Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Escort 1990-1995

Magazinul nr. 1 de piese de schimb din Romania pentru FORD ESCORT MK5 ✓ Cele mai bune prețuri pentru piesele ESCORT 1990 - 1995 online noi ✚ Livrare rapidă și gratuită disponibilă. #2PA826P5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Escort 1990-1995


Piese Ford ESCORT | 1990 - 1995 | Mk5 CVH HCS Zetec TD #2PA826P5K

Magazinul nr. 1 de piese de schimb din Romania pentru FORD ESCORT MK5 ✓ Cele mai bune prețuri pentru piesele ESCORT 1990 - 1995 online noi ✚ Livrare rapidă și gratuită disponibilă. #2PA826P5K

Introducere Ford Escort 1990 - 1995
Eforturile de colaborare ale Ford North America, Ford din Australia și Mazda din Japonia au creat existența unui nou Ford Escort, în primăvara anului 1990 (ca model din 1991). Bazat pe platforma Mazda Protege a fost disponibil în trei caroserii, un hatchback cu două uși, un hatchback cu patru uși și un vagon cu patru uși.

Dacă sunteți în căutarea unui autoturism scăzut, cu chilipiruri, puteți cumpăra o mașină de ocazie economică Această epocă de escortă s-a dovedit a fi cea mai de încredere până în prezent. De asemenea, a fost vândut ca Mercury Tracer și există chiar și o versiune GT surprinzător de proaspătă și foarte agilă.

Un motor Ford cu 4 cilindri de 1,9 litri alimentează toate versiunile, cu excepția GT. Este puțin zgomotos, dar are un cuplu bun de capăt scăzut (putere de tragere), iar cu transmisia manuală cu 5 viteze poate realiza un impresionant 8 L / 100 km în oraș și 5,8 L / 100 km pe autostradă. O transmisie automată cu 4 trepte a fost opțională.

Unele versiuni vin cu cele incomode de a folosi centurile de siguranță motorizate pe scaunele din față. Pe de altă parte, vagonul stației are ancore sensibile montate pe acoperiș pentru casetele scaunului pentru copii care permit utilizarea continuă a spațiului de marfă. Un acoperiș în treaptă pe vagon asigură, de asemenea, încăperi de adăugare pentru pasagerii din spate.

O scurtă scădere a cablurilor pompei de combustibil din 1991 până la 95 de escort poate duce la pierderea livrării de combustibil și poate determina motorul să se oprească. Un dealer Ford va instala un cablaj fuzibil în circuit, fără taxă, pe vehiculele incluse în acest apel. Escorta din 1991 a fost, de asemenea, obiectul unei alte campanii pe coloana de direcție, care ar putea duce la înlocuirea tuturor încuietorilor din vehicul. Un număr mai mic de vehicule este implicat.

Această escort este un produs al perioadei de proiectare „ovală timpurie” a Ford și, deși nu arată rău, nu este prea interesant. Vagonul este ultra practic și surprinzător de încăpător, iar versiunile GT și LX-E vor fi o surpriză plăcută dacă favorizezi o performanță sportivă. Cel mai bine, toate sunt cumpărături de autoturisme la prețuri bune conform standardelor de import.

Prețurile vehiculelor folosite variază în funcție de factori precum starea generală, citirea contorului, istoricul de utilizare și opțiunile montate. Înainte de a cumpăra, întotdeauna trebuie să verificați un vehicul folosit de către un tehnician auto experimentat.

Ford Escort din 1990 - mașina a cincea din generația care poartă numele - a fost de departe cea mai puțin convingătoare pentru a fi lansată de Ford. Într-o schimbare extraordinară în U, compania care ne-a adus îndrăzneala și interesanta Sierra și Scorpion, a livrat o mașină atât de neimpresionantă, conservatoare și concepută cinic, încât presa a organizat o revoltă în masă împotriva mașinii. Mult mai nociv, a cincea generație Escort și-a pierdut locul de top vândut din topurile din Marea Britanie (la Fiesta). Problema a fost că, deși în 1990 Escort a fost o mașină nouă, nu a reușit să-și îmbunătățească predecesorul într-un mod semnificativ - și a fost, de asemenea, împiedicat de motoarele sale CVH .

Amețit de critici și vânzări dezamăgitoare, Ford s-a aruncat în jos în ceea ce privește îmbunătățirea mașinii. La mai puțin de doi ani de la lansarea originalului, Ford a introdus mașina facelift . Poate că nu ar fi arătat mult diferit, dar îmbunătățirile în suspensie și reglarea direcției l-au făcut să devină o conducere mai bună - și cu atât mai important, motoarele Zetec cu două camere cu 16 came au fost o îmbunătățire uriașă. Până la sfârșitul anului 1992, Escorta era cel puțin concurențială. Facelift-ul din 1995 a văzut un nou stil front-end și a fost creat într-un nou tablou de bord - dar, din nou, a fost o mașină mult îmbunătățită.

Cele mai interesante escort din anii 1990-2000 au fost modelele care merg mai rapid și cabriolet. Primul RS2000 - alimentat inițial de o versiune modificată a Sierra I4 twin-cam cu 148 CP și, după oboseala mașinii pe care se baza, excelența sa a fost o surpriză autentică. La prima facelift, RS2000 a fost îmbunătățit și oferit cu opțiunea de tracțiune pe patru roți. RS2000 a ajuns la al doilea facelift, dar a fost în cele din urmă eliminat treptat la începutul anului 1996 - astăzi, foarte rar, și căutat de pasionații Ford. Numele XR3i și-a revenit odată cu primul facelift n 1992, dar trapa caldă alimentată de Zetec a fost mult mai puțin impresionantă.

Piese Ford ESCORT | 1990 - 1995 | Mk5 CVH HCS Zetec TD #2PA826P5K


ro
2024-12-04T00:36:15+00:00
Piese Ford ESCORT | 1990 - 1995 | Mk5 CVH HCS Zetec TD #2PA826P5K
Piese auto Ford Escort 1990-1995 #2PA826P5K
Introducere Ford Escort 1990 - 1995 Eforturile de colaborare ale Ford North America, Ford din Australia și Mazda din Japonia au creat existența unui nou Ford Escort, în primăvara anului 1990 (ca model din 1991). Bazat pe platforma Mazda Protege a fost disponibil în trei caroserii, un hatchback cu două uși, un hatchback cu patru uși și un vagon cu patru uși. Dacă sunteți în căutarea unui autoturism scăzut, cu chilipiruri, puteți cumpăra o mașină de ocazie economică Această epocă de escortă s-a dovedit a fi cea mai de încredere până în prezent. De asemenea, a fost vândut ca Mercury Tracer și există chiar și o versiune GT surprinzător de proaspătă și foarte agilă. Un motor Ford cu 4 cilindri de 1,9 litri alimentează toate versiunile, cu excepția GT. Este puțin zgomotos, dar are un cuplu bun de capăt scăzut (putere de tragere), iar cu transmisia manuală cu 5 viteze poate realiza un impresionant 8 L / 100 km în oraș și 5,8 L / 100 km pe autostradă. O transmisie automată cu 4 trepte a fost opțională. Unele versiuni vin cu cele incomode de a folosi centurile de siguranță motorizate pe scaunele din față. Pe de altă parte, vagonul stației are ancore sensibile montate pe acoperiș pentru casetele scaunului pentru copii care permit utilizarea continuă a spațiului de marfă. Un acoperiș în treaptă pe vagon asigură, de asemenea, încăperi de adăugare pentru pasagerii din spate. O scurtă scădere a cablurilor pompei de combustibil din 1991 până la 95 de escort poate duce la pierderea livrării de combustibil și poate determina motorul să se oprească. Un dealer Ford va instala un cablaj fuzibil în circuit, fără taxă, pe vehiculele incluse în acest apel. Escorta din 1991 a fost, de asemenea, obiectul unei alte campanii pe coloana de direcție, care ar putea duce la înlocuirea tuturor încuietorilor din vehicul. Un număr mai mic de vehicule este implicat. Această escort este un produs al perioadei de proiectare „ovală timpurie” a Ford și, deși nu arată rău, nu este prea interesant. Vagonul este ultra practic și surprinzător de încăpător, iar versiunile GT și LX-E vor fi o surpriză plăcută dacă favorizezi o performanță sportivă. Cel mai bine, toate sunt cumpărături de autoturisme la prețuri bune conform standardelor de import. Prețurile vehiculelor folosite variază în funcție de factori precum starea generală, citirea contorului, istoricul de utilizare și opțiunile montate. Înainte de a cumpăra, întotdeauna trebuie să verificați un vehicul folosit de către un tehnician auto experimentat. Ford Escort din 1990 - mașina a cincea din generația care poartă numele - a fost de departe cea mai puțin convingătoare pentru a fi lansată de Ford. Într-o schimbare extraordinară în U, compania care ne-a adus îndrăzneala și interesanta Sierra și Scorpion, a livrat o mașină atât de neimpresionantă, conservatoare și concepută cinic, încât presa a organizat o revoltă în masă împotriva mașinii. Mult mai nociv, a cincea generație Escort și-a pierdut locul de top vândut din topurile din Marea Britanie (la Fiesta). Problema a fost că, deși în 1990 Escort a fost o mașină nouă, nu a reușit să-și îmbunătățească predecesorul într-un mod semnificativ - și a fost, de asemenea, împiedicat de motoarele sale CVH . Amețit de critici și vânzări dezamăgitoare, Ford s-a aruncat în jos în ceea ce privește îmbunătățirea mașinii. La mai puțin de doi ani de la lansarea originalului, Ford a introdus mașina facelift . Poate că nu ar fi arătat mult diferit, dar îmbunătățirile în suspensie și reglarea direcției l-au făcut să devină o conducere mai bună - și cu atât mai important, motoarele Zetec cu două camere cu 16 came au fost o îmbunătățire uriașă. Până la sfârșitul anului 1992, Escorta era cel puțin concurențială. Facelift-ul din 1995 a văzut un nou stil front-end și a fost creat într-un nou tablou de bord - dar, din nou, a fost o mașină mult îmbunătățită. Cele mai interesante escort din anii 1990-2000 au fost modelele care merg mai rapid și cabriolet. Primul RS2000 - alimentat inițial de o versiune modificată a Sierra I4 twin-cam cu 148 CP și, după oboseala mașinii pe care se baza, excelența sa a fost o surpriză autentică. La prima facelift, RS2000 a fost îmbunătățit și oferit cu opțiunea de tracțiune pe patru roți. RS2000 a ajuns la al doilea facelift, dar a fost în cele din urmă eliminat treptat la începutul anului 1996 - astăzi, foarte rar, și căutat de pasionații Ford. Numele XR3i și-a revenit odată cu primul facelift n 1992, dar trapa caldă alimentată de Zetec a fost mult mai puțin impresionantă.
2024

Accesorii Ford Escort 1990-1995

Catalog Piese Ford Escort 1990-1995