Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Fiesta 2002-2005

Suntem dedicati sa va oferim piese Ford Fiesta 2002-2005 originale. Tehnicienii nostri calificati sunt aici pentru a raspunde la toate intrebarile ! #266A2705K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Fiesta 2002-2005


Piese Ford FIESTA | 2002 - 2005 | Mk5 Zetec Duratorq #266A2705K

Suntem dedicati sa va oferim piese Ford Fiesta 2002-2005 originale. Tehnicienii nostri calificati sunt aici pentru a raspunde la toate intrebarile ! #266A2705K

Navigati pe strazile orasului sau mergeti la drum liber cu Ford Fiesta. Acest subcompact elegant a fost disponibil pentru prima data in 1978 si a trecut prin sapte generatii pana cand a fost intrerupt in 2019. Indiferent daca restaurati o masina clasica sau va intretineti zilnic masina de naveta, aflati de ce Piese-Ford.ro este ghiseul dvs. unic pentru toate Piese de intretinere Ford pe care le merita Fiesta dumneavoastra.

Piese OEM si aftermarket Fiesta 2002-2005

Furtunuri de radiator, capace de roti, baterii, aripi si multe alte piese sunt toate disponibile pe catalogul nostru online. Datorita unui depozit extins de piese OEM si aftermarket, puteti gasi aproape orice piesa de care aveti nevoie de la marcile de top.

Catalogul nostru contine si piese de schimb utile pentru a va imbunatati Fiesta. Daca v-ati saturat de rotile OEM sau cautati accesorii utile pentru a profita mai mult de subcompact, luati in considerare o componenta aftermarket. Noile sisteme de evacuare, becurile farurilor si alte piese pot oferi caracteristici modificate sau imbunatatite in comparatie cu piesele existente pe Ford

Sarcini convenabile de intretinere

Fiecare vehicul are pasi de intretinere, iar Fiesta dumneavoastra nu face exceptie. In timp ce motorul dvs. foarte evaluat continua sa zumzeze, consultati cateva dintre aceste sarcini de intretinere de rutina care ar putea trebui efectuate:
 
Cea mai mare schimbare mecanica a venit sub forma dizelelor avansate TDCi de 1,4 si 1,6 litri, produse in colaborare cu producatorii francezi Peugeot si Citroen. Oferind rafinament si economie excelenta, aceste motoare gutsy au fost departe de dieselul aspirat natural de 1,8 litri care si-a putut trage radacinile pana in 1983 si, pana in acest moment, a fost singura alegere diesel.
 
Urcati la bordul modelului LX imaculat 2005 si este clar ca Ford incerca sa faca masina mai mare. Tabloul vertical are un aspect si o stare solida, in timp ce tabloul de comanda este impartasit cu Focus.
 
In miscare, observati imediat urcarea in rafinament fata de predecesorul sau, in timp ce plimbarea este si mai compusa. Cu toate acestea, motoarele trebuie sa functioneze putin mai greu pentru a depasi greutatea suplimentara, in timp ce manipularea nu este la fel de ascutita. Totusi, pentru multi cumparatori, acesta a fost un pret demn de platit pentru cresterea practicului, confortului si a oportunitatii superioare.


Ce este Ford Fiesta Mk 5?
Acest model a marcat momentul in care supermini-ul Fiesta de lunga durata a primit mojo-ul inapoi. A urmat o serie de iteratii plictisitoare, infricosatoare si, in general, subiacente, care nu au reusit sa perpetueze spiritul definitoriei genului Mk 1 (1977). Simplu, dur si practic, Fiesta Mk 5 a atins locul si jackpot-ul de pe piata de masa in care altii (Volkswagen Polo, Renault 5) tocmai nu au reusit sa faca nota.
 
A fost miscarea proverbiala back-to-basic. Stilul mini-Focus modern si neclintit, dar modern, dar interiorul simplu, clar prevazut si usor de utilizat, precum si linia de motoare vii, dar economice, au semnalat ca inseamna afaceri. Si chiar s-a dovedit a fi destul de bun pentru a va distra de condus, de asemenea.
 
Pe masura ce superminis-urile merg, Fiesta a fost intotdeauna unul dintre cei mai buni participanti si, desi poate nu a fost niciodata una dintre cele mai la moda alegeri (cu exceptia, poate, in forma XR2), este una dintre cele mai subestimate.
Este o gama necomplicata adecvata din care sa alegi, fara o multitudine de variante marginal diferite sau o gama de linii decupatoare. Dintre motoare, diesel-urile Peugeot-Citroën sunt puternice si economice, desi 1.6 TDCi ofera un castig demn de castigat fata de robusta si puternica 1.4 TDCi, cel putin pentru majoritatea indatoririlor cotidiene. Cu toate acestea, este optiunea mai buna in cazul in care intentionati sa efectuati un kilometraj de autostrada extins. Soferii care efectueaza kilometri anuali mici pana la medii vor fi mai buni din punct de vedere financiar pentru una dintre cele mai ieftine versiuni pe benzina. Micutul 1.25 este o solutie mai mult decat adecvata zilnic (evitati vechiul Endura 1.3).
 
Specificatiile la nivel de intrare (LX, Finesse sau Studio pentru versiunile ulterioare) sunt mai degraba de baza, unele chiar si fara geamuri electrice frontale, cu atat mai putin aerul conditionat, dar optiunea Climate Pack, inclusiv parbrizul Quickclear, s-au dovedit populare. Multe modele Zetec si Style vor avea acest aspect. Toate modelele incepand cu 2005 au un nivel mai inalt de echipament, desi va trebui sa mergeti la un Ghia pentru experienta completa de mini-lux, cu piele.
 
Fiesta Mk 5 are o directie suficient de sensibila, bine cantarita si o suspensie supla pentru a crea o conducere amuzanta si placuta, chiar si in iteratiile sale mai modeste. Flexibilitatea motoarelor sale si cutia de viteze manuala cu cinci trepte schimbatoare, sugereaza ca intr-adevar, cine are nevoie de ceva mai interesant?
 
Inlocuiti bateria

  •     Reincarcati aparatul de aer conditionat
  •     Aerisiti conductele de frana
  •     Inlocuiti becurile


O baterie noua previne moartea dvs. Fiesta pe marginea drumului sau intr-o parcare. Bateria plumb-acid din masina dvs. este folosita pentru a alimenta demarorul si orice alte dispozitive electrice pe care doriti sa le porniti in timp ce motorul este oprit. Dupa cativa ani, capacitatea de rezerva a bateriei dumneavoastra poate fi redusa. Asteptati-va ca bateria sa se uzeze la niveluri inutilizabile in trei pana la cinci ani. O baterie noua este usor de inlocuit cu o cheie reglabila, un echipament de siguranta si o baterie noua de la Piese-Ford.ro.

Restabiliti fluxul de aer rece in Fiesta dvs. cu cateva piese de aer conditionat. De la un intreg condensator la un kit de plasturi, lista noastra de piese AC va ajuta sa depasiti orice obstacol in calea aerului proaspat si rece din interior.

Sangerarea conductelor de frana este esentiala pentru a preveni acumularea de apa in lichidul de frana. Apa si contaminantii au un punct de inghet mai mic decat lichidul de frana, ceea ce poate face ca gheata sa va blocheze conductele si sa impiedice functionarea vehiculului. Inspectati-va conductele de frana pentru semne de scurgeri inainte de a prelua lichid de frana nou si furtun nou.

In cele din urma, un proiect de inlocuire a becului este o modalitate usoara de a restabili vederea sigura in jurul lui Fiesta Mk5. Luati un bec proiectat pentru marca, modelul si anul de masina inainte de a va bucura de o sarcina usoara de inlocuire

b

Piese Ford FIESTA | 2002 - 2005 | Mk5 Zetec Duratorq #266A2705K


ro
2024-05-18T00:36:15+00:00
Piese Ford FIESTA | 2002 - 2005 | Mk5 Zetec Duratorq #266A2705K
Piese auto Ford Fiesta 2002-2005 #266A2705K
Navigati pe strazile orasului sau mergeti la drum liber cu Ford Fiesta. Acest subcompact elegant a fost disponibil pentru prima data in 1978 si a trecut prin sapte generatii pana cand a fost intrerupt in 2019. Indiferent daca restaurati o masina clasica sau va intretineti zilnic masina de naveta, aflati de ce Piese-Ford.ro este ghiseul dvs. unic pentru toate Piese de intretinere Ford pe care le merita Fiesta dumneavoastra. Piese OEM si aftermarket Fiesta 2002-2005 Furtunuri de radiator, capace de roti, baterii, aripi si multe alte piese sunt toate disponibile pe catalogul nostru online. Datorita unui depozit extins de piese OEM si aftermarket, puteti gasi aproape orice piesa de care aveti nevoie de la marcile de top. Catalogul nostru contine si piese de schimb utile pentru a va imbunatati Fiesta. Daca v-ati saturat de rotile OEM sau cautati accesorii utile pentru a profita mai mult de subcompact, luati in considerare o componenta aftermarket. Noile sisteme de evacuare, becurile farurilor si alte piese pot oferi caracteristici modificate sau imbunatatite in comparatie cu piesele existente pe Ford Sarcini convenabile de intretinere Fiecare vehicul are pasi de intretinere, iar Fiesta dumneavoastra nu face exceptie. In timp ce motorul dvs. foarte evaluat continua sa zumzeze, consultati cateva dintre aceste sarcini de intretinere de rutina care ar putea trebui efectuate:   Cea mai mare schimbare mecanica a venit sub forma dizelelor avansate TDCi de 1,4 si 1,6 litri, produse in colaborare cu producatorii francezi Peugeot si Citroen. Oferind rafinament si economie excelenta, aceste motoare gutsy au fost departe de dieselul aspirat natural de 1,8 litri care si-a putut trage radacinile pana in 1983 si, pana in acest moment, a fost singura alegere diesel.   Urcati la bordul modelului LX imaculat 2005 si este clar ca Ford incerca sa faca masina mai mare. Tabloul vertical are un aspect si o stare solida, in timp ce tabloul de comanda este impartasit cu Focus.   In miscare, observati imediat urcarea in rafinament fata de predecesorul sau, in timp ce plimbarea este si mai compusa. Cu toate acestea, motoarele trebuie sa functioneze putin mai greu pentru a depasi greutatea suplimentara, in timp ce manipularea nu este la fel de ascutita. Totusi, pentru multi cumparatori, acesta a fost un pret demn de platit pentru cresterea practicului, confortului si a oportunitatii superioare. Ce este Ford Fiesta Mk 5? Acest model a marcat momentul in care supermini-ul Fiesta de lunga durata a primit mojo-ul inapoi. A urmat o serie de iteratii plictisitoare, infricosatoare si, in general, subiacente, care nu au reusit sa perpetueze spiritul definitoriei genului Mk 1 (1977). Simplu, dur si practic, Fiesta Mk 5 a atins locul si jackpot-ul de pe piata de masa in care altii (Volkswagen Polo, Renault 5) tocmai nu au reusit sa faca nota.   A fost miscarea proverbiala back-to-basic. Stilul mini-Focus modern si neclintit, dar modern, dar interiorul simplu, clar prevazut si usor de utilizat, precum si linia de motoare vii, dar economice, au semnalat ca inseamna afaceri. Si chiar s-a dovedit a fi destul de bun pentru a va distra de condus, de asemenea.   Pe masura ce superminis-urile merg, Fiesta a fost intotdeauna unul dintre cei mai buni participanti si, desi poate nu a fost niciodata una dintre cele mai la moda alegeri (cu exceptia, poate, in forma XR2), este una dintre cele mai subestimate. Este o gama necomplicata adecvata din care sa alegi, fara o multitudine de variante marginal diferite sau o gama de linii decupatoare. Dintre motoare, diesel-urile Peugeot-Citroën sunt puternice si economice, desi 1.6 TDCi ofera un castig demn de castigat fata de robusta si puternica 1.4 TDCi, cel putin pentru majoritatea indatoririlor cotidiene. Cu toate acestea, este optiunea mai buna in cazul in care intentionati sa efectuati un kilometraj de autostrada extins. Soferii care efectueaza kilometri anuali mici pana la medii vor fi mai buni din punct de vedere financiar pentru una dintre cele mai ieftine versiuni pe benzina. Micutul 1.25 este o solutie mai mult decat adecvata zilnic (evitati vechiul Endura 1.3).   Specificatiile la nivel de intrare (LX, Finesse sau Studio pentru versiunile ulterioare) sunt mai degraba de baza, unele chiar si fara geamuri electrice frontale, cu atat mai putin aerul conditionat, dar optiunea Climate Pack, inclusiv parbrizul Quickclear, s-au dovedit populare. Multe modele Zetec si Style vor avea acest aspect. Toate modelele incepand cu 2005 au un nivel mai inalt de echipament, desi va trebui sa mergeti la un Ghia pentru experienta completa de mini-lux, cu piele.   Fiesta Mk 5 are o directie suficient de sensibila, bine cantarita si o suspensie supla pentru a crea o conducere amuzanta si placuta, chiar si in iteratiile sale mai modeste. Flexibilitatea motoarelor sale si cutia de viteze manuala cu cinci trepte schimbatoare, sugereaza ca intr-adevar, cine are nevoie de ceva mai interesant?   Inlocuiti bateria     Reincarcati aparatul de aer conditionat     Aerisiti conductele de frana     Inlocuiti becurile O baterie noua previne moartea dvs. Fiesta pe marginea drumului sau intr-o parcare. Bateria plumb-acid din masina dvs. este folosita pentru a alimenta demarorul si orice alte dispozitive electrice pe care doriti sa le porniti in timp ce motorul este oprit. Dupa cativa ani, capacitatea de rezerva a bateriei dumneavoastra poate fi redusa. Asteptati-va ca bateria sa se uzeze la niveluri inutilizabile in trei pana la cinci ani. O baterie noua este usor de inlocuit cu o cheie reglabila, un echipament de siguranta si o baterie noua de la Piese-Ford.ro. Restabiliti fluxul de aer rece in Fiesta dvs. cu cateva piese de aer conditionat. De la un intreg condensator la un kit de plasturi, lista noastra de piese AC va ajuta sa depasiti orice obstacol in calea aerului proaspat si rece din interior. Sangerarea conductelor de frana este esentiala pentru a preveni acumularea de apa in lichidul de frana. Apa si contaminantii au un punct de inghet mai mic decat lichidul de frana, ceea ce poate face ca gheata sa va blocheze conductele si sa impiedice functionarea vehiculului. Inspectati-va conductele de frana pentru semne de scurgeri inainte de a prelua lichid de frana nou si furtun nou. In cele din urma, un proiect de inlocuire a becului este o modalitate usoara de a restabili vederea sigura in jurul lui Fiesta Mk5. Luati un bec proiectat pentru marca, modelul si anul de masina inainte de a va bucura de o sarcina usoara de inlocuire
2024

Accesorii Ford Fiesta 2002-2005

Catalog Piese Ford Fiesta 2002-2005