Piese auto Ford Ranger 2016-2020
Accesorii și piese Ford RANGER MK3 2.2 TDCI . Personalizați-vă Ranger-ul 4WD cu o selecție largă de accesorii și piese Ford Ranger 2016 - 2020 , cumpărând cu noi la Piese-FORD.ro #8A66K4A5K
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
2.2 TDCi 96/131 | 2015/05 - | 96/131 | 2198 | T22DD0P | diesel |
2.2 TDCi 118/160 | 2015/05 - | 118/160 | 2198 | GBVAJQJ, T22DD0P | diesel |
2.2 TDCi 4x4 96/131 | 2015/05 - | 96/131 | 2198 | T22DD0P | diesel |
2.2 TDCi 4x4 118/160 | 2015/05 - | 118/160 | 2198 | GBVAJQJ, T22DD0P | diesel |
3.2 TDCi 4x4 147/200 | 2015/05 - | 147/200 | 3198 | P5-AT, SA2R, SA2S, SA2W, SAFA | diesel |
Piese originale Ford Ranger 2016-2020
Ford Ranger XLT a fost multa vreme cea mai buna alegere pe piata in plina expansiune a 4x4, datorita combinatiei sale fara egal de echipamente de siguranta, abilitati de conducere asemanatoare masinii si aspectul dur.
Publicul general pare sa fie de acord, avand in vedere ca Ranger a depasit puternicul Toyota HiLux ca fiind cea mai vanduta reclama de 4x4 usoara din Europa in 2016, cu 38.009 vanzari pana la sfarsitul lunii noiembrie (in crestere cu 36,6 la suta).
Consolidandu-si statutul de „camion” de batut, Fordul proiectat si proiectat australian a ridicat recent o serie de actualizari, inclusiv sistemul de infotainment Sync 3 si o camera de inversare foarte necesara.
Insa, odata cu Volkswagen Amarok V6 si un Nissan Navara ST-X seria II revizuit, iar Holden Colorado, reproiectat si re-proiectat, livreaza in sfarsit marfurile, singurul Ranger are acum un surplus de companie printre cele mai bune „stiluri de viata” ale pietei. Utes.
Ce inseamna stilul de viata in acest context? Ei bine, la 57.615 dolari, plus costurile la drum, asa cum au fost testate, Ranger nu este un simplu cal de lucru. Este o masina de declaratii pentru razboinicii de weekend, cumparati cu inima la fel de mult ca si creierul. Ford spune ca un procent uimitor de 62% din Rangers vandute sunt XLT sau chiar mai primele Wildtrak.
Sub capota este o poveste familiara, un turbo diesel de 3,2 litri cu cinci cilindri cu 147kW la 3000rpm si 470Nm intre 1750 si 2500rpm, care este la capatul clasei, dar care are o putere mai mica de tragere decat Colorado si Amarok V6. Consumul de combustibil revendicat de 9,0L / 100 km este ambitios, cu unitatea noastra de 10%. Rezervorul este de 80L.
Pe o nota laterala, mici actualizari pentru MY17 Ranger inseamna acum ca motorul indeplineste cerintele de emisii Euro 5.
Este un motor foarte puternic, cu o natura relaxata, datorita cilindrului suplimentar fata de majoritatea rivalilor si rafinament relativ bun pentru clasa care se potriveste cu surprinzatorul Triton, adaptat la o cutie de viteze automata cu sase trepte (asa cum a fost testata) cu inlocuire manuala, care este in general intuitiva , mentinand raporturi mai mari pentru a reduce la minimum consumul de combustibil, dar lovind rapid cand sarcina motorului creste.
Am citit povestea ciudata pe forumuri despre Ranger in generatia actuala T6, avand probleme cu cutia de viteze automata, desi pot spune ca Mazda BT-50 a mamei mele cu un propulsor identic (platforme partajate) a acumulat aproape 100.000 km fara probleme. kilometri de tara, o mare parte dintre ei implicand remorcarea plutirilor de cai.
La inceput, nu toata lumea va scadea odata cu calibrarea clapetei de acceleratie, care ofera o aplicatie putin sub 20 la suta si un butoi plin dincolo, dar ca orice, ajustati rapid. Ceea ce stim este ca 11 secunde 0-100km / h timpul pe care l-am reusit este bun pentru clasa, desi VW pretinde un timp de 7.9s pentru Amarok la overboost
Capacitatea de remorcare a Rangerului este o remorca franata de 3500 kg, de o clasa egala, care se potriveste cu HiLux, Colorado, BT-50 si Isuzu D-Max, desi Ranger XLT va transporta mai des decat o barca sau o remorca auto (poate cu ceva precum Lada Niva a lui Wardy).
Daca cumparam un ute pur si simplu pentru bagaj, ne-am uita tare la bugetul Isuzu, cu motorul sau nerefinat, dar super-relaxat bazat pe camion. Desi, dupa cum puteti citi in megatestul nostru extins, capacitatea Rangerului de a remorca este excelenta.
Din perspectiva de transport, masa bruta a vehiculului (GVM) este de 6000 kg excelenta, desi greutatea sa mare de 2247kg inseamna ca sarcina sa de 995 kg este mai mica dintr-o clasa anterioara. Tava are o lungime decenta de 1549 mm si adancime de 511 mm, desi este una de 1139 mm ingusta intre arcade.
Spre deosebire de Navara, cu bobinele sale fanteziste, Ranger are o configuratie de suspensie spate pe frunze, desi echipa de inginerie australiana Ford a facut o treaba de exceptie, calibrand masina, astfel incat controlul corpului sau este mai mult ca un SUV, chiar neincarcat si chiar peste un aspect ingrozitor. drumuri cu pietris.
Aceasta calitate a condusului SUV este imbunatatita de pozitia dominanta de conducere si de directia usoara de directie asistata electric, care este mult mai putin obositoare decat orice rival care opereaza in oras. Doar lipsa ajustarii telescopice a volanului provoaca greseli.
Aceasta directie usoara este de asemenea buna in off-road, in ciuda a ceea ce pot spune traditionalistii. Intrarile minute si blocarea completa vin ambele cu usurinta. Ranger 4x4 este dotat cu angrenaj deplasare 4H si 4L (gama scazuta), desi spre deosebire de Triton nu exista un mod 4WD orientat pe drum.
Exista, de asemenea, un control de blocare a diferentei din spate si coborare in panta pentru cand franarea motorului nu o va taia. Adancimea vadului fara snorkel este de 800 mm impresionanta.
In ceea ce priveste dinamica de conducere, Rangerul ramane o stea. Pluteste si expediaza, loviturile ascutite cu usurinta datorita suspensiei moi si a anvelopelor laterale 265/65 R17, in timp ce controlul corpului este excelent la ondulatii sau la intrarile laterale din coltul mijlociu. Nasul se transforma si el cu nerabdare, desi mai putin decat cel mai rigid si mai putin confortabil platforma BT-50.
Cu adevarat impresionant in ceea ce priveste Ranger XLT este nivelul echipamentului de siguranta pe care il puteti obtine daca platiti suplimentar pentru pachetul tehnic de 800 de dolari, care depaseste acum asteptarile airbag-urilor din fata si din spate si a ratingului ANCAP de cinci stele.
Obtineti caracteristici de masini de lux, cum ar fi controlul adaptiv al croazierelor, fascicul automat automat (excelent pentru cumparatorii din tari), un monitor pentru deficiente de sofer, un sistem de avertizare la plecare de pe benzi si un ajutor de mentinere a benzii incorporate. Bifeaza caseta, desi ne-ar placea ca Ford sa standardizeze acest kit pentru a ajuta la justificarea primei de pret.
Cabina Ranger este, de asemenea, mai buna ca niciodata, datorita software-ului Sync 3 de pe ecranul tactil de 8,0 inci, care include o camera inversa, sat-nav si oglindirea telefonului Apple CarPlay / Android Auto. Calitatea sunetului pentru apeluri telefonice Bluetooth este buna, iar aspectul este mult mai usor de utilizat decat vechea structura „cadran” Sync 2.
Alte caracteristici unice pentru clasele inferioare XLT de mai sus includ radio digital DAB +, stergatoarele de detectie a ploii, climatizare cu dubla zona, o priza de 12 V in captuseala de pat, un control central racit, sticla de confidentialitate, instrumente digitale dual-color de 4,2 inch, senzori de parcare fata si spate si trepte laterale.
Cabina arata contemporan, iar scaunele din stofa rezistenta sunt confortabile, in timp ce scaunele din spate au ancore pentru scaun pentru copii si sunt suficient de confortabile pentru a aseza trei blocaje. Pe dezavantaj, materialele plastice se simt ieftine in parti in comparatie cu un HiLux sau Navara, iar montarea si finisajul nu se potrivesc cu argentinianul Amarok.
Din perspectiva de proprietate, Ranger are o garantie de trei ani / 100.000 km, care nu este la fel de buna ca Triton sau D-Max, desi intervalele de serviciu de 12 luni / 15.000 km sunt bine distantate in comparatie cu multi rivali. .
Nu exista nici o indoiala ca seria II Ranger XLT ramane una dintre cele mai bune utilitati din clasa. Tehnologia sa de cabina bate HiLux sau BT-50, povestea sa de siguranta si capacitatea de remorcare depasesc mai mult si mai rapid Amarok V6, calatoria si manevrarea plutitoare asemanatoare cu masina se afla in sau aproape de varful copacului, iar designul sau robust face apel la mai multe gusturi decat majoritatea.
In timp ce majoritatea oamenilor se gandesc probabil la pickup-uri ca la o creatie destul de simpla - cativa bucati de fier, o osie solida si o cutie cocotata pe niste arcuri de caruciori - in aceste zile cumparatorii asteapta ceva mai mult de la vehiculele lor de lucru: precum confortul de toata ziua, pentru un.Acest lucru face ca proiectarea pick-up-ului modern sa fie un act de echilibrare destul de delicat decat era, cu care unii producatori par sa se confrunte. Cumparatorii doresc o combinatie de utilitate, stil, tehnologie si putere, dar este ultimul care s-a dovedit oarecum evaziv in ultimul timp, cu mai mult de un „lansat recent pe piata, in timp ce, spunem noi, semnificativ sub-engined.
Pentru inceput, suna ca un camion ar trebui, cu un crescator cu pieptul adanc sigur, care indica un cuplu de 200PS si 470 Nm.
Ca standard, conduce rotile printr-o transmisie manuala cu sase trepte, desi am optat sa petrecem o saptamana cu automobilul cu sase trepte, timp in care si-a demonstrat capacitatea de a amesteca fara probleme un raport in altul, precum si o dorinta de a face. cea mai mare parte a cuplului nu este incredibil. De la un blocaj, Ranger ridica viteza rapid (Ford citeaza un timp de 10,6 secunde 0-100 km / h), desi accelerarea pentru o depasire pe autostrada pare sa depuna putin efort.
Se pare ca un camion ar trebui, de asemenea, cu stilul recent reimprospatat, care taie o rasuflare impunatoare prin trafic. Wildtrak de top-range inlocuieste grila croma a Limited cu un aspect mai agresiv, dar daca doriti ceva si mai asertiv, majoritatea dealerilor se vor potrivi cu placere unei grile in stil Raptor. Deci, avand in vedere ca seamana cu un camion si suna ca un camion, probabil ca conduce ca si unul, nu?
Cu siguranta, poate obtine o reculegere la undularile mari atunci cand este neincarcat - la fel ca toate pickup-urile - dar cu siguranta nimic nu poate provoca suparare. Gaurile de ghiveci, capacele de scurgere si chiar ochii pisicii sunt tratate cu calm si liniste, si combina asta cu suprimarea decenta a zgomotului de la vant si rutier, iar Rangerul devine surprinzator de adept in parcurgerea kilometrilor.
De asemenea, este confortabil, scaunele din piele ale modelului nostru limitat, oferind mult suport si o gama buna de reglare, desi este pacat ca volanul se ajusteaza doar pentru inaltime si nu atinge.
Intr-o miscare pentru care ne-am plans, Ford a aruncat directia hidraulica conventionala in favoarea unei instalatii electrice. Asta inseamna - in sfarsit - avem un pick-up care este usor de manevrat la viteza mica, fara sa fie nevoie sa transpirati.
Ceea ce apreciem cel mai mult despre Ford, este insa ca cineva a petrecut in mod clar gandirea detaliilor, deoarece Ranger-ul este plin de mici atingeri care toate fac mai usor sa traiasca cu un pickup.
Asta incepe cu lucruri simple, cum ar fi tava din partea de sus a tabloului de bord, care este perfect dimensionata pentru un telefon mobil, dar continua cu parbrizul incalzit, priza de 12v din patul de incarcare, multiplele porturi USB si de incarcare, cosul de stocare racit sub central cotiera si luminile LED care pot fi activate printr-un buton de pe tablou.