Piese Ford TRANSIT CONNECT | 2002 - 2014 | Duratorq #282KK8O5K
Ford Transit Connect (2002-2014) Ford Transit Connect este inca bun de condus, dar arata varsta sa in raport cu VW Caddy si Opel Combo. Transit Connect-ul Ford va fi actualizat complet la sfarsitul anului 2013. Pana atunci, autoutilitara este prevazuta cu ampatament scurt pe acoperis scurt sau cu ampatament lung pe acoperis, deoarece atat o furgoneta de panou, cat si o autoutilitara cu un al doilea rand pliant de scaune. Toate modelele sunt alimentate de o gama de trei motoare Duratorq TDCi de 1,8 litri care ofera 75 CP, 90 CP si 110 CP. Conecteaza conducerea printr-o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, care tanjeste o a sasea treapta de viteza pentru o munca mai relaxata a autostrazii. Acestea fiind spuse, Connect se ocupa cu stralucire si are siguranta pe cele mai bune masini Ford. De incredere, durabil si rezonabil ieftin de rulat. Costuri de functionare Cele trei motoare diesel de 1,8 litri ale companiei Connect furnizeaza 75, 100 si 110 CP, cu o economie de combustibil promisa de 47,1mp pentru modelul cu cel mai mic consum si pana la 46,3mpg pentru primele doua motoare. Emisiile de CO2 se ridica la 159g / km si, respectiv, 162g / km. Ambele cifre sunt la un pas de Partnerul lui Peugeot, care promite sa se intoarca intre 50mpg si 60mpg, cu iesiri CO2 la 123g / km sau Combo Vauxhall, care returneaza 54-56mpg si emite doar 126-136g / km. Intervalele de service sunt stabilite la un nivel mai competitiv de 15.000 mile / 12 luni, iar gasirea unui dealer Ford ar trebui sa ofere cateva probleme. Grupurile de asigurare variaza intre 3E si 5E, din nou la egalitate cu concurenta. Conecteaza valori reziduale rezonabil de puternice, urmand sa reduca costul total al proprietatii. Spatiu de incarcare si practicitate Connectul este prevazut cu un ampatament scurt si acoperis scazut sau un ampatament lung cu acoperis inalt, oferind volum de incarcare de 2,8 metri cubi sau 3,7 metri cubi. Cu toate acestea, autoutilitara este dotata cu un scaun pliant pentru pasageri, cu un perete de cusca invelis pentru a extinde zona de incarcare langa sofer. Aceasta creste volumul de incarcare la 3,4 metri cubi si 4,3 metri cubi pentru versiunea mai lunga. Asta pune Connectul in spatele Volkswagen Caddy si Caddy Maxi fara scaunul rabatabil, dar il aduce la o dimensiune similara odata ce este pliat. Versiunile cabinei echipajului, cu un al doilea rand pliabil de scaune, ofera 1,4 metri cubi si 2,1 metri cubi cu scaunele din spate in pozitie sau 2,6 metri cubi si 3,4 metri cubi cu al doilea rand pliat. Autoutilitarele pot transporta o versiune competitiva de 850 kg in versiunea scurta sau mai mult de 900 kg in modelul mai lung. Acest lucru se compara foarte bine cu Partenerul Peugeot, desi este remis de Fiat Doblo Cargo si Opel Combo, care pot transporta o incarcatura completa de 1 tona. Puteti obtine doua Euro paleti in furgoneta mai scurta, iar Connect este dotat cu puncte de fixare armate pre-filetate, pentru instalarea usoara a sistemelor universale de rafturi si rafturi, astfel incat nu ar trebui sa existe cerinte pentru clienti sa gauriti in metalele vopsite. Exista sase puncte de legatura in conexiune si o captuseala a podelei este standard. Poate fi specificata o serie de pachete, iar pe lista de optiuni sunt disponibile rafturi si custi pentru acoperis. Daca optati sa nu aveti scaunul pliant pentru pasageri, exista si optiunea unui sertar de depozitare de sub scaunul pasagerului pentru ca soferul sa pastreze obiectele de valoare la vedere. Fiabilitate si siguranta Conectarea este dotata acum cu controlul electronic al stabilitatii (ESC), oferind asistenta soferului in conditii alunecoase. Airbag-ul unui sofer este de asemenea standard, in timp ce airbag-urile pentru pasageri si lateral sunt disponibile ca optiuni. Bazele scaunului antisubmarcare care opresc alunecarea ocupantului sub centura de siguranta in accident sunt, de asemenea, standard, impreuna cu apucatoarele centurilor de siguranta si luminile de avertizare care se aprind automat sub franare puternica. Masurile de securitate includ sistemul antifurt pasiv de salvgardare Ford, cu imobilizator pentru motor si incuietori de usa protejate de inalta securitate. Incuierea centrala de la distanta este inclusa pe toate nivelurile de asamblare si, la fel ca in toate autoutilitarele Ford, necesita cheia de aprindere pentru a deschide capota. Exista rapoarte cu privire la probleme de tesut de cabluri, care pot fi diagnosticate gresit ca alternator, in timp ce unii proprietari raporteaza un mpg slab, in special din motorul cu putere mai mica. Se pare ca autoutilitarele pot fi sensibile si la uzura anvelopelor din fata. Conducere si performanta Ford Transit Connect este posibil sa nu fie cea mai puternica camioneta de aceasta dimensiune de pe piata, cea mai mare productie fiind de doar 110 CP fata de VW, 140 CP, Caddy si Fiat, de 135 CV. S-ar putea face cu o a sasea treapta pentru acesti clienti care doresc sa calatoreasca si pe autostrazi. Cu toate acestea, Connectul ramane una dintre cele mai bune autoutilitare mici de condus, cu o combinatie de manipulare sigura si senzatie de distractie greu de invins in acest sector. Cu toate acestea, profitati la maxim de performante si veti plati pentru aceasta la pompele de combustibil, consumul mediu de combustibil ramanand in urma unora dintre concurentii sai mai recenti, precum Caddy si Opel Combo. Istorie Piata autoutilitarelor mici era intotdeauna extrem de limitata si exista un motiv pentru asta. Doar nu erau foarte buni. Cele mai multe dintre ele au fost doar superminis sau trape de familie cu ferestre laterale acoperite, oferind putin in calea utilitatii suplimentare pentru meserii. In aceste zile, cand te gandesti la o autoutilitara mica, te gandesti la ceva de genul acesta, Ford Transit Connect. Desi nu ocupa mai mult spatiu pe sosea decat micul tau mediu familial, este posibil sa ai suficient spatiu in interior pentru a-i face pe utilizatorii de vehicule comerciale sa se gandeasca de doua ori despre a merge pentru ceva mai mare. Desi Combo Opel, lansat la sfarsitul secolului, a fost, probabil, primul design vazut pe acest tip de piata, Transit Connect a fost cel care a dezvoltat cu adevarat acest sector, recunoscut universal ca fiind mai sofisticat, mult mai flexibil si de inalta tehnologie atunci cand a fost lansat in Marea Britanie inca din 2002. A urmat rapid o intreaga serie de rivali copiat - Citemoen Nemo, Peugeot Bipper si Fiat Fiorino. In ciuda concurentei dure, acest Ford a continuat sa gaseasca o trupa gata de cumparatori. Brandul Ford spune ca, in afara de concurentii sai, utilizeaza mai putine componente derivate din masini in constructia sa, ceea ce duce la un rezultat al vehiculului comercial mai putin compromis. Acesta a fost un design care a trebuit sa inlocuiasca doua modele vechi Ford LCV - Courierul (in esenta, un Fiesta din anii 1990, cu un sopron metalic boltat in spate) si autoutilitara Escort (practic o proprietate Escort cu ferestre inchise). A fost un mare pas inainte de la ambele, desigur, asa cum trebuia, dar nevoia de a acoperi potentiali cumparatori viitori pentru ambele produse in varsta a insemnat ca acest design a trebuit sa acopere nevoile unei game destul de largi de clienti. Asadar, in timp ce Peugeot, Citroen si Fiat au oferit de mult doua dimensiuni distincte de van - mici si compacte - pentru a se potrivi cumparatorilor LCV care nu au nevoie sa se intinda catre ceva de dimensiuni de tranzit, Ford, cel putin pana la sfarsitul anului 2013, au avut doar aceasta conexiune. model. Versiunile pentru ampatament scurt ale acestui model compact Ford LCV au fost concepute pentru a-si asuma micii rivali de dimensiuni Nemo si Bipper, in timp ce variantele cu ampatament lung au avut ca scop sa se ocupe de concurentii de dimensiuni partenere Renault Kangoo, Citroen Berlingo si Peugeot Partner. Pentru a mentine apelul Transit Connect proaspat, 2009 a vazut aceasta introducere a unei versiuni revizuite, cu un aspect usor mai inteligent, niveluri mai ridicate ale echipamentelor si, cel mai semnificativ, poate un diesel mai sofisticat de 1,8 litri TDCi de 110PS de 110 CP in varful gamei. Ford a dezvoltat chiar o versiune Sport Van, iar in 2011 a aparut un model electric. Aceasta forma Connect a functionat pana in 2013, cand a fost inlocuita de un succesor cu totul nou. Peste un deceniu este o maniera destul de buna pentru un vehicul care inca arata si se simtea remarcabil de proaspat pana cand a fost in cele din urma complet actualizat. Cabina si interior Connectul arata cam datat in interior, dar asigura totusi un transport confortabil. Cu toate acestea, scaunul pliant standard pentru pasageri poate fi putin subtire pentru calatoriile mai lungi. Modelul de baza Connect sunt livrate cu comenzi audio montate pe coloane de directie, cu un punct auxiliar pentru playerele muzicale. Scaunul pliant pentru pasageri si pereti plasa de plasa fac parte din garnitura standard si beneficiati de geamuri electrice. Optati pentru specificatia Tendinta si adaugati Bluetooth cu control vocal, scaunul soferului reglabil in sase directii, raze de volan din aluminiu, lumina de citire a hartii si stocare aeriana deasupra parbrizului. Pachetul de vizibilitate Premium este inclus, cu parbriz clar, rapid, stergatoare de ploaie, faruri automate, jeturi de spalare incalzite si oglinzi de usa incalzite electric. Accesati accesoriile limitate pentru acoperirea gamei si veti obtine, de asemenea, senzori de parcare din spate, aer conditionat, o maneta argintie pentru maner si piele pe volan. Ce anume sa cauti Transit Connect este construit pentru a fi extrem de dur si a beneficiat de multi ani de dezvoltare continua. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Vehiculul cand era nou a fost acoperit de o garantie de trei ani / 60.000 km, care include, de asemenea, asistenta la avarie Ford, care poate fi folosita in exemple ulterioare. Verificati daca exista zabrele, suspensiile obosite din spate, ambreiajele roate si franele si asigurati-va ca legaturile golului de sarcina nu sunt indoite sau rupte. Motoarele tind sa fie foarte rezistente, dar au fost raportate probleme legate de bateriile si cablarea alternatorului. Piese de schimb Preturi pe baza motorului de 1.8 Tdci 110 Cp. La fel ca in majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Veti putea electromotor pentru aproximativ 180 euro, in timp ce un alternator nu ar trebui sa va coste mult mai mult. Un bara de protectie frontala este de aproximativ 145 de euro. Un set de ambreiaj placa disc rulment presiune cutie 5 trepte undeva 250 euro pe Ford original. Volanta cu masa simpla nu se inlocuieste fiind un atu fata de aceasi motor 1.8 Tdci Focus care se inlocuieste o data cu ambreiajul. Pe drum Nu cumparati vreo autoutilitara care prioritizeaza calari si manevrabilitate, dar cu reputatia puternica a Ford in acest departament atunci cand vine vorba de masini de pasageri, atunci este corect sa va asteptati ca acest Transit Connect sa fie dinamic unul dintre liderii clasei. Ceea ce in linii mari este. Ca orice LCV, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si intr-o stare neincarcata, raspunsul de viraje este previzibil si rulajul corpului este bine controlat. Odata ce ai renuntat la incarcatura, poti chiar sa-ti imaginezi mai degraba sa te bucuri in drum spre casa in jurul celor intortocheate intr-una dintre acestea. Pana la un punct. Desigur, intr-o anumita masura, veti fi limitat de puterile modeste ale unitatilor diesel TDCi de 75 si 90 CP de 1,8 litri pe care le-au ales majoritatea clientilor Transit Connect - in perioada de dupa 2009. Pana atunci, in aceasta clasa de autoutilitare era foarte mica piata energiei electrice pe benzina. Daca acest lucru nu este suficient, atunci merita sa stiti ca Ford le-a oferit cumparatorilor post-2009 o varianta de 110 CP a aceleiasi unitati care ofera o cifra cupla de carne de pana la 280 Nm (pana la 220Nm in versiunea 90PS), lucru pe care il observati cu adevarat la depasire.
2024