentru Edmunds.com, a descris stilul: „In timp ce un sunet ergonomic, interiorul Focus, la fel ca exteriorul sau, afiseaza o mare parte din filozofia lui New Edge a lui Ford, care i-a impartit pe editorii sa o iubeasca sau sa o urasca."  Sherri Koucky, scriind pentru MachineDesign.com, a spus ca stilul „amesteca forme rotunde cu cele geometrice funky si adauga unghiuri ascutite, facandu-le intr-un fel sa lucreze impreuna."  James R. Healey, scriind pentru USA Today, a numit stilul " coliziune de curbe si linii. "Dupa ce Ford Focus international, care a impartasit stilul cu modelele din America de Nord, a castigat prestigioasa masina europeana a anului (1999), William Diem din New York Times a scris," Intr-o anumita masura , premiul indica designul riscant al Ford pentru Focus, in special stilul New Edge - o combinatie de linii drepte, curbe si plane   Suspensie spate Piata europeana   Suspensie multi link Inginerii pentru Focus, inclusiv Richard Parry-Jones, au dezvoltat o suspensie spate independenta cu mai multe link-uri independente de mai multe clase, care se economisesc, comercializate sub forma de suspensie Control Blade, combinand ambalajul unui brat de tractiune, cu geometria unei duble suspensie de tip spirala Sistemul a fost dezvoltat din cel utilizat in proprietatea CDW27 Ford Mondeo, dar cu diverse modificari pentru a face o constructie mai simpla si mai ieftina si, prin urmare, viabila economic pe un vehicul de piata de masa.   In cazul in care multi concurenti din clasa compacta sau din clasa de masini familiale mici (europene) au folosit suspensia din spate de rasucire semi-independenta mai putin costisitoare, Control Blade a oferit performante elasto-cinematice imbunatatite, adica un control puternic al corpului, o directie ascutita si precisa indiferent de a atitudinii masinii si o plimbare absorbanta si linistita peste denivelari.   Spre deosebire de suspensia obisnuita cu mai multe verigi, multi link prezinta un brat de tractiune din otel presat, cu o grosime larga, simpla, uniforma, cu suport de butuc - care ocupa locul a doua tije longitudinale de locatie, eliminand o gaura de turnare scumpa si oferind acelasi nivel de control al corpului - cu un centru de greutate mai redus, zgomot redus la drum si cu costuri de productie mai mici. Bratul lateral spate lung controleaza varful, o pereche de brate laterale frontale mai scurte, vertical una peste alta, controleaza camberul, iar lama de control reactioneaza la sarcinile de frana si tractiune.   In testarea suspensiei din 2000, scriitorul Motor Trend, Jack Keebler, a remarcat „Viteza medie a Focusului de 100 km/h prin slalomul nostru o face mai rapid in jurul conurilor decat 62,000 USD Jaguar XJ8L si un Bentley Continental de 300 000 USD. Impresia este ca are o multime de roti calatoreste pentru a imbraca materialele mai mari si izolarea cu o masina mare, cu cadru complet, cand intalnesti articulatii de expansiune si imperfectiuni ale drumului mai mici. Dupa introducerea din 1998 a suspensiei multi brat si popularizarea acesteia de catre Focus, alti producatori (de exemplu, Volkswagen cu Golf V) au inceput sa ofere suspensii spate pentru design multi-link din clasa compacta sau clasa auto mica (europeana).   Inginerii Focus au dezvoltat un nou interior pentru clasa masinii, cu un interior modelat pe computer, ampatament lung, usi inalte, linie de acoperis ridicat, volum crescut de pasageri si marfa, scaune spate ridicate si scaune frontale ridicate in puncte H, oferind linii de vedere mai ridicate si sporite camera din spate James R. Healey, scriind pentru USA Today, a declarat ca „Focusul este mai mare in interior decat masinile mult mai mari in exterior. Ford a comercializat mai tarziu scaunele inalte cu punct H ca Scaunul de comanda, mentionand ca „cu cat H este mai mare. Punctul, cu cat mergi mai sus in masina si, in unele cazuri, cu atat te simti mai confortabil la volan ".   Europa (1998–2004) Prezentare generala Productia 1998-2004 2000–2008 (Argentina) Caroserie si sasiu Stilul caroseriei Hatchback 3/5 usi Berlina cu 4 usi Combi cu 5 usi Platforma platforma Ford C170 Powertrain Motor Benzina: 1.4 L Zetec-SE I4 1,6 L Zetec-SE I4 1,8 L Zetec-R I4 2,0 L Zetec-R I4 2,0 L Duratec-ST / RS I4 Motorina: 1.8 L Endura-DI TDDI I4 1,8 L Duratorq TDCI I4 Transmisie automata cu 4 trepte Manual cu 5 viteze Manual cu 6 trepte (SVT) Dimensiuni Ampatament 2.615 mm (103,0 in) Lungime Hatchback: 4.175 mm (164,4 in) Limuzina: 4.380 mm (172,4 in) Imobil: 4.455 mm (175,4 in) Latime 1.700 mm (66.9 in) Inaltime Hatchback si berlina: 1.440 mm (56.7 in) Domeniu: 1.460 mm (57.5 in) Greutate bordura 1.150 kg (2.535 lb) -1,364 kg (3.007 lb) Uzine Ford Focus Istoric, uzinele Saarlouis, Valencia si Halewood au produs Escort, cu toate acestea Focusul a fost produs doar la Saarlouis si Valencia, deoarece Halewood trebuia trecut la productia de tip Jaguar X. Cu toate acestea, generatia finala a escort a ramas in productie in Halewood pana in 2000, ca o alternativa bugetara la Focus, iar versiunile autoutilitare au continuat pana in 2002, pana la inlocuirea sa prin Ford Transit Connect, bazata pe Focus.   Productia de focus a avut loc si in Santa Rosa, Filipine; Generalul Pacheco, Argentina; Orasul Chungli, Taiwan si Vsevolozhsk, Rusia.   Focus 2001 facelift (Mk1.5)   Hatchback cu 5 usi (post facelift)   Hatchback cu 3 usi (post facelift)   Hatchback cu 5 usi (post facelift)   Combi (post facelift)   Berlina (post facelift) Mk 1 Focus facelift la sfarsitul anului 2001 a inclus:   Faruri revizuite, cu indicatoare integrate si becuri principale farurile de ceata Faruri xenon optionale CD optional cu 6 discuri Sistem de navigatie optional Optional controlul digital al climei Caracteristicile anumitor niveluri de design au fost modificate Consola centrala modificata cu suport pentru cana din cauciuc Diferite culori de linie centrala Adancituri pentru scaune noi Diferite finisaje ale grupului de instrumente Torpedou cu amortizor Culori noi Punct de alimentare spate Motor TDCi introdus in gama Facilitatea camerei Bluetooth   A fost introdus un nou motor flexifuel, bazat pe versiunea europeana Zetec 1.6 L. Aceasta ar putea folosi atat benzina, cat si bioetanol, dar era disponibila doar pe piata suedeza. Aceasta versiune este inca disponibila in unele tari, in pofida aparitiei unui nou-focus Mk 2.   Editii speciale Sony: Ford a comercializat 7000 de exemple ale Sony Limited Edition in ianuarie 2000, cu un receptor CD AM / FM cu telecomanda wireless, patru difuzoare rosii si negre cu trei cai (o pereche in fiecare usa), subwoofer de 10 inci montat pe portbagaj. Culorile exterioare erau Rainforest Green, Infra-Red, Pitch Black si Going Platinum, Kona: Editia Kona Mountain Bike (mai 2000, 5000 de exemple), cu o bicicleta Kona „Out of Bounds”, suport pentru biciclete cu suruburi, huse pentru scaune lavabile din nylon, culori unice Dirt Metallic si Rainforest Green, forme laterale unice cu modelare- in logo-ul Kona Moto si pe pistele de anvelope pentru biciclete; Jante din aluminiu prelucrate cu sase raze de 16 inci si covorase din cauciuc negru de mare rezistenta, de asemenea, cu logo-ul Kona Moto si banda de rulare a anvelopelor pentru biciclete   Desigur, niciun model nu este perfect si Ford Focus a avut probleme ocazionale. Incepand cu anul 2000, un numar de soferi au raportat probleme cu rulmentii din spate in zonele care se confrunta cu o mare cantitate de coroziune. Ford a inlocuit acei rulmenti cu un program care s-a incheiat in jurul anului 2002; daca aveti nevoie acum de rulmenti pentru roti Ford Focus, va trebui sa gasiti o sursa pentru acele piese. O alta problema raportata in mod obisnuit cu modelele Ford Focus incepand cu anul 2000 a fost rotoarele de frana fata deformate, ceea ce a facut ca vehiculul sa treaca. Remedierea acestor tipuri de probleme este mult mai usoara prin gasirea unei surse de incredere pentru piese si accesorii Ford Focus. Varietatea mare de modele Ford Focus care au fost produse a produs un catalog de piese Ford Focus foarte mare. Atat piesele de schimb Ford Focus, cat si piesele OEM Ford Focus sunt esentiale pentru intretinerea si repararea oricarui model de model Focus. Fie ca sunteti in cautarea unei piese simple, cum ar fi o bara de protectie fata Ford Focus, fie ca aveti nevoie de acces la o sursa cuprinzatoare pentru piese Ford Focus 2004, un site de piese precum Piese-Ford.ro va acopera.  
2025

Accesorii Ford Focus 1998-2004

Catalog Piese Ford Focus 1998-2004