Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Explorer 2020-2023

Cumpărați piese Ford Explorer online la prețuri reduse de la Piese-FORD. Vindem piese mecanice și de caroserie noi, OEM și aftermarket pentru modelele 2019 - 2023 . #A0282675K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Explorer 2020-2023



Ford Explorer 2020 este o îmbunătățire enormă față de cel vechi
Babilonarea constantă a industriei auto despre platformele și arhitecturile vehiculelor poate suna uneori ca o mulțime de despicături de păr . Cel de-al șaselea Ford Explorer sosește in 2020. Poate părea un pas înainte în favoarea predecesorului său, dar se întâmplă multe lucruri care fac această transformare mai semnificativă decât pare. Noua sa platformă unibody, cu un motor montat longitudinal și o tracțiune standard la roțile din spate imită aspectul găsit în numeroase SUV-uri de lux, marcând a treia schimbare majoră la construcția Explorer, după ce a trecut de la a fi un SUV pe bază de camion, bazat pe camion. pentru primele patru generații pentru a fi un crossover cu motor transversal pentru a cincea.

Era si timpul. Ford Explorer anterior a îmbătrânit mai puțin decât cu grație de-a lungul unei durate de viață care se întind între 2011 și 2019, iar arhitectura sa antică derivată Volvo - cu origini care datează înainte de sfârșitul secolului - a fost în mare parte de vină. Aceste oase, care sunt fosile conform standardelor auto, au dat în sfârșit loc acestui nou model de generație a șasea, bazat pe tracțiunea din spate (tracțiunea integrală este opțională), care aduce o gamă largă de îmbunătățiri.

Mult mai bine să il conduci

Principalul dintre aceștia este modul în care conduce noul Explorer. Inginerii Ford spun că șasiul cu tracțiune din spate aduce un nou sens al echilibrului, datorită distribuției îmbunătățite a greutății sale și au dreptate. În cazul în care vechiul model a fost îngrozitor și neînsuflețit, cel nou este compus și colectat pe o varietate de terenuri. Direcția supraîncărcat împiedică să se simtă deosebit de agil, dar amortizarea corespunzătoare menține mișcările corpului minime și fluidul de mers și stabil. În timp ce este departe de a fi jucăuș, Explorer inspiră încredere pe un drum întortocheat și a trecut de la unul dintre cele mai grave condus SUV-uri din trei rânduri din familie la unul dintre cele mai bune.

Explorer ST cu V-6 de 400 CP , dar opțiunile de motor pentru restul liniei includ un 300-CP turboalimentat de 2,3 litri patru cilindri , o versiune de 365 CP. din ST-ul twin-turbo 3.0 litri V-6 și un antrenor hibrid care folosește un V-6 de 3,3 litri cu un singur motor electric de 44 CP. Automatul Ford / GM co-dezvoltat automat cu 10 trepte este singura alegere de transmisie pentru fiecare motor,  pot remorca între 5000 și 5600 de kilograme atunci când sunt echipate cu un pachet de remorcare opțional.

Motorul de 2,3 litri este perfect adecvat, cartografierea inteligentă a transmisiei profitând la maximum din cuplul mediu disponibil. Hibridul oferă o ieșire ceva mai mare, la 318 cai putere combinată, dar compensațiile sale de greutate adăugate, astfel încât accelerația sa se simte aproximativ egală cu turbo-patru din perspectiva scaunului nostru .Însă lipsa de rafinare a hibridului este o abandonare; poate tranziția aspră între puterea electrică și a gazului și pedala de frână spongioasă poate fi rezolvată cu o reglare mai bună. Și ar trebui să fie, având în vedere 4150 de dolari pentru cei patru cilindri.

Exploratorul hibrid introduce un nou tip de configurare a tracțiunii de antrenare pe gaz la linia Ford la care compania se referă ca o transmisie hibridă modulară. În loc de setările de împărțire a puterii observate pe mai mulți hibrizi mai mici, mai economici, hibridul Explorer nu folosește un set planetar sau generatoare duble de motoare electrice. În schimb, plasează un singur motor electric de 44 CP între motorul cu gaz V-6 și transmisia automată cu 10 trepte. Destinat vehiculelor mai mari destinate remorcării și transportului, acest sistem hibrid se bazează mai puțin pe motorul electric și se concentrează mai mult pe putere și capacitate decât înghițirea combustibilului. Bănuim că unii motoare electrice similare se vor îndrepta către versiunile hibride promise ale viitoarei generații F-150 pickup și viitorul SUV Bronco.

Între timp, motorul twin-turbo de 3,0 litri disponibil în Platină, are un adevărat pumn. În ciuda faptului că a fost ușor retras de versiunea de 400 CP a lui ST, tonul de 365 CP din Platinum mișcă Explorer-ul cu autoritate și sună bine la pornire.

Spațiu pentru transportul de oameni și lucruri

Unele dintre îmbunătățirile statice ale Explorer se datorează mai puțin modificării aspectului său decât a noii sale platforme, care nu este o lucrare de hack-uri precum predecesorul său. Deoarece platforma vechiului model fusese întinsă dramatic pentru a crea un SUV atât de mare, interiorul său era ciudat proporțional. Pragurile laterale largi și un înveliș înalt au creat o senzație asemănătoare unei căzi în scaunele din față și nu existau un spațiu de marfă atât de util în interior, cât sugerează amprenta sa mare. Poziția pe scaun a noii mașini este mult mai naturală, iar vederea exterioară este îmbunătățită. Spațiul pentru marfă este efectiv o spălare comparativ cu vechiul Explorer, deoarece mașina nouă are mai mult volum de marfă, cu toate scaunele pliate, dar mai puțini metri cubi în spatele celui de-al doilea și al treilea rând atunci când sunt în funcțiune.

Totuși, mulți dintre concurenții de pe tracțiunile frontale ale Explorer sunt ambalate mai bine, iar scaunul al treilea rând al Ford este deosebit de dezamăgitor. Deși întoarcerea este mai ușoară decât înainte, mulțumită unui buton care declanșează ușor scaunele din rândul al doilea (oferit fie ca bancă cu trei locuri, fie scaune individuale de căpitan), perna de jos a rândului din spate este scăzută și nesuportivă. Această problemă, în care genunchii pasagerilor sunt forțați în piept, plagionează multe locuri din rândul al treilea, dar rivalii de la Subaru, Volkswagen

Am constatat că primele două rânduri sunt mai plăcute decât înainte. Chiar și la niveluri mai mici, panourile ușilor și tabloul de bord utilizează în mare parte materiale cu atingere moale și totul se potrivește suficient de bine. Tabloul de bord este lipsit de designul designului, dar suntem dispuși să îi oferim o trecere, deoarece este atât de funcțional și ușor de utilizat. Butoanele de climatizare sunt dispuse în mod logic, radioul poate fi controlat prin reglaj real și butoane de volum, iar afișajul ecranului tactil central arată clar și are meniuri bine organizate. O opțiune este, de asemenea, un ecran tactil de 10,1 inci, orientat vertical

Gama largă de prețuri

Puținele sisteme de asistență a șoferului care nu sunt standard sunt oferite ca opțiuni la un preț rezonabil, iar funcțiile dezirabile, cum ar fi un dispozitiv de ridicare a energiei electrice și un control automat al climei cu trei zone sunt incluse pe bord. Modelele mainstream XLT și Limited cu patru cilindri au un preț competitiv în gama mare - 30.000 USD până la 40.000 USD, iar pentru acest tip de bani Explorer este un concurență convingător în SUV-ul cu trei rânduri nonluxury. (Se apropie un model de bază mai puțin scump, care începe cu 30.000 USD).)

Să plătești aproape 55.000 USD pentru hibrid sau chiar peste 60K dolari pentru un model Platinum încărcat complet este o vânzare mai dură. Puteți obține Lincoln Aviator, strâns legat și mai bine numit, cu același V-6 turbo-încărcat, pentru bani similari, fără să mai vorbim de unele SUV-uri europene serioase pentru doar câteva mii. Dar faptul că putem discuta chiar și despre Explorer în acest tip de companie cu fața dreaptă înseamnă că acest SUV intern a intrat într-un nou mediu, nu în ultimul rând din cauza a ceea ce se întâmplă sub acesta.

Piese Ford EXPLORER | 2020 - 2023 | EcoBoost #A0282675K


ro
2025-04-26T00:36:15+00:00
Piese Ford EXPLORER | 2020 - 2023 | EcoBoost #A0282675K
Piese auto Ford Explorer 2020-2023 #A0282675K
Ford Explorer 2020 este o îmbunătățire enormă față de cel vechi Babilonarea constantă a industriei auto despre platformele și arhitecturile vehiculelor poate suna uneori ca o mulțime de despicături de păr . Cel de-al șaselea Ford Explorer sosește in 2020. Poate părea un pas înainte în favoarea predecesorului său, dar se întâmplă multe lucruri care fac această transformare mai semnificativă decât pare. Noua sa platformă unibody, cu un motor montat longitudinal și o tracțiune standard la roțile din spate imită aspectul găsit în numeroase SUV-uri de lux, marcând a treia schimbare majoră la construcția Explorer, după ce a trecut de la a fi un SUV pe bază de camion, bazat pe camion. pentru primele patru generații pentru a fi un crossover cu motor transversal pentru a cincea. Era si timpul. Ford Explorer anterior a îmbătrânit mai puțin decât cu grație de-a lungul unei durate de viață care se întind între 2011 și 2019, iar arhitectura sa antică derivată Volvo - cu origini care datează înainte de sfârșitul secolului - a fost în mare parte de vină. Aceste oase, care sunt fosile conform standardelor auto, au dat în sfârșit loc acestui nou model de generație a șasea, bazat pe tracțiunea din spate (tracțiunea integrală este opțională), care aduce o gamă largă de îmbunătățiri. Mult mai bine să il conduci Principalul dintre aceștia este modul în care conduce noul Explorer. Inginerii Ford spun că șasiul cu tracțiune din spate aduce un nou sens al echilibrului, datorită distribuției îmbunătățite a greutății sale și au dreptate. În cazul în care vechiul model a fost îngrozitor și neînsuflețit, cel nou este compus și colectat pe o varietate de terenuri. Direcția supraîncărcat împiedică să se simtă deosebit de agil, dar amortizarea corespunzătoare menține mișcările corpului minime și fluidul de mers și stabil. În timp ce este departe de a fi jucăuș, Explorer inspiră încredere pe un drum întortocheat și a trecut de la unul dintre cele mai grave condus SUV-uri din trei rânduri din familie la unul dintre cele mai bune. Explorer ST cu V-6 de 400 CP , dar opțiunile de motor pentru restul liniei includ un 300-CP turboalimentat de 2,3 litri patru cilindri , o versiune de 365 CP. din ST-ul twin-turbo 3.0 litri V-6 și un antrenor hibrid care folosește un V-6 de 3,3 litri cu un singur motor electric de 44 CP. Automatul Ford / GM co-dezvoltat automat cu 10 trepte este singura alegere de transmisie pentru fiecare motor,  pot remorca între 5000 și 5600 de kilograme atunci când sunt echipate cu un pachet de remorcare opțional. Motorul de 2,3 litri este perfect adecvat, cartografierea inteligentă a transmisiei profitând la maximum din cuplul mediu disponibil. Hibridul oferă o ieșire ceva mai mare, la 318 cai putere combinată, dar compensațiile sale de greutate adăugate, astfel încât accelerația sa se simte aproximativ egală cu turbo-patru din perspectiva scaunului nostru .Însă lipsa de rafinare a hibridului este o abandonare; poate tranziția aspră între puterea electrică și a gazului și pedala de frână spongioasă poate fi rezolvată cu o reglare mai bună. Și ar trebui să fie, având în vedere 4150 de dolari pentru cei patru cilindri. Exploratorul hibrid introduce un nou tip de configurare a tracțiunii de antrenare pe gaz la linia Ford la care compania se referă ca o transmisie hibridă modulară. În loc de setările de împărțire a puterii observate pe mai mulți hibrizi mai mici, mai economici, hibridul Explorer nu folosește un set planetar sau generatoare duble de motoare electrice. În schimb, plasează un singur motor electric de 44 CP între motorul cu gaz V-6 și transmisia automată cu 10 trepte. Destinat vehiculelor mai mari destinate remorcării și transportului, acest sistem hibrid se bazează mai puțin pe motorul electric și se concentrează mai mult pe putere și capacitate decât înghițirea combustibilului. Bănuim că unii motoare electrice similare se vor îndrepta către versiunile hibride promise ale viitoarei generații F-150 pickup și viitorul SUV Bronco. Între timp, motorul twin-turbo de 3,0 litri disponibil în Platină, are un adevărat pumn. În ciuda faptului că a fost ușor retras de versiunea de 400 CP a lui ST, tonul de 365 CP din Platinum mișcă Explorer-ul cu autoritate și sună bine la pornire. Spațiu pentru transportul de oameni și lucruri Unele dintre îmbunătățirile statice ale Explorer se datorează mai puțin modificării aspectului său decât a noii sale platforme, care nu este o lucrare de hack-uri precum predecesorul său. Deoarece platforma vechiului model fusese întinsă dramatic pentru a crea un SUV atât de mare, interiorul său era ciudat proporțional. Pragurile laterale largi și un înveliș înalt au creat o senzație asemănătoare unei căzi în scaunele din față și nu existau un spațiu de marfă atât de util în interior, cât sugerează amprenta sa mare. Poziția pe scaun a noii mașini este mult mai naturală, iar vederea exterioară este îmbunătățită. Spațiul pentru marfă este efectiv o spălare comparativ cu vechiul Explorer, deoarece mașina nouă are mai mult volum de marfă, cu toate scaunele pliate, dar mai puțini metri cubi în spatele celui de-al doilea și al treilea rând atunci când sunt în funcțiune. Totuși, mulți dintre concurenții de pe tracțiunile frontale ale Explorer sunt ambalate mai bine, iar scaunul al treilea rând al Ford este deosebit de dezamăgitor. Deși întoarcerea este mai ușoară decât înainte, mulțumită unui buton care declanșează ușor scaunele din rândul al doilea (oferit fie ca bancă cu trei locuri, fie scaune individuale de căpitan), perna de jos a rândului din spate este scăzută și nesuportivă. Această problemă, în care genunchii pasagerilor sunt forțați în piept, plagionează multe locuri din rândul al treilea, dar rivalii de la Subaru, Volkswagen Am constatat că primele două rânduri sunt mai plăcute decât înainte. Chiar și la niveluri mai mici, panourile ușilor și tabloul de bord utilizează în mare parte materiale cu atingere moale și totul se potrivește suficient de bine. Tabloul de bord este lipsit de designul designului, dar suntem dispuși să îi oferim o trecere, deoarece este atât de funcțional și ușor de utilizat. Butoanele de climatizare sunt dispuse în mod logic, radioul poate fi controlat prin reglaj real și butoane de volum, iar afișajul ecranului tactil central arată clar și are meniuri bine organizate. O opțiune este, de asemenea, un ecran tactil de 10,1 inci, orientat vertical Gama largă de prețuri Puținele sisteme de asistență a șoferului care nu sunt standard sunt oferite ca opțiuni la un preț rezonabil, iar funcțiile dezirabile, cum ar fi un dispozitiv de ridicare a energiei electrice și un control automat al climei cu trei zone sunt incluse pe bord. Modelele mainstream XLT și Limited cu patru cilindri au un preț competitiv în gama mare - 30.000 USD până la 40.000 USD, iar pentru acest tip de bani Explorer este un concurență convingător în SUV-ul cu trei rânduri nonluxury. (Se apropie un model de bază mai puțin scump, care începe cu 30.000 USD).) Să plătești aproape 55.000 USD pentru hibrid sau chiar peste 60K dolari pentru un model Platinum încărcat complet este o vânzare mai dură. Puteți obține Lincoln Aviator, strâns legat și mai bine numit, cu același V-6 turbo-încărcat, pentru bani similari, fără să mai vorbim de unele SUV-uri europene serioase pentru doar câteva mii. Dar faptul că putem discuta chiar și despre Explorer în acest tip de companie cu fața dreaptă înseamnă că acest SUV intern a intrat într-un nou mediu, nu în ultimul rând din cauza a ceea ce se întâmplă sub acesta.
2025

Accesorii Ford Explorer 2020-2023

Catalog Piese Ford Explorer 2020-2023