Piese auto Ford Edge 2019-2022
Gasiti piese si accesorii noi pentru Ford Edge 2019 - 2023. Gasiti roti, anvelope, panouri de caroserie, frane, piese ale motorului, sisteme de evacuare, amortizoare, filtre #A0PP2645K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
2.0 EcoBlue AWD 140/190 | 2018/08 - | 140/190 | 1995 | BCCA, BCCB, BCCC | diesel |
2.0 EcoBlue AWD 175/238 | 2018/08 - | 175/238 | 1995 | YLCA, YLCB | diesel |
Piese originale Ford Edge 2019-2022
Ford Edge 2019-2021 a fost un element de baza pentru companie si pentru oamenii care conduc SUV-uri de multa vreme. Ford produce atat un SUV mai mic, cat si unul mai mare, care arata in esenta la fel, dar Edge are o multime de urmaritori datorita atractivitatii sale de dimensiuni medii. Este o alegere buna pentru familii si functioneaza bine si pentru afaceri. Cand trebuie sa lucrati la Ford Explorer, asigurati-va ca va faceti timp pentru a gasi mecanicul potrivit, atelierul de caroserie potrivit si compania de intretinere potrivita. Toti ar trebui sa foloseasca piese de inalta calitate si sa fie mandri de serviciile lor. Daca nu o fac si nu sunt, este timpul sa pleci in alta parte. Edge-ul tau merita tot ce-i poti oferi, iar piesele ieftine si de calitate scazuta nu sunt o alegere buna pentru felul in care arata sau performanta lor.
Pentru 2021, Edge a primit un facelift in incercarea de a-l impinge in sus si de a concura cu rivali premium, cum ar fi Audi Q5. Acest lucru a redus raza de actiune pentru a lasa doar tocurile superioare si a adus un stil de actualizare subtil, precum si un nou motor diesel mai puternic.
Exista, de asemenea, o optiune cu putere mai mica, dar cei care doresc sa alimenteze motorina in totalitate in favoarea benzinei sau a energiei hibride vor trebui sa se uite in alta parte, deoarece aceste optiuni nu sunt disponibile in prezent.
Indiferent de puterea pe care o selectati, obtineti standard o cutie de viteze automata cu opt trepte. In modelul entry-level 148 CP, Titanium conduce rotile din fata, in timp ce cele 235 cai ST-Line si Vignale beneficiaza de tractiune pe patru roti. In ciuda diferentei de putere, fiecare versiune poate remorca o remorca franata cu o greutate de pana la 2000 kg.
Cititi mai multe pagini urmatoare pentru afisarile noastre aprofundate despre Edge, impreuna cu recomandarile noastre pentru care nivel de decupare si motor trebuie sa alegeti.
Si nu uitati, exista cateva reduceri puternice, asa ca, daca decideti ca Edge este masina pentru dvs., asigurati-va ca consultati ultimele noastre oferte pentru a afla cat puteti economisi.
Gama incepe cu un diesel diesel de 2,0 litri de 2,0 litri (2,0 EcoBlue 150) pe care inca nu il vom incerca. Pe hartie, timpul sau de 11,2 secunde 0-62 km / h este mult mai lent decat media pentru clasa, avand in vedere ca un motor diesel de intrare Audi Q5 sau Volvo XC60 2.0 litri va va ajunge acolo cu aproximativ trei secunde mai repede.
Sugeram ca motorul diesel de 2,0 litri de 2,0 litri de 235 CP (2.0 EcoBlue 238) ar fi alegerea mai intelepta pentru oricine are nevoie de un pic de oomph pentru remorcare sau chiar sa progreseze decent cu o masina complet incarcata. Inca nu se potriveste cu ritmul Q5 si XC60, dar ofera lansari similare la Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180. Si, cu o buna raspandire a cuplului mediu, te atrage intr-o maniera fara stres, chiar daca performanta finala este adecvata in cel mai bun caz.
Ambele motoare folosesc ca cutie de viteze automata cu opt trepte. Nu raspunde in mod special atunci cand ceri o putere de depasire si ezita in mod vizibil intre primul si cel de-al doilea angrenaj atunci cand esti greu la accelerator. Aceasta natura indecisa o face predispusa la zgomot la viteza lenta si se invarte grozav intre prima si inversa atunci cand efectuati schimbarea parcarii la sfarsitul calatoriei. Cu toate acestea, totul se imbina atunci cand calatoresti cu viteza si folosesc in principal viteze mai mari.
Lucrurile s-au miscat in ritm accentuat in aceasta clasa cand vine vorba de perfectionare. Progresul linistit si linistit nu mai este pastrarea modelelor premium scumpe; in timp ce Q5 este inlaturat in mod exceptional, in majoritatea aspectelor, Peugeot 5008 si Citroën C5 Aircross marcant mai putin scumpe sunt destul de odihnitoare. Din pacate, Edge se simte putin in spatele vremurilor.
Exista foarte mult zgomot rutier si, daca aveti acoperisul panoramic montat, si mult zgomot la vant. In plus, in ciuda faptului ca tehnologia de anulare a zgomotului este standard, motoarele diesel suna zgomotos si trimit cateva tremuraturi prin intermediul comenzilor, in special in jurul valorii de 1500 rpm. Avand in vedere tendinta cutiei de viteze automate de a trece la o viteza cat mai mare, este ceva ce veti observa frecvent.
Edge nu este deosebit de confortabil pe rotile standard din aliaj de 20 in ale liniilor ST-Line si Vignale. Poate curge cu usurinta peste loviturile cu unda lunga si scufundari, in special la viteze mai mari, dar de indata ce suprafata se degradeaza pentru a include intruziuni mai ascutite, incepe sa se zvacneasca. Pe suprafete foarte ondulate, puteti simti, de asemenea, un drum stralucitor prin corp.
Este destul de rau in Vignale, dar linia ST este mai rigida. Experienta anterioara ne spune ca rotile mai mici de 19 inci (montate doar pe accesoriu Titanium la nivel de intrare) ofera o imbunatatire, dar Q5 pe suspensia de aer este mult mai bine rezolvat, la fel si 5008 - in afara de cand sunt montate roti 20 inch.
Edge nu ofera nici o manevrabilitate de clasa. Se simte puternic si este mai lent pentru a schimba directia in viraje stranse decat Mazda CX-5, iar directia nu este la fel de precisa sau progresiva cantarita ca in ceva precum Q5. Cu toate acestea, cel putin modelele ST-Line cu suspensia lor sport nu se inchid atunci cand incepi sa apesi cu adevarat, si exista o rezerva buna de aderenta disponibila. Lipiti suspensia de confort si veti observa un pic mai slab, desi masina nu se simte niciodata prea grea. Daca trebuie sa remorcati o rulota, Edge poate transporta pana la 2000 kg, ceea ce este decent, dar nu exceptional.
Interior Ford Edge 2020 EcoBlue
Edge are acea pozitie de sezut inalta pe care cumparatorii SUV-urilor ii plac. Cu toate acestea, nu va ofera cea mai buna vizibilitate; stalpii parbrizului sunt grasi la baza lor si stalpii uriasi din spate se infasoara pentru a reduce latimea ecranului posterior. Asadar, este usor sa va usurati ca senzorii de parcare fata si spate si o camera cu vedere retrovizoare sunt standard pentru toata gama. Farurile LED sunt de asemenea standard; acestea sunt modernizate pentru unitati adaptive pe garnitura Vignale.
Cu atat de multa ajustare la oferta, este greu de imaginat ca cineva gaseste o eroare cu privire la pozitia de conducere a Edge. Volanul ofera multa miscare pentru inaltime si atingere, in timp ce scaunul are reglare electrica pe 10 cai, inclusiv suport lombar reglabil in patru directii.
Butoanele de bord sunt usor de accesat, dar unele sunt destul de mici si au mai mult decat o simpla privire rapida pentru a descifra; acest lucru poate distrage atentia atunci cand conduci. Exista, de asemenea, o gama ametitoare de controale pe volanul multifunctional standard si o multitudine de meniuri pe afisajul instrumentului digital 12.3in. Chiar si asa, nu este la fel de configurabil sau la fel de usor de citit ca si Cockpitul virtual al Audi, disponibil in Q5.
Sistemul standard de informare nu este mai simplu. Imaginea de pe ecranul tactil 8.0in este destul de clar, dar multe dintre pictograme sunt mici, iar unele dintre meniuri sunt confuze. Nu este mai rau decat sistemul de infotainment Peugeot 5008, dar nu este la fel de bun ca Mazda CX-5 si este departe de cele mai bune, cum ar fi BMW X3 iDrive sau Audi Q5. Cu toate acestea, beneficiati de o multime de functii, inclusiv sat-nav, Apple CarPlay si Android Auto, oglindirea smartphone-urilor pe toate versiunile, in timp ce modelele ST-Line si Vignale dispun de un sistem de sunet B&O de 1000 de watt B&O cu 12 difuzoare.
Portbagaj Ford Edge
Exista o multime de spatii pentru picioare in partea din fata a marginii si incaperea capului, de asemenea, daca evitati trapa panoramica optionala din sticla care coboara suficient tavanul pentru a face ca cei sase picioare sa se simta putin stransi pentru spatiu.
Lucrurile stau la fel in scaunele din spate, care, de regula, au un nivel bun (daca nu nivelul Kia Sorento) al picioarelor si al capului, dar adaugarea unui acoperis panoramic il limiteaza pe acesta din urma. Pasagerii din centru vor aprecia cu siguranta tunelul de transmisie extrem de scazut care faciliteaza intrarea si iesirea mai usoara.
Cu toate acestea, nu exista probleme cu privire la depozitarea interioara; cutia cu manusi este suficient de mare pentru a lua obiecte voluminoase, cubby-ul central de sub cotiera din fata este adanc si exista cateva tavi si cuburi punctate pentru cote si bauturi.
Daca aveti nevoie de sapte locuri, puteti ajunge imediat pe marginea listei dvs.: este doar cinci locuri. De asemenea, nu este deosebit de inteligent in ceea ce priveste flexibilitatea scaunelor; banca din spate se inclina si este impartita in mod 60/40, dar nu aluneca inainte si inapoi pentru a creste spatiul pentru cizme sau pentru picioare, dupa cum este necesar. Majoritatea rivalilor ofera divizii 40/20/40, in timp ce Aircross 5008 si C5 au trei scaune spate de dimensiuni egale, care pot fi pliate independent. Portbagajul Edge are o dimensiune decenta si va lua cu siguranta o brama mare sau cateva valize mari inainte de a trebui sa renunti la bancheta din spate. Chiar si asa, inca nu este la fel de impresionant ca portbagajul generos de 5008, cu atat mai putin adevaratii giganti, precum Kia Sorento.