Magazinul nostru online oferă întotdeauna prețuri mici și piese auto de înaltă calitate ! O gamă largă de piese de schimb pentru modelele Ford FIESTA 1996 - 2001 . #26PA26A5K
Fiesta a fost mult timp un favorit al familiei cand a fost lansata cea de-a patra generatie, Fiesta MK4 a fost lansata in octombrie 1995.Popularitatea nu este intotdeauna egala cu competitivitatea clasei si, cu o serie de rivali, care ofereau un stil mai contemporan, Fiesta a trebuit sa lupte inapoi.Pe langa traditiile Ford ale preturilor agresive, o retea larga de dealeri si valori reziduale previzibile, Mk IV Fiesta a mers in varful arborelui supermini, prin manipularea sa superba. Un produs al revolutiei lui Richard Parry-Jones in cadrul Ford, acest Fiesta a reusit sa abata atentia de la venerabilele sale baze, oferind un factor de distractie formidabil. Ca o achizitie uzuala, inca mai are sens, doar daca nu asteptati acelasi fel de spatiu in interiorul celor pe care le-ati obtine cu una dintre superminisele de astazi.
Lansat inapoi in vremurile intunecate ale anilor saptezeci, istoria Fiesta este lunga si convoluta. Abia la jumatatea anilor 90, reglementarile mai stricte ale autoturismelor companiei si o concurenta directa mai dura au obligat Ford sa inceapa sa produca masini mainstream pe care oamenii
reali ar putea sa le cumpere cu bani reali, mai degraba decat sa le fi atacat. Aceasta gama Fiesta a patra generatie lansata in octombrie 1995,
desi avea o forma similara (in afara de grila frontala ovala mare si luneta posterioara mai mare) era destul de diferita sub pielea fata de modelele anterioare.
Fiesta Mark IV (numele intern al codului BE91 a fost lansat in octombrie 1995 si a devenit cea mai vanduta masina din Marea Britanie din
1996 pana in 1998,o inlocuire pentru Ford Escort, care a fost retrasa definitiv de pe piata in 2004.Modelul a prezentat o serie de noi motoare Zetec SE, disponibile in forme de 1,25 L si 1,4 L, motorul diesel de 1,8 litri a fost usor modificat pentru Mark IV, acum comercializat sub numele de Endura DE Modele de specificatii inferioare au ramas disponibile cu ceea ce ar fi editia finala a motorului Kent 1.3 L OHV, acum cunoscut sub numele de Endura-E. Pe langa schimbarile majore ale sasiului, Mark IV a beneficiat, de asemenea, de un nou stil interior si exterior, incluzand un panou de instrumente pictat moale pentru primul an de productie, desi pastreaza dimensiuni similare cu Mark III, impreuna cu platforma si structura de baza a corpului, cel mai vizibil deschizaturile usilor laterale. Modelele RS1800 si RS Turbo nu au fost trecute in gama Fiesta actualizata.
Ca exercitiu in domeniul ingineriei de insigne, Mazda 121 si Ford Fiesta Mark IV si-au impartasit designul, au fost construite pe aceleasi linii de productie si au folosit aproape toate aceleasi piese. In studiile de fiabilitate JD Power de la acea vreme, Mazda a fost raportat a fi semnificativ mai fiabil si a atras niveluri mai mari de satisfactie a clientilor, in ciuda faptului ca este un vanzator mai lent decat Fiesta.
In Brazilia, o versiune de 1,0 litri (Motor Endura) a fost disponibila la nivelul de decupaj popular. De asemenea, un 1,3 litri (Endura) si un 1,4 litri 16V (Zetec-SE) au fost disponibile la nivelul CLX trim; a fost vandut in Argentina si Chile. Aliniamentul nivelului britanic a inregistrat relativ putine schimbari de-a lungul anilor: (1995, Encore, LX, Si, Ghia; 1996, Ghia X a adaugat ca gama-topper; 1998, Si inlocuit de Zetec, modelele LX pe benzina redenumite pe scurt Zetec LX, Modelele Ghia X axed; 1999, Finesse adaugat intre Encore si Zetec).In 1997, Mark IV a fost introdus in Africa de Sud, prima data cand Fiesta a fost vanduta pe piata respectiva. Un singur motor a fost disponibil, cel de 1,3 litri Endura E. Ulterior, acesta a castigat premiul South African Car of the Year. Motorul de 1,3 litri a fost inlocuit cu motorul de 1,4 litri PTE (CVH) in 1999. Acesta a fost vandut si sub denumirea de Mazda 121 Soho din Africa de Sud.
Mark IV nu a fost vandut in America de Nord.
Ford Puma, construit in germana, s-a bazat pe Mark IV, impartasind bazele sale. Din acest motiv, motorul de 1,7 VCT de la Ford Puma a devenit un schimb de motoare extrem de popular in Mark IV si Mark IV facelift Fiesta. Acest lucru ofera popularului hatchback un plus de 100 cmc peste cea mai mare dimensiune anterioara a motorului disponibila, si cutia de viteze mai buna, pastrand in acelasi timp un finisaj din fabrica, deoarece toate componentele sunt un schimb direct.
Fiesta a fost initial proiectata de echipa Bobcat condusa de Trevor Erskine (nu trebuie confundata cu varianta ulterioara a modelului Mercury
din Ford Pinto) si aprobata pentru dezvoltare de Henry Ford II in septembrie 1972, imediat dupa lansarea doua autoturisme comparabile - Fiat 127 si Renault 5. Cu mai mult de un deceniu mai devreme, Ford a decis sa produca o noua masina mica pentru a rivaliza Mini BMC, deoarece costul de productie era considerat prea mare, dar criza petrolului din 1973 a inregistrat o crestere a cererea crescanda pentru masini mai mici.
Fiesta a fost o masina cu totul noua in segmentul supermini si a fost cea mai mica masina fabricata de Ford. Obiectivele de dezvoltare au indicat un cost de productie cu 100 USD mai mic decat actualul Escort. Masina avea o ampatament mai lunga decat cea a Fiat 127, dar cu o lungime totala mai scurta decat cea a Ford Escort. Propunerea finala a fost dezvoltata de Tom Tjaarda la Ghia, supravegheata de stilul sef de atunci al Ford al Europei, Uwe Bahnsen. Proiectul a fost aprobat pentru productie la sfarsitul anului 1973, cu centrele de inginerie Ford din Koln si Dunton
Ford a estimat ca 500.000 de Fiesta pe an vor fi produse si a construit o fabrica complet noua in apropierea Valencia, Spania; o fabrica de
axe transversale in apropiere de Bordeaux, Franta; extensii de fabrica pentru instalatiile de asamblare din Dagenham, Marea Britanie. Adunarea
finala a avut loc si in Valencia
Denumirea Fiesta (care inseamna petrecere in spaniola) apartinea General Motors, folosita ca nivel de taiere pe vagoanele statiei Oldsmobile,
cand masina a fost proiectata si a fost data liber pentru Ford sa o foloseasca in noua lor masina din clasa B. Dupa ani de zile speculate de presa auto despre noua masina Ford, aceasta a fost supusa unei succesiuni de scurgeri de presa atent lucrate de la sfarsitul anului 1975. O Fiesta a fost expusa la cursa Le Mans 24 de ore din iunie 1976, iar masina a plecat la vanzare in Franta si Germania in septembrie 1976; spre frustrarea dealerilor din Marea Britanie, versiunile de actionare pe dreapta au inceput sa apara doar in ianuarie 1977. Concurentii sai initiali din Europa, in afara de Fiat 127 si Renault 5, includeau Volkswagen Polo si Vauxhall Chevette. Chrysler UK a fost de asemenea pe punctul de a lansaSunbeam pana in aceasta etapa, iar britanicul Leyland lucra la un nou supermini care a fost lansat ca metrou Austin in 1980
Ford Fiesta MK4 a fost in jur de mult timp acum, incat cei mai multi dintre voi probabil ca ati condus unul la un moment dat. Ca atare, probabil ca va asteptati la un hatchback mic, fara emotii, potrivit doar pentru soferii si moasele pentru prima data. Ei bine, daca da, ganditi-va din nou. Acest Fiesta 1.25i Zetec este un motor neplacut. S-a lasat un pic de exteriorul sau conservator - da, a avut un demachiere facelift, dar nu face decat sa sugereze designul milenar gasit in alte tipuri Ford. Primul lucru pe care il observi in timp ce te indepartezi de bordura este motorul. Gama de injectie electronica de 1242 cmc, 16v, Zetec pare un pas in fata de superminii medii si trage cu multa atentie, facand conducerea orasului o experienta mai implicanta.In curand, in timp ce te invarti prin primul tau colt, te apleci spre el pentru a contracara rulajul preconizat al corpului dintr-o suspensie musculoasa, dar nu exista! Masina ramane compusa si, in curand, devine o bucurie sa arunceti lucrurile in colturi mai repede si mai stranse decat ati indrazni in alte trape mici. Deci, este distractiv in jurul orasului, dar poate castiga pastrarea pe drum deschis? Da, destul de mult. Acest motor Zetec va poate duce la 103 km si croaziere destul de fericite pe autostrada. Critica mea aici ar fi ca servodirectia standard, in timp ce este usoara in jurul orasului, este prea usoara pentru croaziera rapida si necesita atentie pentru a evita derivarea de pe linie.
Piese Ford FIESTA | 1996-2001 | Mk4 CVH HCS Zetec TD #26PA26A5K
Piese auto Ford Fiesta 1996-2001 #26PA26A5K
Fiesta a fost mult timp un favorit al familiei cand a fost lansata cea de-a patra generatie, Fiesta MK4 a fost lansata in octombrie 1995.Popularitatea nu este intotdeauna egala cu competitivitatea clasei si, cu o serie de rivali, care ofereau un stil mai contemporan, Fiesta a trebuit sa lupte inapoi.Pe langa traditiile Ford ale preturilor agresive, o retea larga de dealeri si valori reziduale previzibile, Mk IV Fiesta a mers in varful arborelui supermini, prin manipularea sa superba. Un produs al revolutiei lui Richard Parry-Jones in cadrul Ford, acest Fiesta a reusit sa abata atentia de la venerabilele sale baze, oferind un factor de distractie formidabil. Ca o achizitie uzuala, inca mai are sens, doar daca nu asteptati acelasi fel de spatiu in interiorul celor pe care le-ati obtine cu una dintre superminisele de astazi. Modele acoperite: trapa 3 si 5dr: 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, 1.8 turbo diesel Encore, Zetec, Finesse, LX, Zetec LX, Si, Ghia, Zetec Ghia, Zetec-S. Istorie Ford Fiesta Mk4 Lansat inapoi in vremurile intunecate ale anilor saptezeci, istoria Fiesta este lunga si convoluta. Abia la jumatatea anilor 90, reglementarile mai stricte ale autoturismelor companiei si o concurenta directa mai dura au obligat Ford sa inceapa sa produca masini mainstream pe care oamenii reali ar putea sa le cumpere cu bani reali, mai degraba decat sa le fi atacat. Aceasta gama Fiesta a patra generatie lansata in octombrie 1995, desi avea o forma similara (in afara de grila frontala ovala mare si luneta posterioara mai mare) era destul de diferita sub pielea fata de modelele anterioare. Fiesta Mark IV (numele intern al codului BE91 a fost lansat in octombrie 1995 si a devenit cea mai vanduta masina din Marea Britanie din 1996 pana in 1998,o inlocuire pentru Ford Escort, care a fost retrasa definitiv de pe piata in 2004.Modelul a prezentat o serie de noi motoare Zetec SE, disponibile in forme de 1,25 L si 1,4 L, motorul diesel de 1,8 litri a fost usor modificat pentru Mark IV, acum comercializat sub numele de Endura DE Modele de specificatii inferioare au ramas disponibile cu ceea ce ar fi editia finala a motorului Kent 1.3 L OHV, acum cunoscut sub numele de Endura-E. Pe langa schimbarile majore ale sasiului, Mark IV a beneficiat, de asemenea, de un nou stil interior si exterior, incluzand un panou de instrumente pictat moale pentru primul an de productie, desi pastreaza dimensiuni similare cu Mark III, impreuna cu platforma si structura de baza a corpului, cel mai vizibil deschizaturile usilor laterale. Modelele RS1800 si RS Turbo nu au fost trecute in gama Fiesta actualizata. Ca exercitiu in domeniul ingineriei de insigne, Mazda 121 si Ford Fiesta Mark IV si-au impartasit designul, au fost construite pe aceleasi linii de productie si au folosit aproape toate aceleasi piese. In studiile de fiabilitate JD Power de la acea vreme, Mazda a fost raportat a fi semnificativ mai fiabil si a atras niveluri mai mari de satisfactie a clientilor, in ciuda faptului ca este un vanzator mai lent decat Fiesta. In Brazilia, o versiune de 1,0 litri (Motor Endura) a fost disponibila la nivelul de decupaj popular. De asemenea, un 1,3 litri (Endura) si un 1,4 litri 16V (Zetec-SE) au fost disponibile la nivelul CLX trim; a fost vandut in Argentina si Chile. Aliniamentul nivelului britanic a inregistrat relativ putine schimbari de-a lungul anilor: (1995, Encore, LX, Si, Ghia; 1996, Ghia X a adaugat ca gama-topper; 1998, Si inlocuit de Zetec, modelele LX pe benzina redenumite pe scurt Zetec LX, Modelele Ghia X axed; 1999, Finesse adaugat intre Encore si Zetec).In 1997, Mark IV a fost introdus in Africa de Sud, prima data cand Fiesta a fost vanduta pe piata respectiva. Un singur motor a fost disponibil, cel de 1,3 litri Endura E. Ulterior, acesta a castigat premiul South African Car of the Year. Motorul de 1,3 litri a fost inlocuit cu motorul de 1,4 litri PTE (CVH) in 1999. Acesta a fost vandut si sub denumirea de Mazda 121 Soho din Africa de Sud. Mark IV nu a fost vandut in America de Nord. Ford Puma, construit in germana, s-a bazat pe Mark IV, impartasind bazele sale. Din acest motiv, motorul de 1,7 VCT de la Ford Puma a devenit un schimb de motoare extrem de popular in Mark IV si Mark IV facelift Fiesta. Acest lucru ofera popularului hatchback un plus de 100 cmc peste cea mai mare dimensiune anterioara a motorului disponibila, si cutia de viteze mai buna, pastrand in acelasi timp un finisaj din fabrica, deoarece toate componentele sunt un schimb direct. Fiesta a fost initial proiectata de echipa Bobcat condusa de Trevor Erskine (nu trebuie confundata cu varianta ulterioara a modelului Mercury din Ford Pinto) si aprobata pentru dezvoltare de Henry Ford II in septembrie 1972, imediat dupa lansarea doua autoturisme comparabile - Fiat 127 si Renault 5. Cu mai mult de un deceniu mai devreme, Ford a decis sa produca o noua masina mica pentru a rivaliza Mini BMC, deoarece costul de productie era considerat prea mare, dar criza petrolului din 1973 a inregistrat o crestere a cererea crescanda pentru masini mai mici. Fiesta a fost o masina cu totul noua in segmentul supermini si a fost cea mai mica masina fabricata de Ford. Obiectivele de dezvoltare au indicat un cost de productie cu 100 USD mai mic decat actualul Escort. Masina avea o ampatament mai lunga decat cea a Fiat 127, dar cu o lungime totala mai scurta decat cea a Ford Escort. Propunerea finala a fost dezvoltata de Tom Tjaarda la Ghia, supravegheata de stilul sef de atunci al Ford al Europei, Uwe Bahnsen. Proiectul a fost aprobat pentru productie la sfarsitul anului 1973, cu centrele de inginerie Ford din Koln si Dunton Ford a estimat ca 500.000 de Fiesta pe an vor fi produse si a construit o fabrica complet noua in apropierea Valencia, Spania; o fabrica de axe transversale in apropiere de Bordeaux, Franta; extensii de fabrica pentru instalatiile de asamblare din Dagenham, Marea Britanie. Adunarea finala a avut loc si in Valencia Denumirea Fiesta (care inseamna petrecere in spaniola) apartinea General Motors, folosita ca nivel de taiere pe vagoanele statiei Oldsmobile, cand masina a fost proiectata si a fost data liber pentru Ford sa o foloseasca in noua lor masina din clasa B. Dupa ani de zile speculate de presa auto despre noua masina Ford, aceasta a fost supusa unei succesiuni de scurgeri de presa atent lucrate de la sfarsitul anului 1975. O Fiesta a fost expusa la cursa Le Mans 24 de ore din iunie 1976, iar masina a plecat la vanzare in Franta si Germania in septembrie 1976; spre frustrarea dealerilor din Marea Britanie, versiunile de actionare pe dreapta au inceput sa apara doar in ianuarie 1977. Concurentii sai initiali din Europa, in afara de Fiat 127 si Renault 5, includeau Volkswagen Polo si Vauxhall Chevette. Chrysler UK a fost de asemenea pe punctul de a lansaSunbeam pana in aceasta etapa, iar britanicul Leyland lucra la un nou supermini care a fost lansat ca metrou Austin in 1980 Ford Fiesta MK4 a fost in jur de mult timp acum, incat cei mai multi dintre voi probabil ca ati condus unul la un moment dat. Ca atare, probabil ca va asteptati la un hatchback mic, fara emotii, potrivit doar pentru soferii si moasele pentru prima data. Ei bine, daca da, ganditi-va din nou. Acest Fiesta 1.25i Zetec este un motor neplacut. S-a lasat un pic de exteriorul sau conservator - da, a avut un demachiere facelift, dar nu face decat sa sugereze designul milenar gasit in alte tipuri Ford. Primul lucru pe care il observi in timp ce te indepartezi de bordura este motorul. Gama de injectie electronica de 1242 cmc, 16v, Zetec pare un pas in fata de superminii medii si trage cu multa atentie, facand conducerea orasului o experienta mai implicanta.In curand, in timp ce te invarti prin primul tau colt, te apleci spre el pentru a contracara rulajul preconizat al corpului dintr-o suspensie musculoasa, dar nu exista! Masina ramane compusa si, in curand, devine o bucurie sa arunceti lucrurile in colturi mai repede si mai stranse decat ati indrazni in alte trape mici. Deci, este distractiv in jurul orasului, dar poate castiga pastrarea pe drum deschis? Da, destul de mult. Acest motor Zetec va poate duce la 103 km si croaziere destul de fericite pe autostrada. Critica mea aici ar fi ca servodirectia standard, in timp ce este usoara in jurul orasului, este prea usoara pentru croaziera rapida si necesita atentie pentru a evita derivarea de pe linie.