Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Piese auto Ford Edge 2016-2018

Cumparati piese Ford EDGE online la Piese Ford. Oferim piese si accesorii auto Ford noi, OEM si aftermarket la preturi reduse. #8AKK26K5K

SerieAn kW/HPCmcCod motor Tip

Piese originale Ford Edge 2016-2018


Piese Ford EDGE | 2013 - 2018 | TDCI Bi-Turbo #8AKK26K5K

Cumparati piese Ford EDGE online la Piese Ford. Oferim piese si accesorii auto Ford noi, OEM si aftermarket la preturi reduse. #8AKK26K5K

Ford produce vehicule foarte populare, cum ar fi EDGE, si sunt de obicei observate pe autostrada A1 din Romania. Excursia are o reputatie de vehicul excelent, dar cu uzura masinile si camioanele cele mai bine construite nu pot functiona fara service mecanic si piese de schimb noi sau OEM. Utilizati www.piese-ford.ro ori de cate ori doriti ca piese auto de cea mai buna calitate sa fie recompensate cu serviciul nostru excelent pentru clienti si un pret bun la fiecare comanda. Fiabilitatea si performanta solida care apartin unui Ford Edge pledeaza pentru cumpararea regulata de componente de schimb si aftermarket cu valoare egala; piesele de inalta calitate nu trebuie sa sparga banii. Se pare ca cel mai enervant aspect al lucrarilor la masina sau camionul tau este sa cauti o sursa buna de piese de calitate. Daca Fordul dumneavoastra are nevoie de intretinere, abordarea rationala este sa cumparati o noua piesa de schimb de calitate superioara sau o piesa auto OEM pentru a va restaura masina intr-o forma optima. In acele ocazii cand veti avea nevoie de piese Ford Edge prima generatie europeana, cea mai buna abordare este sa cumparati piese si accesorii de cea mai buna calitate de pe piata - si daca obtineti piese de la Piese-Ford, veti gasi si cele mai accesibile preturi din intreaga lume. indeplinirea comenzilor de clasa. Piesele auto durabile sunt de care au nevoie tehnicienii de reparatii pentru a va mentine Fordul Edge in stare de functionare, indiferent de drumurile accidentate.

Edge, aflat acum in cea de-a doua generatie, este mai mult o aventura globala decat a fost inainte. Desi incepe cu bazele de top ale actualului sedan Ford Fusion, Edge priveste spre alte piete si are programari rafinate in cabina si o gama mai puternica de motoare pentru a sustine aceste planuri.

Ford numeste noul Edge mai atletic si, indiferent daca iti doresti stilul sau performanta, aceasta nu este o exagerare. In ansamblu, este un aspect care imbunatateste silueta SUV-ului Edge, impingand designul mai aproape de un aspect premium, fara a-si atrage atentia pentru sex. Edge are cateva suprafete si detalii grozave care nu ar fi in loc de un BMW; iar Edge Sport, cu detalii innegrite, optimizeaza noul atletism al Edge-ului, cu unele vagoane sport-vagon si lucrari ale corpului inferior. Iar pe interior, Edge nu mai necesita scuze si calificari; noul model are acum unele dintre cele mai bune invelisuri si materiale din clasa sa si o forma de liniuta care se bazeaza pe unele dintre celelalte modele ale Ford, cum ar fi Focus si Escape.

Cu transmisii automate cu 6 trepte pe intreaga linie si o alegere intre tractiunile frontale si toate rotile, Edge ofera o multime de combinatii de propulsoare pentru a se potrivi tehnologiei si traditionalistilor. Motorul de baza pentru Edge este acum EcoBoost de 2,0 litri Ford; reabilitat anul trecut cu o tehnologie noua, incluzand un turbocompresor cu doua defilari, este bun pentru 245 cai putere si 270 de lire-metri de cuplu; are, de asemenea, mare capacitate de reactie acum, poate fi echipat cu tractiune integrala si este bine pentru tractarea a 3.500 de kilograme. 2.0T va fi perfect adecvat pentru majoritatea nevoilor, dar pentru cei care trebuie sa aiba un V-6, motorul de 280 CP, 3,5 litri a fost preluat ca optiune cu costuri minore. Dar este Edge Sport, cu cel V-6 de 2,7 litri injectat direct cu doua turbocompresoare, injectat direct, acesta este cel mai interesant. Face un cuplu de 315 CP si 375 lb-ft si este puternic si increzator, cu o performanta subestimata care functioneaza bine cu intregul pachet.

Deasupra liniei, exista o claritate dezactivata a experientei de conducere; Edge nu este corect in niciun fel din punct de vedere al unitatii, dar este precis si receptiv. Un nou sistem de directie ofera intr-adevar o senzatie precisa si linistitoare, urmarind bine inainte si luand un set in colturi fara tam-tam. Modelul Sport obtine propriile amortizoare si rate de arc, precum si amortizoarele din spate monotub si rotile standard de 21 inch, cu optiunea de 20 de ani, iar pentru 2016 adauga directie adaptiva, care ar trebui sa ajute la o manevrabilitate la viteze reduse, mentinand in acelasi timp mare stabilitatea vitezei. Anularea activa a zgomotului lasa efectiv Edge Sport unul dintre cele mai linistite, printre modele, lasandu-va sa auziti declinul mai mare al motorului EcoBoost.

In absenta unor trucuri inteligente de depozitare a incarcaturii, Edge se simte foarte mult ca un vehicul conceput mai mult pentru oameni decat ca uneltele. Pozitia in scaun in fata este destul de ridicata, totusi ofera suficienta camera de sus si ofera o vedere buna asupra hotei. Si in spate, chiar si cu acele scaune din fata, in spate exista suficient spatiu pentru picioare pentru adultii cu picioare lungi. Singurul lucru pe care am dori sa-l schimbam in legatura cu marginea este scaunul sau; atat in ​​fata, cat si in spate, sunt prea scurte si plate. Elementele de baza ale unui vagon crossover excelent si versatil sunt totusi aici, cu un depozit de articole mici din abundenta si mai ales bine proiectat, cu o trecere prin consola centrala si chiar cu un sertar de depozitare din stanga volanului.

Edge s-a aratat bine in testele de siguranta, cu rezultate de top la toate testele frontale mici cu suprapunere IIHS. Are un airbag special montat in cadrul cutiei de manusi, pentru a ajuta la protejarea genunchilor pasagerilor si cu centurile de siguranta gonflabile din spate. Bluetooth si o camera retrovizoare sunt standard pe toata placa, in timp ce caracteristicile de siguranta disponibile includ faruri cu LED, avertizari de coliziune in fata, asistenta la parcare cu parcare perpendiculara acum continuta si centurile de siguranta gonflabile din spate.

Ford Edge din 2016 reuseste sa extinda in mod credibil gama de la vagonul familial accesibil pana la crossover premium, intr-un mod pe care Edge-ul generatiei anterioare nu l-a facut - si intr-un fel pe care putini, daca exista, alti rivali ai brandului mainstream. Este inclus in modele SE, SEL, Titan si Sport si singurele noastre puncte de precautie in directia preturilor: Daca doriti o parte din aceasta tehnologie de siguranta excelenta si unele dintre cele mai bune functii tehnologice oferite in Edge, Ford impinge pret de linie de jos in sus. Multe dintre cele mai dorite caracteristici in general - cum ar fi acoperisul panoramic Vista, un volan incalzit, pornire la distanta, Active Park Assist, audio modernizat si centurile gonflabile - sunt rezervate Titaniumului si Sportului.

In acest an, Ford se bazeaza intr-un nou sistem de infotainment Sync 3 pentru o mare parte din gama de modele; cu o adevarata interfata de ecran capacitiva, un sistem de meniu eficient si modernizari mai usoare, asteptam sa fie un mare pas inainte - mai ales in realizarea completa a designului interior al acestui nou crossover.

Evaluarile privind economia de carburanti sunt bune, dar nu sunt la fel de conducatoare de clasa, asa cum s-ar putea ghici, avand in vedere insigna EcoBoost. Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de baza de pe Edge pentru 2016 si ofera o lista lunga de imbunatatiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu doua defilari si un cilindru reproiectat. Acest motor castiga 21 mpg oras, 30 autostrada, 24 combinate in forma de tractiune fata sau 20/28/23 mpg cu tractiune integrala, conform EPA.

Din interior, Ford Edge 2016 s-a schimbat dramatic, devenind un loc mult mai cald, mai primitor decat fusese in forma generatiei anterioare. Desi la exterior, s-ar putea sa nu vedeti ca s-a schimbat la fel de mult; are o forma oarecum diferita fata de unele unghiuri, dar de la altele este o evolutie usoara.

Indiferent, are o continuare si o evolutie a directiei de proiectare setate cu muchia de iesire: Aceasta se ridica la un capat frontal cu o grila foarte indrazneata si un profil lateral incadrat de stalpi inclinati si proeminenti. Dar nu inseamna ca Edge nu a vazut o regandire completa. Fiecare centimetru din tabla a fost remodelat si fiecare detaliu a fost refacut. O mare parte a lucrarii s-a concentrat in jurul unor indicii pe care designerul Kevin George le numeste „caracteristici clasice Edge”, cum ar fi barele transversale din grila, plasa de linie a centurii si asaltul stalpului posterior gros; totusi, noua sculptura a corpului lateral ajuta la realizarea designului un pic mai usor si mai agil in aparenta.

Si exista o multime de noi detalii in aceasta generatie a doua generatie care o fac putin mai interesanta din punct de vedere vizual. Grila pierde atacul complet al cromului si merge in schimb cu un aspect mai subestimat - incadrat cu bucati mai subtiri de lumina - care incadreaza o grila trapezoidala.

Performanta Ford Edge 2016-2018

Fiecare dintre cele trei sisteme de propulsie oferite in 2016 Ford Edge sunt destul de diferite; fiecare se potriveste cu aspectul nou al Edge destul de bine si sunt oferite fiecare cu o alegere intre tractiunea fata sau tractiunea integrala, cu exceptia celor 4,7 litri turbocompresate, care sunt cu tractiune integrala numai. Cu toate acestea, fiecare apeleaza la un alt tip de cumparator.

EcoBoost inline-4 de 2,0 litri a fost prelucrat si a fost oferita tehnologia de turboalimentare cu doua defilari, iar acum este motorul standard. Puterea este acum la 245 cai putere si 275 lire-metri de cuplu, iar acest motor este chiar bun pentru tractarea a 3.500 de kilograme.

Drivabilitatea a fost imbunatatita oarecum si reducerea turbo a scazut, iar intr-o prima oportunitate de condus am considerat ca acest model este destul de periculos pentru majoritatea nevoilor de conducere. Este foarte lin si nu este nevoie de coborare frecventa. Retine insa ca Ford a oferit specificatii pentru acest motor de baza cu combustibil premium; in timp ce cuplul nu se schimba cu functionarea acestui motor pe benzina de 87 de octani de nivel regulat, puterea sa scade - la aproximativ 220 CP, ceea ce va avea un impact asupra performantei trecute (va vom actualiza imediat ce vom putea experimenta asta) .

Motorul de mijloc din gama este un V-6 de 3,5 CP, de 3,5 litri. Un V-6 non-turbo a constituit aproximativ 85 la suta din vanzarile Edge pana anul trecut, deci este un fel de plan de asigurare pentru noua linie, in cazul in care unii cumparatori nu vor primi motoarele turbo. Inca nu am experimentat acest motor in ultimul Edge, dar ne asteptam sa fie un performant solid din toate punctele de vedere, un pic mai scurt in ceea ce priveste cuplul scazut decat unele motoare din clasa sa, dar puternic la trecerea puterii.

Pe Edge Sport, treceti la versiunea V-6 cu doua turbocompresoare de 2,7 litri; este inca un motor relativ nou in gama Ford, totusi unul care este instalat si in gama de camioane F-150, deci este proiectat pentru anumite conditii dure. Inlocuieste modelul V-6 de 3,7 litri ca un antrenor mai orientat spre performanta si scoate 315 CP si 350 lb-ft.

Ne place caracterul neted, oarecum dezactivat al acestui motor de inalta performanta, desi la o acceleratie dura, acesta se incurca intr-un purr off-cadence care ne aminteste de un cinci cilindri. Desi nu este la fel de puternic la turatii mai mici ca EcoBoost de 3,5 litri, disponibil in Ford cu trei randuri (printre multe alte modele), este mai periculos la mijloc. Flexul este inselator (si rapid) cu acest motor, deoarece ii lipseste un varf dramatic de putere mare.

Confort si calitate
Cabina este linistita si rafinata, cu multa versatilitate, totusi confortul scaunelor ar putea folosi mai multa atentie.

n timp ce Ford Edge s-a schimbat in nenumarate moduri in anii trecuti, ambalarea nu a fost o zona a acestei schimbari. Edge isi pastreaza dispunerea in doua randuri, de cinci pasageri, desi a adaugat aproximativ patru centimetri de lungime suplimentara, un centimetru suplimentar de inaltime si aproape un centimetru de ampatament suplimentar - toate acestea aruncand spatiul disponibil pentru pasageri si marfa, doar un pic.

Putem vedea acest vehicul atragand deosebit de bine pentru tipurile de cuiburi goale, deoarece ofera o pozitie placuta si inalta de sezut, care este usor de intrat si de iesit, spatiul din spate, care este mai mult decat amplu, si exista o multime de spatiu de marfa la robinet cand pliati spatarul scaunelor din spate inainte.

Pozitionarea scaunelor este excelenta, totusi este amortizarea si proportionarea acelor perche care nu ofera destul de bine ceea ce promit marfurile superioare Titanium si Sport - care este o ambianta premium. Pernele inferioare ale scaunelor din fata sunt putin scurte si scapate pentru sprijinul coapsei si, in general, scurte pentru acest tip de vehicul. In Edge Sport, obtineti scaune sport cu insertii de piele de piele perforata, iar in timp ce obtineti un suport mai lateral, conturul nu este atat de bine.

Bancheta din spate este destul de plata si dura si, de asemenea, ar fi putut utiliza un pic mai multa atentie la nevoile calatoriilor lungi pe drumuri si ale pasagerilor de dimensiuni adulte. Ne place modul in care spatarul este reglabil pe rake, dar daca pozitiile sale exterioare ar fi mai conturate si amortizate - ca cele din Nissan Murano, de exemplu - s-ar simti ca un spatiu mai premium in spate. Si aveti grija ca acoperisul Vista model al Titaniumului, minunat asa cum este, va va lasa cu cativa centimetri mai scurt pe camera de cap pentru acele pozitii din spate.


Nu va exista nicio reclamatie cu privire la lipsa de locuri pentru a pune obiecte mai mici in Edge. Exista aparent spatii de depozitare peste tot. Chiar in jurul scaunelor din fata, care include o cosa lata, adanca, dar mare, deasupra bordului, o consola centrala uriasa, o cosa chiar in fata schimbatorului, buzunarele usii profund sculptate si un sertar inaintea genunchiului stang al soferului.

Tehnologia motorului turbo EcoBoost de la Ford a trecut de la a fi un jucator minor din gama pana la a fi in centrul pachetului Edge anul trecut. Desi aceste castiguri datorate motoarelor turbo mai mici s-ar putea sa nu fie la fel de mari pe cat te-ai astepta, merita sa tii cont de faptul ca Edge ofera un fel de evaluari de kilometri care erau tipice, in urma cu doar cativa ani, in versiuni inferioare, mai putin versatile sedanuri de talie mijlocie.

Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de baza de pe Edge pentru 2016 si include o lista lunga de imbunatatiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu doua defilari si un cilindru reproiectat. Acest motor castiga 21 mpg oras, 30 autostrada, 24 combinate in forma de tractiune fata sau 20/28/23 mpg cu tractiune integrala, conform EPA.

Acest motor este motorul standard / de baza din Edge, desi puteti plati o suma mica in plus pentru a obtine motorul de baza anterior, V-6 de 3,5 litri, care acum transporta 18/26/21 mpg in tractiune integrala, sau 18/26/21 mpg in unitatea din fata.

V-6 cu doua turbocompresoare de 2,7 litri se afla in partea de sus a liniei motorului, facand un cuplu mult mai mare (si aducand o acceleratie mai puternica) decat V-6 de sus anterior; desi cu numere EPA din 17/24/20 mpg cu AWD. Ford ofera doar modelele V-6 de 2,7 litri pe modelele Sport imperecheate exclusiv cu tractiune integrala.

Oprirea motorului va fi disponibila pe modelul turbo-4 de 2,0 litri si, desi numerele EPA raman la fel ca atare, este obligat sa economisiti combustibil in conditii reale de naveta - in special oprire si mers cu viteza mica conducere.

Inca nu am avut o experienta de conducere indelungata cu niciunul din modelele Ford Edge din 2015 sau 2016, dincolo de cateva oportunitati de conducere prima, dar vom actualiza aceasta sectiune cu observatiile noastre reale imediat ce vom face acest lucru.

Retineti ca sistemul de tractiune integrala din Edge este configurat (arborele sau de tractiune din spate se invarte tot timpul, iar sistemul adauga o greutate semnificativa), astfel incat modelele cu AWD vad numarul lor de mpg scazand cu 2 mpg combinat cu tractiune fata.

Piese Ford EDGE | 2013 - 2018 | TDCI Bi-Turbo #8AKK26K5K


ro
2024-11-07T00:36:15+00:00
Piese Ford EDGE | 2013 - 2018 | TDCI Bi-Turbo #8AKK26K5K
Piese auto Ford Edge 2016-2018 #8AKK26K5K
Ford produce vehicule foarte populare, cum ar fi EDGE, si sunt de obicei observate pe autostrada A1 din Romania. Excursia are o reputatie de vehicul excelent, dar cu uzura masinile si camioanele cele mai bine construite nu pot functiona fara service mecanic si piese de schimb noi sau OEM. Utilizati www.piese-ford.ro ori de cate ori doriti ca piese auto de cea mai buna calitate sa fie recompensate cu serviciul nostru excelent pentru clienti si un pret bun la fiecare comanda. Fiabilitatea si performanta solida care apartin unui Ford Edge pledeaza pentru cumpararea regulata de componente de schimb si aftermarket cu valoare egala; piesele de inalta calitate nu trebuie sa sparga banii. Se pare ca cel mai enervant aspect al lucrarilor la masina sau camionul tau este sa cauti o sursa buna de piese de calitate. Daca Fordul dumneavoastra are nevoie de intretinere, abordarea rationala este sa cumparati o noua piesa de schimb de calitate superioara sau o piesa auto OEM pentru a va restaura masina intr-o forma optima. In acele ocazii cand veti avea nevoie de piese Ford Edge prima generatie europeana, cea mai buna abordare este sa cumparati piese si accesorii de cea mai buna calitate de pe piata - si daca obtineti piese de la Piese-Ford, veti gasi si cele mai accesibile preturi din intreaga lume. indeplinirea comenzilor de clasa. Piesele auto durabile sunt de care au nevoie tehnicienii de reparatii pentru a va mentine Fordul Edge in stare de functionare, indiferent de drumurile accidentate. Edge, aflat acum in cea de-a doua generatie, este mai mult o aventura globala decat a fost inainte. Desi incepe cu bazele de top ale actualului sedan Ford Fusion, Edge priveste spre alte piete si are programari rafinate in cabina si o gama mai puternica de motoare pentru a sustine aceste planuri. Ford numeste noul Edge mai atletic si, indiferent daca iti doresti stilul sau performanta, aceasta nu este o exagerare. In ansamblu, este un aspect care imbunatateste silueta SUV-ului Edge, impingand designul mai aproape de un aspect premium, fara a-si atrage atentia pentru sex. Edge are cateva suprafete si detalii grozave care nu ar fi in loc de un BMW; iar Edge Sport, cu detalii innegrite, optimizeaza noul atletism al Edge-ului, cu unele vagoane sport-vagon si lucrari ale corpului inferior. Iar pe interior, Edge nu mai necesita scuze si calificari; noul model are acum unele dintre cele mai bune invelisuri si materiale din clasa sa si o forma de liniuta care se bazeaza pe unele dintre celelalte modele ale Ford, cum ar fi Focus si Escape. Cu transmisii automate cu 6 trepte pe intreaga linie si o alegere intre tractiunile frontale si toate rotile, Edge ofera o multime de combinatii de propulsoare pentru a se potrivi tehnologiei si traditionalistilor. Motorul de baza pentru Edge este acum EcoBoost de 2,0 litri Ford; reabilitat anul trecut cu o tehnologie noua, incluzand un turbocompresor cu doua defilari, este bun pentru 245 cai putere si 270 de lire-metri de cuplu; are, de asemenea, mare capacitate de reactie acum, poate fi echipat cu tractiune integrala si este bine pentru tractarea a 3.500 de kilograme. 2.0T va fi perfect adecvat pentru majoritatea nevoilor, dar pentru cei care trebuie sa aiba un V-6, motorul de 280 CP, 3,5 litri a fost preluat ca optiune cu costuri minore. Dar este Edge Sport, cu cel V-6 de 2,7 litri injectat direct cu doua turbocompresoare, injectat direct, acesta este cel mai interesant. Face un cuplu de 315 CP si 375 lb-ft si este puternic si increzator, cu o performanta subestimata care functioneaza bine cu intregul pachet. Deasupra liniei, exista o claritate dezactivata a experientei de conducere; Edge nu este corect in niciun fel din punct de vedere al unitatii, dar este precis si receptiv. Un nou sistem de directie ofera intr-adevar o senzatie precisa si linistitoare, urmarind bine inainte si luand un set in colturi fara tam-tam. Modelul Sport obtine propriile amortizoare si rate de arc, precum si amortizoarele din spate monotub si rotile standard de 21 inch, cu optiunea de 20 de ani, iar pentru 2016 adauga directie adaptiva, care ar trebui sa ajute la o manevrabilitate la viteze reduse, mentinand in acelasi timp mare stabilitatea vitezei. Anularea activa a zgomotului lasa efectiv Edge Sport unul dintre cele mai linistite, printre modele, lasandu-va sa auziti declinul mai mare al motorului EcoBoost. In absenta unor trucuri inteligente de depozitare a incarcaturii, Edge se simte foarte mult ca un vehicul conceput mai mult pentru oameni decat ca uneltele. Pozitia in scaun in fata este destul de ridicata, totusi ofera suficienta camera de sus si ofera o vedere buna asupra hotei. Si in spate, chiar si cu acele scaune din fata, in spate exista suficient spatiu pentru picioare pentru adultii cu picioare lungi. Singurul lucru pe care am dori sa-l schimbam in legatura cu marginea este scaunul sau; atat in ​​fata, cat si in spate, sunt prea scurte si plate. Elementele de baza ale unui vagon crossover excelent si versatil sunt totusi aici, cu un depozit de articole mici din abundenta si mai ales bine proiectat, cu o trecere prin consola centrala si chiar cu un sertar de depozitare din stanga volanului. Edge s-a aratat bine in testele de siguranta, cu rezultate de top la toate testele frontale mici cu suprapunere IIHS. Are un airbag special montat in cadrul cutiei de manusi, pentru a ajuta la protejarea genunchilor pasagerilor si cu centurile de siguranta gonflabile din spate. Bluetooth si o camera retrovizoare sunt standard pe toata placa, in timp ce caracteristicile de siguranta disponibile includ faruri cu LED, avertizari de coliziune in fata, asistenta la parcare cu parcare perpendiculara acum continuta si centurile de siguranta gonflabile din spate. Ford Edge din 2016 reuseste sa extinda in mod credibil gama de la vagonul familial accesibil pana la crossover premium, intr-un mod pe care Edge-ul generatiei anterioare nu l-a facut - si intr-un fel pe care putini, daca exista, alti rivali ai brandului mainstream. Este inclus in modele SE, SEL, Titan si Sport si singurele noastre puncte de precautie in directia preturilor: Daca doriti o parte din aceasta tehnologie de siguranta excelenta si unele dintre cele mai bune functii tehnologice oferite in Edge, Ford impinge pret de linie de jos in sus. Multe dintre cele mai dorite caracteristici in general - cum ar fi acoperisul panoramic Vista, un volan incalzit, pornire la distanta, Active Park Assist, audio modernizat si centurile gonflabile - sunt rezervate Titaniumului si Sportului. In acest an, Ford se bazeaza intr-un nou sistem de infotainment Sync 3 pentru o mare parte din gama de modele; cu o adevarata interfata de ecran capacitiva, un sistem de meniu eficient si modernizari mai usoare, asteptam sa fie un mare pas inainte - mai ales in realizarea completa a designului interior al acestui nou crossover. Evaluarile privind economia de carburanti sunt bune, dar nu sunt la fel de conducatoare de clasa, asa cum s-ar putea ghici, avand in vedere insigna EcoBoost. Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de baza de pe Edge pentru 2016 si ofera o lista lunga de imbunatatiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu doua defilari si un cilindru reproiectat. Acest motor castiga 21 mpg oras, 30 autostrada, 24 combinate in forma de tractiune fata sau 20/28/23 mpg cu tractiune integrala, conform EPA. Din interior, Ford Edge 2016 s-a schimbat dramatic, devenind un loc mult mai cald, mai primitor decat fusese in forma generatiei anterioare. Desi la exterior, s-ar putea sa nu vedeti ca s-a schimbat la fel de mult; are o forma oarecum diferita fata de unele unghiuri, dar de la altele este o evolutie usoara. Indiferent, are o continuare si o evolutie a directiei de proiectare setate cu muchia de iesire: Aceasta se ridica la un capat frontal cu o grila foarte indrazneata si un profil lateral incadrat de stalpi inclinati si proeminenti. Dar nu inseamna ca Edge nu a vazut o regandire completa. Fiecare centimetru din tabla a fost remodelat si fiecare detaliu a fost refacut. O mare parte a lucrarii s-a concentrat in jurul unor indicii pe care designerul Kevin George le numeste „caracteristici clasice Edge”, cum ar fi barele transversale din grila, plasa de linie a centurii si asaltul stalpului posterior gros; totusi, noua sculptura a corpului lateral ajuta la realizarea designului un pic mai usor si mai agil in aparenta. Si exista o multime de noi detalii in aceasta generatie a doua generatie care o fac putin mai interesanta din punct de vedere vizual. Grila pierde atacul complet al cromului si merge in schimb cu un aspect mai subestimat - incadrat cu bucati mai subtiri de lumina - care incadreaza o grila trapezoidala. Performanta Ford Edge 2016-2018 Fiecare dintre cele trei sisteme de propulsie oferite in 2016 Ford Edge sunt destul de diferite; fiecare se potriveste cu aspectul nou al Edge destul de bine si sunt oferite fiecare cu o alegere intre tractiunea fata sau tractiunea integrala, cu exceptia celor 4,7 litri turbocompresate, care sunt cu tractiune integrala numai. Cu toate acestea, fiecare apeleaza la un alt tip de cumparator. EcoBoost inline-4 de 2,0 litri a fost prelucrat si a fost oferita tehnologia de turboalimentare cu doua defilari, iar acum este motorul standard. Puterea este acum la 245 cai putere si 275 lire-metri de cuplu, iar acest motor este chiar bun pentru tractarea a 3.500 de kilograme. Drivabilitatea a fost imbunatatita oarecum si reducerea turbo a scazut, iar intr-o prima oportunitate de condus am considerat ca acest model este destul de periculos pentru majoritatea nevoilor de conducere. Este foarte lin si nu este nevoie de coborare frecventa. Retine insa ca Ford a oferit specificatii pentru acest motor de baza cu combustibil premium; in timp ce cuplul nu se schimba cu functionarea acestui motor pe benzina de 87 de octani de nivel regulat, puterea sa scade - la aproximativ 220 CP, ceea ce va avea un impact asupra performantei trecute (va vom actualiza imediat ce vom putea experimenta asta) . Motorul de mijloc din gama este un V-6 de 3,5 CP, de 3,5 litri. Un V-6 non-turbo a constituit aproximativ 85 la suta din vanzarile Edge pana anul trecut, deci este un fel de plan de asigurare pentru noua linie, in cazul in care unii cumparatori nu vor primi motoarele turbo. Inca nu am experimentat acest motor in ultimul Edge, dar ne asteptam sa fie un performant solid din toate punctele de vedere, un pic mai scurt in ceea ce priveste cuplul scazut decat unele motoare din clasa sa, dar puternic la trecerea puterii. Pe Edge Sport, treceti la versiunea V-6 cu doua turbocompresoare de 2,7 litri; este inca un motor relativ nou in gama Ford, totusi unul care este instalat si in gama de camioane F-150, deci este proiectat pentru anumite conditii dure. Inlocuieste modelul V-6 de 3,7 litri ca un antrenor mai orientat spre performanta si scoate 315 CP si 350 lb-ft. Ne place caracterul neted, oarecum dezactivat al acestui motor de inalta performanta, desi la o acceleratie dura, acesta se incurca intr-un purr off-cadence care ne aminteste de un cinci cilindri. Desi nu este la fel de puternic la turatii mai mici ca EcoBoost de 3,5 litri, disponibil in Ford cu trei randuri (printre multe alte modele), este mai periculos la mijloc. Flexul este inselator (si rapid) cu acest motor, deoarece ii lipseste un varf dramatic de putere mare. Confort si calitate Cabina este linistita si rafinata, cu multa versatilitate, totusi confortul scaunelor ar putea folosi mai multa atentie. n timp ce Ford Edge s-a schimbat in nenumarate moduri in anii trecuti, ambalarea nu a fost o zona a acestei schimbari. Edge isi pastreaza dispunerea in doua randuri, de cinci pasageri, desi a adaugat aproximativ patru centimetri de lungime suplimentara, un centimetru suplimentar de inaltime si aproape un centimetru de ampatament suplimentar - toate acestea aruncand spatiul disponibil pentru pasageri si marfa, doar un pic. Putem vedea acest vehicul atragand deosebit de bine pentru tipurile de cuiburi goale, deoarece ofera o pozitie placuta si inalta de sezut, care este usor de intrat si de iesit, spatiul din spate, care este mai mult decat amplu, si exista o multime de spatiu de marfa la robinet cand pliati spatarul scaunelor din spate inainte. Pozitionarea scaunelor este excelenta, totusi este amortizarea si proportionarea acelor perche care nu ofera destul de bine ceea ce promit marfurile superioare Titanium si Sport - care este o ambianta premium. Pernele inferioare ale scaunelor din fata sunt putin scurte si scapate pentru sprijinul coapsei si, in general, scurte pentru acest tip de vehicul. In Edge Sport, obtineti scaune sport cu insertii de piele de piele perforata, iar in timp ce obtineti un suport mai lateral, conturul nu este atat de bine. Bancheta din spate este destul de plata si dura si, de asemenea, ar fi putut utiliza un pic mai multa atentie la nevoile calatoriilor lungi pe drumuri si ale pasagerilor de dimensiuni adulte. Ne place modul in care spatarul este reglabil pe rake, dar daca pozitiile sale exterioare ar fi mai conturate si amortizate - ca cele din Nissan Murano, de exemplu - s-ar simti ca un spatiu mai premium in spate. Si aveti grija ca acoperisul Vista model al Titaniumului, minunat asa cum este, va va lasa cu cativa centimetri mai scurt pe camera de cap pentru acele pozitii din spate. Nu va exista nicio reclamatie cu privire la lipsa de locuri pentru a pune obiecte mai mici in Edge. Exista aparent spatii de depozitare peste tot. Chiar in jurul scaunelor din fata, care include o cosa lata, adanca, dar mare, deasupra bordului, o consola centrala uriasa, o cosa chiar in fata schimbatorului, buzunarele usii profund sculptate si un sertar inaintea genunchiului stang al soferului. Tehnologia motorului turbo EcoBoost de la Ford a trecut de la a fi un jucator minor din gama pana la a fi in centrul pachetului Edge anul trecut. Desi aceste castiguri datorate motoarelor turbo mai mici s-ar putea sa nu fie la fel de mari pe cat te-ai astepta, merita sa tii cont de faptul ca Edge ofera un fel de evaluari de kilometri care erau tipice, in urma cu doar cativa ani, in versiuni inferioare, mai putin versatile sedanuri de talie mijlocie. Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de baza de pe Edge pentru 2016 si include o lista lunga de imbunatatiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu doua defilari si un cilindru reproiectat. Acest motor castiga 21 mpg oras, 30 autostrada, 24 combinate in forma de tractiune fata sau 20/28/23 mpg cu tractiune integrala, conform EPA. Acest motor este motorul standard / de baza din Edge, desi puteti plati o suma mica in plus pentru a obtine motorul de baza anterior, V-6 de 3,5 litri, care acum transporta 18/26/21 mpg in tractiune integrala, sau 18/26/21 mpg in unitatea din fata. V-6 cu doua turbocompresoare de 2,7 litri se afla in partea de sus a liniei motorului, facand un cuplu mult mai mare (si aducand o acceleratie mai puternica) decat V-6 de sus anterior; desi cu numere EPA din 17/24/20 mpg cu AWD. Ford ofera doar modelele V-6 de 2,7 litri pe modelele Sport imperecheate exclusiv cu tractiune integrala. Oprirea motorului va fi disponibila pe modelul turbo-4 de 2,0 litri si, desi numerele EPA raman la fel ca atare, este obligat sa economisiti combustibil in conditii reale de naveta - in special oprire si mers cu viteza mica conducere. Inca nu am avut o experienta de conducere indelungata cu niciunul din modelele Ford Edge din 2015 sau 2016, dincolo de cateva oportunitati de conducere prima, dar vom actualiza aceasta sectiune cu observatiile noastre reale imediat ce vom face acest lucru. Retineti ca sistemul de tractiune integrala din Edge este configurat (arborele sau de tractiune din spate se invarte tot timpul, iar sistemul adauga o greutate semnificativa), astfel incat modelele cu AWD vad numarul lor de mpg scazand cu 2 mpg combinat cu tractiune fata.
2024

Accesorii Ford Edge 2016-2018

Catalog Piese Ford Edge 2016-2018