Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Escort 1995-1998

Piese Ford Escort MK6 online la prețuri incredibil de mici. Vindem piese de schimb pentru toate modelele Escort online cu livrare în ziua următoare din magazinul nostru din Europa. #26O22665K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Escort 1995-1998


Piese Ford ESCORT | 1995 - 1998 | Mk6 CVH Zetec Cosworth TD #26O22665K

Piese Ford Escort MK6 online la prețuri incredibil de mici. Vindem piese de schimb pentru toate modelele Escort online cu livrare în ziua următoare din magazinul nostru din Europa. #26O22665K

Istorie Ford Escort 1995-1998

Noua formă Escort a fost lansată către o recepție de presă, în general caldă, în 1990. Motoarele au fost preluate din gama anterioară, versiunea de 1,6 litri practic o variație mărită a unității de 1,4 litri din 1980. Stiluri de corp? Ei bine, obișnuita alegere largă de trape cu trei și cinci uși, un salon de patru uși numit Orion (care a revenit la insigna „Escort” în 1993), o moșie și un cabriolet.

Mașinile timpurii au fost criticate în mod rotund pentru manevrarea lor plictisitoare, corpurile flexibile și scaunele spongioase. Ford, după creditul lor, a început să funcționeze rapid pentru a rezolva problemele timpurii. În 1991, a fost lansat superbul 2.02 litri de 16 litri RS2000. Câteva luni mai târziu, la începutul anului 1992, lăudatul motor 16V Zeta a sosit în formă de 1,8 litri pentru a produce o îmbunătățire vastă a modelelor mai de bază (deși a fost oferit și în noul XR3i). Vara a început lansarea superbului RS Cosworth 4x4, dezvoltat inițial pentru circuitul de raliuri.

În același timp (august 1992), Ford a decis că este timpul pentru o facelift (care nu a afectat Cosworth). Acest fapt a fost mai mult decât atât. Întregul corp a fost rigidizat și consolidat și pentru a afișa faptul, au fost încorporate modificări minore ale caroseriei. Acestea includeau o nouă grilă frontală ovală „zâmbitoare” corporativă și modificări minore ale lămpilor cu coadă.

1993 a fost ștergerea XR3i de vânzare lentă și numele Orion, disponibilitatea motorului Zeta cu 16 valve în formă de 1,6 litri și introducerea unui turbo diesel de 1,8 litri. Acum, airbag-urile erau tarife standard. Mai recent, 1995 a cunoscut introducerea unei game substanțial îmbunătățite, încorporând alte măsuri de întărire a corpului și o nouă capotă și grilă.

În 1996, a fost anunțat că vor fi șterse variantele RS2000 și RS Cosworth. Nu ar putea fi proiectate cu ușurință pentru a respecta noile legi europene stricte privind emisiile. Ford a încercat să apară fisurile prin promovarea unei noi versiuni sportive de 115 CP la 16v 1.8 litri Escort Si. Gama Cabriolet - specificațiile pentru care au fost schimbate frecvent - a fost, de asemenea, revizuită din nou, acum la două modele - Calypso și Ghia; au fost oferite atât motoare 1.6 și 1.8 16v. Au fost șterse la începutul anului 1997.

Când noua gamă Focus a fost lansată în octombrie 1998, gama Escort a fost redusă la o serie de modele de bani pentru modelele numite Flight and Finesse. Doar vechiul turbo diesel de 1,8 litri și motorul pe benzină de 16 litri 1,6 litri au fost oferite în stiluri de cinci uși și proprietăți. Această gamă a ieșit la iveală în 2000

modele


Modele acoperite: (a patra generație [până în prezent]]) A patra generație Escort - 1990-2000 Escort 1.3 3 & 5dr Hatchback, Estate [bază, Encore, Popular, L, LX, GLX, Ghia] / Escort 1.4 3 și 5dr Hatchback , Saloon, Estate, Cabriolet [bază, Encore, L, LX, GLX, Ghia, Dash] / Escort 1.6 3 și 5d Hatchback, Estate, Cabriolet [S, LX, GLX, Ghia] / 1.6 16v 3 & 5dr Hatchback, Saloon , Estate, Cabriolet [L, LX, Si, Ghia, Siluetă, Mistral, Solar, Zbor, Finesse] / Escort 1.8 16v 105,115 & 130bhp 3 & 5dr Hatchback, Saloon, Estate, Cabriolet [LX, Si, Ghia, Si Ghia, XR3i] / Escort 1.8 D 3 & 5dr Hatchback, Berline, Estate [Popular, D, Encore, L, LX, GLX, Ghia] / Escort 1.8 TD 3 & 5dr Hatchback, Saloon, Estate [Encore, L, LX, Ghia, Flight, Finesse] / Escort 2.0 16v 3 & 5dr Hatchback [RS 2000, RS 2000 4x4] / Escort 2.0 16v Turbo 3dr Hatchback [RS Cosworth, RS Cosworth Lux])

Ce obții

Există atât de multe instrumente derivate încât este dificil să știi de unde să începi. Exemple timpurii sunt puțin mai mult decât transportul practic. Ulterior, mașinile, cabrioletele, modelele XR3i și variantele RS sunt, prin contrast, surprinzător de distractive. Oricum, veți obține o mașină de familie bună, de încredere, pentru nu mulți bani.

Ce anume sa cauti

Multe exemple suferă de probleme ale motorului de pornire și ale alternatorului. Este posibil să vă așteptați și la uzura neregulată a anvelopelor și la scurgeri de apă. Verificați dacă covoarele din puntea de încărcare din față și din spate sunt uscate și că nu există rugină sub ele.

În timp ce vă aflați, verificați dacă există rugină sub roți și pe tava bateriei. Dacă mașina pe care o privești a parcurs peste 36.000 de mile, examinează și centura arborelui cu came cu semne de uzură. Culorile strălucitoare tind să își mențină valoarea mai mult timp. Evitați nuanțele de culoare verde sau muștar.

Dieselele aspirate în mod normal sunt lente și zgomotoase, deci evitați-le. Nu vă mulțumiți cu o versiune de 1,3 sau 1,4 litri decât dacă trebuie Modelele 16v pot fi găsite la prețuri surprinzător de accesibile.

Piese de schimb pentru Ford Escort 1995-1998 MK7

(aproximativ pe baza unui 1996 Escort 1.4 LX) După cum vă așteptați, piesele sunt abundente și relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj este de aproximativ 90 euro. Amortizoarele frontale sunt cam 30 euro fiecare și spate în jur de 30 euro fiecare. Frânele frontale sunt în jur de 30 de euro, spate și centru de evacuare sunt de aproximativ 50 de euro, un catalizator de aproximativ 290 euro. Un alternator este în jur de 170 euro. Un electromotor cam 140 euro , o aripă față de aproximativ 50 de euro licenta.Piese afternarket cu pret informativ.

Piese Ford ESCORT | 1995 - 1998 | Mk6 CVH Zetec Cosworth TD #26O22665K


ro
2024-05-18T00:36:15+00:00
Piese Ford ESCORT | 1995 - 1998 | Mk6 CVH Zetec Cosworth TD #26O22665K
Piese auto Ford Escort 1995-1998 #26O22665K
Istorie Ford Escort 1995-1998 Noua formă Escort a fost lansată către o recepție de presă, în general caldă, în 1990. Motoarele au fost preluate din gama anterioară, versiunea de 1,6 litri practic o variație mărită a unității de 1,4 litri din 1980. Stiluri de corp? Ei bine, obișnuita alegere largă de trape cu trei și cinci uși, un salon de patru uși numit Orion (care a revenit la insigna „Escort” în 1993), o moșie și un cabriolet. Mașinile timpurii au fost criticate în mod rotund pentru manevrarea lor plictisitoare, corpurile flexibile și scaunele spongioase. Ford, după creditul lor, a început să funcționeze rapid pentru a rezolva problemele timpurii. În 1991, a fost lansat superbul 2.02 litri de 16 litri RS2000. Câteva luni mai târziu, la începutul anului 1992, lăudatul motor 16V Zeta a sosit în formă de 1,8 litri pentru a produce o îmbunătățire vastă a modelelor mai de bază (deși a fost oferit și în noul XR3i). Vara a început lansarea superbului RS Cosworth 4x4, dezvoltat inițial pentru circuitul de raliuri. În același timp (august 1992), Ford a decis că este timpul pentru o facelift (care nu a afectat Cosworth). Acest fapt a fost mai mult decât atât. Întregul corp a fost rigidizat și consolidat și pentru a afișa faptul, au fost încorporate modificări minore ale caroseriei. Acestea includeau o nouă grilă frontală ovală „zâmbitoare” corporativă și modificări minore ale lămpilor cu coadă. 1993 a fost ștergerea XR3i de vânzare lentă și numele Orion, disponibilitatea motorului Zeta cu 16 valve în formă de 1,6 litri și introducerea unui turbo diesel de 1,8 litri. Acum, airbag-urile erau tarife standard. Mai recent, 1995 a cunoscut introducerea unei game substanțial îmbunătățite, încorporând alte măsuri de întărire a corpului și o nouă capotă și grilă. În 1996, a fost anunțat că vor fi șterse variantele RS2000 și RS Cosworth. Nu ar putea fi proiectate cu ușurință pentru a respecta noile legi europene stricte privind emisiile. Ford a încercat să apară fisurile prin promovarea unei noi versiuni sportive de 115 CP la 16v 1.8 litri Escort Si. Gama Cabriolet - specificațiile pentru care au fost schimbate frecvent - a fost, de asemenea, revizuită din nou, acum la două modele - Calypso și Ghia; au fost oferite atât motoare 1.6 și 1.8 16v. Au fost șterse la începutul anului 1997. Când noua gamă Focus a fost lansată în octombrie 1998, gama Escort a fost redusă la o serie de modele de bani pentru modelele numite Flight and Finesse. Doar vechiul turbo diesel de 1,8 litri și motorul pe benzină de 16 litri 1,6 litri au fost oferite în stiluri de cinci uși și proprietăți. Această gamă a ieșit la iveală în 2000 modele Modele acoperite: (a patra generație [până în prezent]]) A patra generație Escort - 1990-2000 Escort 1.3 3 & 5dr Hatchback, Estate [bază, Encore, Popular, L, LX, GLX, Ghia] / Escort 1.4 3 și 5dr Hatchback , Saloon, Estate, Cabriolet [bază, Encore, L, LX, GLX, Ghia, Dash] / Escort 1.6 3 și 5d Hatchback, Estate, Cabriolet [S, LX, GLX, Ghia] / 1.6 16v 3 & 5dr Hatchback, Saloon , Estate, Cabriolet [L, LX, Si, Ghia, Siluetă, Mistral, Solar, Zbor, Finesse] / Escort 1.8 16v 105,115 & 130bhp 3 & 5dr Hatchback, Saloon, Estate, Cabriolet [LX, Si, Ghia, Si Ghia, XR3i] / Escort 1.8 D 3 & 5dr Hatchback, Berline, Estate [Popular, D, Encore, L, LX, GLX, Ghia] / Escort 1.8 TD 3 & 5dr Hatchback, Saloon, Estate [Encore, L, LX, Ghia, Flight, Finesse] / Escort 2.0 16v 3 & 5dr Hatchback [RS 2000, RS 2000 4x4] / Escort 2.0 16v Turbo 3dr Hatchback [RS Cosworth, RS Cosworth Lux]) Ce obții Există atât de multe instrumente derivate încât este dificil să știi de unde să începi. Exemple timpurii sunt puțin mai mult decât transportul practic. Ulterior, mașinile, cabrioletele, modelele XR3i și variantele RS sunt, prin contrast, surprinzător de distractive. Oricum, veți obține o mașină de familie bună, de încredere, pentru nu mulți bani. Ce anume sa cauti Multe exemple suferă de probleme ale motorului de pornire și ale alternatorului. Este posibil să vă așteptați și la uzura neregulată a anvelopelor și la scurgeri de apă. Verificați dacă covoarele din puntea de încărcare din față și din spate sunt uscate și că nu există rugină sub ele. În timp ce vă aflați, verificați dacă există rugină sub roți și pe tava bateriei. Dacă mașina pe care o privești a parcurs peste 36.000 de mile, examinează și centura arborelui cu came cu semne de uzură. Culorile strălucitoare tind să își mențină valoarea mai mult timp. Evitați nuanțele de culoare verde sau muștar. Dieselele aspirate în mod normal sunt lente și zgomotoase, deci evitați-le. Nu vă mulțumiți cu o versiune de 1,3 sau 1,4 litri decât dacă trebuie Modelele 16v pot fi găsite la prețuri surprinzător de accesibile. Piese de schimb pentru Ford Escort 1995-1998 MK7 (aproximativ pe baza unui 1996 Escort 1.4 LX) După cum vă așteptați, piesele sunt abundente și relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj este de aproximativ 90 euro. Amortizoarele frontale sunt cam 30 euro fiecare și spate în jur de 30 euro fiecare. Frânele frontale sunt în jur de 30 de euro, spate și centru de evacuare sunt de aproximativ 50 de euro, un catalizator de aproximativ 290 euro. Un alternator este în jur de 170 euro. Un electromotor cam 140 euro , o aripă față de aproximativ 50 de euro licenta.Piese afternarket cu pret informativ.
2024

Accesorii Ford Escort 1995-1998

Catalog Piese Ford Escort 1995-1998