Piese auto Ford Ecosport 2019-2023
Accesorii și piese auto pentru noul FORD ECOSPORT 2019 - 2023 ❗ Prețuri ieftine ✚ Servicii de cinci stele ❗ Catalog de piese de schimb pentru Ford Ecosport MK2 #A0P7OP7K5
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost 92/125 | 2018/01- | 92/125 | 998 | M1JC, M1JJ, M1JU | benzina |
1.0 EcoBoost 74/100 | 2018/04 - | 74/100 | 998 | SFJL | benzina |
1.0 EcoBoost 103/140 | 2018/04 - | 103/140 | 998 | YYJD, YYJF | benzina |
1.5 TDCi EcoBlue 92/125 | 2017/11 - | 92/125 | 1499 | ZTJA, ZTJB, ZTJC | diesel |
1.5 TDCi EcoBlue 88/120 | 2019/11 - | 88/120 | 1499 | n/a | diesel |
1.5 TDCi EcoBlue 4x4 92/125 | 2017/11 - | 92/125 | 1499 | ZTJA, ZTJB, ZTJC | diesel |
1.5 Ti-VCT 90/122 | 2018/01 - | 90/122 | 1496 | XZJF | benzina |
Piese originale Ford EcoSport 2019-2023
Ce este noul Ford Ecosport ?
Ford oferă pentru segmentul SUV-urilor Ecosport. Bazat pe Fiesta de ultimă generație - un best-seller din Marea Britanie .
Acest lucru se datorează probabil faptului că această mașină a fost proiectată inițial pentru a deservi piețele emergente din America de Sud și Asia, unde accesibilitatea solului sunt factorii cruciali. Așadar, când Ford a început să le scoată din 2013 din fabrici din India, China, Thailanda și Brazilia, aceasta a fost o mașină construită pe o bază strictă de costuri și, prin urmare, nu era potrivită pentru gusturile europene mai exigente.
Totuși, acest lucru nu a împiedicat Ford să împingă ușor interiorul, să ivesteasca în câteva motoare noi și să trimită mașina aici, completată cu o roată de rezervă montată pe spate care a readus coșmarurile din anii 90 ai Vitara. În 2015, Ford a primit mesajul și a oferit EcoSport o schimbare, eliminând acea roată de rezervă neplăcută, revizuirea suspensiei și ridicarea numărului echipamentelor. Alți trei ani încoace și Ford a oferit EcoSport un alt facelift important și a mutat producția în România, în încercarea de a se agăța de o explozie de noi rivali, inclusiv Citroen C3 Aircross, Hyundai Kona și Seat Arona. Actualizările din 2018 includ stilul exterior pentru a se potrivi cu Kuga și Edge, un interior care să se potrivească cu noul Fiesta și cu niveluri noi de design, cu opțiuni de personalizare sporite.
Condus
Mult mai bine decât a fost în trecut. În mod clar încurcat de eforturile sale inițiale, inginerii Ford s-au dat jos și au încercat cu adevărat să stoarcă tot ce pot de la o mașină care nu a avut cel mai bun început în viață. Acum face o impresie trecătoare a unui Fiesta la viteza orașului, care este locul în care este probabil să-și petreacă cea mai mare parte a timpului, dar în colțuri tinde să se răstoarne și se simte mult mai greu. Nu este surprinzător pentru că așa este, dar alți rivali precum Seat Arona sunt mai strâns aliniați la superminisurile din care au fost generați.
O izolare fonică plus o suspensie și o direcție reglată, în special pentru Europa, înseamnă că nu se simte la fel de fragilă ca altădată. De asemenea, nu merge prea prost, dar izvoarele moi înseamnă că sunteți înconjurat pe suprafețele accidentate ale drumului. Direcția ușoară și sensibilă va fi perfectă pentru 90% dintre clienți, dar îi lipsește șoapta de feedback pe care o obțineți într-un Fiesta care face o plăcere autentică de a conduce.
Opțiunile motorului includ acum EcoBoost de trei cilindri Ford cu 123 CP sau 138 CP, și un diesel de 1,5 cu 99 CP sau 123 CP. Dieselul mai puternic este disponibil doar cu AWD (primul pentru EcoSport), în timp ce un manual cu șase trepte este standard - doar benzina de 123 CP este oferită cu un automobil cu șase trepte. După cum vă așteptați, emisiile de CO2 ale motorinei sunt mai mici, dar este benzina strălucitoare cu trei poturi pe care o recomandăm - în special versiunea de 138 CP. OK, deci 0-62 mph în 11,8 secunde nu este rapid, dar punch-ul în viteză se simte mai sănătos decât acesta, trece înapoi fără probleme peste 6.000 rpm și rămâne liniștit și, în general, discret în restul timpului.
În toată cinstea, este un pic de critică marcantă care marchează acest tip de mașină în funcție de viteză, senzație de direcție și capacitate de viraje, deoarece marea majoritate a clienților nu le poate interesa mai puțin.
Pe scurt, în timp ce, înainte de a vă îndepărta activ de EcoSport pentru modul secundar pe care l-a condus, acum este adecvat pentru clasă, dar încă nu are scânteie din linia de sânge Fiesta.
Interiorul Ford Ecosport 2018-2020
Acum ajungem la bitul care contează cu adevărat, dar înainte să sarim, un cuvânt pentru designul exterior. Acum, în conformitate cu Kuga și Edge, complet cu grilă snouty și faruri înclinate, nu mai este runtul de gunoi Ford.
Mergeți pentru noul garnitură de linie ST, care adaugă suspensie sport (încă nu foarte sport), un kit de caroserie, aliaje afumate de 17 inci, un volan cu fund plat, scaune din piele și plăci de scuff ST, și nu este un lucru cu aspect rău - atât timp cât îți plac mașinile care seamănă cu pantofii sport. Chiar și la niveluri mai mici de titan și Zetec, puteți lăsa părul în jos cu un acoperiș contrastant și oglinzi aripi în alb, roșu, negru sau portocaliu.
Față și centru în interior este un nou sistem de infotainment Sync 3 din noul Fiesta. Partea superioară a gamei cu ecran tactil de 8 inch scoate un pic în mod precar din partea superioară a tabloului de bord, dar este greu de defectat în ceea ce privește grafica, conținutul (Apple CarPlay, DAB, Bluetooth prezent și corect). De asemenea, este disponibil un ecran tactil de 6,5 inci, deși fără navigație satelit, iar un upgrade audio B&O cu zece difuzoare merită în plus 300 de euro .
Deci, la cinci ani de la lansare, EcoSport se simte în sfârșit actualizat, dar ceea ce nu s-a schimbat sunt defecte fundamentale în ambalaj. În timp ce rândul din față este perfect spațios și aerisit, banca din spate este înghesuită și, în ciuda unui nou podea mobilă inteligentă, covorul din spate este încă limitat: 355 litri joacă 400 de litri în Seat Arona.
Proprietar de Ecosport 2020
Este construit pe motoare, cutii de viteze și componente dovedite, astfel încât fiabilitatea este asigurată. Va fi ieftin să funcționați - cel mai însetat model este automatul 123Bhp 1.0 EcoBoost cu cifre economice și CO2 de 48,7mp și 134g / km, în timp ce cel mai economic este 98Chp 1,5 Duratorq TDCi care întoarce 68,8mp și 107 g / km. Așezat la mijloc este manualul 1.0 EcoBoost care vă va aduce 54.3mpg și 119g / km indiferent dacă mergeți pentru versiunea 123bhp sau 138bhp.
Cea mai mare problemă a EcoSport este însă că, deși nu oferă un USP real față de concurenții săi (în afară de recunoașterea supremă a mărcii), prețul său este ridicat. De exemplu, cel mai nou Citroen C3 Aircross, în varianta de top Flair și cu performanțe marginal mai bune, este cu peste 2.000 de euro mai puțin.
În cele din urmă, EcoSport ar putea veni din interior, deoarece la jumătatea anului 2018 Ford va lansa Fiesta Active - o versiune mai întărită a noului Supermini, care ar trebui să aibă un preț similar, dacă nu o fracție mai mică. Este o mașină care pentru locuitorii orașului va face cam aceeași treabă, dar cu apelul suplimentar de noutate.