Piese auto Ford Ecosport 2013-2018
Piese pentru reparatii Ford EcoSport 2013-2018 · Piese pentru suspensie · Piese frane · Piese motor · Piese evacuare · Turbocompresoare · Racirea motorului · Filtre #88AA26O5K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost 103/140 | 2016/03 - | 103/140 | 998 | YYJD, YYJF | benzina |
1.0 EcoBoost 92/125 | 2013/10 - | 92/125 | 998 | M1JC, M1JJ, M1JU | benzina |
1.5 TDCi 70/95 | 2015/05 - | 70/95 | 1499 | XVJD | diesel |
1.5 TDCi 66/90 | 2013/10 - | 66/90 | 1499 | UGJE | diesel |
1.5 Ti 82/140 | 2013/10 - | 82/140 | 1498 | UEJB, UEJE | benzina |
Piese originale Ford EcoSport 2013-2018
Ford Ecosport 2013-2018 prima generatie are o reputatie de masina bine facuta, dar, desigur, chiar si cele mai solide masini si camioane se vor defecta fara intretinerea periodica si inlocuirea sistemelor defecte. Fabricatia de calitate si stilul plin de spirit care apartin unui Ford Ecosport pledeaza pentru cumpararea mereu de componente OEM si aftermarket cu o valoare similara; piesele de inalta calitate nu trebuie sa sparga banii. Profitati de www.Piese-Ford.ro oricand doriti piese auto de inalta calitate si veti primi intotdeauna servicii prietenoase si un pret rezonabil pe tot parcursul anului. Producatorii Ford au apreciat vehicule foarte apreciate, in special Ecosport, si sunt adesea observate pe drumurile americane. Cand doriti sa cumparati piese Ford Ecosport, este o idee grozava sa cumparati cele mai de clasa mondiala piese OEM si piese de schimb pe care le puteti cumpara - si daca ramaneti cu partsgeek.com, veti vedea cele mai bune preturi de oriunde, toate gestionate cu onorarea comenzilor de prim rang. Se pare ca cel mai dificil aspect despre restaurarea unui vehicul este nevoia de a gasi o sursa de calitate pentru piese remarcabile. Cand Fordul dumneavoastra se accidenteaza, solutia logica este sa gasesti o piesa auto de schimb de top pentru a-ti mentine masina intr-o forma ca noua. Este nevoie de un OEM excelent si de inlocuire pentru ca Fordul sa functioneze bine, indiferent de conditiile grele.
Ford EcoSport este unul si, desi este practic pe barca din fabrica sa din Chennai, va fi batut de patru dimensiuni similare, rivale de concept similar - Opel Mocca, Nissan Juke, Peugeot 2008 si Holden Trax. Anul viitor vine Renault Captur, Volkswagen Taigun si poate o versiune bazata pe Mazda2. "Nu este un secret al sau, segmentul SUV este in plina expansiune", spune purtatorul de cuvant al Ford Australia, Neil McDonald. "Nu vedem niciun motiv pentru care segmentul mini-SUV nu va fi acelasi."
Producatorii de masini cred ca SUV-urile pentru copii vor repeta succesul vanzarilor explozive ale masinilor pentru pasageri. Directorul programului vehiculelor Asia-Pacific, Ford, Trevor Worthington, cu sediul in Shanghai, afirma ca grupurile de focus intense pe pietele globale majore au avut ca rezultat EcoSport.
„Am descoperit ca designul trebuie sa fie relevant, contemporan si sa se potriveasca stilului de viata al clientilor”, spune el la debutul masinii in Goa, India. „Clientii ne spun ca sunt ocupati, traiesc in orase aglomerate si doresc ca tehnologia sa se incadreze in aceasta viata aglomerata. De asemenea, toate grupurile focale au cerut dimensiunea compacta si pozitia ridicata de conducere. Acesta este acelasi mesaj pe care l-am avut cu Territory in acei ani in urma. Asa ca am facut o masina eficienta si dotata cu cea mai noua tehnologie. Nu exista deseuri in aceasta masina. ""
Intentia este vanzari uriase. Peste doua milioane de autoturisme vor fi realizate in fiecare an pe platforma Fiesta / EcoSport pana in 2015. Este fabricata in Brazilia si China si acum se lanseaza in India pentru piata interna si cea din Europa si Australia. Se va face in Thailanda, dar numai pentru vanzari regionale.
Valoare
1 litru, trei cilindri va deveni cel mai scump model din linia australiana si va purta eticheta Titanium. Acest lucru este in principal pentru ca este un motor scump. Initial se va potrivi doar cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte si o automata cu doua ambreiaj cu sase trepte este o cale de iesire lunga. Benzina de 1,5 litri va primi o alegere a manualului cu cinci trepte si a automobilului cu dublu ambreiaj din prima zi.
Lista de functii nu este confirmata, dar EcoSport primeste sistemul de comunicare al cabinei Ford Sync si „asistenta de urgenta” - un program care contacteaza automat serviciile de urgenta daca masina are airbag-urile desfasurate sau intrerupatorul de decupaj al pompei de combustibil activat, ca intr-un rostogoliti. Sistemul functioneaza cu un telefon mobil asociat.
Sync-ul dezvoltat de Ford si Microsoft, care va fi extins la alte masini Ford, functioneaza pe comenzi vocale pentru a activa telefonul, biblioteca de muzica si va citi mesajele SMS cu voce tare. Ford Australia spune ca masina, in decembrie, va fi „foarte competitiva” in noul segment, asa ca asteptati-va un pret la nivel de intrare de aproximativ 22.000 USD.
Design Ford Ecosport 2013-2018
Se bazeaza pe platforma Fiesta, astfel incat sa obtina toate bunatatile Fiesta, desi aspectul ridicat in mod evident ridica (fara punct de vedere intentionat) apelul. Are o garda uriasa de 200 mm la sol si o adancime de vata de 550 mm - toate initial academice atunci cand vagonul este doar o tractiune din fata, dar exista avantaje, nu in ultimul rand fiind un punct inalt al soldului si o podea a portbagajului, care faciliteaza incarcarea.
Masina este proiectata cu intrare din intreaga lume, austriecii facand tot posibilul sa includa fata Teritoriului. Cabina nu are inca imita Fiesta si adauga noua suporturi pentru pahare sau sticle, o cutie de manusi cu sase cutii cu racitor, sertar pentru un laptop de pe scaunul pasagerului si sistemul inteligent de comunicare pentru infotainment Sync.
Spatiul cabinei este excelent pentru dimensiunile exterioare ale masinii, inclusiv un volum de portbagaj de 362 litri care se extinde pana la 705 litri atunci cand scaunele din spate sunt impartite, pliate si rotite in fata. Roata de rezerva se afla pe usa din spate, economisind mai mult spatiu in cabina, dar este fixata lateral pe partea dreapta, astfel incat sa se deschida de bordura de pe piata noastra. Exista 20 de spatii de depozitare in interiorul masinii
Tehnologie
Cea mai mare stire este motorul EcoBoost turbo-benzina de 1 litru de 92kW / 170Nm de 1 litru, care are performante echivalente cu un motor de 1,6 litri. Caracteristicile includ un turbocompresor mic, o sincronizare cu valve variabile, injectia directa de benzina si un motor neted, in ciuda unui arbore de contra-echilibru pentru cilindrii tripli care trag impar. Este un motor premium, asa ca va fi pe modelele superioare.
Este adaptat la un manual cu cinci viteze, dar nu este disponibil pentru un automobil - nu este „nici macar in etapele de planificare”, spune Worthington. De fapt, nu exista nicio masina cu motorul de 1 litru si o cutie automata din inventarul global al Ford. Ford pretinde 5,3 L / 100 km in comparatie cu motorul aspirat de 1,5 litri care bea la 6,3 L / 100 km.
Pe unele piete exista un motor turbo-diesel de 1,5 litri, dar nu este pentru Australia. Este doar 2WD, desi platforma accepta tractiunea integrala. Brazilia, unde aceasta masina este disponibila aproape doi ani, are un model 2WD si un model AWD. Suspensia si directia de asistenta electrica sunt reglate de Ford Australia (masinile de test sunt in tara de ceva timp) pentru a se potrivi conditiilor locale, desi compania spune ca au fost deja rezistente pentru conditiile accidentate din India.
Siguranta
Ford spune ca este aproape sigur de un rating de cinci stele. EcoSport primeste toate ajutoarele electronice de siguranta actuale si adauga „asistenta de lansare la deal” care tine masina pe o panta timp de trei secunde, asistenta la frana, lumina de frana de urgenta si asistenta de urgenta daca masina are o apasare.
Asistenta de urgenta este disponibila pe modelele echipate cu sincronizare si foloseste telefonul asociat al soferului pentru a trimite un mesaj vocal de urgenta operatorilor de urgenta atunci cand este instalat un airbag sau pompa de combustibil este oprita. De asemenea, trimite coordonatele GPS ale automobilului catre operatorul de urgenta pentru a va gasi mai usor. EcoSport isi poarta rezerva pe coada si este de asteptat sa fie o roata de dimensiuni mari.